De opkomst van de 'incels' (involuntary celibates c.q. ongewild sekslozen) laat zien dat er ook een grote groep mannen is voor wie lelijke vrouwen seksueel onbereikbaar zijn. Gezien de ongelijke verdeling van seks is dit niet verrassend. Voor deze mannen zijn prostitutiebonnen een oplossing die past binnen onze sociaal-liberale democratie waarin zowel de rechten van de vrouw als de man worden gerespecteerd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 06:19 schreef Drug het volgende:
Dan ga je maar met lelijke vrouwen naar bed, als de mooie niets van je moeten hebben.
Dat laat het niet zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 06:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De opkomst van de 'incels' (involuntary celibates c.q. ongewild sekslozen) laat zien dat er ook een grote groep mannen is voor wie lelijke vrouwen seksueel onbereikbaar zijn. Gezien de ongelijke verdeling van seks is dit niet verrassend. Voor deze mannen zijn prostitutiebonnen een oplossing die past binnen onze sociaal-liberale democratie waarin zowel de rechten van de vrouw als de man worden gerespecteerd.
Want? Deze mannen geven zelf aan dat geen enkele vrouw seksuele interesse in hen heeft.quote:
Bron? En wie zegt dat hun biased versie van het verhaal klopt? Misschien keuren ze de minder aantrekkelijke vrouwen niet eens een blik waardig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 06:28 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Want? Deze mannen geven zelf aan dat geen enkele vrouw seksuele interesse in hen heeft.
Google eens op 'incels'. Of kijk op één van hun sebreddits. Of kijk op FOK! naar de (R&P-)topics van incels.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 06:29 schreef Drug het volgende:
[..]
Bron? En wie zegt dat hun biased versie van het verhaal klopt? Misschien keuren ze de minder aantrekkelijke vrouwen niet eens een blik waardig.
Dat zegt niks over mijn tegenwerpingen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 06:32 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Google eens op 'incels'. Of kijk op één van hun sebreddits. Of kijk op FOK! naar de (R&P-)topics van incels.
Los daarvan, zie ook het onderzoek waar ik naar linkte. De ongelijke seksverdeling is een feit, geen gekleurde observatie.
Bias indeed, maar ik verwacht van deze ts geen snappertje gezien zijn betoog in de op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 06:29 schreef Drug het volgende:
[..]
Bron? En wie zegt dat hun biased versie van het verhaal klopt? Misschien keuren ze de minder aantrekkelijke vrouwen niet eens een blik waardig.
Met elke man ja, allemaalquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 06:13 schreef 2thmx het volgende:
Beste FOK!,
Anders dan vroeger, kan een vrouw tegenwoordig onbezorgd seks hebben met elke man die zij wil. Enerzijds komt dit door de opkomst van betrouwbare en betaalbare voorbehoedsmiddelen en anderzijds door het verdwijnen van traditionele ideeën over monogamie en seks voor het huwelijk. Als gevolg hiervan, kan een vrouw vrijuit haar seksuele gang gaan, zonder economische, sociale of andere gevolgen te vrezen.
Rationeel is het niet geheel, maar ik snap je probleem wel. Als je verbaal minder sterk was zou je misschien wel sneller in aanmerking kunnen komen voor de sekssubsidie die al wel beschikbaar is gesteld. Inhoudelijk kan een en ander sterker. Aftrekpunten (hihi) voor je uitwerking dus, want je had de details beter uit kunnen werken. Denk aan de voorwaarden om die subsidie te krijgen of wilde je al de mannen, inclusief de topscoorders maar gewoon voorzien? Meetbaarheid van succes? Waar komen die centjes dan vandaan? Etc.quote:Kunnen wij, in dit land van progressieve belastingen, subsidies en het gelijkheidsbeginsel in artikel één der grondwet, zoveel ongelijkheid accepteren? Ik zeg: neen. Seksualiteit is belangrijk voor zowel de fysieke als de mentale gezondheid en dient daarom als een grondrecht beschouwd te worden. We hebben al zorg- en huursubsidie en ook pakweg een abortus is gratis, dus daarom zeg ik: voer ook overheidssteun voor prostitutiebezoek in. Een maandbedrag van 200 euro (een huis-tuin-en-keuken-prostituee rekent ongeveer 50 euro per half uur) lijkt mij redelijk. Deze regeling dient uiteraard op een manier vormgegeven te worden waarbij misbruik van de gelden wordt voorkomen, maar dit geldt voor elke overheidssubsidie, dus hier moet iets op te vinden zijn.
Oorspronkelijk wilde ik dit topic afsluiten met een poll, maar in feite is hierboven al rationeel aangetoond dat dit idee juist is, dus ik stel hierbij voor om dit topic vooral te gebruiken om de loftrompet over dit plan te steken.
Allicht. Het idee van dit topic is evenwel primair om het punt te maken dat subsidie voor prostitutiebezoek überhaupt gunstig is voor de maatschappij. Ongeacht de precieze invulling hiervan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:05 schreef Scary_Mary het volgende:
Inhoudelijk kan een en ander sterker. Aftrekpunten (hihi) voor je uitwerking dus, want je had de details beter uit kunnen werken.
Ja. Vrij naar het basisinkomen stel ik ook voor om deze regeling voor elke man in te voeren.quote:Denk aan de voorwaarden om die subsidie te krijgen of wilde je al de mannen, inclusief de topscoorders maar gewoon voorzien?
Interessant vraagstuk. Het welzijn van mannen vóór en na invoering van de regeling is w.m.b. de voornaamste graadmeter.quote:Meetbaarheid van succes?
Uit dezelfde pot waarmee ander sociaal beleid ook wordt gefinancierd: overheidsinkomsten uit belastingen.quote:Waar komen die centjes dan vandaan? Etc.
Groetjes terug.quote:Groetjes,
tante Mary
Een prostituee is nooit verplicht om een klant te accepteren. Dat blijft onveranderd bij invoering van een subsidie voor prostitutiebezoek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:10 schreef 8777 het volgende:
En moet elke geregistreerde prostituee verplicht aan zo'n regeling meewerken?
Chemische castratie is inderdaad iets waar ik voorstander van ben, maar dan op vrijwillige basis. Zie dit topic: R&P / Vrijwillige (chemische) castratiequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:13 schreef Jopie78 het volgende:
Het lijkt mij beter om deze mannen te castreren op hun 21e, zodat de vrouwen hun recht om met rust gelaten te worden kunnen uitoefenen.
Omdat we leven in een sociaal-liberale democratie leven waarin de overheid niet alleen de (grond)rechten van burgers beschermt, maar hen ook (financieel) ondersteunt bij de uitoefening van deze rechten. Denk aan huur- of zorgsubsidies, gratis abortussen, etc.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:18 schreef Pharkus het volgende:
Waarom moet de overheid dat betalen? Je kan zelf toch je inkomsten en uitgaves inrichten op je prostitutiebehoefte?
Nee, doelde op al die maffe PUA acties, die vrouwen maar moeten ondergaan, omdat kansloze mannen denken dat het werkt. Het is voor vrouwen heel onprettig om steeds die ogen op zich te moeten voelen van mannen zonder enig besef van sociale omgang.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:22 schreef 2thmx het volgende:
Chemische castratie is inderdaad iets waar ik voorstander van ben, maar dan op vrijwillige basis. Zie dit topic: R&P / Vrijwillige (chemische) castratie
Mannen die vrouwen niet 'met rust laten' zijn al strafbaar (aangenomen dat je op verkrachting, aanranding e.d. doelt).
Omgaan met mensen met weinig sociale vaardigheden is voor iedereen onprettig. Vraag maar eens rond in je directe omgeving.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, doelde op al die maffe PUA acties, die vrouwen maar moeten ondergaan, omdat kansloze mannen denken dat het werkt. Het is voor vrouwen heel onprettig om steeds die ogen op zich te moeten voelen van mannen zonder enig besef van sociale omgang.
Voortplanting is een geheel ander vraagstuk, verder niet relevant voor dit topic.quote:Ben het met je eens dat het beter is als dit soort mannen zich niet voortplanten en ruim baan laten aan mannen met een gezonde aantrekkingskracht.
Haha. Goeie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:29 schreef 2thmx het volgende:
Omgaan met mensen met weinig sociale vaardigheden is voor iedereen onprettig. Vraag maar eens rond in je directe omgeving.
Klopt, maar je lost er wel gelijk het probleem in de vraagstelling mee op.quote:Voortplanting is een geheel ander vraagstuk, verder niet relevant voor dit topic.
Is een potje neuken net zo belangrijk als een dak boven je hoofd of goede gezondheidszorg?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Omdat we leven in een sociaal-liberale democratie leven waarin de overheid niet alleen de (grond)rechten van burgers beschermt, maar hen ook (financieel) ondersteunt bij de uitoefening van deze rechten. Denk aan huur- of zorgsubsidies, gratis abortussen, etc.
En hoeveel nachtvlinders gaan deze regeling accepteren?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:20 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een prostituee is nooit verplicht om een klant te accepteren. Dat blijft onveranderd bij invoering van een subsidie voor prostitutiebezoek.
Seks is een primaire levensbehoefte.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is een potje neuken net zo belangrijk als een dak boven je hoofd of goede gezondheidszorg?
Basis van de piramide van Maslow. Dus ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is een potje neuken net zo belangrijk als een dak boven je hoofd of goede gezondheidszorg?
Je denkt dat prostituees nu alleen seks hebben met mannen die ze aantrekkelijk vinden? Het is hun werk, niet hun hobby.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:33 schreef 8777 het volgende:
[..]
En hoeveel nachtvlinders gaan deze regeling accepteren?
Ja. Al kan je het ook inkomensafhankelijk maken. Dit is w.m.b. minder interessant.quote:En mogen mannen die zelf genoeg verdienen ook mee doen?
Dit soort kortzichtigheid ben ik niet van je gewendquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:13 schreef Jopie78 het volgende:
Seks gaat het probleem van niet-acceptatie niet oplossen. Dan moet je terug naar uithuwelijken.
Het lijkt mij beter om deze mannen te castreren op hun 21e, zodat de vrouwen hun recht om met rust gelaten te worden kunnen uitoefenen.
De inuvlling (hihi) lijkt me juist uiterst belangrijk om de gunstigheid te meten. Dat de kosten zeg maar tegen de baten opwegen. Zonder enige becijfering kunnen we ook wel bedenken dat een percentage er blij van zou kunnen worden, maar als dat zo een lieve duit kost dat je het elders weer weg moet trekken (hihi) kan het best een verschuiving opleveren die de winst nogal teniet zou kunnen doen zeg maar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:18 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Allicht. Het idee van dit topic is evenwel primair om het punt te maken dat subsidie voor prostitutiebezoek überhaupt gunstig is voor de maatschappij. Ongeacht de precieze invulling hiervan.
Dat zijn dan a. heel veel mannen en b. nog steeds een ongelijkheid in stand houdend, want de succesvolle lui neuken dan nog meer. Valt dat minder als er 4x per maand toch nog geneukt mag worden bij gratie van den overheid? Wat zou het effect op huwelijken en daarmee ook een scheidingspercentage met alle gevolgen van dien zijn?quote:[..]
Ja. Vrij naar het basisinkomen stel ik ook voor om deze regeling voor elke man in te voeren.
Maar hoe meet je dat? Zoals gezegd heb je bij incels waarschijnlijk een iets grotere problematiek dan alleen niet neuken. Dat kan voor het welzijn dus alsnog een relatief kleine winst zijn, die zich misschien niet zo hard (oh la la) uit laten drukken in cijfers. Tenzij je ze net na het orgasme ondervraagt misschien..quote:[..]
Interessant vraagstuk. Het welzijn van mannen vóór en na invoering van de regeling is w.m.b. de voornaamste graadmeter.
Leuk idee hoor, maar weinig concreet. Denk je echt dat die succesvolle mannen staan te springen om nog meer centjes af te dragen naar de overheid, zodat er meer gratis geneukt kan worden? Denk je dat de succesvolle vrouwtjes staan te springen om meer belastingen te betalen om hun "concurrentie" meer klandizie te bezorgen en zichzelf minder aanbidders, die eieren (haha) voor hun geld kiezen bij optie om na het neuken er gewoon vanaf te zijn zonder al dat gezeik. Of wilde je gaan besparen op het ambtenarenapparaat misschien?quote:[..]
Uit dezelfde pot waarmee ander sociaal beleid ook wordt gefinancierd: overheidsinkomsten uit belastingen.
Sorry, was ook niet serieus. Het hele idee is bespottelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:37 schreef Scary_Mary het volgende:
Dit soort kortzichtigheid ben ik niet van je gewend
Ten eerste lijkt uithuwelijken een relatief makkelijke oplossing, maar we weten allemaal het cliché van wat trouwen met je seksleven kan doen. Is het niet nog erger als je eigen vrouw je ook nog eens niet wil? Verkrachting binnen het huwelijk is inmiddels ook in Nederland strafbaar, dus ik denk niet dat dit een oplossing was geweest.
Castratie evenmin trouwens, zie onderzoeken naar invloed op pedofielen.
Ik ken geen onderzoek waarin de seksuele ervaring met een real doll enerzijds en een vrouw anderzijds wordt vergeleken. Fysiek verschilt de ervaring mogelijkerwijs met de modernste real dolls weinig meer van 'echte' seks, maar met name psychisch blijft er vermoedelijk toch altijd een verschil. Maar goed, dat zou (gesubsidieerd) onderzoek moeten uitwijzen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:34 schreef Lunatiek het volgende:
Een eenmalige subsidie op een real doll is ook een mogelijkheid.
Nou niet perse dat ze alleen aantrekkelijke mannen als klant hebben maar zit er voor hun ook nog iets in? Of moeten ze het voor niks doen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:36 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je denkt dat prostituees nu alleen seks hebben met mannen die ze aantrekkelijk vinden? Het is hun werk, niet hun hobby.
[..]
Ja. Al kan je het ook inkomensafhankelijk maken. Dit is w.m.b. minder interessant.
Niet helemaal mee eens, ik denk wel dat seksuele behoeftes belangrijk zijn om te erkennen. In dat opzicht denk ik dat er wel degelijk groepen bij gebaat zijn als ze dit op regelmatige basis wel zouden kunnen krijgen, aangezien tot op zekere hoogte de seksuele aard wel ontkent wordt. Niet alleen bij minderbedeelde mannen, ook bij vrouwen (jakkiebah, sletvrees, etc.). De invulling (hihi) cq uitwerking zoals ts opteert lijkt me voorlopig niet haalbaar, maar dat neemt enig maatschappelijk nut van zo een discussie niet weg denk ik..quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Sorry, was ook niet serieus. Het hele idee is bespottelijk.
Als dat een degelijkere regulatie van het beroep dvp zou betekenen, dan zou het ook een stuk extra veiligheid en werkgelegenheid op kunnen leveren.quote:ALLE volwassen mannen 4 x per maand naar een dvp sturen. Zie je het voor je. Vrouwen als een soort legbatterijkippen in hokjes in elke stad.![]()
Naast dat diverse groeperingen echt niet zo makkelijk kunnen sparen, gaat er natuurlijk nog iets anders uit van zo een wettelijk geregeld iets. Net zoals het de dvp min of meer uit de illegaliteit probeerde te halen, zou het hier ook een stukje normalere waardering mee kunnen geven.quote:En laten we seks nou niet een eerste levensbehoefte noemen waarin de staat zou moeten voorzien. Je gaat maar sparen van je uitkering.![]()
Er is een groot verschil tussen iemand aantrekkelijk vinden en walgen van iemand. De gemiddelde prostituee zal heel veel in het middengebied accepteren (dus niet aantrekkelijk voor haar), maar wat ze echt walgelijk vindt niet accepteren. Ik denk dat omgangsvormen daar ook bij horen, je wilt immers geen gedoe op de werkplek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:36 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je denkt dat prostituees nu alleen seks hebben met mannen die ze aantrekkelijk vinden? Het is hun werk, niet hun hobby.
Eens, maar psychisch is er ook een verschil tussen naar de hoeren gaan of neuken met je eigen vriendin. Ofwel: de tweede doet tenminste haar best om je te laten geloven dat je de enige bent en dat je meer bent dan een zak (hihi) met geld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:41 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik ken geen onderzoek waarin de seksuele ervaring met een real doll enerzijds en een vrouw anderzijds wordt vergeleken. Fysiek verschilt de ervaring mogelijkerwijs met de modernste real dolls weinig meer van 'echte' seks, maar met name psychisch blijft er vermoedelijk toch altijd een verschil. Maar goed, dat zou (gesubsidieerd) onderzoek moeten uitwijzen.
Wij hebben al een open beleid aangaande prostitutie, dus de mannen die niet kunnen regelen hebben al een optie. Wij voorzien mensen ook van een inkomen als ze dat niet zelf bij elkaar kunnen sprokkelen. Dus het eea wordt eigenlijk al indirect mogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:44 schreef Scary_Mary het volgende:
Niet helemaal mee eens, ik denk wel dat seksuele behoeftes belangrijk zijn om te erkennen. In dat opzicht denk ik dat er wel degelijk groepen bij gebaat zijn als ze dit op regelmatige basis wel zouden kunnen krijgen, aangezien tot op zekere hoogte de seksuele aard wel ontkent wordt. Niet alleen bij minderbedeelde mannen, ook bij vrouwen (jakkiebah, sletvrees, etc.). De invulling (hihi) cq uitwerking zoals ts opteert lijkt me voorlopig niet haalbaar, maar dat neemt enig maatschappelijk nut van zo een discussie niet weg denk ik..
Je kunt ook denken aan het stimuleren van het open huwelijk. Het is toch doodzonde als twee partners ongelijke behoeften hebben maar niet met een ander mogen, want huwelijk. Dan komt er veel meer neukmateriaal vrij waardoor tekorten kunnen worden aangevuld. Geeft ook meer rust in het huwelijk want als je partner geen zin hebt neem je gewoon even een ander.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, ik denk wel dat seksuele behoeftes belangrijk zijn om te erkennen. In dat opzicht denk ik dat er wel degelijk groepen bij gebaat zijn als ze dit op regelmatige basis wel zouden kunnen krijgen, aangezien tot op zekere hoogte de seksuele aard wel ontkent wordt. Niet alleen bij minderbedeelde mannen, ook bij vrouwen (jakkiebah, sletvrees, etc.). De invulling (hihi) cq uitwerking zoals ts opteert lijkt me voorlopig niet haalbaar, maar dat neemt enig maatschappelijk nut van zo een discussie niet weg denk ik..
En imo is dit precies waar het fout gaat bij "incels" of hoe je ze ook noemt. Ze denken recht te hebben op seks/een vrouw omdat je het een primaire levensbehoefte vindt. Je hebt helemaal nergens recht op, ik ben het er ook helemaal niet mee eens dat het een primaire levensbehoefte is. Affectie is dat misschien wel, maar neuken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:35 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Seks is een primaire levensbehoefte.
De eerste vraag blijft of de regeling an sich wenselijk is. Dat is een principieel vraagstuk dat je los van financiële onderbouwing kan bediscussiëren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:37 schreef Scary_Mary het volgende:
De inuvlling (hihi) lijkt me juist uiterst belangrijk om de gunstigheid te meten. Dat de kosten zeg maar tegen de baten opwegen.
Een subsidie voor een grondrecht op een primaire levensbehoefte zou niet zuiver utilitaristisch betracht moeten worden. Dit gebeurt immers bij andere subsidieregelingen evenmin. Desalniettemin heb je uiteraard gelijk dat uiteindelijk de financiële kant ook doordacht ingevuld moet worden. Zoals in een andere reactie al gezegd, zou de regeling inkomensafhankelijk gemaakt kunnen worden.quote:Zonder enige becijfering kunnen we ook wel bedenken dat een percentage er blij van zou kunnen worden, maar als dat zo een lieve duit kost dat je het elders weer weg moet trekken (hihi) kan het best een verschuiving opleveren die de winst nogal teniet zou kunnen doen zeg maar.
Ja. Vergelijk het met de inkomensverdeling. Deze is in Nederland ook nog steeds ongelijk, maar wel minder ongelijk dankzij overheidsingrijpen. De seksverdeling zal nooit helemaal gelijk worden, daar heb je gelijk in, maar de overheid kan zich er wel voor inzetten om de verdeling gelijker te maken.quote:Dat zijn dan a. heel veel mannen en b. nog steeds een ongelijkheid in stand houdend, want de succesvolle lui neuken dan nog meer. Valt dat minder als er 4x per maand toch nog geneukt mag worden bij gratie van den overheid?
Mannen kunnen nu ook al vreemd gaan. Een goed huwelijk wordt door deze regeling niet beïnvloed.quote:Wat zou het effect op huwelijken en daarmee ook een scheidingspercentage met alle gevolgen van dien zijn?
Hoe je welzijn meet? Met fysieke tests en ondervragingen door een psycholoog. Steekproefsgewijs.quote:Maar hoe meet je dat?
Mensen met een laag inkomen hebben veelal ook meer problemen dan alleen dat lage inkomen, maar dat maakt de inkomenssubsidie niet minder welkom. Zo hebben incels ook meer problemen dat hun seksloosheid, maar is een prostitutiesubsidie in ieder geval 'n oplossing voor dit (deel)probleem.quote:Zoals gezegd heb je bij incels waarschijnlijk een iets grotere problematiek dan alleen niet neuken. Dat kan voor het welzijn dus alsnog een relatief kleine winst zijn, die zich misschien niet zo hard (oh la la) uit laten drukken in cijfers. Tenzij je ze net na het orgasme ondervraagt misschien..
Iedereen betaalt nu al mee aan regelingen waar hij/zij het niet mee eens is. Dit wordt (voor sommigen) slechts één meer van deze regelingen. Anderen daarentegen betalen er graag aan mee.quote:Leuk idee hoor, maar weinig concreet. Denk je echt dat die succesvolle mannen staan te springen om nog meer centjes af te dragen naar de overheid, zodat er meer gratis geneukt kan worden? Denk je dat de succesvolle vrouwtjes staan te springen om meer belastingen te betalen om hun "concurrentie" meer klandizie te bezorgen en zichzelf minder aanbidders, die eieren (haha) voor hun geld kiezen bij optie om na het neuken er gewoon vanaf te zijn zonder al dat gezeik. Of wilde je gaan besparen op het ambtenarenapparaat misschien?
Tenzij je een signifcante kostenbesparing op andere meuk kan kwalificeren denk ik dat dit best onhaalbaar is..
Zij hanteren hun normale tarieven. De subsidie komt, via de klant, uiteindelijk bij hen terecht. Prostituees zullen dus niet tegen deze regeling zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:44 schreef 8777 het volgende:
[..]
Nou niet perse dat ze alleen aantrekkelijke mannen als klant hebben maar zit er voor hun ook nog iets in? Of moeten ze het voor niks doen?
Onlangs las ik in de Volkskrant een serie interviews met prostituees. Daarbij werd ook een prostituee bevraagd die klanten met een (fysieke) beperking bedient. Er is, kortom, voor elk type man wel een prostituee. Dat zal het probleem niet zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:45 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen iemand aantrekkelijk vinden en walgen van iemand. De gemiddelde prostituee zal heel veel in het middengebied accepteren (dus niet aantrekkelijk voor haar), maar wat ze echt walgelijk vindt niet accepteren. Ik denk dat omgangsvormen daar ook bij horen, je wilt immers geen gedoe op de werkplek.
Doet me denken aan die heroïnehoertjes, die waren naar verluid stukken toleranter als je maar geld had. Maar die zijn grotendeels uit het straatbeeld verdwenen.
De vraag is hoe relevant dit is voor de (seksuele genoegdoening van de) man. Ik vermoed weinig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:48 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Eens, maar psychisch is er ook een verschil tussen naar de hoeren gaan of neuken met je eigen vriendin. Ofwel: de tweede doet tenminste haar best om je te laten geloven dat je de enige bent en dat je meer bent dan een zak (hihi) met geld.
Inderdaad, maar het is wel fijn dat ik soms korting krijg bij jou.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:18 schreef Pharkus het volgende:
Waarom moet de overheid dat betalen? Je kan zelf toch je inkomsten en uitgaves inrichten op je prostitutiebehoefte?
Je hebt helemaal nergens recht op? We leven in een land met tal van (sociale) rechten! Het recht op seks zou hier één van moeten zijn. En voor de duidelijkheid: uiteraard heb je niet recht op seks met elke vrouw. Door critici van incels wordt vaak gedaan alsof zij dit stellen, maar ik heb dit nog nooit een incel zo horen beweren. Je zou recht moeten hebben op seks an sich, zoals je recht hebt op een bepaalde hoeveel geld (als bestaansminimum) an sich. Menen een random iemand te mogen overvallen of verkrachten is wat anders dan menen dat je recht hebt op basisvoorzieningen voor levensonderhoud of seks.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
En imo is dit precies waar het fout gaat bij "incels" of hoe je ze ook noemt. Ze denken recht te hebben op seks/een vrouw omdat je het een primaire levensbehoefte vindt. Je hebt helemaal nergens recht op, ik ben het er ook helemaal niet mee eens dat het een primaire levensbehoefte is. Affectie is dat misschien wel, maar neuken?
Dat zullen ze wel hebben als ze er zelf niks beter van worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:57 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Zij hanteren hun normale tarieven. De subsidie komt, via de klant, uiteindelijk bij hen terecht. Prostituees zullen dus niet tegen deze regeling zijn.
Nee. Elke vrouw kan seks hebben met een man. Sterker nog, elke vrouw kan seks hebben met een man die aanzienlijk aantrekkelijker is dan zij. Dat wil zeggen, zelfs een vrouw die tot de top-80% behoort qua uiterlijk (dus nog net aantrekkelijker dan de 20% lelijkste vrouwen) kan eenvoudig een man scoren (voor (eenmalige) seks) die tot de top-40% of mogelijk zelfs top-20% of top-10% behoort.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:49 schreef Jopie78 het volgende:
En waarom alleen mannen? Zouden vrouwen dan ook niet 4 vouchers moeten krijgen?
Om dezelfde reden dat elke andere beroepsuitoefenaar meer klanten zou willen? Dat prostituees niet meer klanten zouden willen, vind ik nogal een vreemde veronderstelling.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:06 schreef 8777 het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel hebben als ze er zelf niks beter van worden.
Voor haar zit er geen enkel voordeel aan deze hele regeling, ik ken er geen een die om klanten verlegen zit, waarom zou ze aan een regeling van de staat meedoen als ze er zelf niet op vooruit gaat?
Dat zie ik anders, want zo open is het niet. Niet qua beroepsuitoefening en niet hoe het vanuit de maatschappij bekeken wordt. Op beide kan de overheid wel degelijk een positieve invloed uitoefenen. Dat staat nog los van het door mij hierboven al aangehaalde betoog dat niet iedereen daadwerkelijk die financiele ruimte ook heeft. Het is dus niet voor iedereen indirect mogelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:49 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wij hebben al een open beleid aangaande prostitutie, dus de mannen die niet kunnen regelen hebben al een optie. Wij voorzien mensen ook van een inkomen als ze dat niet zelf bij elkaar kunnen sprokkelen. Dus het eea wordt eigenlijk al indirect mogelijk gemaakt.
Recht op hebben is misschien een te sterke omschrijving, al is het indien vanuit de overheid geregeld wel een verworven recht dan geworden natuurlijk.quote:Hier wordt de discussie gevoerd "is seks iets waar je recht op hebt?" en dat is niet zo, althans in mijn ogen.
Het is niet geheel ondekbaar dat er misschien iets meer meespeelt bij dit soort types, wat dieper zit dan alleen seks zou kunnen oplossen. Maar hoe weet je dat dit de meeste types zijn op de gehele groep? Hoeveel mannen lijden niet in stilte, vanwege het taboe erop?quote:Overigens zijn de meeste van die types die hier een dagboek bijgehouden hebben allemaal tegen het idee van prostitutiebezoek en gruwelen ze van de seksuele geschiedenis van actieve vrouwen. De groep ontkent dus zelf de seksuele aard van de vrouw, maar claimt die van de man als een recht.
Eens, ik denk dat "het" probleem ook niet bestaat, meerdere factoren die meespelen. Chaos denk ik niet en mannen die al gingen hadden daar al toch budget en moed voor enzo. Ik zou eerder armlastige behoeftigen zien bedelen om meer. Met een full-time uitoefening zou bepaalde overlast misschien wel drastisch terug gedrongen kunnen worden, win-winquote:En waarom alleen mannen? Zouden vrouwen dan ook niet 4 vouchers moeten krijgen? In mijn hoofd geeft dit hele idee instant chaos en lijdt het niet tot een oplossing van het probleem. Juist mannen die al gingen, kunnen nu de bonnen van de hele buurt bij elkaar gaan scharrelen en er een full-time hobby van gaan maken.
Jammer dat je eruit stapt, al snap ik het ook wel. Leuk in ieder even gespard te hebben op de vroege ochtend. En nuquote:Maar ik zal er verder uit stappen.. Moet hierin echt erkennen dat ik de grond niet zie waar dit idee op zou moeten staan.
Met "je hebt helemaal nergens recht op" bedoel ik dat de samenleving jouw geen "zak legen verzekering" verschuldigd is. Het is een recht wat je hebt, om vrij te zijn in je keuzes qua seksuele partners. Maar het is geen grondrecht en al helemaal geen sociaal recht waar de samenleving voor moet op draaien. Kquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:05 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je hebt helemaal nergens recht op? We leven in een land met tal van (sociale) rechten! Het recht op seks zou hier één van moeten zijn. En voor de duidelijkheid: uiteraard heb je niet recht op seks met elke vrouw. Door critici van incels wordt vaak gedaan alsof zij dit stellen, maar ik heb dit nog nooit een incel zo horen beweren. Je zou recht moeten hebben op seks an sich, zoals je recht hebt op een bepaalde hoeveel geld (als bestaansminimum) an sich. Menen een random iemand te mogen overvallen of verkrachten is wat anders dan menen dat je recht hebt op basisvoorzieningen voor levensonderhoud of seks.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:35 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Mensen die stelselmatig te weinig aanbod ervaren zijn denk ik niet degenen die juist meer gaan merken van een vergroot aanbod. Eens wat betreft de rust binnen een huwelijk, al kan het dingen ook juist weer compliceren. Jaloezie en onzekerheid bijvoorbeeld, waarmee dat ook niet dè oplossing zou zijn imoquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:52 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je kunt ook denken aan het stimuleren van het open huwelijk. Het is toch doodzonde als twee partners ongelijke behoeften hebben maar niet met een ander mogen, want huwelijk. Dan komt er veel meer neukmateriaal vrij waardoor tekorten kunnen worden aangevuld. Geeft ook meer rust in het huwelijk want als je partner geen zin hebt neem je gewoon even een ander.
Wat een onzin zeg. Ik ben er zeker van dat er een hele grote groep seksueel onervaren vrouwen zijn. Die sociaal net zo onhandig zijn als incels. Maar nee de incel wil een een lekker wijf, want daar heeft hij recht opquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:09 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nee. Elke vrouw kan seks hebben met een man. Sterker nog, elke vrouw kan seks hebben met een man die aanzienlijk aantrekkelijker is dan zij. Dat wil zeggen, zelfs een vrouw die tot de top-80% behoort qua uiterlijk (dus nog net aantrekkelijker dan de 20% lelijkste vrouwen) kan eenvoudig een man scoren (voor (eenmalige) seks) die tot de top-40% of mogelijk zelfs top-20% of top-10% behoort.
Volgens mij blijven er hoogopgeleide vrouwen over en laagopgeleide mannen. Die groepen mengen niet. Las laatst dat vrouwen gelijk en hoger daten, mannen gelijk en lager.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:15 schreef NanKing het volgende:
Wat een onzin zeg. Ik ben er zeker van dat er een hele grote groep seksueel onervaren vrouwen zijn. Die sociaal net zo onhandig zijn als incels. Maar nee de incel wil een een lekker wijf, want daar heeft hij recht op
Ga je dood van geen dak boven je hoofd hebben? Lijkt me niet, er zijn althans genoeg springlevende daklozen. En toch hebben we (terecht) huursubsidie. Overigens rekent Maslow, zoals hierboven al door een andere user aangekaart, seks ook tot de primaire levensbehoeften.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:14 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ga je dood zonder dan?
Denk toch echt dat het een secundaire is.
Ik weerspreek niet dat er ook vrouwelijke maagden zijn. Mocht een vrouw echter ontmaagd willen worden, dan hoeft ze slechts een willekeurige kroeg in te lopen en "nou heren, ik heb er zin in" te zeggen. De gewillige heren stellen zich dan als vanzelf op in rijen van drie. Sterker nog, mogelijk breken er zelfs vechtpartijen uit. Hoe dan ook, geen enkele vrouw hoeft seksloos te zijn. Dit feit ontkennen is simpelweg wereldvreemd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Ik ben er zeker van dat er een hele grote groep seksueel onervaren vrouwen zijn. Die sociaal net zo onhandig zijn als incels.
Niemand heeft 't over 'een lekker wijf'. Althans ik niet en incels ook niet.quote:Maar nee de incel wil een een lekker wijf, want daar heeft hij recht op
Vrouwen eisen veel meer van hun partner volgens mij. Of willen snel een ideaal plaatje. Kan me goed voorstellen dat dit wereldwijd geldt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Volgens mij blijven er hoogopgeleide vrouwen over en laagopgeleide mannen. Die groepen mengen niet. Las laatst dat vrouwen gelijk en hoger daten, mannen gelijk en lager.
In onze huidige samenleving zijn er wel degelijke sociale rechten die de overheid financieel waarborgt. Seks is een primaire levensbehoefte en seksloosheid is zowel fysiek als psychisch schadelijk. Het is dus ook in het belang van de samenleving als geheel dat mannen niet ongewenst seksloos zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Met "je hebt helemaal nergens recht op" bedoel ik dat de samenleving jouw geen "zak legen verzekering" verschuldigd is. Het is een recht wat je hebt, om vrij te zijn in je keuzes qua seksuele partners. Maar het is geen grondrecht en al helemaal geen sociaal recht waar de samenleving voor moet op draaien. K
Ik ken een geval van een kerel die maandelijks 125 euro toegekend werd voor prostituee bezoek, maar helaas was er geen een prostituee die er aan mee wilde werken, want dan moesten ze een bon uitschrijven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:11 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat elke andere beroepsuitoefenaar meer klanten zou willen? Dat prostituees niet meer klanten zouden willen, vind ik nogal een vreemde veronderstelling.
Daar heb je een punt. Dan zou de markt gereguleerd moeten worden, geen vrouwenhandel meer. Maar de vraag zou toenemen, waardoor er ook meer vrijwillige vrouwen nodig zijn. Creeer je daarmee niet een situatie, waarbij vrouwen sneller geneigd zijn voor een vak te kiezen waar ze eigenlijk niet in willen zitten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:12 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat zie ik anders, want zo open is het niet. Niet qua beroepsuitoefening en niet hoe het vanuit de maatschappij bekeken wordt. Op beide kan de overheid wel degelijk een positieve invloed uitoefenen. Dat staat nog los van het door mij hierboven al aangehaalde betoog dat niet iedereen daadwerkelijk die financiele ruimte ook heeft. Het is dus niet voor iedereen indirect mogelijk gemaakt.
Nee. Want ik denk dat dit niet het onderliggende probleem oplost van het feit dat deze mannen niet geaccepteerd worden door vrouwen. De groepen die overblijven mengen niet. Er is iets anders aan de hand, steek daar maar geld in.quote:Recht op hebben is misschien een te sterke omschrijving, al is het indien vanuit de overheid geregeld wel een verworven recht dan geworden natuurlijk.
Zou je er wel meer ok mee zijn als het bijvoorbeeld zichzelf zou terugbetalen door minder medische kosten en uitkeringen?
Goede vraag. Dat onderzoek zou ik wel willen lezen. Bevolkingsbreed.quote:Het is niet geheel ondekbaar dat er misschien iets meer meespeelt bij dit soort types, wat dieper zit dan alleen seks zou kunnen oplossen. Maar hoe weet je dat dit de meeste types zijn op de gehele groep? Hoeveel mannen lijden niet in stilte, vanwege het taboe erop?
Die laatste zin doet gekke dingen met mijn geestesoog.quote:Eens, ik denk dat "het" probleem ook niet bestaat, meerdere factoren die meespelen. Chaos denk ik niet en mannen die al gingen hadden daar al toch budget en moed voor enzo. Ik zou eerder armlastige behoeftigen zien bedelen om meer. Met een full-time uitoefening zou bepaalde overlast misschien wel drastisch terug gedrongen kunnen worden, win-win![]()
Goed punt wat betreft de vrouwen, die hebben ook behoeftes die echt niet zomaar even gevervuld kunnen worden. Ja, net als bepaalde mannen zijn er ook vrouwen met te hoge eisenlijstjes. Het is echter te makkelijk gedacht dat een vrouw altijd maar seks en dus bevrediging kan scoren. Mannen die weleens in een gortdroge kut hebben mogen peuren snappen een beetje wat ik bedoel.
Idd.quote:Jammer dat je eruit stapt, al snap ik het ook wel. Leuk in ieder even gespard te hebben op de vroege ochtend. En nu
Eh, oké. Volgens mij zijn prostituees in Nederland verplicht om zich te registreren. Ik neem aan dat je hierop doelt? Dat weinig prostituees dit kennelijk doen, dat zou dan aangepakt moeten worden, maar dat is een probleem op zich.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:25 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ik ken een geval van een kerel die maandelijks 125 euro toegekend werd voor prostituee bezoek, maar helaas was er geen een prostituee die er aan mee wilde werken, want dan moesten ze een bon uitschrijven.
Ik vind eerder dat jij een zeer vreemd wereldbeeld hebt met je opstellen in rijen van drie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik weerspreek niet dat er ook vrouwelijke maagden zijn. Mocht een vrouw echter ontmaagd willen worden, dan hoeft ze slechts een willekeurige kroeg in te lopen en "nou heren, ik heb er zin in" te zeggen. De gewillige heren stellen zich dan als vanzelf op in rijen van drie. Sterker nog, mogelijk breken er zelfs vechtpartijen uit. Hoe dan ook, geen enkele vrouw hoeft seksloos te zijn. Dit feit ontkennen is simpelweg wereldvreemd.
[..]
Niemand heeft 't over 'een lekker wijf'. Althans ik niet en incels ook niet.
Eén woord: Tinder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat jij een zeer vreemd wereldbeeld hebt met je opstellen in rijen van drie.
Wat als de vrouw in kwestie helemaal geen sociale skills heeft dus bij voorbaat al niet in de kroeg komt?
Nee, is daar reden toe?quote:Kijk je tegen vrouwen op?
Wie zegt dat ik geen lekker wijf verlang? Het topic hier gaat over waar iemand recht op heeft. Dat is een heel ander vraagstuk.quote:En excuus als ik generaliseerde met dat lekkere wijf en jij niet verlangt.
De fysieke schadelijkheid kun je zelf wat aan doen, hen je geen partner voor nodig. Psychisch hm dat is echt heel moeilijk te defineren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:25 schreef 2thmx het volgende:
[..]
In onze huidige samenleving zijn er wel degelijke sociale rechten die de overheid financieel waarborgt. Seks is een primaire levensbehoefte en seksloosheid is zowel fysiek als psychisch schadelijk. Het is dus ook in het belang van de samenleving als geheel dat mannen niet ongewenst seksloos zijn.
Er is genoeg onderzoek over de schadelijke effecten van seksloosheid. Google wil je er vast mee helpen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
De fysieke schadelijkheid kun je zelf wat aan doen, hen je geen partner voor nodig. Psychisch hm dat is echt heel moeilijk te defineren.
Nee, jij?quote:Ben je zelf maagd overigens?
Ben ik het niet mee eens. Zou oa betekenen dat je eerst geneukt moet hebben met iemand voordat je een liefdesrelatie aan kan gaan. Hij had beter masturbatie kunnen nemen. Seks is wel fundamenteel voor het voortbestaan van de mensheid, maar dan ga je individuele behoeftes en groepsbehoeftes in 1 piramide gooien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:36 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Basis van de piramide van Maslow. Dus ja.
Gaat weliswaar specifiek over Tinder, maar toch indicatief.quote:It was determined that the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men. The Gini coefficient for the Tinder economy based on “like” percentages was calculated to be 0.58. This means that the Tinder economy has more inequality than 95.1% of all the world’s national economies.
Nee, ze moesten eerst hun diensten verlenen, dan een bon voor de klant uitschrijven en die moest die vervolgens inleveren bij de gemeente en dan kreeg zij pas betaald, dat vinden de meeste terecht teveel gedoe, zeker als er ook gewoon genoeg klanten zijn die meteen af kunnen rekenen. En je bonnen idee gaat het niet worden, want een bon is geen cash, ze kan er geen boodschappen mee doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:27 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Eh, oké. Volgens mij zijn prostituees in Nederland verplicht om zich te registreren. Ik neem aan dat je hierop doelt? Dat weinig prostituees dit kennelijk doen, dat zou dan aangepakt moeten worden, maar dat is een probleem op zich.
Dat zou kunnen ja, maar dan zou ik denk een andere vraagstelling verwachten. Bijvoorbeeld of iedereen recht heeft op seks.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:53 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De eerste vraag blijft of de regeling an sich wenselijk is. Dat is een principieel vraagstuk dat je los van financiële onderbouwing kan bediscussiëren.
Er zou wel meer niet moeten, maar we moeten denk ik ook wel realistisch en praktisch blijven. Iets wat er in mijn ogen bijhoort als de discussie is of onze regering daar in zou moeten voorzien. Zeker tov (andere) eerste levensbehoeften.quote:[..]
Een subsidie voor een grondrecht op een primaire levensbehoefte zou niet zuiver utilitaristisch betracht moeten worden. Dit gebeurt immers bij andere subsidieregelingen evenmin. Desalniettemin heb je uiteraard gelijk dat uiteindelijk de financiële kant ook doordacht ingevuld moet worden. Zoals in een andere reactie al gezegd, zou de regeling inkomensafhankelijk gemaakt kunnen worden.
Daar kunnen we denk ik nog wel steggelen. Is het daadwerkelijk minder geworden of ervaart een groep mensen dit gewoon zo? Hoeveel Nederlanders zeuren er wel niet over hun inkomen en het gedeelte wat ze af moeten dragen of de uitkering en toeslagen die ze wel krijgen? Is er niet juist een stijging in de cijfers van gezinnen die onder de armoedegrens leven? Is de overheid wel echt zo succesvol geweest door in te grijpen? (Ligt het wel aan hen dat de economie aantrekt bijvoorbeeld) En kan zo een succes toegepast worden op zo een ander vlak? Qua meetbaarheid lijkt me dat best tricky, want zoals eerder aangegeven denk ik dat dit meer dan een beetje kunnen neuken betreft.quote:[..]
Ja. Vergelijk het met de inkomensverdeling. Deze is in Nederland ook nog steeds ongelijk, maar wel minder ongelijk dankzij overheidsingrijpen. De seksverdeling zal nooit helemaal gelijk worden, daar heb je gelijk in, maar de overheid kan zich er wel voor inzetten om de verdeling gelijker te maken.
En de slechte huwelijken zijn dan maar wat snellere collateral damage? Iedereen kan vreemd gaan, maar met een overheidsincentive om naar pro's te gaan kun je nog wel meer op scherp zetten. Niet iedereen gaat er ok mee zijn, ook al komt het van de overheid en niet iedereen kan of wil zo goed liegen.quote:[..]
Mannen kunnen nu ook al vreemd gaan. Een goed huwelijk wordt door deze regeling niet beïnvloed.
Alleen meet je dan vooral het welzijn in het algemeen en niet per se de effectiviteit van seks daarop en eventuele andere factoren die daar ook in mee spelen. Bij wijze van spreken kan de overheid zich dan op de borst kloppen als er een fantastisch lekker betaalbaar biertje op de markt komt, het een goede zomer is en Nl het wk met dikke overmacht wint. En dan wordt de boel weer ingetrokkenquote:[..]
Hoe je welzijn meet? Met fysieke tests en ondervragingen door een psycholoog. Steekproefsgewijs.
Welkom is iets anders als echt effectief. Anders voorzie ik een chocolade voor vrouwen lemming zo ontstaanquote:[..]
Mensen met een laag inkomen hebben veelal ook meer problemen dan alleen dat lage inkomen, maar dat maakt de inkomenssubsidie niet minder welkom. Zo hebben incels ook meer problemen dat hun seksloosheid, maar is een prostitutiesubsidie in ieder geval 'n oplossing voor dit (deel)probleem.
Mooi gezegd hoor, maar wat anderen wel willen betalen zal een stuk duidelijker worden aan de hand van cijfers ipv van joechei sex4all.quote:[..]
Iedereen betaalt nu al mee aan regelingen waar hij/zij het niet mee eens is. Dit wordt (voor sommigen) slechts één meer van deze regelingen. Anderen daarentegen betalen er graag aan mee.
Quotes opdelen is echt een bitch mobiel dus maar even zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:29 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Eén woord: Tinder.
[..]
Nee, is daar reden toe?
[..]
Wie zegt dat ik geen lekker wijf verlang? Het topic hier gaat over waar iemand recht op heeft. Dat is een heel ander vraagstuk.
Oké, dat zal dan in de praktijk anders vormgegeven moeten worden. Dit zijn praktische uitvoeringsproblemen die toch echt overkomelijk zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:37 schreef 8777 het volgende:
[..]
Nee, ze moesten eerst hun diensten verlenen, dan een bon voor de klant uitschrijven en die moest die vervolgens inleveren bij de gemeente en dan kreeg zij pas betaald, dat vinden de meeste terecht teveel gedoe, zeker als er ook gewoon genoeg klanten zijn die meteen af kunnen rekenen. En je bonnen idee gaat het niet worden, want een bon is geen cash, ze kan er geen boodschappen mee doen.
Je vroeg wat een vrouw moet doen die te socially awkward is om de kroeg in te stappen. Voor haar is Tinder de oplossing. Beetje swipen en je hebt direct een honderdtal mannen die in de startblokken staan. Daar kies je dan de aantrekkelijkste van uit, en klaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Quotes opdelen is echt een bitch mobiel dus maar even zo.
Is tinder de reale wereld dan?
Ik geloof dat niet zo heur.
Correct me if im wrong maar gaat dat niet over zaadlozingen ipv seks? Zo niet, zie ik graag een linkje ipv zelf te koekelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Er is genoeg onderzoek over de schadelijke effecten van seksloosheid. Google wil je er vast mee helpen.
Neen.quote:Nee, jij?
Downdaten was best een ding een tijdje terug (tenminste als ik de artikelen in wat van vrouwenblaadjes mag geloven), al was dat down best betrekkelijk. Misschien moet Sire daar eens een kekke campagne voor maken ofzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Volgens mij blijven er hoogopgeleide vrouwen over en laagopgeleide mannen. Die groepen mengen niet. Las laatst dat vrouwen gelijk en hoger daten, mannen gelijk en lager.
Ja dat geloof ik dus echt niet. Als iemand socialy awkward is dan is het ook awkward alsnje die tinderdate dan in t echt ziet. Je moet een bepaald soort zelfvertrouwen hebben om op een datingsite te zitten en er ook echt wat uit voort te laten vloeien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:39 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je vroeg wat een vrouw moet doen die te socially awkward is om de kroeg in te stappen. Voor haar is Tinder de oplossing. Beetje swipen en je hebt direct een honderdtal mannen die in de startblokken staan. Daar kies je dan de aantrekkelijkste van uit, en klaar.
Is cultureel bepaald hoe zo een ideaal plaatje eruit ziet. Zat landen waar je als vrouwen nu eenmaal minder te eisen hebt, vanwege een minder gelijkwaardige positie en/of andere man/vrouwverdeling. Tevens leeftijd en opleiding spelen een rol daarin.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vrouwen eisen veel meer van hun partner volgens mij. Of willen snel een ideaal plaatje. Kan me goed voorstellen dat dit wereldwijd geldt.
Dan heb je kennelijk het principe dat dit een mogelijke overheidstaak is al geaccepteerd, dus dat is alleen maar winst.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar dan zou ik denk een andere vraagstelling verwachten. Bijvoorbeeld of iedereen recht heeft op seks.
Die wenselijkheid hangt nl in mijn ogen nou precies samen met de financiële onderbouwing vanuit de regering.
[..]
Er zou wel meer niet moeten, maar we moeten denk ik ook wel realistisch en praktisch blijven. Iets wat er in mijn ogen bijhoort als de discussie is of onze regering daar in zou moeten voorzien. Zeker tov (andere) eerste levensbehoeften.
In het kort: ja, de inkomensverdeling in Nederland is door overheidsingrijpen minder ongelijk. Hier is ook vrij veel onderzoek naar gedaan. Zie bijvoorbeeld deze WRR-studie (pdf) uit 2014:quote:Daar kunnen we denk ik nog wel steggelen. Is het daadwerkelijk minder geworden of ervaart een groep mensen dit gewoon zo? Hoeveel Nederlanders zeuren er wel niet over hun inkomen en het gedeelte wat ze af moeten dragen of de uitkering en toeslagen die ze wel krijgen? Is er niet juist een stijging in de cijfers van gezinnen die onder de armoedegrens leven? Is de overheid wel echt zo succesvol geweest door in te grijpen? (Ligt het wel aan hen dat de economie aantrekt bijvoorbeeld)
Hoe kan gesubsidieerde seks (vier keer per maand) voor mannen die nu seksloos zijn niet bijdragen aan een gelijkere seksverdeling?quote:En kan zo een succes toegepast worden op zo een ander vlak? Qua meetbaarheid lijkt me dat best tricky, want zoals eerder aangegeven denk ik dat dit meer dan een beetje kunnen neuken betreft.
Dus ja, de overheid zou best dingen kunnen doen, maar over de effectiviteit heb ik twijfels..
Getrouwde mannen zouden van de regeling uitgesloten kunnen worden. Daar zou ik niet op tegen zijn.quote:En de slechte huwelijken zijn dan maar wat snellere collateral damage? Iedereen kan vreemd gaan, maar met een overheidsincentive om naar pro's te gaan kun je nog wel meer op scherp zetten. Niet iedereen gaat er ok mee zijn, ook al komt het van de overheid en niet iedereen kan of wil zo goed liegen.
Ja, dat soort correlatie-of-causaliteit-problemen heb je bij elk (sociaalwetenschappelijk) onderzoek. Verder niet zo heel relevant of interessant voor dit topic.quote:Alleen meet je dan vooral het welzijn in het algemeen en niet per se de effectiviteit van seks daarop en eventuele andere factoren die daar ook in mee spelen. Bij wijze van spreken kan de overheid zich dan op de borst kloppen als er een fantastisch lekker betaalbaar biertje op de markt komt, het een goede zomer is en Nl het wk met dikke overmacht wint. En dan wordt de boel weer ingetrokken
Klopt, of de regeling voldoende draagkracht krijgt, dat moet nog maar blijken. Er zijn evenwel in de geschiedenis meer regelingen/wetswijzigingen die oorspronkelijk slechts een kleine steun kregen en uiteindelijk toch zijn ingevoerd, van vrouwenkiesrecht tot pakweg bijstandsuitkeringen.quote:Welkom is iets anders als echt effectief. Anders voorzie ik een chocolade voor vrouwen lemming zo ontstaan
[...]
Mooi gezegd hoor, maar wat anderen wel willen betalen zal een stuk duidelijker worden aan de hand van cijfers ipv van joechei sex4all.
De oplossing als ze puur en zonder d'r eigen handen te gebruiken gemasturbeerd zou willen worden ja. Die types scoren denk ik sowieso wel. Als we de vergelijking willen maken op het gebied van behoeftes, dan is dit helemaal geen oplossing voor zulke vrouwen. Omdat het om meer dan alleen seks gaat en daarom kun je deze vergelijking denk ik niet 1 op 1 overnemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:39 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je vroeg wat een vrouw moet doen die te socially awkward is om de kroeg in te stappen. Voor haar is Tinder de oplossing. Beetje swipen en je hebt direct een honderdtal mannen die in de startblokken staan. Daar kies je dan de aantrekkelijkste van uit, en klaar.
Nee, ging specifiek over seksuele onthouding. Zal 't een andere keer googlen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Correct me if im wrong maar gaat dat niet over zaadlozingen ipv seks? Zo niet, zie ik graag een linkje ipv zelf te koekelen.
Wat versta je onder 'er echt wat uit te laten vloeien'? Ik heb het hier, voor de duidelijkheid, zuiver over seksdates, niet over relaties. Een seksdate scoren op Tinder is voor een vrouw niet moeilijker dan een boek kopen bij Bol.com.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik dus echt niet. Als iemand socialy awkward is dan is het ook awkward alsnje die tinderdate dan in t echt ziet. Je moet een bepaald soort zelfvertrouwen hebben om op een datingsite te zitten en er ook echt wat uit voort te laten vloeien.
Waarom zou de overheid niet ambitieus mogen zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat een topic.![]()
Vier keer per maand seks is meer dan de gemiddelde Nederlander in een langlopende relatie.![]()
Allicht. Neemt niet weg dat dit dan een impliciete belasting is, d.w.z. een uitgave die anderen niet hoeven te maken. Bij een sociaal land past het dat mannen hiervoor gecompenseerd worden, zoals je voor andere uitgaven aan primaire levensbehoeften ook linksom of rechtsom overheidssteun krijgt.quote:Ipv te jankballen over het niet hebben van seks kunnen die incels beter aan het werk gaan, dan kunnen ze hun eigen hoeren betalen.
Dat zal ik niet betwisten. Tinder en de bijbehorende moderne opvattingen over (vrije) seksualiteit zijn weinig behulpzaam wanneer je een relatie zoekt, voor mannen noch vrouwen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De oplossing als ze puur en zonder d'r eigen handen te gebruiken gemasturbeerd zou willen worden ja. Die types scoren denk ik sowieso wel. Als we de vergelijking willen maken op het gebied van behoeftes, dan is dit helemaal geen oplossing voor zulke vrouwen. Omdat het om meer dan alleen seks gaat en daarom kun je deze vergelijking denk ik niet 1 op 1 overnemen.
De overheid die vrijwillig geld in de schaduwwereld van de prostitutie gaat pompen. Ja, dat is inderdaad ambitieus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:00 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Waarom zou de overheid niet ambitieus mogen zijn?
Laat me raden, jij hebt steun nodig voor je 'primaire' levensbehoefte?quote:[..]
Allicht. Neemt niet weg dat dit dan een impliciete belasting is, d.w.z. een uitgave die anderen niet hoeven te maken. Bij een sociaal land past het dat mannen hiervoor gecompenseerd worden, zoals je voor andere uitgaven aan primaire levensbehoeften ook linksom of rechtsom overheidssteun krijgt.
Nou kom maar met een idee zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:38 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Oké, dat zal dan in de praktijk anders vormgegeven moeten worden. Dit zijn praktische uitvoeringsproblemen die toch echt overkomelijk zijn.
Schaduwwereld? Prostitutie is legaal. Dit plan helpt, afhankelijk van de precieze uitvoering, juist legale prostitutie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De overheid die vrijwillig geld in de schaduwwereld van de prostitutie gaat pompen. Ja, dat is inderdaad ambitieus.
Iedereen, de samenleving als geheel, heeft baat bij dit plan. Zoals we er ook baat bij hebben wanneer iedereen een dak boven zijn hoofd heeft. Een samenleving waar iedereen aan zijn primaire levensbehoeften kan voldoen, is een rechtvaardige, vredige en sociale samenleving.quote:Laat me raden, jij hebt steun nodig voor je 'primaire' levensbehoefte?
Dat er daadwerkelijk seks van komt bedoel ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:57 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'er echt wat uit te laten vloeien'? Ik heb het hier, voor de duidelijkheid, zuiver over seksdates, niet over relaties. Een seksdate scoren op Tinder is voor een vrouw niet moeilijker dan een boek kopen bij Bol.com.
Hij gaat er met z'n beperkte beeld vanuit dat vrouwen en mannen hetzelfde omgaan met seks.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat er daadwerkelijk seks van komt bedoel ik.
Ik kan het niet staven met cijfertjes of grafiekjes maar im denk echt dat je je vergist. Of denk je echt dat iemand ( in dit geval een vrouw) die ontzettend verlegen is dat ineens niet meer is op tinder? Of dan heeft ze een date gefixt (op inet praten is misschien wat makkelijker voor een verlegen iemand) en dan? Dan komt er geen woord uit. Denk je dan dat zij en haar date elkaar aankijken en pats boem de vlammen springen er vanaf?
Overigens geloof ik heus wel dst de groep mannen groter als dan de groep vrouwen die geen seks kunnen krijgen. En dat het over het algemeen voor een vrouw makkelijker is om een seksdate te scoren. Maar je veralgemeniseert (das toch geen woord?!alles teveel imo.
Ik vind je hele kijk op dit alles helemaal niet realistisch.
Ja. Het zal een (seksbeluste) man werkelijk om het even zijn of een vrouw iets interessants te melden heeft. Geen enkele man die naar een seksdate gaat hoopt dat de vrouw een gezellige prater is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat er daadwerkelijk seks van komt bedoel ik.
Ik kan het niet staven met cijfertjes of grafiekjes maar im denk echt dat je je vergist. Of denk je echt dat iemand ( in dit geval een vrouw) die ontzettend verlegen is dat ineens niet meer is op tinder? Of dan heeft ze een date gefixt (op inet praten is misschien wat makkelijker voor een verlegen iemand) en dan? Dan komt er geen woord uit. Denk je dan dat zij en haar date elkaar aankijken en pats boem de vlammen springen er vanaf?
Heb je het Tinder-onderzoek gelezen waar ik naar linkte? De aantrekkelijkste 80% vrouwen matchen op Tinder met de aantrekkelijkste 20% mannen. Dat is geen klein verschil.quote:Overigens geloof ik heus wel dst de groep mannen groter als dan de groep vrouwen die geen seks kunnen krijgen. En dat het over het algemeen voor een vrouw makkelijker is om een seksdate te scoren. Maar je veralgemeniseert (das toch geen woord?!alles teveel imo.
Ik vind je hele kijk op dit alles helemaal niet realistisch.
De legale prostitutie waarin vrouwenhandel en dwang nog steeds hoogtij viert. Okay.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:07 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Schaduwwereld? Prostitutie is legaal. Dit plan helpt, afhankelijk van de precieze uitvoering, juist legale prostitutie.
En jij denkt dat het neuken van hoeren voor geld het mentale probleem van de incels gaat oplossen?quote:[..]
Iedereen, de samenleving als geheel, heeft baat bij dit plan. Zoals we er ook baat bij hebben wanneer iedereen een dak boven zijn hoofd heeft. Een samenleving waar iedereen aan zijn primaire levensbehoeften kan voldoen, is een rechtvaardige, vredige en sociale samenleving.
Acceptatie is iets anders dan openstaan voor een discussie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 08:52 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dan heb je kennelijk het principe dat dit een mogelijke overheidstaak is al geaccepteerd, dus dat is alleen maar winst.
Mooie cijfertjes, waarvoor dank. Ik heb tijdstekort en ga nu even niet dieper (hihi) op de materie in. Dit ondersteunt de stelling wel dat het door ingrijpen nu minder is geworden, maar ervaren mensen dat ook zo? Juist dat stukje ervaring is denk ik heel belangrijk in zo een vraagstuk. Kun je het draagvlak daarvoor continuëren als andere mensen daar op moeten inleveren? Doet geen afbreuk aan de noodzaak van seks natuurlijk, maar blijft wel een factor in hoeverre zo een subsidie meer toevoegd dan wegneemt.quote:[..]
In het kort: ja, de inkomensverdeling in Nederland is door overheidsingrijpen minder ongelijk. Hier is ook vrij veel onderzoek naar gedaan. Zie bijvoorbeeld deze WRR-studie (pdf) uit 2014:
"Figure 4 shows that, without government intervention,
the Gini-coefficient in the Netherlands (in the middle of
the 2000s) would have been 0.57, just as high as in the us
at that time. However, thanks to the welfare state, the
secondary income distribution (the distribution of net
incomes) is a good deal less unequal in the Netherlands:
the redistributive mechanisms of tax and social security
take the Gini-coefficient in the Netherlands down to
0.33 compared with 0.42 in the us."
Betere seksverdeling ja, maar dan stel je denk ik ook dat vooral en alleen seks de issue is. Ik ga uit van de behoefte en niet de daad zelf, omdat ik denk dat de behoefte meer behelst dan seks alleen.quote:[..]
Hoe kan gesubsidieerde seks (vier keer per maand) voor mannen die nu seksloos zijn niet bijdragen aan een gelijkere seksverdeling?
Je bent niet getrouwd dus.. Daar gaat je gelijkere seksverdeling..quote:[..]
Getrouwde mannen zouden van de regeling uitgesloten kunnen worden. Daar zou ik niet op tegen zijn.
Beetje een anticlimax dit..quote:[..]
Ja, dat soort correlatie-of-causaliteit-problemen heb je bij elk (sociaalwetenschappelijk) onderzoek. Verder niet zo heel relevant of interessant voor dit topic.
We gaan het zien, of niet. Ik zou een zeker ex-forumlid al zien posten dat die vluchtelingen nu helemaal en masse hierheen willen komen als zo een subsidie er zou zijnquote:[..]
Klopt, of de regeling voldoende draagkracht krijgt, dat moet nog maar blijken. Er zijn evenwel in de geschiedenis meer regelingen/wetswijzigingen die oorspronkelijk slechts een kleine steun kregen en uiteindelijk toch zijn ingevoerd, van vrouwenkiesrecht tot pakweg bijstandsuitkeringen.
Dit is ook een karikatuur van de prostitutiewereld. Bovendien zullen illegale prostituees (c.q. hun pooiers) niet staan te springen om bij een overheidsproject te betrokken te zijn, dus waarschijnlijk blijft de schaduwwereld ver weg van dit plan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De legale prostitutie waarin vrouwenhandel en dwang nog steeds hoogtij viert. Okay.
Deels, ja. Zoals een uitkering de financiële (en bijbehorende emotionele) problemen van een werkloze ook deels oplost.quote:En jij denkt dat het neuken van hoeren voor geld het mentale probleem van de incels gaat oplossen?
Een gezellige prater is t andere uiterste dat is ook helemaal niet wat ik bedoel. Als de situatie awkward is gebeurt er gewoon helemaal niks. Of het komt niet eens tot een date.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:10 schreef 2thmx het volgende:
Ja. Het zal een (seksbeluste) man werkelijk om het even zijn of een vrouw iets interessants te melden heeft. Geen enkele man die naar een seksdate gaat hoopt dat de vrouw een gezellige prater is.
Dat is een huge verschil, maar nogmaals; tinder weerspiegelt het echte leven in hoever?quote:Heb je het Tinder-onderzoek gelezen waar ik naar linkte? De aantrekkelijkste 80% vrouwen matchen op Tinder met de aantrekkelijkste 20% mannen. Dat is geen klein verschil.
Nee, het zal alleen hun aandacht verschuiven en hun vrouwenhaat aanwakkeren omdat ze nu alleen met geld hun piemel ergens in mogen steken. En gewone vrouwen al helemaal niets van ze willen weten omdat het hoerenlopers zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dit is ook een karikatuur van de prostitutiewereld. Bovendien zullen illegale prostituees (c.q. hun pooiers) niet staan te springen om bij een overheidsproject te betrokken te zijn, dus waarschijnlijk blijft de schaduwwereld ver weg van dit plan.
[..]
Deels, ja. Zoals een uitkering de financiële (en bijbehorende emotionele) problemen van een werkloze ook deels oplost.
Van geen seks naar betaalde seks is een vooruitgang. Los daarvan, de seks zelf heeft al gunstige gezondheidseffecten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, het zal alleen hun aandacht verschuiven en hun vrouwenhaat aanwakkeren omdat ze nu alleen met geld hun piemel ergens in mogen steken.
Je denkt dat prostitueebezoekers hun omgeving hierover inlichten?quote:En gewone vrouwen al helemaal niets van ze willen weten omdat het hoerenlopers zijn.
Maatschappelijke betrokkenheid.quote:Maar vertel, wat is jouw persoonlijke belang in dit idee?
Je begrijpt dat het alleen maar legaal is zodat de overheid ook een graantje mee kan pikken hè?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dit is ook een karikatuur van de prostitutiewereld. Bovendien zullen illegale prostituees (c.q. hun pooiers) niet staan te springen om bij een overheidsproject te betrokken te zijn, dus waarschijnlijk blijft de schaduwwereld ver weg van dit plan.
[..]
Deels, ja. Zoals een uitkering de financiële (en bijbehorende emotionele) problemen van een werkloze ook deels oplost.
Haha Helpmefok is zó gelukkig getrouwd dat'ie het in zijn sig en ondertitel moet vermelden. Nee, dan ben je gelukkig getrouwd hoor. Totaal geen overcompensatie.quote:
Onderschat het effect hiervan niet. Het zal het beeld over vrouwen van de betrokken mannen dermate verstoren dat een gezonde relatie wellicht niet meer tot de mogelijkheden zal behoren. Leuk en aardig dat je een 'maatschappelijk' betrokken idee hebt, maar je hebt het niet echt geweldig doordacht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:18 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Van geen seks naar betaalde seks is een vooruitgang. Los daarvan, de seks zelf heeft al gunstige gezondheidseffecten.
Als je een officiele status als hoerenloper krijgt van de overheid, wie weet waar dit allemaal naar voren komt.quote:[..]
Je denkt dat prostitueebezoekers hun omgeving hierover inlichten?
Met andere woorden, je hebt nooit seks.quote:[..]
Maatschappelijke betrokkenheid.
Nee, ik denk dat 't ook legaal is omdat de overheid oprecht niet wil dat vrouwen in de prostitutie uitgebuit (of erger) worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:20 schreef 8777 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het alleen maar legaal is zodat de overheid ook een graantje mee kan pikken hè?
Omdat geld. En laat dat nu ook net de reden zijn waarom ze überhaupt in de prostitutie werkt. Dus komt wel goed.quote:Waarom zou een geregistreerde prostituee wel zitten wachten op nog meer gedoe met de overheid?
"Werk aan je karakter", je kent je klassiekersquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:22 schreef Elvi het volgende:
Of je werkt gewoon aan je eigen kutkarakter en krijgt daarna wél een normale relatieIk weet het, het is een vreemd concept dat jij zélf kunt veranderen en dat niet de wereld om je heen zich aan je hoeft aan te passen
Oh, link eens naar een onderzoek waar dit uit blijkt dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Onderschat het effect hiervan niet. Het zal het beeld over vrouwen van de betrokken mannen dermate verstoren dat een gezonde relatie wellicht niet meer tot de mogelijkheden zal behoren. Leuk en aardig dat je een 'maatschappelijk' betrokken idee hebt, maar je hebt het niet echt geweldig doordacht.
"Als je een officiële status als uitkeringsontvanger krijgt van de overheid, wie weet waar dit allemaal naar voren komt."quote:Als je een officiele status als hoerenloper krijgt van de overheid, wie weet waar dit allemaal naar voren komt.
Dat leidt tot maatschappelijke betrokkenheid ja?quote:Met andere woorden, je hebt nooit seks.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:24 schreef 2thmx het volgende:
[..]
"Werk aan je karakter", je kent je klassiekers.
[ afbeelding ]
(bron)
Je snapt 't plaatje verder wel? Hoe mensen je karakter beoordelen, hangt van de beoordeling van je uiterlijk af. Dat zegt 't plaatje. Zie ook de blog waar ik naar link (waar 't plaatje vandaan komt).quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:27 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Ja want uiterlijk is echt het belangrijkste in een relatie. Mensen blijven 40 jaar getrouwd met elkaar puur op basis van uiterlijk.
Wat ben jij een ontzettende idioot.
Zou wat zijn als zelfs de hoeren z'n overheidsgeld niet willen accepteren omdat het een creep eerste klas is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
En zich dan afvragen waarom vrouwen hem niet willen
De overheid buit de dames van plezier liever zelf uit inderdaad, verder mag ze het overgrote deel zelf regelen omdat ze meestal zzp'er zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat 't ook legaal is omdat de overheid oprecht niet wil dat vrouwen in de prostitutie uitgebuit (of erger) worden.
[..]
Omdat geld. En laat dat nu ook net de reden zijn waarom ze überhaupt in de prostitutie werkt. Dus komt wel goed.
Oh ik snap het prima. Jij wil dat anderen zich aan je aanpassen en als zij dat niet doen dan ga je samen met je vriendjes op reddit janken over de boze buitenwereld die vol zit met hoeren. Jammer voor jou kunnen hoeren ook klanten afwijzenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:28 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je snapt 't plaatje verder wel? Hoe mensen je karakter beoordelen, hangt van de beoordeling van je uiterlijk af. Dat zegt 't plaatje. Zie ook de blog waar ik naar link (waar 't plaatje vandaan komt).
Elke seksbeluste man is bereid om dit allemaal door de vingers te zien. Dat zeg ik je zonder twijfel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een gezellige prater is t andere uiterste dat is ook helemaal niet wat ik bedoel. Als de situatie awkward is gebeurt er gewoon helemaal niks. Of het komt niet eens tot een date.
Niet helemaal, dat is waar. Wel steeds meer, aangezien online 'daten' steeds meer voorkomt. Dus dit probleem wordt vanzelf steeds urgenter.quote:Dat is een huge verschil, maar nogmaals; tinder weerspiegelt het echte leven in hoever?
https://jezebel.com/54489(...)ho-visit-prostitutesquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:27 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Oh, link eens naar een onderzoek waar dit uit blijkt dan.
Je ontwijkende antwoord neem ik aan voor een bevestiging.quote:[..]
"Als je een officiële status als uitkeringsontvanger krijgt van de overheid, wie weet waar dit allemaal naar voren komt."
[..]
Dat leidt tot maatschappelijke betrokkenheid ja?
Ja dan moet er een extra kadokaart komen waardoor ze hem niet af kunnen wijzen voor een meerprijsquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou wat zijn als zelfs de hoeren z'n overheidsgeld niet willen accepteren omdat het een creep eerste klas is.
Veronderstel je ook dat mensen die voor (hogere) uitkeringen zijn dit standpunt uit eigen belang innemen? Je hele betoog hangt aan veronderstellingen (en ad hominems) aan elkaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik snap het prima. Jij wil dat anderen zich aan je aanpassen en als zij dat niet doen dan ga je samen met je vriendjes op reddit janken over de boze buitenwereld die vol zit met hoeren. Jammer voor jou kunnen hoeren ook klanten afwijzenDus zelfs al zou je trieste idee met de bonnen werkelijkheid worden binnen een of andere achterlijk alternatief universum, zul je nog stééds afgewezen worden.
Want je spreekt uit persoonlijke ervaring.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:30 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Elke seksbeluste man is bereid om dit allemaal door de vingers te zien. Dat zeg ik je zonder twijfel.
Tell that to the Pope.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 07:35 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Tell that to the thousands of children raped by 'celibates'.quote:
Nou nee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:30 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Elke seksbeluste man is bereid om dit allemaal door de vingers te zien. Dat zeg ik je zonder twijfel.
[..]
Niet helemaal, dat is waar. Wel steeds meer, aangezien online 'daten' steeds meer voorkomt. Dus dit probleem wordt vanzelf steeds urgenter.
Een uitkering en een seksbon zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:32 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Veronderstel je ook dat mensen die voor (hogere) uitkeringen zijn dit standpunt uit eigen belang innemen? Je hele betoog hangt aan veronderstellingen (en ad hominems) aan elkaar.
Want hoeren bezoeken is zo goed voor je.quote:Said one man, "I don't want them to get any pleasure. I am paying for it and it is her job to give me pleasure. If she enjoys it I would feel cheated." He seemed to justify this through a belief that prostitutes aren't like other women: "The fact that they're prepared to do that job where others won't [...] means there's some capability inside them that permits them to do it and not be disgusted." Similarly, another john said, "Lots of men go to prostitutes so they can do things to them that real women would not put up with."
Ja, die ad hominem heb je nu al in tien verschillende varianten gepost. Probeer 't anders eens in dichtvorm, ik beloof dan wel te happen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Want je spreekt uit persoonlijke ervaring.
quote:But perhaps the most disturbing thing about the survey is that several men can think of prostitution as an alternative to rape. One man said, "A desperate man who wants sex so bad, he needs sex to be relieved. He might rape." Another added, "Sometimes you might rape someone: you can go to a prostitute instead." Whether or not these men are actually sublimating their violent impulses into paid sex, their conception that enough pent-up sexual desire will automatically lead to rape is a terrifying one. And of course, what's the distinction between visiting a prostitute who has been forced into the job against her will, and who may have to turn over her payment to a pimp, and rape?
Misschien moet je je op een andere doelgroep richten waar uiterlijk niet het belangrijkste punt is waarom ze met elkaar neuken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:24 schreef 2thmx het volgende:
[..]
"Werk aan je karakter", je kent je klassiekers.
[ afbeelding ]
(bron)
Wat vindt jouw moeder van je beperkte taalvaardigheid? Werkwoorden vervoegen leer je al op de basisschool.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een uitkering en een seksbon zijn 2 verschillende dingen.
Wat vind je moeder eigenlijk van dit idee?
quote:Alex admitted sex with prostitutes made him feel empty, but he had no idea how to get to know women "through the usual routes". When I asked him about his feelings towards the women he buys he said that on the one hand, he wants prostitutes to get to know and like him and, on the other, he is "not under delusions" that the encounters are anything like a real relationship.
"I want my ideal prostitute not to behave like one," he said, "to role-play to be a pretend girlfriend, a casual date, not business-like or mechanical. To a third person it looks like we're in love."
Ja, dus? Elke zzp'er moet veel zelf regelen. Overigens doen de meeste mensen iets anders dan hun droombaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:30 schreef 8777 het volgende:
[..]
De overheid buit de dames van plezier liever zelf uit inderdaad, verder mag ze het overgrote deel zelf regelen omdat ze meestal zzp'er zijn.
En ik ken er geen een van wie dit de droombaan is.
Oh als mensen over spelling beginnen dan weet ik al hoe het zitquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:36 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wat vindt jouw moeder van je beperkte taalvaardigheid? Werkwoorden vervoegen leer je al op de basisschool.
Hoe dan ook, terug naar 't onderwerp, zonder ad hominems.
Zal 't tweede stuk later vandaag eens doornemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
https://jezebel.com/54489(...)ho-visit-prostitutes
https://www.theguardian.c(...)-men-use-prostitutes
2e link wordt gesproken over een onderzoek hiernaar. De eerste is gewoon even een blik in de denkwijze van een hoerenloper.
Lees nou eens beter, wat de man jn deze situatie zou doen of willen is helemaal niet belangrijk. Probeer je eens in de vrouw in deze situatie te verzetten. Er zal niks gebeuren want ze is te verlegen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:30 schreef 2thmx het volgende:
[..]
[..]
Ongewenst seksloos zijn is wel gezond? Overigens lees ik in die quote niets extreems.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Want hoeren bezoeken is zo goed voor je.
Neem ook de eerste link even door, gewoon voor een beeld over wat je hier aan het bespreken bent.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:39 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Zal 't tweede stuk later vandaag eens doornemen.
Je bent eng. Er wordt in die quote gesproken over iemand die een ander mens als een gebruiksvoorwerp gebruikt en je bent daar compleet ok mee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ongewenst seksloos zijn is wel gezond? Overigens lees ik in die quote niets extreems.
Nee, als je een klein beetje nadenkt over die quote dan zul je merken dat er gesproken wordt over heel iets anders.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:41 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je bent voor een verbod op prostitutie?
Ja? Wat is hier mis mee? Hij had liever een vriendin gehad, maar moet 't nu stellen met een prostituee. Dat is niet ideaal, maar nog steeds beter dan geen enkele seks. Zoals een uitkering niet ideaal is, maar beter dan geen enkel inkomen.quote:
Damn. Je maakt wel hele rare sprongen hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Tell that to the thousands of children raped by 'celibates'.
Gaat het écht om seks? Dat is een beetje simpel. Daar kan je best zonder als je gewoon aftrekt. Sociaal contact, nee dat niet. Ik geloof wel dat een mens sociaal contact nodig heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ongewenst seksloos zijn is wel gezond? Overigens lees ik in die quote niets extreems.
Dan kies je er zelf voor om maagd te blijven. Onvergelijkbaar met mannen die geen seksuele partner kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lees nou eens beter, wat de man jn deze situatie zou doen of willen is helemaal niet belangrijk. Probeer je eens in de vrouw in deze situatie te verzetten. Er zal niks gebeuren want ze is te verlegen.
Gedwongen prostitutie dus?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:38 schreef Fer het volgende:
Zou het niet goedkoper zijn om in het kader de participatiewet en arbeidsverplichtingen om een paaar dames in de bijstand te verplichting zich beschikbaar te stellen voor deze mannen? Weigeren is korting op het inkomen.
Een voor mensen die gaan klagen over dat die vrouwen misschien minder aantrekkelijk zijn, vergelijk het eens met die tv of computer die iemand met een minimum inkomen mag krijgen. Dat is ook de goedkoopste en niet altijd de mooiste.
TS is een seksbeluste incel die het oneerlijk vindt dat andere mensen wel seks hebben en hij niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:44 schreef viceversa het volgende:
[..]
Gaat het écht om seks? Dat is een beetje simpel. Daar kan je best zonder als je gewoon aftrekt. Sociaal contact, nee dat niet. Ik geloof wel dat een mens sociaal contact nodig heeft.
Dat krijg je als je vrouwen seksualiseert zonder er ooit normale omgang mee te hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent eng. Er wordt in die quote gesproken over iemand die een ander mens als een gebruiksvoorwerp gebruikt en je bent daar compleet ok mee?
Tijd voor je pilletje.
O dus zij kiest er voor als haar sociale skills haar niet verder brengen maar jij bent een slachtoffer ervan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:45 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dan kies je er zelf voor om maagd te blijven. Onvergelijkbaar met mannen die geen seksuele partner kunnen krijgen.
De laatste zin uit de quote lijkt te hinten dat prostitutie beter verboden kan worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, als je een klein beetje nadenkt over die quote dan zul je merken dat er gesproken wordt over heel iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Verwachtte jij echt een andere reactie van hem? Hij vind het een goed idee om met een soort voedselbonnen voor seks te betalen. Dan zie je vrouwen als niks anders dan een object.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent eng. Er wordt in die quote gesproken over iemand die een ander mens als een gebruiksvoorwerp gebruikt en je bent daar compleet ok mee?
Tijd voor je pilletje.
Wat al eng genoeg is, want in die kringen kan je je enkel voeden met extreem rare gedachten en het idee dat ie ergens recht op hebt wat niet zo is. Dat hij hier post is goed, krijgt ie wat weerstand ipv een echoput van andere incels.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
TS is een seksbeluste incel die het oneerlijk vindt dat andere mensen wel seks hebben en hij niet.
Dit soort figuren komen hier af en toe voorbij, gelukkig blijven ze over het algemeen in hun subreddits hangen bij de andere creeps.
Niet alle vrouwen, prostituees.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Verwachtte jij echt een andere reactie van hem? Hij vind het een goed idee om met een soort voedselbonnen voor seks te betalen. Dan zie je vrouwen als niks anders dan een object.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:48 schreef summer2bird het volgende:
Incels.
Eeuwig vermaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KuthoerenALlemaal.
![]()
De man komt niet sympathiek over, dat is zonder meer waar. Maar extreem schokkend is het ook weer niet. Hij ziet het kennelijk als kille dienstverlening waar hij voor betaalt. Tja, zoals gezegd, sympathiek is het niet, schokkend evenmin.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tijd voor je pilletje.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:48 schreef summer2bird het volgende:
Incels.
Eeuwig vermaak.Echt compleet blind voor de realiteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eng. Maar goed, als je niet van je zolderkamer afkomt dan krijg je ook een contact meer met de werkelijkheid. Zo'n incel echoput is dan best gevaarlijk. Mensen krijgen zulke rare ideeën, tot er eens eentje knapt vanwege de 'onrechtvaardigheid'
Prostituees zijn ook vrouwen. En ook die mogen rare snuiters afwijzen, of ze nou een coupon hebben of niet.quote:
Wellicht eens bespreken tijdens je volgend gesprek met je psych.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:50 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De man komt niet sympathiek over, dat is zonder meer waar. Maar extreem schokkend is het ook weer niet. Hij ziet het kennelijk als kille dienstverlening waar hij voor betaalt. Tja, zoals gezegd, sympathiek is het niet, schokkend evenmin.
Van paus naar het verkrachtingsschandaal van de katholieke kerk lijkt me nu geen erg grote sprong, zeker niet in een discussie over 't celibaat. Maar goed, 't was verder ook niet serieus bedoeld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Damn. Je maakt wel hele rare sprongen hoor.
Ik vind t bijna griezelig, oprecht.
hihi grapjequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:51 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Van paus naar het verkrachtingsschandaal van de katholieke kerk lijkt me nu geen erg grote sprong, zeker niet in een discussie over 't celibaat. Maar goed, 't was verder ook niet serieus bedoeld.
Wow. Wat een morons.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Want hoeren bezoeken is zo goed voor je.
Je doelt op een vrouw die seks wil met een man, maar te verlegen is? Dan neemt de man het voortouw. En dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
O dus zij kiest er voor als haar sociale skills haar niet verder brengen maar jij bent een slachtoffer ervan?
Je hebt echt een verknipt wereldbeeld
Nou ha ha!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:51 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Van paus naar het verkrachtingsschandaal van de katholieke kerk lijkt me nu geen erg grote sprong, zeker niet in een discussie over 't celibaat. Maar goed, 't was verder ook niet serieus bedoeld.
Dan gaat ze aangifte tegen je doen voor aanranding waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:54 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je doelt op een vrouw die seks wil met een man, maar te verlegen is? Dan neemt de man het voortouw. En dan?
Je maakt je er wel druk om allemaal. Incels zijn raar, oké, maar mannen die er zo boos om worden eigenlijk nog wel iets meer. Zit je iets dwars?quote:
Spoken as a true incel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:55 schreef 2thmx het volgende:
Je maakt je er wel druk om allemaal. Incels zijn raar, oké, maar mannen die er zo boos worden eigenlijk nog wel iets meer. Zit je iets dwars?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:55 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je maakt je er wel druk om allemaal. Incels zijn raar, oké, maar mannen die er zo boos worden eigenlijk nog wel iets meer. Zit je iets dwars?
Meh, je komt eerder wat blue-pilled over. Maar da's verder niet erg, je hebt ook wat cucks nodig om een feministische samenleving stabiel te houden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..], boos worden.
Eerder verontrust dat mensen zulke gedachtes goed kunnen praten.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:58 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Meh, je komt eerder wat blue-pilled over. Maar da's verder niet erg, je hebt ook wat cucks nodig om een feministische samenleving stabiel te houden.
Nou ja dit gesprek kwam omdat ik zei dat er genoeg vrouwen zijn die geen man kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:54 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je doelt op een vrouw die seks wil met een man, maar te verlegen is? Dan neemt de man het voortouw. En dan?
Hey, whatever makes you sleep at night. Ik ben ook maatschappelijk betrokken bij de verbaal uitgedaagden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Ik accepteer dit wel als overgave.
Een vrouw kan geen incel zijn. Onmogelijk. Zo eenvoudig is het. Het scenario dat jij beschrijft is zo onrealistisch dat 't onnavolgbaar is. Je erkent dat een vrouw eenvoudig een seksbeluste man op Tinder kan vinden, je erkent dat sociale awkwardness voor de man geen probleem is, maar desondanks kan de vrouw maagd blijven. Hoe dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ja dit gesprek kwam omdat ik zei dat er genoeg vrouwen zijn die geen man kunnen krijgen.
Het probleem bij deze vrouwen is in gronde genomen niet anders als bij jou,
Het probleem van een incel is onvergelijkbaar met dat van een vrouw die geen seks heeft.quote:alleen de aanpak zal iets anders zijn.
Het komt beiden neer op "gewoon aan jezelf werken" en vooral niet denken dat iemand jou iets verschuldigd is omdat je als een stampvoetende kleuter om seks schreeuwt.
Sowieso zou voordat iemand de prostitutiebonnen krijgt er een heel psychologisch traject doorlopen moeten worden. Kunnen de aanstellers zoals TS gelijk geweigerd worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:04 schreef summer2bird het volgende:
Hey TS, ik heb een andere stelling.
Als we ipv prostitutiebonnen, psycholoog bonnen invoeren voor elke incel.
Dat lijkt mij toch een veel beter idee!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een vrouw kan geen incel zijn. Onmogelijk. Zo eenvoudig is het. Het scenario dat jij beschrijft is zo onrealistisch dat 't onnavolgbaar is. Je erkent dat een vrouw eenvoudig een seksbeluste man op Tinder kan vinden, je erkent dat sociale awkwardness voor de man geen probleem is, maar desondanks kan de vrouw maagd blijven. Hoe dan?
[..]
Het probleem van een incel is onvergelijkbaar met dat van een vrouw die geen seks heeft.
Je ontkent de mogelijkheid dat een man door fysieke onaantrekkelijkheid geen sekspartner kan vinden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:04 schreef summer2bird het volgende:
Hey TS, ik heb een andere stelling.
Als we ipv prostitutiebonnen, psycholoog bonnen invoeren voor elke incel.
Dat lijkt mij toch een veel beter idee!
Dus jij zou zoiets in je bed nemen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een vrouw kan geen incel zijn. Onmogelijk. Zo eenvoudig is het. Het scenario dat jij beschrijft is zo onrealistisch dat 't onnavolgbaar is. Je erkent dat een vrouw eenvoudig een seksbeluste man op Tinder kan vinden, je erkent dat sociale awkwardness voor de man geen probleem is, maar desondanks kan de vrouw maagd blijven. Hoe dan?
[..]
Het probleem van een incel is onvergelijkbaar met dat van een vrouw die geen seks heeft.
Ik erken dat sommige mensen zich teveel kunnen focussen op een punt en daardoor gefrustreerd overkomen en afgewezen worden. Waardoor er een cirkel ontstaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je ontkent de mogelijkheid dat een man door fysieke onaantrekkelijkheid geen sekspartner kan vinden?
Gifs zijn eigenlijk de prostituees van de verbaal uitgedaagden: niet ideaal, maar begrijpelijk dat ze ernaar grijpen.quote:
Goed ideequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sowieso zou voordat iemand de prostitutiebonnen krijgt er een heel psychologisch traject doorlopen moeten worden. Kunnen de aanstellers zoals TS gelijk geweigerd worden.
De vrouwenhater komt altijd naar boven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:58 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Meh, je komt eerder wat blue-pilled over. Maar da's verder niet erg, je hebt ook wat cucks nodig om een feministische samenleving stabiel te houden.
Klaarblijkelijk wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef summer2bird het volgende:
Dus jij zou zoiets in je bed nemen?
[ afbeelding ]
Echt, dit is waarschijnlijk de bottom-0.01%. Dat je hiernaar moet grijpen om een punt te maken, is illustratief voor het man-vrouw-verschil qua sekspartner scoren. Overigens denk ik inderdaad dat zelfs zij via Tinder kan scoren. Al zou ik haar dan wel aanraden om voor een andere foto te kiezen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dus jij zou zoiets in je bed nemen?
[ afbeelding ]
Blijft nooit lang verborgen he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:10 schreef viceversa het volgende:
[..]
De vrouwenhater komt altijd naar boven.
Vrouwen ook, las daar laats nog een topic over hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je ontkent de mogelijkheid dat een man door fysieke onaantrekkelijkheid geen sekspartner kan vinden?
Ja? Tegen feminisme zijn is vrouwenhaat? Leg uit. Je weet dat uit onderzoeken blijkt dat vrouwen naar mate het feminisme steeds verder wordt doorgevoerd steeds ongelukkiger zijn (gemiddeld)?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:10 schreef viceversa het volgende:
[..]
De vrouwenhater komt altijd naar boven.
Het probleem van de incel is zijn wereldbeeld niet dat hij geen seks heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
[..]
TS zou elke vrouw doen, mits hartslag. Alhoewel ... dat is waarschijnlijk ook optioneel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:12 schreef 8777 het volgende:
Vrouwen ook, las daar laats nog een topic over hier.
Uiteindelijk geen slecht idee (afgezien van de afhankelijkheid van 't kapsel). Jonge gezinnen profiteren disproportioneel van overheidshulp (kindersubsidie, gesubsidieerde kinderopvang, etc.). Daar kan best een extra belasting tegenover staan. Maar goed, andere financieringsvormen zouden w.m.b. ook prima zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:12 schreef SeLang het volgende:
Vroeger op het werk hadden we het hier regelmatig over. Onze conclusie was dat er een vrouw-waarde forfait zou moeten worden ingevoerd. Mannen die een vrouw hebben betalen een belasting waarmee mannen zonder vrouw naar de hoeren kunnen.
De hoogte van het vrouw-waarde forfait hangt af van de leeftijd en het al dan niet hebben van een kortpittig kapsel.
Ha. Linkje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:12 schreef 8777 het volgende:
[..]
Vrouwen ook, las daar laats nog een topic over hier.
Het doel is dan ook niet seks, maar een relatie. Een vrouw waar nog wel wat mannen overheen willen, maar waar verder niemand overdag naast wil lopen, nee echt die hebben het maar 'makkelijk'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
[..]
Verwar feminisme niet met feminazis bitte. Feminisme is niets meer dan gelijkheid voor mam en vrouw. Dus geen voorkeursbehandelingen omdat je een kut hebt maar hetzelfde verdienden voor het zelfde werk als die meneer met zn piemeltquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ja? Tegen feminisme zijn is vrouwenhaat? Leg uit. Je weet dat uit onderzoeken blijkt dat vrouwen naar mate het feminisme steeds verder wordt doorgevoerd steeds ongelukkiger zijn (gemiddeld)?
Ik ben al een jaar of vijf grootafnemer van finasteride. Mijn seksuele drift is vergelijkbaar met jouw gevoel voor humor: praktisch afwezig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS zou elke vrouw doen, mits hartslag. Alhoewel ... dat is waarschijnlijk ook optioneel.
Als tinder hét medium is voor incels, waar zelfs normale mannen het al lastig hebben omdat het zo oppervlakkig is als de pest, dan snap ik wel dat je zo'n verkeerd beeld krijgt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:11 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Echt, dit is waarschijnlijk de bottom-0.01%. Dat je hiernaar moet grijpen om een punt te maken, is illustratief voor het man-vrouw-verschil qua sekspartner scoren. Overigens denk ik inderdaad dat zelfs zij via Tinder kan scoren. Al zou ik haar dan wel aanraden om voor een andere foto te kiezen.
Ah, chemische castratie op eigen initiatief?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:16 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of vijf grootafnemer van finasteride. Mijn seksuele drift is vergelijkbaar met jouw gevoel voor humor: praktisch afwezig.
Goede oplossing toch? Waar heb je die bonnen dan nog voor nodig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:16 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of vijf grootafnemer van finasteride. Mijn seksuele drift is vergelijkbaar met jouw gevoel voor humor: praktisch afwezig.
Kan jij je verplaatsen in een man die ongewild seksloos is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het probleem van de incel is zijn wereldbeeld niet dat hij geen seks heeft.
En wat me altijd erg opvalt bij dit soort mannen is dst ze absoluut 0 empathisch vermogen hebben.
Het is meer dat je voorbeeld ook gewoon echt moeilijk te volgen is. Waarom zou de vrouw uiteindelijk geen seks hebben met haar welwillende Tinder-date? Zelfs niet wanneer hij het voortouw neemt? Omdat ze 't uiteindelijk toch niet wil? Dan is ze geen incel, maar volcel. Heel iets anders.quote:Je kan je niet eens verzetten in mijn hypothetische voorbeeld want dat is onrealistisch en onnavolgbaar?
Lees eens wat fora van incels, dan ontdek je vanzelf dat dit niet klopt.quote:Je wilt geen vrouw je wil een levende pop waar je je zaad in kwijt kan, niets meer niets minder.
Ligt dat aan feminisme, of aan de veeleisendheid van de maatschappij?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ja? Tegen feminisme zijn is vrouwenhaat? Leg uit. Je weet dat uit onderzoeken blijkt dat vrouwen naar mate het feminisme steeds verder wordt doorgevoerd steeds ongelukkiger zijn (gemiddeld)?
TS kan ook zelf zijn portefeuille trekken om er zelf voor te betalen, dat er geen een vrouw vrijwillig seks met hem wil is niet het probleem van de samenleving. Ik zie ook niet in hoe hij bij dit rare onuitvoerbare idee komt, waarom de samenleving zijn bezoekjes moet betalen omdat hun "gratis" seks krijgen. Een relatie is meer dan alleen gratis seks.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS zou elke vrouw doen, mits hartslag. Alhoewel ... dat is waarschijnlijk ook optioneel.
Zo zeg, gewoon een poging tot humorquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah, chemische castratie op eigen initiatief?
Ík heb prostitutiebonnen noch een uitkering nodig, maar ben voorstander van beide. Als je empathisch vermogen en/of maatschappelijke betrokkenheid had, dan was dit eenvoudig te begrijpen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:19 schreef viceversa het volgende:
[..]
Goede oplossing toch? Waar heb je die bonnen dan nog voor nodig.
Geen humor, gewoon bevestiging van mijn beeld van je.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:21 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Zo zeg, gewoon een poging tot humor. Maar inderdaad, de facto is het chemische castratie, met als verschil dat 't eenvoudig omkeerbaar is (kwestie van stoppen met finasteride innemen) en geen andere bijwerkingen heeft (afgezien dan van haargroei).
Er zijn wel heuse jihadcels op de reddit-fora (incels die in de (orthodoxe) islam de oplossing zien), dus wie weet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:21 schreef SeLang het volgende:
Komt er nu binnenkort weer een schietpartij waarbij blonde corpsmeisjes worden neergemaaid?
Ik weet iig dat incel en Elliot Rodger-fan Syndroom geen heil zag in hoeren neuken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:21 schreef SeLang het volgende:
Komt er nu binnenkort weer een schietpartij waarbij blonde corpsmeisjes worden neergemaaid?
Verbazingwekkend dat we ooit zouden zeggen dat syndroom een punt had.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet iig dat incel en Elliot Rodger-fan Syndroom geen heil zag in hoeren neuken.
That’s stretching it.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Verbazingwekkend dat we ooit zouden zeggen dat syndroom een punt had.
Volgens mij waren deze users allemaal blue- of red-pilled. In dat opzicht dus niet verrassend dat jullie 't beter met hen kunnen vinden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat we ooit zouden zeggen dat syndroom een punt had.
't Zal vast meer oorzaken hebben, maar dat 't zo tegelijkertijd opgaat met 't feminisme is wel opvallend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:20 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ligt dat aan feminisme, of aan de veeleisendheid van de maatschappij?
100% nooit natuurlijk maar ik denk t wel, ik geloof ook dat het zondermeer zeer zeer frustrerend is. En juist die frustratie is zo problematisch. Door die frustratie slachtoffer je jezelf enorm want je voelt je er niet goed bij. Het blijft zo een eindeloos cirkeltje waar je je in verkeert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Kan jij je verplaatsen in een man die ongewild seksloos is?
Nee, omdat de vrouw in mijn voorbeeld niet durft. Datnis even vrijwillig als jouw gevalquote:Het is meer dat je voorbeeld ook gewoon echt moeilijk te volgen is. Waarom zou de vrouw uiteindelijk geen seks hebben met haar welwillende Tinder-date? Zelfs niet wanneer hij het voortouw neemt? Omdat ze 't uiteindelijk toch niet wil? Dan is ze geen incel, maar volcel. Heel iets anders.
Ik reddit niet ik FOK!quote:Lees eens wat fora van incels, dan ontdek je vanzelf dat dit niet klopt.
Ooit had HP/De Tijd een (ietwat trollende) columnist die ook o.a. schreef dat 't opvallend is dat links vóór hoge belastingen maar tégen cosmetische chirurgie is. Deze discussie is in de kern vergelijkbaar: links is tegen kapitalisme dat een ongelijke inkomensverdeling veroorzaakt, maar vóór feminisme dat tot een ongelijke seksverdeling leidt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:18 schreef SeLang het volgende:
Maar goed, de linksen zullen er wel tegen zijn om dit te privatiseren. Dus moeten er staatshoeren komen met een vast salaris die 10 mannen per uur afwerken (40-urige werkweek). Die hebben op hun 67-ste dan ook gewoon recht op een ABP pensioen.
Mja, semantische discussie. Feminisme wordt doorgaans, ook door feministen zelfs, gezien als meer dan slechts 'gelijkheid'. Gelijkheid is er immers al (lang), maar feministen zijn nog steeds boos.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Verwar feminisme niet met feminazis bitte. Feminisme is niets meer dan gelijkheid voor mam en vrouw. Dus geen voorkeursbehandelingen omdat je een kut hebt maar hetzelfde verdienden voor het zelfde werk als die meneer met zn piemelt
Daar geef ik je dan gelijk in ja. Maar tis jammert want dat is niet waar feminisme voor staat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Mja, semantische discussie. Feminisme wordt doorgaans, ook door feministen zelfs, gezien als meer dan slechts 'gelijkheid'. Gelijkheid is er immers al (lang), maar feministen zijn nog steeds boos.
Nee. Nee. Nee. Élke vrouw kan seks hebben met een man die aantrekkelijker* is dan zij. [i]ELKE[/i].quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:16 schreef viceversa het volgende:
En er zijn wel degelijk vrouwen die ook geen seks kunnen krijgen met de mannen die ze willen. En die in dat opzicht ook incel zijn. Net als veel incels ook niet staan te popelen om seks met een 3/10 vrouw.
Tja, gaat zo te zien om vrouwen die alleen seks in een relatie willen. Niet vergelijkbaar.quote:
De frustratie zit diep.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:34 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee. Élke vrouw kan seks hebben met een man die aantrekkelijker* is dan zij. [i]ELKE[/i].
*aantrekkelijk gemeten naar het 'aantrekkelijkheidspercentiel' waar ze toe behoort, dus een vrouw die tot de top-40% behoort, scoort eenvoudig een man (voor een seksdate) die tot de top-30%, top-20% of zelfs top-10% hoort.
dat vond ik nog best interessant om te lezen allemaalquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 06:32 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Google eens op 'incels'. Of kijk op één van hun sebreddits. Of kijk op FOK! naar de (R&P-)topics van incels.
Los daarvan, zie ook het onderzoek waar ik naar linkte. De ongelijke seksverdeling is een feit, geen gekleurde observatie.
Hoezo is dat niet vergelijkbaar?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:35 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Tja, gaat zo te zien om vrouwen die alleen seks in een relatie willen. Niet vergelijkbaar.
Ben je al eens naar een prostituee geweest?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ík heb prostitutiebonnen noch een uitkering nodig, maar ben voorstander van beide. Als je empathisch vermogen en/of maatschappelijke betrokkenheid had, dan was dit eenvoudig te begrijpen.
Als seks zo belangrijk is, hoe belangrijk is de mate van aantrekkelijkheid dan nog.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:34 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee. Élke vrouw kan seks hebben met een man die aantrekkelijker* is dan zij. [i]ELKE[/i].
*aantrekkelijk gemeten naar het 'aantrekkelijkheidspercentiel' waar ze toe behoort, dus een vrouw die tot de top-40% behoort, scoort eenvoudig een man (voor een seksdate) die tot de top-30%, top-20% of zelfs top-10% hoort.
Heel selectief stukje uitgekozen. Goed zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:34 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ja? En? Wat maakt jou 't uit? De enige reden waarom vrouwen tegen chemische castratie van mannen zijn (en dat zijn ze), is omdat de machtsbalans dan omslaat. Want geen enkele man (ook niet de blue-pilled users die hier posten) is geïnteresseerd in een 'goed gesprek' met een vrouw; het gaat (uiteindelijk) allemaal om seks. Vrouwen weten dit ook. Ik zag laatst nog een of ander filmpje waarin gemengde vriendenkoppels (dus een man een vrouw die met elkaar bevriend zijn) gevraagd werd of de 'vriend' seks met de 'vriendin' zou hebben, als zij hem de kans hiertoe zou geven. Alle mannen zeiden ja, de vrouwen uiteindelijk ook (of liepen grijzend weg). Denk je werkelijk dat een man met een vrouw bevriend zou zijn zonder (mogelijk) uitzicht op seks (hoe onrealistisch dit verlangen ook mag zijn, want uiteraard houden vrouwen hun benen netjes gesloten voor cocks)? Neem bij een vrouw de vagina weg en geen man is meer geïnteresseerd (tenzij de vrouw andere interessante karaktereigenschappen, kennis of hobby's heeft, maar dit is slechts zelden het geval, temeer daar een man de vrouw daar niet op heeft uitgekozen -- in tegenstelling tot zijn mannelijke vrienden).quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:28 schreef Copycat het volgende:
The Matrix aanhalen, vrijwillige chemische castratie, een verwrongen beeld van man/vrouwverhoudingen ...
TS past perfect in het plaatje.
Hoe leidt feminisme tot een ongelijke seksverdeling? Omdat vrouwen keuzes hebben en niet worde uitgehuwelijkt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:29 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ooit had HP/De Tijd een (ietwat trollende) columnist die ook o.a. schreef dat 't opvallend is dat links vóór hoge belastingen maar tégen cosmetische chirurgie is. Deze discussie is in de kern vergelijkbaar: links is tegen kapitalisme dat een ongelijke inkomensverdeling veroorzaakt, maar vóór feminisme dat tot een ongelijke seksverdeling leidt.
Waarom zou ik tegen chemische castratie van mannen zijn? Moeten die mannen lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:44 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ja? En? Wat maakt jou 't uit? De enige reden waarom vrouwen tegen chemische castratie van mannen zijn (en dat zijn ze), is omdat de machtsbalans dan omslaat. Want geen enkele man (ook niet de blue-pilled users die hier posten) is geïnteresseerd in een 'goed gesprek' met een vrouw; het gaat (uiteindelijk) allemaal om seks. Vrouwen weten dit ook. Ik zag laatst nog een of ander filmpje waarin gemengde stellen vrienden (dus een man een vrouw) gevraagd werd of de 'vriend' seks met de 'vriendin' zou hebben, als zij hem de kans hiertoe zou geven. Alle mannen zeiden ja, de vrouwen uiteindelijk ook (of liepen grijzend weg). Denk je werkelijk dat een man met een vrouw bevriend zou zijn zonder (mogelijk) uitzicht op seks (hoe onrealistisch dit verlangen ook mag zijn, want uiteraard houden vrouwen hun benen netjes gesloten voor cocks)? Neem bij een vrouw de vagina weg en geen man is meer geïnteresseerd (tenzij de vrouw andere interessante karaktereigenschappen, kennis of hobby's heeft, maar dit is slechts zelden het geval, temeer daar een man de vrouw daar niet op heeft uitgekozen -- in tegenstelling tot zijn mannelijke vrienden).
Je bent wel erg wereldvreemd als je denkt dat mannen dit wél zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:45 schreef viceversa het volgende:
Wow je bent wel heel wereldvreemd als je denkt dat mannen niet geïnteresseerd zijn in een goed gesprek met een vrouw. Ook geen bezette mannen met vrouwelijke vrienden of zo.
Mad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:44 schreef 2thmx het volgende:
Ja? En? Wat maakt jou 't uit? De enige reden waarom vrouwen tegen chemische castratie van mannen zijn (en dat zijn ze), is omdat de machtsbalans dan omslaat. Want geen enkele man (ook niet de blue-pilled users die hier posten) is geïnteresseerd in een 'goed gesprek' met een vrouw; het gaat (uiteindelijk) allemaal om seks. Vrouwen weten dit ook. Ik zag laatst nog een of ander filmpje waarin gemengde vriendenkoppels (dus een man een vrouw die met elkaar bevriend zijn) gevraagd werd of de 'vriend' seks met de 'vriendin' zou hebben, als zij hem de kans hiertoe zou geven. Alle mannen zeiden ja, de vrouwen uiteindelijk ook (of liepen grijzend weg). Denk je werkelijk dat een man met een vrouw bevriend zou zijn zonder (mogelijk) uitzicht op seks (hoe onrealistisch dit verlangen ook mag zijn, want uiteraard houden vrouwen hun benen netjes gesloten voor cocks)? Neem bij een vrouw de vagina weg en geen man is meer geïnteresseerd (tenzij de vrouw andere interessante karaktereigenschappen, kennis of hobby's heeft, maar dit is slechts zelden het geval, temeer daar een man de vrouw daar niet op heeft uitgekozen -- in tegenstelling tot zijn mannelijke vrienden).
Nee dit is het fundament waarop je seksistisch bent. Je denkt dat vrouwen in principe weinig boeiends te vertellen hebben. Je ziet ze alleen als een verpakking.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:46 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je bent wel erg wereldvreemd als je denkt dat mannen dit wél zijn.
Nee, dat zie je verkeerd. Het komt allemaal door z’n uiterlijk, niet door z’n in en in rotte innerlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:46 schreef viceversa het volgende:
Het is jammer dat je niet doorhebt hoe seksistisch je werkelijk bent en hoe beperkt je beeld van vrouwen is.
Oké. Maar dan vindt er geen seks plaats door een interne factor (waar ze, inderdaad, niet zelf voor gekozen heeft), niet door een externe factor. Tegen een dergelijke vrouw zeggen dat ze aan zichzelf moet werken, is niet meer dan redelijk. Tegen een incel zeggen dat'ie zijn karakter moet verbeteren (quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:27 schreef NanKing het volgende:
Nee, omdat de vrouw in mijn voorbeeld niet durft. Datnis even vrijwillig als jouw geval
Het is wel duidelijk waar bij TS het probleem ligt (zoals dat bij veel incels pijnlijk snel duidelijk wordt). Uiterlijk is slechts een heel klein onderdeel in het web van creepyness.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het komt allemaal door z’n uiterlijk, niet door z’n in en in rotte innerlijk.
Dat is niet per se wat ik zeg. Vrouwen kunnen, net als mannen, over bepaalde onderwerpen iets interessants te melden hebben. Maar mannen selecteren hen hier niet op. Niet voor relaties noch voor vriendschappen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:47 schreef viceversa het volgende:
[..]
Nee dit is het fundament waarop je seksistisch bent. Je denkt dat vrouwen in principe weinig boeiends te vertellen hebben. Je ziet ze alleen als een verpakking.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:50 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat is niet per se wat ik zeg. Vrouwen kunnen, net als mannen, over bepaalde onderwerpen iets interessants te melden hebben. Maar mannen selecteren hen hier niet op. Niet voor relaties noch voor vriendschappen.
Jij selecteert hen hier niet op. Je generaliseert mannen al net zo erg als vrouwen. Hoeveel ken je er nou werkelijk écht goed?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:50 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat is niet per se wat ik zeg. Vrouwen kunnen, net als mannen, over bepaalde onderwerpen iets interessants te melden hebben. Maar mannen selecteren hen hier niet op. Niet voor relaties noch voor vriendschappen.
Misschien moet je eens van je zolderkamertje afkomen en met echte mensen gaan praten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:50 schreef 2thmx het volgende:
Dankzij m'n rotte innerlijk ben ik geen maagd meer. Wanneer je het van je innerlijk moet hebben, dan kost 't echter veel meer tijd om een relatie te krijgen (een seksdate is dan sowieso aus die Frage). Tijd is echter schaars, dus het is het mij niet meer waard. Steeds meer mannen denken er zo over, overigens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het komt allemaal door z’n uiterlijk, niet door z’n in en in rotte innerlijk.
Het zal je nog verbazen hoeveel incels eigenlijk enorm verlegen zijn en nog nooit een vrouw hebben uitgevraagd 'omdat afwijzing toch een zekerheid is'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:49 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Oké. Maar dan vindt er geen seks plaats door een interne factor (waar ze, inderdaad, niet zelf voor gekozen heeft), niet door een externe factor. Tegen een dergelijke vrouw zeggen dat ze aan zichzelf moet werken, is niet meer dan redelijk. Tegen een incel zeggen dat'ie zijn karakter moet verbeteren () is dat niet.
Je vriend heeft jou versierd?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ben wel blij dat ik geen man ben. Ik zou niet eens met vrouwen durven praten.
Female privilege
Ik zou niet het initiatief hebben genomen, wegens verlegenheid.quote:
Het zal je nog verbazen hoeveel incels als hun hele leven door vrouwen zijn afgewezen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:54 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel incels eigenlijk enorm verlegen zijn en nog nooit een vrouw hebben uitgevraagd 'omdat afwijzing toch een zekerheid is'.
Maar nee, een vrouw moet enkel haar karakter aanpassen.
Word gereformeerd en zoek meiden van rond 25 op de bible belt, daar mag je lelijk voor zijn als je maar een gezin wilt en in de heer bent. En dan heb je meer kans om de eerste te zijn dan bij zo'n oostbloksletje dat zich hierheen laat halen voor het geld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:00 schreef 2thmx het volgende:
Anders dan incels, stel ik ook niet dat innerlijk (of karakter) er helemaal niet toe doen. Je kan er alleen slechts in beperkte mate je uiterlijk mee compenseren én het kost veel tijd. Dankzij ruime oefening kan ik via Tinder nu met veel slap gelul een date score met een vrouw die in hetzelfde uiterlijkpercentiel valt als ik (een 'looksmatch', in incel-vocabulaire). Het is zelfs relatief eenvoudig, aangezien vrouwen een dom gevoel voor humor hebben. Ik kan moeiteloos de hele dag door grappen maken die vrouwen 'grappig' vinden, terwijl ik zelf langzaam hersendood word. Maar wat is 't voordeel? Als ze feministisch is ingesteld, dan is ze waarschijnlijk al door meer dan tien mannen genomen. En bij elke volgende sekspartner maken je hersenen minder stofjes aan die voor een verbonden gevoel (en dus trouwheid) zorgen. Google maar, is onderzocht. Elke verstandige man kiest beter voor zichzelf. Mocht je ooit een gezin willen stichten, dan ga je voor een 20-jarig meisje uit het Oostblok. Een mooiere middelvinger naar 't feminisme is er niet.
Niemand 'moet' het, zelfs een prostituee niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:01 schreef Dehelerambam het volgende:
Denk eens aan het welzijn van de vrouwen die seks moeten hebben met die creeps...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
Ik snap niet zo goed waarom dit het probleem van de vrouw is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:02 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazend hoeveel incels als hun hele leven door vrouwen zijn afgewezen.
Mwah ik heb wel eens een verlegen vriend gehad waarbij ik het initiatief toonde. Anders was er inderdaad niks gebeurt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou niet het initiatief hebben genomen, wegens verlegenheid.
Maar daar kom je als vrouw wel makkelijker mee weg dan als man. Als man gebeurt er volgens mij pertinent niets in zo'n geval.
Waarom 'sletje'? De gemiddelde Oost-Europese vrouw is aanzienlijk minder 'sletterig' ingesteld dan de gemiddelde Nederlandse vrouw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Word gereformeerd en zoek meiden van rond 25 op de bible belt, daar mag je lelijk voor zijn als je maar een gezin wilt en in de heer bent. En dan heb je meer kans om de eerste te zijn dan bij zo'n oostbloksletje dat zich hierheen laat halen voor het geld.
Oh die zijn er ook ja. Man en vrouw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:02 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazend hoeveel incels als hun hele leven door vrouwen zijn afgewezen.
Ben ik met je eens, maar ik geloof niet dat degenen die ervoor openstaan hierheen gehaald te worden representatief zijn voor de gemiddelde oostblokvrouw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:04 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Waarom 'sletje'? De gemiddelde Oost-Europese vrouw is aanzienlijk minder 'sletterig' ingesteld dan de gemiddelde Nederlandse vrouw.
Wat? Je snapt vermoedelijk wel meer niet als dit je conclusie uit de discussie is. Nergens wordt gesteld dat dit 'het probleem van de vrouw' is. 'De vrouw' moet 't vooral zelf weten. Dit topic bepleit slechts een regeling waarmee Nederland socialer en rechtvaardiger wordt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:04 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom dit het probleem van de vrouw is.
Zou seks met prostituees echt wat oplossen voor je? Is het probleem dan niet nog steeds dat je enkel seks als een dienst kunt krijgen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wat? Je snapt vermoedelijk wel meer niet als dit je conclusie uit de discussie is. Nergens wordt gesteld dat dit 'het probleem van de vrouw' is. 'De vrouw' moet 't vooral zelf weten. Dit topic bepleit slechts een regeling waarmee Nederland socialer en rechtvaardiger wordt.
De helft van bijvoorbeeld de Bulgaarse beroepsbevolking woont tegenwoordig buiten Bulgarije (geen grap, Google maar). Héél veel Oost-Europese vrouwen staan open voor emigratie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik geloof niet dat degenen die ervoor openstaan hierheen gehaald te worden representatief zijn voor de gemiddelde oostblokvrouw.
Je komt niet zo aardig over. Misschien is dat wel je probleemquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wat? Je snapt vermoedelijk wel meer niet als dit je conclusie uit de discussie is. Nergens wordt gesteld dat dit 'het probleem van de vrouw' is. 'De vrouw' moet 't vooral zelf weten. Dit topic bepleit slechts een regeling waarmee Nederland socialer en rechtvaardiger wordt.
Het probleem is waarschijnlijk dat hij sociaal nogal vreemd is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:07 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Je komt niet zo aardig over. Misschien is dat wel je probleem
http://www.novinite.com/a(...)oad+Than+in+Bulgariaquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:07 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De helft van bijvoorbeeld de Bulgaarse beroepsbevolking woont tegenwoordig buiten Bulgarije (geen grap, Google maar). Héél veel Oost-Europese vrouwen staan open voor emigratie.
Ook dat. En seks met een vrouw ziet als een "recht" en niet als een vrije keuze van de vrouw (en man) (samen dus). Zal leuke relatie worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:08 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het probleem is waarschijnlijk dat hij sociaal nogal vreemd is.
Gaap. Of je leest 't topic even door. Al deze open deuren zijn al eens ingetrapt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:10 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ook dat. En seks met een vrouw ziet als een "recht" en niet als een vrije keuze van de vrouw. Zal leuke relatie worden.
Is 't ook wel. Vermakelijk zelfs. Vergeet ook niet dat >50% van wat daar staat getroll is, nog eens een goede 30% (opzettelijk) overdreven en misschien maar <10% echt serieus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat vond ik nog best interessant om te lezen allemaal
Bij de één (de vrouw) is 't je eigen keuze om geen seks te hebben, bij de ander (de man) is 't de keuze van de anderen. De één (de vrouw) kan zó seks hebben als ze van gedachten verandert, de ander (de man) niet. Et cetera. Totaal anders.quote:
Nee. Zal 't mogelijk doen als ik ooit stop met finasteride innemen en niet direct een relatie kan vinden, maar mogelijk ook niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:37 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ben je al eens naar een prostituee geweest?
Gewoon permanent doen joh, ben je er allemaal van af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:17 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nee. Zal 't mogelijk doen als ik ooit stop met finasteride innemen en niet direct een relatie kan vinden, maar mogelijk ook niet.
Niet. Daarom scoren zelfs de bottom-10% vrouwen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als seks zo belangrijk is, hoe belangrijk is de mate van aantrekkelijkheid dan nog.
Dit wordt in de OP al uitgelegd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:44 schreef viceversa het volgende:
[..]
Hoe leidt feminisme tot een ongelijke seksverdeling? Omdat vrouwen keuzes hebben en niet worde uitgehuwelijkt?
Uhu-uhu. Het is zó jammer dat de overgrote meerderheid van mannen het nooit zal doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:44 schreef viceversa het volgende:
[..]
Waarom zou ik tegen chemische castratie van mannen zijn? Moeten die mannen lekker zelf weten.
Inderdaad. Incel is toch onvrijwillig alleenstaand, toch niet onvrijwillig maagd!?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:17 schreef 2thmx het volgende:
Nee. Zal 't mogelijk doen als ik ooit stop met finasteride innemen en niet direct een relatie kan vinden, maar mogelijk ook niet.
Dan is het wellicht vervangbaar voor seks met een prostituee, maar geen vervanging voor seks met iemand waar je chemie mee hebt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Uhu-uhu. Het is zó jammer dat de overgrote meerderheid van mannen het nooit zal doen.
Maar goed, wie weet wat er in de toekomst nog allemaal uitgevonden wordt. Mogelijke virtual reality-technologie waarmee werkelijke seks wordt benaderd (of, wie weet, zelfs overtroffen). Het zou een maatschappelijke revolutie zijn die misschien wel nog groter is dan het feminisme.
Mannen zijn niet geïnteresseerd in vrouwen waar ze geen seks mee willen hebben. Het is écht hilarisch dat je dit niet beseft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:51 schreef viceversa het volgende:
[..]
Jij selecteert hen hier niet op. Je generaliseert mannen al net zo erg als vrouwen. Hoeveel ken je er nou werkelijk écht goed?
Is voor de meeste vrouwen wel minder belangrijk om te 'scoren' dan voor mannen. De vrouwelijke tegenhelften van mensen zoals jij willen liever niemand dan dat ze een seksdate hebben met een incel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:18 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Niet. Daarom scoren zelfs de bottom-10% vrouwen.
Hoe kan je adverteren voor iets waarvan je zelf niet eens weet hoe het is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:17 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nooit meer echte seks zou hebben als ze dat zouden uitvinden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Uhu-uhu. Het is zó jammer dat de overgrote meerderheid van mannen het nooit zal doen.
Maar goed, wie weet wat er in de toekomst nog allemaal uitgevonden wordt. Mogelijke virtual reality-technologie waarmee werkelijke seks wordt benaderd (of, wie weet, zelfs overtroffen). Het zou een maatschappelijke revolutie zijn die misschien wel nog groter is dan het feminisme.
Ik vraag me af hoe blij je als man wordt van seks met vrouwen die je maar matig vindt, als het ook nergens anders toe leidt. Maar dat perspectief volgt pas als je seks hebt, en die ervaring hebben incels niet. Dus is seks het be-all and end-allquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is voor de meeste vrouwen wel minder belangrijk om te 'scoren' dan voor mannen. De vrouwelijke tegenhelften van mensen zoals jij willen liever niemand dan dat ze een seksdate hebben met een incel.
Lekker kritisch waarop? Dat'ie er lekker uitziet, kennelijk. En dan beschermende seks met 'm hebben. 'Evolutionair gezien' is dat een tikkeltje onzinnig. Het is sowieso maar zeer de vraag in vrouwen werkelijk een biologische aanleg hebben voor 'sletterig' gedrag óf dat zij dit (vanuit het feminisme) hebben aangeleerd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:56 schreef blondetrien het volgende:
Evolutionair gezien is seks hebben voor vrouwen gewoon riskanter dan voor mannen. Denk aan kinderen etc. Terecht dus dat we lekker kritisch zijn!
Hoezo is het voor een man de keuze van anderen? Ik wilde lange tijd geen relatie door omstandigheden, maar ik ben daar geen seks door tekort gekomen ofzo. Ik betaalde er alleen voor om het relatiegedoe te ontlopen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:17 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Bij de één (de vrouw) is 't je eigen keuze om geen seks te hebben, bij de ander (de man) is 't de keuze van de anderen. De één (de vrouw) kan zó seks hebben als ze van gedachten verandert, de ander (de man) niet. Et cetera. Totaal anders.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:00 schreef 2thmx het volgende:
Als ze feministisch is ingesteld, dan is ze waarschijnlijk al door meer dan tien mannen genomen.
Er spreekt wel een enorme minachtig uit je teksten naar vrouwen met een gezond seksleven, hoewel je wel vindt dat je er zelf recht op hebt en dat vrouwen het maar moeten doen voor bonnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:28 schreef 2thmx het volgende:
Het is sowieso maar zeer de vraag in vrouwen werkelijk een biologische aanleg hebben voor 'sletterig' gedrag óf dat zij dit (vanuit het feminisme) hebben aangeleerd.
Alles kan. Bij finasteride kan je 't gelukkig eenvoudig van moment tot moment bepalen. Al ben ik wel benieuwd of 't stofje weer werkt als je er even mee stopt en 't dan weer oppakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon permanent doen joh, ben je er allemaal van af.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:25 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Mannen zijn niet geïnteresseerd in vrouwen waar ze geen seks mee willen hebben. Het is écht hilarisch dat je dit niet beseft.
Dat beeld en zijn probleem zullen wel in verband staan met elkaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:34 schreef viceversa het volgende:
Spreek voor jezelf.
Ik kan wel wat anekdotisch bewijs aanvoeren maar ik denk dat mannen je hierin beter zelf terecht kunnen wijzen, met je generalisaties.
Wellicht dat mannen die geen vrouw kunnen krijgen inderdaad enkel geïnteresseerd zijn in vrouwen waar ze seks mee willen. Dat bepaalt jouw mensbeeld.
Omdat hij vrouwen veracht omdat zij wel seks kunnen hebben en hij niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
[..]
Er spreekt wel een enorme minachtig uit je teksten naar vrouwen met een gezond seksleven, hoewel je wel vindt dat je er zelf recht op hebt en dat vrouwen het maar moeten doen voor bonnen.
Zie je zelf niet hoe scheef dit is?
Ha. De grap is dat dit is hoe vrouwen denken, maar niet hoe de gemiddelde man denkt. Waarom denk je dat vrijwel elke prostituee vrouw is? Mannen hebben die 'chemie' veel minder nodig. Platte seks is genoeg. Begint 't al te dagen? Als er daadwerkelijk VR-technologie komt die seks kan vervangen, dan slaat de hele 'machtsbalans' om. Dan heb je plots vrouwelijke incelsquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:25 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dan is het wellicht vervangbaar voor seks met een prostituee, maar geen vervanging voor seks met iemand waar je chemie mee hebt.
True. Als vrouwen 'het' net zo graag wilden als mannen, dan was de seksverdeling ook niet zo ongelijk geweest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is voor de meeste vrouwen wel minder belangrijk om te 'scoren' dan voor mannen. De vrouwelijke tegenhelften van mensen zoals jij willen liever niemand dan dat ze een seksdate hebben met een incel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |