abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:53:40 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174251359
Nicht im Frage.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174251367
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:49 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Oké. Maar dan vindt er geen seks plaats door een interne factor (waar ze, inderdaad, niet zelf voor gekozen heeft), niet door een externe factor. Tegen een dergelijke vrouw zeggen dat ze aan zichzelf moet werken, is niet meer dan redelijk. Tegen een incel zeggen dat'ie zijn karakter moet verbeteren ( :') ) is dat niet.
Het zal je nog verbazen hoeveel incels eigenlijk enorm verlegen zijn en nog nooit een vrouw hebben uitgevraagd 'omdat afwijzing toch een zekerheid is'.

Maar nee, een vrouw moet enkel haar karakter aanpassen.
pi_174251378
Evolutionair gezien is seks hebben voor vrouwen gewoon riskanter dan voor mannen. Denk aan kinderen etc. Terecht dus dat we lekker kritisch zijn!
pi_174251390
Ben wel blij dat ik geen man ben. Ik zou niet eens met vrouwen durven praten.
Female privilege _O_
pi_174251406
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ben wel blij dat ik geen man ben. Ik zou niet eens met vrouwen durven praten.
Female privilege _O_
Je vriend heeft jou versierd?
pi_174251424
Anders dan incels, stel ik ook niet dat innerlijk (of karakter) er helemaal niet toe doen. Je kan er alleen slechts in beperkte mate je uiterlijk mee compenseren én het kost veel tijd. Dankzij ruime oefening kan ik via Tinder nu met veel slap gelul een date score met een vrouw die in hetzelfde uiterlijkpercentiel valt als ik (een 'looksmatch', in incel-vocabulaire). Het is zelfs relatief eenvoudig, aangezien vrouwen een dom gevoel voor humor hebben. Ik kan moeiteloos de hele dag door grappen maken die vrouwen 'grappig' vinden, terwijl ik zelf langzaam hersendood word. Maar wat is 't voordeel? Als ze feministisch is ingesteld, dan is ze waarschijnlijk al door meer dan tien mannen genomen. En bij elke volgende sekspartner maken je hersenen minder stofjes aan die voor een verbonden gevoel (en dus trouwheid) zorgen. Google maar, is onderzocht. Elke verstandige man kiest beter voor zichzelf. Mocht je ooit een gezin willen stichten, dan ga je voor een 20-jarig meisje uit het Oostblok. Een mooiere middelvinger naar 't feminisme is er niet.
pi_174251428
:') :')
pi_174251430
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:58 schreef viceversa het volgende:

[..]

Je vriend heeft jou versierd?
Ik zou niet het initiatief hebben genomen, wegens verlegenheid.
Maar daar kom je als vrouw wel makkelijker mee weg dan als man. Als man gebeurt er volgens mij pertinent niets in zo'n geval.
pi_174251442
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:53 schreef Copycat het volgende:
Nicht im Frage.
:'( . Ik ga m'n Duitse paspoort inleveren.
pi_174251446
Denk eens aan het welzijn van de vrouwen die seks moeten hebben met die creeps... :P
pi_174251450
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:54 schreef viceversa het volgende:

[..]

Het zal je nog verbazen hoeveel incels eigenlijk enorm verlegen zijn en nog nooit een vrouw hebben uitgevraagd 'omdat afwijzing toch een zekerheid is'.

Maar nee, een vrouw moet enkel haar karakter aanpassen.
Het zal je nog verbazen hoeveel incels als hun hele leven door vrouwen zijn afgewezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 11:05:00 ]
pi_174251460
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:00 schreef 2thmx het volgende:
Anders dan incels, stel ik ook niet dat innerlijk (of karakter) er helemaal niet toe doen. Je kan er alleen slechts in beperkte mate je uiterlijk mee compenseren én het kost veel tijd. Dankzij ruime oefening kan ik via Tinder nu met veel slap gelul een date score met een vrouw die in hetzelfde uiterlijkpercentiel valt als ik (een 'looksmatch', in incel-vocabulaire). Het is zelfs relatief eenvoudig, aangezien vrouwen een dom gevoel voor humor hebben. Ik kan moeiteloos de hele dag door grappen maken die vrouwen 'grappig' vinden, terwijl ik zelf langzaam hersendood word. Maar wat is 't voordeel? Als ze feministisch is ingesteld, dan is ze waarschijnlijk al door meer dan tien mannen genomen. En bij elke volgende sekspartner maken je hersenen minder stofjes aan die voor een verbonden gevoel (en dus trouwheid) zorgen. Google maar, is onderzocht. Elke verstandige man kiest beter voor zichzelf. Mocht je ooit een gezin willen stichten, dan ga je voor een 20-jarig meisje uit het Oostblok. Een mooiere middelvinger naar 't feminisme is er niet.
Word gereformeerd en zoek meiden van rond 25 op de bible belt, daar mag je lelijk voor zijn als je maar een gezin wilt en in de heer bent. En dan heb je meer kans om de eerste te zijn dan bij zo'n oostbloksletje dat zich hierheen laat halen voor het geld.
pi_174251469
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:01 schreef Dehelerambam het volgende:
Denk eens aan het welzijn van de vrouwen die seks moeten hebben met die creeps... :P
Niemand 'moet' het, zelfs een prostituee niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174251472
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het zal je nog verbazend hoeveel incels als hun hele leven door vrouwen zijn afgewezen.
Ik snap niet zo goed waarom dit het probleem van de vrouw is.
pi_174251476
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zou niet het initiatief hebben genomen, wegens verlegenheid.
Maar daar kom je als vrouw wel makkelijker mee weg dan als man. Als man gebeurt er volgens mij pertinent niets in zo'n geval.
Mwah ik heb wel eens een verlegen vriend gehad waarbij ik het initiatief toonde. Anders was er inderdaad niks gebeurt.

Maar aangezien mannen in onze cultuur vaker de jagers zijn, is de kans wel kleiner zodra je als man verlegen bent ja. Ik heb wel het idee dat het initiatief steeds meer van vrouwen komt (Yay feminisme TS)
pi_174251479
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Word gereformeerd en zoek meiden van rond 25 op de bible belt, daar mag je lelijk voor zijn als je maar een gezin wilt en in de heer bent. En dan heb je meer kans om de eerste te zijn dan bij zo'n oostbloksletje dat zich hierheen laat halen voor het geld.
Waarom 'sletje'? De gemiddelde Oost-Europese vrouw is aanzienlijk minder 'sletterig' ingesteld dan de gemiddelde Nederlandse vrouw.
pi_174251480
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het zal je nog verbazend hoeveel incels als hun hele leven door vrouwen zijn afgewezen.
Oh die zijn er ook ja. Man en vrouw.
pi_174251488
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:04 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Waarom 'sletje'? De gemiddelde Oost-Europese vrouw is aanzienlijk minder 'sletterig' ingesteld dan de gemiddelde Nederlandse vrouw.
Ben ik met je eens, maar ik geloof niet dat degenen die ervoor openstaan hierheen gehaald te worden representatief zijn voor de gemiddelde oostblokvrouw.
pi_174251494
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:04 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom dit het probleem van de vrouw is.
Wat? Je snapt vermoedelijk wel meer niet als dit je conclusie uit de discussie is. Nergens wordt gesteld dat dit 'het probleem van de vrouw' is. 'De vrouw' moet 't vooral zelf weten. Dit topic bepleit slechts een regeling waarmee Nederland socialer en rechtvaardiger wordt.
pi_174251507
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:06 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wat? Je snapt vermoedelijk wel meer niet als dit je conclusie uit de discussie is. Nergens wordt gesteld dat dit 'het probleem van de vrouw' is. 'De vrouw' moet 't vooral zelf weten. Dit topic bepleit slechts een regeling waarmee Nederland socialer en rechtvaardiger wordt.
Zou seks met prostituees echt wat oplossen voor je? Is het probleem dan niet nog steeds dat je enkel seks als een dienst kunt krijgen?
pi_174251510
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar ik geloof niet dat degenen die ervoor openstaan hierheen gehaald te worden representatief zijn voor de gemiddelde oostblokvrouw.
De helft van bijvoorbeeld de Bulgaarse beroepsbevolking woont tegenwoordig buiten Bulgarije (geen grap, Google maar). Héél veel Oost-Europese vrouwen staan open voor emigratie.
pi_174251515
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:06 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Je komt niet zo aardig over. Misschien is dat wel je probleem
pi_174251523
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:07 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Je komt niet zo aardig over. Misschien is dat wel je probleem
Het probleem is waarschijnlijk dat hij sociaal nogal vreemd is.
pi_174251541
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:07 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De helft van bijvoorbeeld de Bulgaarse beroepsbevolking woont tegenwoordig buiten Bulgarije (geen grap, Google maar). Héél veel Oost-Europese vrouwen staan open voor emigratie.
http://www.novinite.com/a(...)oad+Than+in+Bulgaria

The total number of Bulgarians working abroad is bigger than their homeland's entire workforce at the moment, new data suggests.

As of 2015, some 2.5 million people born in Bulgaria work outside the country
pi_174251551
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:08 schreef viceversa het volgende:

[..]

Het probleem is waarschijnlijk dat hij sociaal nogal vreemd is.
Ook dat. En seks met een vrouw ziet als een "recht" en niet als een vrije keuze van de vrouw (en man) (samen dus). Zal leuke relatie worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')