Ongeveer;quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:19 schreef iPancakeMix het volgende:
Hoeveel procent van jullie portfolio zit in altcoins en hoeveel in btc?
Hij heeft volgens mij telkens verliezen te pakkenquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet te persoonlijk zijn, maar had jij niet al je bitcoins gepanicselled in de dip een paar dagen gelden? En vandaag heb je Fok! baas Maikuuul zijn Verge in de grote dip laten panicsellen?
Misschien wat voorzichtiger zijn met je aanbevelingen? Zeker gezien je een blauw kleurtje hebt...
Ik heb niks gepanicselled. De enige verlies die ik maakte kwam door de belachelijke fee op Bitonic.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik wil niet te persoonlijk zijn, maar had jij niet al je bitcoins gepanicselled in de dip een paar dagen gelden? En vandaag heb je Fok! baas Maikuuul zijn Verge in de grote dip laten panicsellen?
Misschien wat voorzichtiger zijn met je aanbevelingen? Zeker gezien je een blauw kleurtje hebt...
Mwoah als dit waar is dan heeft die kerel dat volledig aan zich zelf te danken dat kan je moeilijk iemand anders verwijten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
En vandaag heb je Fok! baas Maikuuul zijn Verge in de grote dip laten panicsellen?
Nee, jij klinkt als een pro die perfect uit kan leggen wat een coin doet en hoe deze bestaansrecht heeft nu en over 5 jaar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En als je vraagt wat die coin nou zo speciaal maakt, krijg je niks dan marketingpraat te horen. Meestal voor een reeds bestaand veel beter alternatief.
Overigens: MOD!!!!
Wie de schoen past...quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Nee, jij klinkt als een pro die perfect uit kan leggen wat een coin doet en hoe deze bestaansrecht heeft nu en over 5 jaar.
20/80 btc/altquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:19 schreef iPancakeMix het volgende:
...trekt hem aan.quote:
Ik heb niet al mijn alts omgezet, daarvoor zijn het er teveel, maar de verhouding btc/alts heb ik de afgelopen 24 uur flink vergroot.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:02 schreef Typisch het volgende:
Ohh wat ben ik bullish op bitcoin.
Zit er aan te denken al mijn alts lekker om te zetten en een tijdje achterover te gaan leunen.
100% alts, ik investeer niet in een shitcoin.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:19 schreef iPancakeMix het volgende:
Maikul flipt hem straks.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Verge moon? +30% in een minuut. Wtf
Weet niet welke als je had.. maar ik heb niks omgezet en geen spijt van gehad. minimaal gezakt in btc waarde en gelijk gebleven in dollars.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
Heb op ripple na al m'n alts omgezet. Helaas wel een dagje te laat
Mwah, daar moet ik hem toch wel een beetje gelijk op geven hoor. De developer is weg bij Verge, hele marketingteam is volgens mij ook al maanden niet meer bezig met Verge. Ik bedoel het heeft alle schijn dat het dood aan het gaan is. Momenteel lijkt dat inderdaad zo niet maarjaquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:57 schreef SugeLucky het volgende:
Nattekat heeft idd behoorlijk duidelijk gemaakt dat verge een dode coin is en dat je het moet droppen.
Dat is paniek zaaien en nog onterecht ook blijkt.
Je moet dan ook niet naar andere users luisteren maar enkel op je eigen gevoel en officieel nieuws afgaan.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
100% alts, ik investeer niet in een shitcoin.
Dat gaat natuurlijk niet op als je letterlijk iemand aanspreektquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:46 schreef solidslayer het volgende:
[..]
...trekt hem aan.
Degene die zich aangesproken voelt kan zijn gedrag hierop aanpassen.
Niet lullig bedoelt hoor, maar je komt soms nogal heel knullig en betweterig over, no offence!
Zie het als een stuiptrekking.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mooi dit, eerst iedereen Verge dumpen en nu weer inkopen
Je zou maar een fork van doge coin zijn en jezelf serieus nemenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:03 schreef xminator het volgende:
Verge is een fork van een shitcoin.
Zie het als volgt: een fork van waves komt tot stand. Fork van een shitcoin blijft een shitcoin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |