Het zal je nog verbazen hoeveel incels eigenlijk enorm verlegen zijn en nog nooit een vrouw hebben uitgevraagd 'omdat afwijzing toch een zekerheid is'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:49 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Oké. Maar dan vindt er geen seks plaats door een interne factor (waar ze, inderdaad, niet zelf voor gekozen heeft), niet door een externe factor. Tegen een dergelijke vrouw zeggen dat ze aan zichzelf moet werken, is niet meer dan redelijk. Tegen een incel zeggen dat'ie zijn karakter moet verbeteren () is dat niet.
Je vriend heeft jou versierd?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ben wel blij dat ik geen man ben. Ik zou niet eens met vrouwen durven praten.
Female privilege
Ik zou niet het initiatief hebben genomen, wegens verlegenheid.quote:
Het zal je nog verbazen hoeveel incels als hun hele leven door vrouwen zijn afgewezen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:54 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazen hoeveel incels eigenlijk enorm verlegen zijn en nog nooit een vrouw hebben uitgevraagd 'omdat afwijzing toch een zekerheid is'.
Maar nee, een vrouw moet enkel haar karakter aanpassen.
Word gereformeerd en zoek meiden van rond 25 op de bible belt, daar mag je lelijk voor zijn als je maar een gezin wilt en in de heer bent. En dan heb je meer kans om de eerste te zijn dan bij zo'n oostbloksletje dat zich hierheen laat halen voor het geld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:00 schreef 2thmx het volgende:
Anders dan incels, stel ik ook niet dat innerlijk (of karakter) er helemaal niet toe doen. Je kan er alleen slechts in beperkte mate je uiterlijk mee compenseren én het kost veel tijd. Dankzij ruime oefening kan ik via Tinder nu met veel slap gelul een date score met een vrouw die in hetzelfde uiterlijkpercentiel valt als ik (een 'looksmatch', in incel-vocabulaire). Het is zelfs relatief eenvoudig, aangezien vrouwen een dom gevoel voor humor hebben. Ik kan moeiteloos de hele dag door grappen maken die vrouwen 'grappig' vinden, terwijl ik zelf langzaam hersendood word. Maar wat is 't voordeel? Als ze feministisch is ingesteld, dan is ze waarschijnlijk al door meer dan tien mannen genomen. En bij elke volgende sekspartner maken je hersenen minder stofjes aan die voor een verbonden gevoel (en dus trouwheid) zorgen. Google maar, is onderzocht. Elke verstandige man kiest beter voor zichzelf. Mocht je ooit een gezin willen stichten, dan ga je voor een 20-jarig meisje uit het Oostblok. Een mooiere middelvinger naar 't feminisme is er niet.
Niemand 'moet' het, zelfs een prostituee niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:01 schreef Dehelerambam het volgende:
Denk eens aan het welzijn van de vrouwen die seks moeten hebben met die creeps...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet zo goed waarom dit het probleem van de vrouw is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:02 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazend hoeveel incels als hun hele leven door vrouwen zijn afgewezen.
Mwah ik heb wel eens een verlegen vriend gehad waarbij ik het initiatief toonde. Anders was er inderdaad niks gebeurt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou niet het initiatief hebben genomen, wegens verlegenheid.
Maar daar kom je als vrouw wel makkelijker mee weg dan als man. Als man gebeurt er volgens mij pertinent niets in zo'n geval.
Waarom 'sletje'? De gemiddelde Oost-Europese vrouw is aanzienlijk minder 'sletterig' ingesteld dan de gemiddelde Nederlandse vrouw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Word gereformeerd en zoek meiden van rond 25 op de bible belt, daar mag je lelijk voor zijn als je maar een gezin wilt en in de heer bent. En dan heb je meer kans om de eerste te zijn dan bij zo'n oostbloksletje dat zich hierheen laat halen voor het geld.
Oh die zijn er ook ja. Man en vrouw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:02 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het zal je nog verbazend hoeveel incels als hun hele leven door vrouwen zijn afgewezen.
Ben ik met je eens, maar ik geloof niet dat degenen die ervoor openstaan hierheen gehaald te worden representatief zijn voor de gemiddelde oostblokvrouw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:04 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Waarom 'sletje'? De gemiddelde Oost-Europese vrouw is aanzienlijk minder 'sletterig' ingesteld dan de gemiddelde Nederlandse vrouw.
Wat? Je snapt vermoedelijk wel meer niet als dit je conclusie uit de discussie is. Nergens wordt gesteld dat dit 'het probleem van de vrouw' is. 'De vrouw' moet 't vooral zelf weten. Dit topic bepleit slechts een regeling waarmee Nederland socialer en rechtvaardiger wordt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:04 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom dit het probleem van de vrouw is.
Zou seks met prostituees echt wat oplossen voor je? Is het probleem dan niet nog steeds dat je enkel seks als een dienst kunt krijgen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wat? Je snapt vermoedelijk wel meer niet als dit je conclusie uit de discussie is. Nergens wordt gesteld dat dit 'het probleem van de vrouw' is. 'De vrouw' moet 't vooral zelf weten. Dit topic bepleit slechts een regeling waarmee Nederland socialer en rechtvaardiger wordt.
De helft van bijvoorbeeld de Bulgaarse beroepsbevolking woont tegenwoordig buiten Bulgarije (geen grap, Google maar). Héél veel Oost-Europese vrouwen staan open voor emigratie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik geloof niet dat degenen die ervoor openstaan hierheen gehaald te worden representatief zijn voor de gemiddelde oostblokvrouw.
Je komt niet zo aardig over. Misschien is dat wel je probleemquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wat? Je snapt vermoedelijk wel meer niet als dit je conclusie uit de discussie is. Nergens wordt gesteld dat dit 'het probleem van de vrouw' is. 'De vrouw' moet 't vooral zelf weten. Dit topic bepleit slechts een regeling waarmee Nederland socialer en rechtvaardiger wordt.
Het probleem is waarschijnlijk dat hij sociaal nogal vreemd is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:07 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Je komt niet zo aardig over. Misschien is dat wel je probleem
http://www.novinite.com/a(...)oad+Than+in+Bulgariaquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:07 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De helft van bijvoorbeeld de Bulgaarse beroepsbevolking woont tegenwoordig buiten Bulgarije (geen grap, Google maar). Héél veel Oost-Europese vrouwen staan open voor emigratie.
Ook dat. En seks met een vrouw ziet als een "recht" en niet als een vrije keuze van de vrouw (en man) (samen dus). Zal leuke relatie worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:08 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het probleem is waarschijnlijk dat hij sociaal nogal vreemd is.
Gaap. Of je leest 't topic even door. Al deze open deuren zijn al eens ingetrapt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:10 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ook dat. En seks met een vrouw ziet als een "recht" en niet als een vrije keuze van de vrouw. Zal leuke relatie worden.
Is 't ook wel. Vermakelijk zelfs. Vergeet ook niet dat >50% van wat daar staat getroll is, nog eens een goede 30% (opzettelijk) overdreven en misschien maar <10% echt serieus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat vond ik nog best interessant om te lezen allemaal
Bij de één (de vrouw) is 't je eigen keuze om geen seks te hebben, bij de ander (de man) is 't de keuze van de anderen. De één (de vrouw) kan zó seks hebben als ze van gedachten verandert, de ander (de man) niet. Et cetera. Totaal anders.quote:
Nee. Zal 't mogelijk doen als ik ooit stop met finasteride innemen en niet direct een relatie kan vinden, maar mogelijk ook niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:37 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ben je al eens naar een prostituee geweest?
Gewoon permanent doen joh, ben je er allemaal van af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:17 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nee. Zal 't mogelijk doen als ik ooit stop met finasteride innemen en niet direct een relatie kan vinden, maar mogelijk ook niet.
Niet. Daarom scoren zelfs de bottom-10% vrouwen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als seks zo belangrijk is, hoe belangrijk is de mate van aantrekkelijkheid dan nog.
Dit wordt in de OP al uitgelegd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:44 schreef viceversa het volgende:
[..]
Hoe leidt feminisme tot een ongelijke seksverdeling? Omdat vrouwen keuzes hebben en niet worde uitgehuwelijkt?
Uhu-uhu. Het is zó jammer dat de overgrote meerderheid van mannen het nooit zal doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:44 schreef viceversa het volgende:
[..]
Waarom zou ik tegen chemische castratie van mannen zijn? Moeten die mannen lekker zelf weten.
Inderdaad. Incel is toch onvrijwillig alleenstaand, toch niet onvrijwillig maagd!?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:17 schreef 2thmx het volgende:
Nee. Zal 't mogelijk doen als ik ooit stop met finasteride innemen en niet direct een relatie kan vinden, maar mogelijk ook niet.
Dan is het wellicht vervangbaar voor seks met een prostituee, maar geen vervanging voor seks met iemand waar je chemie mee hebt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Uhu-uhu. Het is zó jammer dat de overgrote meerderheid van mannen het nooit zal doen.
Maar goed, wie weet wat er in de toekomst nog allemaal uitgevonden wordt. Mogelijke virtual reality-technologie waarmee werkelijke seks wordt benaderd (of, wie weet, zelfs overtroffen). Het zou een maatschappelijke revolutie zijn die misschien wel nog groter is dan het feminisme.
Mannen zijn niet geïnteresseerd in vrouwen waar ze geen seks mee willen hebben. Het is écht hilarisch dat je dit niet beseft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:51 schreef viceversa het volgende:
[..]
Jij selecteert hen hier niet op. Je generaliseert mannen al net zo erg als vrouwen. Hoeveel ken je er nou werkelijk écht goed?
Is voor de meeste vrouwen wel minder belangrijk om te 'scoren' dan voor mannen. De vrouwelijke tegenhelften van mensen zoals jij willen liever niemand dan dat ze een seksdate hebben met een incel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:18 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Niet. Daarom scoren zelfs de bottom-10% vrouwen.
Hoe kan je adverteren voor iets waarvan je zelf niet eens weet hoe het is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:17 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nooit meer echte seks zou hebben als ze dat zouden uitvinden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Uhu-uhu. Het is zó jammer dat de overgrote meerderheid van mannen het nooit zal doen.
Maar goed, wie weet wat er in de toekomst nog allemaal uitgevonden wordt. Mogelijke virtual reality-technologie waarmee werkelijke seks wordt benaderd (of, wie weet, zelfs overtroffen). Het zou een maatschappelijke revolutie zijn die misschien wel nog groter is dan het feminisme.
Ik vraag me af hoe blij je als man wordt van seks met vrouwen die je maar matig vindt, als het ook nergens anders toe leidt. Maar dat perspectief volgt pas als je seks hebt, en die ervaring hebben incels niet. Dus is seks het be-all and end-allquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is voor de meeste vrouwen wel minder belangrijk om te 'scoren' dan voor mannen. De vrouwelijke tegenhelften van mensen zoals jij willen liever niemand dan dat ze een seksdate hebben met een incel.
Lekker kritisch waarop? Dat'ie er lekker uitziet, kennelijk. En dan beschermende seks met 'm hebben. 'Evolutionair gezien' is dat een tikkeltje onzinnig. Het is sowieso maar zeer de vraag in vrouwen werkelijk een biologische aanleg hebben voor 'sletterig' gedrag óf dat zij dit (vanuit het feminisme) hebben aangeleerd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:56 schreef blondetrien het volgende:
Evolutionair gezien is seks hebben voor vrouwen gewoon riskanter dan voor mannen. Denk aan kinderen etc. Terecht dus dat we lekker kritisch zijn!
Hoezo is het voor een man de keuze van anderen? Ik wilde lange tijd geen relatie door omstandigheden, maar ik ben daar geen seks door tekort gekomen ofzo. Ik betaalde er alleen voor om het relatiegedoe te ontlopen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:17 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Bij de één (de vrouw) is 't je eigen keuze om geen seks te hebben, bij de ander (de man) is 't de keuze van de anderen. De één (de vrouw) kan zó seks hebben als ze van gedachten verandert, de ander (de man) niet. Et cetera. Totaal anders.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:00 schreef 2thmx het volgende:
Als ze feministisch is ingesteld, dan is ze waarschijnlijk al door meer dan tien mannen genomen.
Er spreekt wel een enorme minachtig uit je teksten naar vrouwen met een gezond seksleven, hoewel je wel vindt dat je er zelf recht op hebt en dat vrouwen het maar moeten doen voor bonnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:28 schreef 2thmx het volgende:
Het is sowieso maar zeer de vraag in vrouwen werkelijk een biologische aanleg hebben voor 'sletterig' gedrag óf dat zij dit (vanuit het feminisme) hebben aangeleerd.
Alles kan. Bij finasteride kan je 't gelukkig eenvoudig van moment tot moment bepalen. Al ben ik wel benieuwd of 't stofje weer werkt als je er even mee stopt en 't dan weer oppakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon permanent doen joh, ben je er allemaal van af.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:25 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Mannen zijn niet geïnteresseerd in vrouwen waar ze geen seks mee willen hebben. Het is écht hilarisch dat je dit niet beseft.
Dat beeld en zijn probleem zullen wel in verband staan met elkaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:34 schreef viceversa het volgende:
Spreek voor jezelf.
Ik kan wel wat anekdotisch bewijs aanvoeren maar ik denk dat mannen je hierin beter zelf terecht kunnen wijzen, met je generalisaties.
Wellicht dat mannen die geen vrouw kunnen krijgen inderdaad enkel geïnteresseerd zijn in vrouwen waar ze seks mee willen. Dat bepaalt jouw mensbeeld.
Omdat hij vrouwen veracht omdat zij wel seks kunnen hebben en hij niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
[..]
Er spreekt wel een enorme minachtig uit je teksten naar vrouwen met een gezond seksleven, hoewel je wel vindt dat je er zelf recht op hebt en dat vrouwen het maar moeten doen voor bonnen.
Zie je zelf niet hoe scheef dit is?
Ha. De grap is dat dit is hoe vrouwen denken, maar niet hoe de gemiddelde man denkt. Waarom denk je dat vrijwel elke prostituee vrouw is? Mannen hebben die 'chemie' veel minder nodig. Platte seks is genoeg. Begint 't al te dagen? Als er daadwerkelijk VR-technologie komt die seks kan vervangen, dan slaat de hele 'machtsbalans' om. Dan heb je plots vrouwelijke incelsquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:25 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dan is het wellicht vervangbaar voor seks met een prostituee, maar geen vervanging voor seks met iemand waar je chemie mee hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |