hmm, nee, dat is bij meer coins het geval. Bitcoin net zoquote:Op woensdag 27 december 2017 01:18 schreef alilami het volgende:
dumpen die hap https://verge-blockchain.info/richlist
De early adopters van bitcoin zijn tenminste allemaal een voor een van kant gemaakt,oa Satoshi en hal finneyquote:Op woensdag 27 december 2017 01:22 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
hmm, nee, dat is bij meer coins het geval. Bitcoin net zo
illuminati confirmedquote:Op woensdag 27 december 2017 01:25 schreef Zith het volgende:
[..]
De early adopters van bitcoin zijn tenminste allemaal een voor een van kant gemaakt,oa Satoshi en hal finney
Het gaat om de btc-waardequote:Op dinsdag 26 december 2017 23:53 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Weet niet welke als je had.. maar ik heb niks omgezet en geen spijt van gehad. minimaal gezakt in btc waarde en gelijk gebleven in dollars.
Bij zo'n daling waarbij btc omhoog knalt blijft de dollar waarde van de betere coins wel gelijk, waarom dan omzetten? Grote kans dat je portfolio alleen maar minder wordt.
Verstandig, ik heb mijn 200.000 Verge vorige week vrijdag weggedaan na de Bitcoin daling.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:22 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
hmm, nee, dat is bij meer coins het geval. Bitcoin net zo
en het is weer lekker aan het stijgen na het creditcard nieuwsquote:Op woensdag 27 december 2017 01:17 schreef alilami het volgende:
[..]
als litebit niet mijn laatste restje bitcoin zou gijzelen dan zou mijn crypto portfolio 100% uit XRP bestaan, momenteel 88,71%
Er is ook door iemand 10 miljoen XRP gekocht.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en het is weer lekker aan het stijgen na het creditcard nieuws
Welk creditcard nieuws?quote:Op woensdag 27 december 2017 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en het is weer lekker aan het stijgen na het creditcard nieuws
AE FUCKING TERNITYquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voornamelijk noobs in deze sc die namen van coins schreeuwen.
Wees blij, hij knalt al weer naar onderenquote:Op woensdag 27 december 2017 02:09 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme ik kan niet ripple kopen
Litebit “heeft het te druk”
Fun fact: I am aware of a truckload of companies currently in the process of converting from Bitcoin Legacy to #Bitcoin Cash. I am aware of zero (0) companies going the other directiontwitter:Falkvinge twitterde op dinsdag 26-12-2017 om 18:40:48Fun fact: I am aware of a truckload of companies currently in the process of converting from Bitcoin Legacy to… https://t.co/9rOqic7nFq reageer retweet
Doei eth/btc whateverquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb het gisternacht over gemaakt via bittrex. Geen mail niks misschien door kerst?
lisk heeft nog niet eens een product. Die komt pas q4 2018.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoop dat dat Lisk nu gaat doorstomen naar $100 in de komende weken. We hebben al genoeg achterlijke dingen zien moonen en Lisk is ook al +125% ofzo in een korte tijd.
En Lisk is nog echt iets, in tegenstelling tot veel shitcoins.
? In Q1 komt de SDK uit..quote:Op woensdag 27 december 2017 06:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lisk heeft nog niet eens een product. Die komt pas q4 2018.
quote:Op woensdag 27 december 2017 07:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Alweer? Komt geen einde aan zal je bedoelen :p
En ik heb er nog maar 2000 over :’(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |