abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174250676
Hey TS, ik heb een andere stelling.
Als we ipv prostitutiebonnen, psycholoog bonnen invoeren voor elke incel.
Dat lijkt mij toch een veel beter idee!
Twiddel
pi_174250696
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:00 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nou ja dit gesprek kwam omdat ik zei dat er genoeg vrouwen zijn die geen man kunnen krijgen.
Het probleem bij deze vrouwen is in gronde genomen niet anders als bij jou,
Een vrouw kan geen incel zijn. Onmogelijk. Zo eenvoudig is het. Het scenario dat jij beschrijft is zo onrealistisch dat 't onnavolgbaar is. Je erkent dat een vrouw eenvoudig een seksbeluste man op Tinder kan vinden, je erkent dat sociale awkwardness voor de man geen probleem is, maar desondanks kan de vrouw maagd blijven. Hoe dan?
quote:
alleen de aanpak zal iets anders zijn.

Het komt beiden neer op "gewoon aan jezelf werken" en vooral niet denken dat iemand jou iets verschuldigd is omdat je als een stampvoetende kleuter om seks schreeuwt.
Het probleem van een incel is onvergelijkbaar met dat van een vrouw die geen seks heeft.
pi_174250702
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:04 schreef summer2bird het volgende:
Sowieso zou voordat iemand de prostitutiebonnen krijgt er een heel psychologisch traject doorlopen moeten worden. Kunnen de aanstellers zoals TS gelijk geweigerd worden.
pi_174250707
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:06 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Een vrouw kan geen incel zijn. Onmogelijk. Zo eenvoudig is het. Het scenario dat jij beschrijft is zo onrealistisch dat 't onnavolgbaar is. Je erkent dat een vrouw eenvoudig een seksbeluste man op Tinder kan vinden, je erkent dat sociale awkwardness voor de man geen probleem is, maar desondanks kan de vrouw maagd blijven. Hoe dan?

[..]

Het probleem van een incel is onvergelijkbaar met dat van een vrouw die geen seks heeft.
pi_174250708
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:04 schreef summer2bird het volgende:
Je ontkent de mogelijkheid dat een man door fysieke onaantrekkelijkheid geen sekspartner kan vinden?
pi_174250720
quote:

[..]

[..]

Dus jij zou zoiets in je bed nemen?
Twiddel
pi_174250734
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Je ontkent de mogelijkheid dat een man door fysieke onaantrekkelijkheid geen sekspartner kan vinden?
Ik erken dat sommige mensen zich teveel kunnen focussen op een punt en daardoor gefrustreerd overkomen en afgewezen worden. Waardoor er een cirkel ontstaat.
Twiddel
pi_174250735
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gifs zijn eigenlijk de prostituees van de verbaal uitgedaagden: niet ideaal, maar begrijpelijk dat ze ernaar grijpen.
pi_174250742
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Sowieso zou voordat iemand de prostitutiebonnen krijgt er een heel psychologisch traject doorlopen moeten worden. Kunnen de aanstellers zoals TS gelijk geweigerd worden.
Goed idee ^O^
Twiddel
pi_174250745
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 09:58 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Meh, je komt eerder wat blue-pilled over. Maar da's verder niet erg, je hebt ook wat cucks nodig om een feministische samenleving stabiel te houden.
De vrouwenhater komt altijd naar boven.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:10:17 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174250748
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef summer2bird het volgende:

[ afbeelding ]
Klaarblijkelijk wel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174250768
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef summer2bird het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Echt, dit is waarschijnlijk de bottom-0.01%. Dat je hiernaar moet grijpen om een punt te maken, is illustratief voor het man-vrouw-verschil qua sekspartner scoren. Overigens denk ik inderdaad dat zelfs zij via Tinder kan scoren. Al zou ik haar dan wel aanraden om voor een andere foto te kiezen.
pi_174250774
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:10 schreef viceversa het volgende:

[..]

Blijft nooit lang verborgen he. :D
pi_174250779
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Vrouwen ook, las daar laats nog een topic over hier.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:12:23 #190
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174250784
Vroeger op het werk hadden we het hier regelmatig over. Onze conclusie was dat er een vrouw-waarde forfait zou moeten worden ingevoerd. Mannen die een vrouw hebben betalen een belasting waarmee mannen zonder vrouw naar de hoeren kunnen.

De hoogte van het vrouw-waarde forfait hangt af van de leeftijd en het al dan niet hebben van een kortpittig kapsel.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174250795
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:10 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ja? Tegen feminisme zijn is vrouwenhaat? Leg uit. Je weet dat uit onderzoeken blijkt dat vrouwen naar mate het feminisme steeds verder wordt doorgevoerd steeds ongelukkiger zijn (gemiddeld)?
pi_174250798
quote:

[..]

[..]

Het probleem van de incel is zijn wereldbeeld niet dat hij geen seks heeft.
En wat me altijd erg opvalt bij dit soort mannen is dst ze absoluut 0 empathisch vermogen hebben. Je kan je niet eens verzetten in mijn hypothetische voorbeeld want dat is onrealistisch en onnavolgbaar? Je wilt geen vrouw je wil een levende pop waar je je zaad in kwijt kan, niets meer niets minder.
ijs_beer fan!
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:14:03 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174250809
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:12 schreef 8777 het volgende:

TS zou elke vrouw doen, mits hartslag. Alhoewel ... dat is waarschijnlijk ook optioneel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174250828
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:12 schreef SeLang het volgende:
Vroeger op het werk hadden we het hier regelmatig over. Onze conclusie was dat er een vrouw-waarde forfait zou moeten worden ingevoerd. Mannen die een vrouw hebben betalen een belasting waarmee mannen zonder vrouw naar de hoeren kunnen.

De hoogte van het vrouw-waarde forfait hangt af van de leeftijd en het al dan niet hebben van een kortpittig kapsel.
Uiteindelijk geen slecht idee (afgezien van de afhankelijkheid van 't kapsel). Jonge gezinnen profiteren disproportioneel van overheidshulp (kindersubsidie, gesubsidieerde kinderopvang, etc.). Daar kan best een extra belasting tegenover staan. Maar goed, andere financieringsvormen zouden w.m.b. ook prima zijn.
pi_174250831
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:12 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ha. Linkje?
pi_174250845
quote:

[..]

[..]

Het doel is dan ook niet seks, maar een relatie. Een vrouw waar nog wel wat mannen overheen willen, maar waar verder niemand overdag naast wil lopen, nee echt die hebben het maar 'makkelijk'.

Jij maakt seks gewoon heel belangrijk, die vrouwen niet. Dus kan een lelijke vrouw in principe makkelijker seks krijgen? Ja. Maakt dat hun situatie kwalitatief zoveel beter? Nee.

En er zijn wel degelijk vrouwen die ook geen seks kunnen krijgen met de mannen die ze willen. En die in dat opzicht ook incel zijn. Net als veel incels ook niet staan te popelen om seks met een 3/10 vrouw.
pi_174250850
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:13 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ja? Tegen feminisme zijn is vrouwenhaat? Leg uit. Je weet dat uit onderzoeken blijkt dat vrouwen naar mate het feminisme steeds verder wordt doorgevoerd steeds ongelukkiger zijn (gemiddeld)?
Verwar feminisme niet met feminazis bitte. Feminisme is niets meer dan gelijkheid voor mam en vrouw. Dus geen voorkeursbehandelingen omdat je een kut hebt maar hetzelfde verdienden voor het zelfde werk als die meneer met zn piemelt
ijs_beer fan!
pi_174250852
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

TS zou elke vrouw doen, mits hartslag. Alhoewel ... dat is waarschijnlijk ook optioneel.
Ik ben al een jaar of vijf grootafnemer van finasteride. Mijn seksuele drift is vergelijkbaar met jouw gevoel voor humor: praktisch afwezig.
pi_174250866
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 10:11 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Echt, dit is waarschijnlijk de bottom-0.01%. Dat je hiernaar moet grijpen om een punt te maken, is illustratief voor het man-vrouw-verschil qua sekspartner scoren. Overigens denk ik inderdaad dat zelfs zij via Tinder kan scoren. Al zou ik haar dan wel aanraden om voor een andere foto te kiezen.
Als tinder hét medium is voor incels, waar zelfs normale mannen het al lastig hebben omdat het zo oppervlakkig is als de pest, dan snap ik wel dat je zo'n verkeerd beeld krijgt.

Versieren kan en moet zonder tinder. Is mijn suggestie.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 10:18:15 #200
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174250868
Maar goed, de linksen zullen er wel tegen zijn om dit te privatiseren. Dus moeten er staatshoeren komen met een vast salaris die 10 mannen per uur afwerken (40-urige werkweek). Die hebben op hun 67-ste dan ook gewoon recht op een ABP pensioen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')