Dat is het dan weer nietquote:Op woensdag 27 december 2017 00:05 schreef Zith het volgende:
[..]
Je zou maar een fork van doge coin zijn en jezelf serieus nemen
daar heb je wel een punt!quote:Op woensdag 27 december 2017 00:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk niet op als je letterlijk iemand aanspreekt
Ik zou me meer storen aan de daadwerkelijke betweters die er de ballen verstand van hebben, maar toch nog net niet claimen cryptokoning te zijn dan iemand die iemand heel terecht waarschuwt voor een enorme fout.
Groot gelijk, doen en niet meer naar omkijken mooie winst gepakt!quote:Op woensdag 27 december 2017 00:10 schreef juiced01 het volgende:
Denk dat ik mijn verge ook maar omzet naar Bitcoin. Ooit Verge gekocht voor 70 euro, nu zo’n 1800 euro waard.
Ik ga echt niet iets roepen zonder eerst heel goed rond te kijken naar hoe en wat, daar kan je bij mij altijd van uit gaanquote:Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef solidslayer het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt!
Maar wees voorzichtig met radicale uitspraken. Feit is dat niemand echt hier erg veel vanaf weet, tenzij je erg zwaar in een project verdiept ben.
Vergeet de stijgende lijn, die coin is afgeschreven.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Morgenochtend maar weer verder in de achtbaan van Verge, hopelijk wordt de stijgende lijn doorgezet en kan ik morgen vrolijk wakker worden
helaas nog steeds zo weinig over bekend. “Dit jaar”, maar geen datum, toch? Of mis ik iets?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:22 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik hou mijn verge tot de Wraith Protocol. Verwacht een enorme hype na de release meteen gevolgd door een enorme dump. Hoop mee te kunnen vluchten op de golf omhoog en meteen erna te vluchten.
Dit dus, "wraith voor 2018" komt nu in de buurt dus who the fuck knows, die paar dagenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:22 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik hou mijn verge tot de Wraith Protocol. Verwacht een enorme hype na de release meteen gevolgd door een enorme dump. Hoop mee te kunnen vluchten op de golf omhoog en meteen erna te vluchten.
In januari was het september, in september werd het Q4 van 2017, met het naderde 2018 vrees ik dat het H1 van 2018 wordt, en in juni wordt het vast uitgesteld tot 2019.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef juiced01 het volgende:
[..]
helaas nog steeds zo weinig over bekend. “Dit jaar”, maar geen datum, toch? Of mis ik iets?
Dat. Volgens mij. knap irritant, al dat geroeptoeter.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef solidslayer het volgende:
Feit is dat niemand echt hier erg veel vanaf weet, tenzij je erg zwaar in een project verdiept ben.
is dat nieuw hier?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:29 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat. Volgens mij. knap irritant, al dat geroeptoeter.
Tenzij het XRP is, dan moet je naar Mortaxx luisterenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dat nieuw hier?
Doe gewoon zelf je research. Als je op basis van wat iemand op fok of Twitter zegt iets koopt doe je dat nog altijd zelf
xrp is voor de crypto bubble wat Amazon voor de dotcombubble wasquote:Op woensdag 27 december 2017 00:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Tenzij het XRP is, dan moet je naar Mortaxx luisteren
Doge? Much wow!quote:Op woensdag 27 december 2017 00:05 schreef Zith het volgende:
[..]
Je zou maar een fork van doge coin zijn en jezelf serieus nemen
quote:Op woensdag 27 december 2017 00:59 schreef Oscar. het volgende:
En Nattekat met zijn Nattekat syndroom is geen goede daytrader.
Kansloos. Het idee is geweldig, maar ik zie zoiets nooit de oerconservatieve wereld die ze targetten even grondig hervormen.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:00 schreef metallicelmo het volgende:
in other news, doen er nog mensen hier mee aan de ICO van CarVertical? Die is zojuist van start gegaan.
als litebit niet mijn laatste restje bitcoin zou gijzelen dan zou mijn crypto portfolio 100% uit XRP bestaan, momenteel 88,71%quote:Op woensdag 27 december 2017 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
xrp is voor de crypto bubble wat Amazon voor de dotcombubble was
hmm, nee, dat is bij meer coins het geval. Bitcoin net zoquote:Op woensdag 27 december 2017 01:18 schreef alilami het volgende:
dumpen die hap https://verge-blockchain.info/richlist
De early adopters van bitcoin zijn tenminste allemaal een voor een van kant gemaakt,oa Satoshi en hal finneyquote:Op woensdag 27 december 2017 01:22 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
hmm, nee, dat is bij meer coins het geval. Bitcoin net zo
illuminati confirmedquote:Op woensdag 27 december 2017 01:25 schreef Zith het volgende:
[..]
De early adopters van bitcoin zijn tenminste allemaal een voor een van kant gemaakt,oa Satoshi en hal finney
Het gaat om de btc-waardequote:Op dinsdag 26 december 2017 23:53 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Weet niet welke als je had.. maar ik heb niks omgezet en geen spijt van gehad. minimaal gezakt in btc waarde en gelijk gebleven in dollars.
Bij zo'n daling waarbij btc omhoog knalt blijft de dollar waarde van de betere coins wel gelijk, waarom dan omzetten? Grote kans dat je portfolio alleen maar minder wordt.
Verstandig, ik heb mijn 200.000 Verge vorige week vrijdag weggedaan na de Bitcoin daling.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:22 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
hmm, nee, dat is bij meer coins het geval. Bitcoin net zo
en het is weer lekker aan het stijgen na het creditcard nieuwsquote:Op woensdag 27 december 2017 01:17 schreef alilami het volgende:
[..]
als litebit niet mijn laatste restje bitcoin zou gijzelen dan zou mijn crypto portfolio 100% uit XRP bestaan, momenteel 88,71%
Er is ook door iemand 10 miljoen XRP gekocht.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en het is weer lekker aan het stijgen na het creditcard nieuws
Welk creditcard nieuws?quote:Op woensdag 27 december 2017 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en het is weer lekker aan het stijgen na het creditcard nieuws
AE FUCKING TERNITYquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voornamelijk noobs in deze sc die namen van coins schreeuwen.
Wees blij, hij knalt al weer naar onderenquote:Op woensdag 27 december 2017 02:09 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme ik kan niet ripple kopen
Litebit “heeft het te druk”
Fun fact: I am aware of a truckload of companies currently in the process of converting from Bitcoin Legacy to #Bitcoin Cash. I am aware of zero (0) companies going the other directiontwitter:Falkvinge twitterde op dinsdag 26-12-2017 om 18:40:48Fun fact: I am aware of a truckload of companies currently in the process of converting from Bitcoin Legacy to… https://t.co/9rOqic7nFq reageer retweet
Doei eth/btc whateverquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb het gisternacht over gemaakt via bittrex. Geen mail niks misschien door kerst?
lisk heeft nog niet eens een product. Die komt pas q4 2018.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoop dat dat Lisk nu gaat doorstomen naar $100 in de komende weken. We hebben al genoeg achterlijke dingen zien moonen en Lisk is ook al +125% ofzo in een korte tijd.
En Lisk is nog echt iets, in tegenstelling tot veel shitcoins.
? In Q1 komt de SDK uit..quote:Op woensdag 27 december 2017 06:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lisk heeft nog niet eens een product. Die komt pas q4 2018.
quote:Op woensdag 27 december 2017 07:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Alweer? Komt geen einde aan zal je bedoelen :p
En ik heb er nog maar 2000 over :’(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |