Een vrouw kan geen incel zijn. Onmogelijk. Zo eenvoudig is het. Het scenario dat jij beschrijft is zo onrealistisch dat 't onnavolgbaar is. Je erkent dat een vrouw eenvoudig een seksbeluste man op Tinder kan vinden, je erkent dat sociale awkwardness voor de man geen probleem is, maar desondanks kan de vrouw maagd blijven. Hoe dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ja dit gesprek kwam omdat ik zei dat er genoeg vrouwen zijn die geen man kunnen krijgen.
Het probleem bij deze vrouwen is in gronde genomen niet anders als bij jou,
Het probleem van een incel is onvergelijkbaar met dat van een vrouw die geen seks heeft.quote:alleen de aanpak zal iets anders zijn.
Het komt beiden neer op "gewoon aan jezelf werken" en vooral niet denken dat iemand jou iets verschuldigd is omdat je als een stampvoetende kleuter om seks schreeuwt.
Sowieso zou voordat iemand de prostitutiebonnen krijgt er een heel psychologisch traject doorlopen moeten worden. Kunnen de aanstellers zoals TS gelijk geweigerd worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:04 schreef summer2bird het volgende:
Hey TS, ik heb een andere stelling.
Als we ipv prostitutiebonnen, psycholoog bonnen invoeren voor elke incel.
Dat lijkt mij toch een veel beter idee!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een vrouw kan geen incel zijn. Onmogelijk. Zo eenvoudig is het. Het scenario dat jij beschrijft is zo onrealistisch dat 't onnavolgbaar is. Je erkent dat een vrouw eenvoudig een seksbeluste man op Tinder kan vinden, je erkent dat sociale awkwardness voor de man geen probleem is, maar desondanks kan de vrouw maagd blijven. Hoe dan?
[..]
Het probleem van een incel is onvergelijkbaar met dat van een vrouw die geen seks heeft.
Je ontkent de mogelijkheid dat een man door fysieke onaantrekkelijkheid geen sekspartner kan vinden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:04 schreef summer2bird het volgende:
Hey TS, ik heb een andere stelling.
Als we ipv prostitutiebonnen, psycholoog bonnen invoeren voor elke incel.
Dat lijkt mij toch een veel beter idee!
Dus jij zou zoiets in je bed nemen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Een vrouw kan geen incel zijn. Onmogelijk. Zo eenvoudig is het. Het scenario dat jij beschrijft is zo onrealistisch dat 't onnavolgbaar is. Je erkent dat een vrouw eenvoudig een seksbeluste man op Tinder kan vinden, je erkent dat sociale awkwardness voor de man geen probleem is, maar desondanks kan de vrouw maagd blijven. Hoe dan?
[..]
Het probleem van een incel is onvergelijkbaar met dat van een vrouw die geen seks heeft.
Ik erken dat sommige mensen zich teveel kunnen focussen op een punt en daardoor gefrustreerd overkomen en afgewezen worden. Waardoor er een cirkel ontstaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je ontkent de mogelijkheid dat een man door fysieke onaantrekkelijkheid geen sekspartner kan vinden?
Gifs zijn eigenlijk de prostituees van de verbaal uitgedaagden: niet ideaal, maar begrijpelijk dat ze ernaar grijpen.quote:
Goed ideequote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sowieso zou voordat iemand de prostitutiebonnen krijgt er een heel psychologisch traject doorlopen moeten worden. Kunnen de aanstellers zoals TS gelijk geweigerd worden.
De vrouwenhater komt altijd naar boven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:58 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Meh, je komt eerder wat blue-pilled over. Maar da's verder niet erg, je hebt ook wat cucks nodig om een feministische samenleving stabiel te houden.
Klaarblijkelijk wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef summer2bird het volgende:
Dus jij zou zoiets in je bed nemen?
[ afbeelding ]
Echt, dit is waarschijnlijk de bottom-0.01%. Dat je hiernaar moet grijpen om een punt te maken, is illustratief voor het man-vrouw-verschil qua sekspartner scoren. Overigens denk ik inderdaad dat zelfs zij via Tinder kan scoren. Al zou ik haar dan wel aanraden om voor een andere foto te kiezen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dus jij zou zoiets in je bed nemen?
[ afbeelding ]
Blijft nooit lang verborgen he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:10 schreef viceversa het volgende:
[..]
De vrouwenhater komt altijd naar boven.
Vrouwen ook, las daar laats nog een topic over hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:08 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je ontkent de mogelijkheid dat een man door fysieke onaantrekkelijkheid geen sekspartner kan vinden?
Ja? Tegen feminisme zijn is vrouwenhaat? Leg uit. Je weet dat uit onderzoeken blijkt dat vrouwen naar mate het feminisme steeds verder wordt doorgevoerd steeds ongelukkiger zijn (gemiddeld)?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:10 schreef viceversa het volgende:
[..]
De vrouwenhater komt altijd naar boven.
Het probleem van de incel is zijn wereldbeeld niet dat hij geen seks heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
[..]
TS zou elke vrouw doen, mits hartslag. Alhoewel ... dat is waarschijnlijk ook optioneel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:12 schreef 8777 het volgende:
Vrouwen ook, las daar laats nog een topic over hier.
Uiteindelijk geen slecht idee (afgezien van de afhankelijkheid van 't kapsel). Jonge gezinnen profiteren disproportioneel van overheidshulp (kindersubsidie, gesubsidieerde kinderopvang, etc.). Daar kan best een extra belasting tegenover staan. Maar goed, andere financieringsvormen zouden w.m.b. ook prima zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:12 schreef SeLang het volgende:
Vroeger op het werk hadden we het hier regelmatig over. Onze conclusie was dat er een vrouw-waarde forfait zou moeten worden ingevoerd. Mannen die een vrouw hebben betalen een belasting waarmee mannen zonder vrouw naar de hoeren kunnen.
De hoogte van het vrouw-waarde forfait hangt af van de leeftijd en het al dan niet hebben van een kortpittig kapsel.
Ha. Linkje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:12 schreef 8777 het volgende:
[..]
Vrouwen ook, las daar laats nog een topic over hier.
Het doel is dan ook niet seks, maar een relatie. Een vrouw waar nog wel wat mannen overheen willen, maar waar verder niemand overdag naast wil lopen, nee echt die hebben het maar 'makkelijk'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:06 schreef 2thmx het volgende:
[..]
[..]
Verwar feminisme niet met feminazis bitte. Feminisme is niets meer dan gelijkheid voor mam en vrouw. Dus geen voorkeursbehandelingen omdat je een kut hebt maar hetzelfde verdienden voor het zelfde werk als die meneer met zn piemeltquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ja? Tegen feminisme zijn is vrouwenhaat? Leg uit. Je weet dat uit onderzoeken blijkt dat vrouwen naar mate het feminisme steeds verder wordt doorgevoerd steeds ongelukkiger zijn (gemiddeld)?
Ik ben al een jaar of vijf grootafnemer van finasteride. Mijn seksuele drift is vergelijkbaar met jouw gevoel voor humor: praktisch afwezig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS zou elke vrouw doen, mits hartslag. Alhoewel ... dat is waarschijnlijk ook optioneel.
Als tinder hét medium is voor incels, waar zelfs normale mannen het al lastig hebben omdat het zo oppervlakkig is als de pest, dan snap ik wel dat je zo'n verkeerd beeld krijgt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:11 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Echt, dit is waarschijnlijk de bottom-0.01%. Dat je hiernaar moet grijpen om een punt te maken, is illustratief voor het man-vrouw-verschil qua sekspartner scoren. Overigens denk ik inderdaad dat zelfs zij via Tinder kan scoren. Al zou ik haar dan wel aanraden om voor een andere foto te kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |