Hier nog niet volgens mijquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:56 schreef TwenteFC het volgende:
Was dit al gepost?
https://theripplecryptocu(...)stors-lose-millions/
tokenpay kan wel naar $20 gaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sowieso. Maar TokenPay wil ik ook lekker op gaan cashen
20?quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
tokenpay kan wel naar $20 gaan
Bedoel als ie op de exchanges komt. daarna wel hoger ja.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
20?Veel meer jonge. Prijs van 1 token is $5,50 he.
Maikuuul?quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja door iemand met een laag IQ. Die McCafé die zegt wat en alle schaapjes rennnen erachter aan.
XVG heeft niet eens privacy features lolquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Dacht dat ie hier eerst helemaal in de hemel werd geprezen i.v.m. privacy en dat soort gedoe
haha ja. die gozer koopt een bs coin die stijgt en opeens denkt hij dat die alle wijsheid in pacht heeft. zelfs een kapotte klok geeft 2 keer per dag de juiste tijd aanquote:
Geen idee, wat ik wel weet is dat het mij enorm veel geld gaat maken samen met Universa.quote:
Voornamelijk noobs in deze sc die namen van coins schreeuwen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:50 schreef RickoKun het volgende:
Jullie zitten allemaal zo echt niet op één lijn
Allemaal achter jullie eigen coins aan.
Denk je dat dit iedereen hier in dezelfde munten zitten?quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:50 schreef RickoKun het volgende:
Jullie zitten allemaal zo echt niet op één lijn
Allemaal achter jullie eigen coins aan.
En als je vraagt wat die coin nou zo speciaal maakt, krijg je niks dan marketingpraat te horen. Meestal voor een reeds bestaand veel beter alternatief.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voornamelijk noobs in deze sc die namen van coins schreeuwen.
GEERTCOIN!!!quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voornamelijk noobs in deze sc die namen van coins schreeuwen.
Koop momentjequote:Op dinsdag 26 december 2017 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb weer lopen panikeren maar alle alts staan gewoon matig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |