quote:Alex admitted sex with prostitutes made him feel empty, but he had no idea how to get to know women "through the usual routes". When I asked him about his feelings towards the women he buys he said that on the one hand, he wants prostitutes to get to know and like him and, on the other, he is "not under delusions" that the encounters are anything like a real relationship.
"I want my ideal prostitute not to behave like one," he said, "to role-play to be a pretend girlfriend, a casual date, not business-like or mechanical. To a third person it looks like we're in love."
Ja, dus? Elke zzp'er moet veel zelf regelen. Overigens doen de meeste mensen iets anders dan hun droombaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:30 schreef 8777 het volgende:
[..]
De overheid buit de dames van plezier liever zelf uit inderdaad, verder mag ze het overgrote deel zelf regelen omdat ze meestal zzp'er zijn.
En ik ken er geen een van wie dit de droombaan is.
Oh als mensen over spelling beginnen dan weet ik al hoe het zitquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:36 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wat vindt jouw moeder van je beperkte taalvaardigheid? Werkwoorden vervoegen leer je al op de basisschool.
Hoe dan ook, terug naar 't onderwerp, zonder ad hominems.
Zal 't tweede stuk later vandaag eens doornemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
https://jezebel.com/54489(...)ho-visit-prostitutes
https://www.theguardian.c(...)-men-use-prostitutes
2e link wordt gesproken over een onderzoek hiernaar. De eerste is gewoon even een blik in de denkwijze van een hoerenloper.
Lees nou eens beter, wat de man jn deze situatie zou doen of willen is helemaal niet belangrijk. Probeer je eens in de vrouw in deze situatie te verzetten. Er zal niks gebeuren want ze is te verlegen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:30 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Elke seksbeluste man is bereid om dit allemaal door de vingers te zien. Dat zeg ik je zonder twijfel.
[..]
Ongewenst seksloos zijn is wel gezond? Overigens lees ik in die quote niets extreems.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Want hoeren bezoeken is zo goed voor je.
Neem ook de eerste link even door, gewoon voor een beeld over wat je hier aan het bespreken bent.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:39 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Zal 't tweede stuk later vandaag eens doornemen.
Je bent eng. Er wordt in die quote gesproken over iemand die een ander mens als een gebruiksvoorwerp gebruikt en je bent daar compleet ok mee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ongewenst seksloos zijn is wel gezond? Overigens lees ik in die quote niets extreems.
Nee, als je een klein beetje nadenkt over die quote dan zul je merken dat er gesproken wordt over heel iets anders.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:41 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je bent voor een verbod op prostitutie?
Ja? Wat is hier mis mee? Hij had liever een vriendin gehad, maar moet 't nu stellen met een prostituee. Dat is niet ideaal, maar nog steeds beter dan geen enkele seks. Zoals een uitkering niet ideaal is, maar beter dan geen enkel inkomen.quote:
Damn. Je maakt wel hele rare sprongen hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Tell that to the thousands of children raped by 'celibates'.
Gaat het écht om seks? Dat is een beetje simpel. Daar kan je best zonder als je gewoon aftrekt. Sociaal contact, nee dat niet. Ik geloof wel dat een mens sociaal contact nodig heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ongewenst seksloos zijn is wel gezond? Overigens lees ik in die quote niets extreems.
Dan kies je er zelf voor om maagd te blijven. Onvergelijkbaar met mannen die geen seksuele partner kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lees nou eens beter, wat de man jn deze situatie zou doen of willen is helemaal niet belangrijk. Probeer je eens in de vrouw in deze situatie te verzetten. Er zal niks gebeuren want ze is te verlegen.
Gedwongen prostitutie dus?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:38 schreef Fer het volgende:
Zou het niet goedkoper zijn om in het kader de participatiewet en arbeidsverplichtingen om een paaar dames in de bijstand te verplichting zich beschikbaar te stellen voor deze mannen? Weigeren is korting op het inkomen.
Een voor mensen die gaan klagen over dat die vrouwen misschien minder aantrekkelijk zijn, vergelijk het eens met die tv of computer die iemand met een minimum inkomen mag krijgen. Dat is ook de goedkoopste en niet altijd de mooiste.
TS is een seksbeluste incel die het oneerlijk vindt dat andere mensen wel seks hebben en hij niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:44 schreef viceversa het volgende:
[..]
Gaat het écht om seks? Dat is een beetje simpel. Daar kan je best zonder als je gewoon aftrekt. Sociaal contact, nee dat niet. Ik geloof wel dat een mens sociaal contact nodig heeft.
Dat krijg je als je vrouwen seksualiseert zonder er ooit normale omgang mee te hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent eng. Er wordt in die quote gesproken over iemand die een ander mens als een gebruiksvoorwerp gebruikt en je bent daar compleet ok mee?
Tijd voor je pilletje.
O dus zij kiest er voor als haar sociale skills haar niet verder brengen maar jij bent een slachtoffer ervan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:45 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dan kies je er zelf voor om maagd te blijven. Onvergelijkbaar met mannen die geen seksuele partner kunnen krijgen.
De laatste zin uit de quote lijkt te hinten dat prostitutie beter verboden kan worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, als je een klein beetje nadenkt over die quote dan zul je merken dat er gesproken wordt over heel iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |