abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174251562
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:10 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Ook dat. En seks met een vrouw ziet als een "recht" en niet als een vrije keuze van de vrouw. Zal leuke relatie worden.
Gaap. Of je leest 't topic even door. Al deze open deuren zijn al eens ingetrapt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 11:11:18 ]
pi_174251578
Incels op fok :') ffs
pi_174251595
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:36 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

dat vond ik nog best interessant om te lezen allemaal
Is 't ook wel. Vermakelijk zelfs. Vergeet ook niet dat >50% van wat daar staat getroll is, nog eens een goede 30% (opzettelijk) overdreven en misschien maar <10% echt serieus.
pi_174251652
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:36 schreef 8777 het volgende:

[..]

Hoezo is dat niet vergelijkbaar?
Bij de één (de vrouw) is 't je eigen keuze om geen seks te hebben, bij de ander (de man) is 't de keuze van de anderen. De één (de vrouw) kan zó seks hebben als ze van gedachten verandert, de ander (de man) niet. Et cetera. Totaal anders.
pi_174251660
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:37 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ben je al eens naar een prostituee geweest?
Nee. Zal 't mogelijk doen als ik ooit stop met finasteride innemen en niet direct een relatie kan vinden, maar mogelijk ook niet.
pi_174251669
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:17 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nee. Zal 't mogelijk doen als ik ooit stop met finasteride innemen en niet direct een relatie kan vinden, maar mogelijk ook niet.
Gewoon permanent doen joh, ben je er allemaal van af.
pi_174251672
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:38 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als seks zo belangrijk is, hoe belangrijk is de mate van aantrekkelijkheid dan nog. :?
Niet. Daarom scoren zelfs de bottom-10% vrouwen.
pi_174251686
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:44 schreef viceversa het volgende:

[..]

Hoe leidt feminisme tot een ongelijke seksverdeling? Omdat vrouwen keuzes hebben en niet worde uitgehuwelijkt?
Dit wordt in de OP al uitgelegd.
pi_174251722
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:44 schreef viceversa het volgende:

[..]

Waarom zou ik tegen chemische castratie van mannen zijn? Moeten die mannen lekker zelf weten.
Uhu-uhu. Het is zó jammer dat de overgrote meerderheid van mannen het nooit zal doen.

Maar goed, wie weet wat er in de toekomst nog allemaal uitgevonden wordt. Mogelijk virtual reality-technologie waarmee werkelijke seks wordt benaderd (of, wie weet, zelfs overtroffen). Het zou een maatschappelijke revolutie zijn die misschien wel nog groter is dan het feminisme.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 11:32:34 ]
pi_174251734
Gelukkig zijn mensen zoveel complexer dan hier wordt afgeschilderd O+
pi_174251745
quote:

Inderdaad. Incel is toch onvrijwillig alleenstaand, toch niet onvrijwillig maagd!?

Het hele punt is toch dat er niemand een relatie met ze wil? Hoe gaat seks dit dan oplossen?
pi_174251767
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:22 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Uhu-uhu. Het is zó jammer dat de overgrote meerderheid van mannen het nooit zal doen.

Maar goed, wie weet wat er in de toekomst nog allemaal uitgevonden wordt. Mogelijke virtual reality-technologie waarmee werkelijke seks wordt benaderd (of, wie weet, zelfs overtroffen). Het zou een maatschappelijke revolutie zijn die misschien wel nog groter is dan het feminisme.
Dan is het wellicht vervangbaar voor seks met een prostituee, maar geen vervanging voor seks met iemand waar je chemie mee hebt.
pi_174251768
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:51 schreef viceversa het volgende:

[..]

Jij selecteert hen hier niet op. Je generaliseert mannen al net zo erg als vrouwen. Hoeveel ken je er nou werkelijk écht goed?
Mannen zijn niet geïnteresseerd in vrouwen waar ze geen seks mee willen hebben. Het is écht hilarisch dat je dit niet beseft.
pi_174251773
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:18 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Niet. Daarom scoren zelfs de bottom-10% vrouwen.
Is voor de meeste vrouwen wel minder belangrijk om te 'scoren' dan voor mannen. De vrouwelijke tegenhelften van mensen zoals jij willen liever niemand dan dat ze een seksdate hebben met een incel. ;(
pi_174251785
quote:

[..]

Hoe kan je adverteren voor iets waarvan je zelf niet eens weet hoe het is?
pi_174251796
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:22 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Maar goed, wie weet wat er in de toekomst nog allemaal uitgevonden wordt. Mogelijke virtual reality-technologie waarmee werkelijke seks wordt benaderd (of, wie weet, zelfs overtroffen). Het zou een maatschappelijke revolutie zijn die misschien wel nog groter is dan het feminisme.
Ik denk dat ik nooit meer echte seks zou hebben als ze dat zouden uitvinden. :7
pi_174251806
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is voor de meeste vrouwen wel minder belangrijk om te 'scoren' dan voor mannen. De vrouwelijke tegenhelften van mensen zoals jij willen liever niemand dan dat ze een seksdate hebben met een incel. ;(
Ik vraag me af hoe blij je als man wordt van seks met vrouwen die je maar matig vindt, als het ook nergens anders toe leidt. Maar dat perspectief volgt pas als je seks hebt, en die ervaring hebben incels niet. Dus is seks het be-all and end-all
pi_174251813
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:56 schreef blondetrien het volgende:
Evolutionair gezien is seks hebben voor vrouwen gewoon riskanter dan voor mannen. Denk aan kinderen etc. Terecht dus dat we lekker kritisch zijn!
Lekker kritisch waarop? Dat'ie er lekker uitziet, kennelijk. En dan beschermende seks met 'm hebben. 'Evolutionair gezien' is dat een tikkeltje onzinnig. Het is sowieso maar zeer de vraag in vrouwen werkelijk een biologische aanleg hebben voor 'sletterig' gedrag óf dat zij dit (vanuit het feminisme) hebben aangeleerd.
pi_174251817
quote:

[..]

Bij de één (de vrouw) is 't je eigen keuze om geen seks te hebben, bij de ander (de man) is 't de keuze van de anderen. De één (de vrouw) kan zó seks hebben als ze van gedachten verandert, de ander (de man) niet. Et cetera. Totaal anders.
Hoezo is het voor een man de keuze van anderen? Ik wilde lange tijd geen relatie door omstandigheden, maar ik ben daar geen seks door tekort gekomen ofzo. Ik betaalde er alleen voor om het relatiegedoe te ontlopen.
pi_174251852
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:00 schreef 2thmx het volgende:
Als ze feministisch is ingesteld, dan is ze waarschijnlijk al door meer dan tien mannen genomen.
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:28 schreef 2thmx het volgende:
Het is sowieso maar zeer de vraag in vrouwen werkelijk een biologische aanleg hebben voor 'sletterig' gedrag óf dat zij dit (vanuit het feminisme) hebben aangeleerd.
Er spreekt wel een enorme minachtig uit je teksten naar vrouwen met een gezond seksleven, hoewel je wel vindt dat je er zelf recht op hebt en dat vrouwen het maar moeten doen voor bonnen.

Zie je zelf niet hoe scheef dit is?
pi_174251878
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gewoon permanent doen joh, ben je er allemaal van af.
Alles kan. Bij finasteride kan je 't gelukkig eenvoudig van moment tot moment bepalen. Al ben ik wel benieuwd of 't stofje weer werkt als je er even mee stopt en 't dan weer oppakt.
pi_174251915
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:25 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mannen zijn niet geïnteresseerd in vrouwen waar ze geen seks mee willen hebben. Het is écht hilarisch dat je dit niet beseft.
Spreek voor jezelf.

Ik kan wel wat anekdotisch bewijs aanvoeren maar ik denk dat mannen je hierin beter zelf terecht kunnen wijzen, met je generalisaties.

Wellicht dat mannen die geen vrouw kunnen krijgen inderdaad enkel geïnteresseerd zijn in vrouwen waar ze seks mee willen. Dat bepaalt jouw mensbeeld.
pi_174251937
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:34 schreef viceversa het volgende:
Spreek voor jezelf.

Ik kan wel wat anekdotisch bewijs aanvoeren maar ik denk dat mannen je hierin beter zelf terecht kunnen wijzen, met je generalisaties.

Wellicht dat mannen die geen vrouw kunnen krijgen inderdaad enkel geïnteresseerd zijn in vrouwen waar ze seks mee willen. Dat bepaalt jouw mensbeeld.
Dat beeld en zijn probleem zullen wel in verband staan met elkaar. :Y
pi_174251940
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:30 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

[..]

Er spreekt wel een enorme minachtig uit je teksten naar vrouwen met een gezond seksleven, hoewel je wel vindt dat je er zelf recht op hebt en dat vrouwen het maar moeten doen voor bonnen.

Zie je zelf niet hoe scheef dit is?
Omdat hij vrouwen veracht omdat zij wel seks kunnen hebben en hij niet.
pi_174251943
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 11:25 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dan is het wellicht vervangbaar voor seks met een prostituee, maar geen vervanging voor seks met iemand waar je chemie mee hebt.
Ha. De grap is dat dit is hoe vrouwen denken, maar niet hoe de gemiddelde man denkt. Waarom denk je dat vrijwel elke prostituee vrouw is? Mannen hebben die 'chemie' veel minder nodig. Platte seks is genoeg. Begint 't al te dagen? Als er daadwerkelijk VR-technologie komt die seks kan vervangen, dan slaat de hele 'machtsbalans' om. Dan heb je plots vrouwelijke incels _O- en dan zal ik de eerste zijn die zegt dat ze haar karakter eerst maar eens moet verbeteren _O_. Dat nog geen science fiction-auteur hier een boek aan heeft gewaagd _O_ _O_ _O_.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')