Ah, chemische castratie op eigen initiatief?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:16 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of vijf grootafnemer van finasteride. Mijn seksuele drift is vergelijkbaar met jouw gevoel voor humor: praktisch afwezig.
Goede oplossing toch? Waar heb je die bonnen dan nog voor nodig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:16 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar of vijf grootafnemer van finasteride. Mijn seksuele drift is vergelijkbaar met jouw gevoel voor humor: praktisch afwezig.
Kan jij je verplaatsen in een man die ongewild seksloos is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het probleem van de incel is zijn wereldbeeld niet dat hij geen seks heeft.
En wat me altijd erg opvalt bij dit soort mannen is dst ze absoluut 0 empathisch vermogen hebben.
Het is meer dat je voorbeeld ook gewoon echt moeilijk te volgen is. Waarom zou de vrouw uiteindelijk geen seks hebben met haar welwillende Tinder-date? Zelfs niet wanneer hij het voortouw neemt? Omdat ze 't uiteindelijk toch niet wil? Dan is ze geen incel, maar volcel. Heel iets anders.quote:Je kan je niet eens verzetten in mijn hypothetische voorbeeld want dat is onrealistisch en onnavolgbaar?
Lees eens wat fora van incels, dan ontdek je vanzelf dat dit niet klopt.quote:Je wilt geen vrouw je wil een levende pop waar je je zaad in kwijt kan, niets meer niets minder.
Ligt dat aan feminisme, of aan de veeleisendheid van de maatschappij?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ja? Tegen feminisme zijn is vrouwenhaat? Leg uit. Je weet dat uit onderzoeken blijkt dat vrouwen naar mate het feminisme steeds verder wordt doorgevoerd steeds ongelukkiger zijn (gemiddeld)?
TS kan ook zelf zijn portefeuille trekken om er zelf voor te betalen, dat er geen een vrouw vrijwillig seks met hem wil is niet het probleem van de samenleving. Ik zie ook niet in hoe hij bij dit rare onuitvoerbare idee komt, waarom de samenleving zijn bezoekjes moet betalen omdat hun "gratis" seks krijgen. Een relatie is meer dan alleen gratis seks.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS zou elke vrouw doen, mits hartslag. Alhoewel ... dat is waarschijnlijk ook optioneel.
Zo zeg, gewoon een poging tot humorquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah, chemische castratie op eigen initiatief?
Ík heb prostitutiebonnen noch een uitkering nodig, maar ben voorstander van beide. Als je empathisch vermogen en/of maatschappelijke betrokkenheid had, dan was dit eenvoudig te begrijpen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:19 schreef viceversa het volgende:
[..]
Goede oplossing toch? Waar heb je die bonnen dan nog voor nodig.
Geen humor, gewoon bevestiging van mijn beeld van je.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:21 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Zo zeg, gewoon een poging tot humor. Maar inderdaad, de facto is het chemische castratie, met als verschil dat 't eenvoudig omkeerbaar is (kwestie van stoppen met finasteride innemen) en geen andere bijwerkingen heeft (afgezien dan van haargroei).
Er zijn wel heuse jihadcels op de reddit-fora (incels die in de (orthodoxe) islam de oplossing zien), dus wie weet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:21 schreef SeLang het volgende:
Komt er nu binnenkort weer een schietpartij waarbij blonde corpsmeisjes worden neergemaaid?
Ik weet iig dat incel en Elliot Rodger-fan Syndroom geen heil zag in hoeren neuken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:21 schreef SeLang het volgende:
Komt er nu binnenkort weer een schietpartij waarbij blonde corpsmeisjes worden neergemaaid?
Verbazingwekkend dat we ooit zouden zeggen dat syndroom een punt had.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet iig dat incel en Elliot Rodger-fan Syndroom geen heil zag in hoeren neuken.
That’s stretching it.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Verbazingwekkend dat we ooit zouden zeggen dat syndroom een punt had.
Volgens mij waren deze users allemaal blue- of red-pilled. In dat opzicht dus niet verrassend dat jullie 't beter met hen kunnen vinden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat we ooit zouden zeggen dat syndroom een punt had.
't Zal vast meer oorzaken hebben, maar dat 't zo tegelijkertijd opgaat met 't feminisme is wel opvallend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:20 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ligt dat aan feminisme, of aan de veeleisendheid van de maatschappij?
100% nooit natuurlijk maar ik denk t wel, ik geloof ook dat het zondermeer zeer zeer frustrerend is. En juist die frustratie is zo problematisch. Door die frustratie slachtoffer je jezelf enorm want je voelt je er niet goed bij. Het blijft zo een eindeloos cirkeltje waar je je in verkeert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Kan jij je verplaatsen in een man die ongewild seksloos is?
Nee, omdat de vrouw in mijn voorbeeld niet durft. Datnis even vrijwillig als jouw gevalquote:Het is meer dat je voorbeeld ook gewoon echt moeilijk te volgen is. Waarom zou de vrouw uiteindelijk geen seks hebben met haar welwillende Tinder-date? Zelfs niet wanneer hij het voortouw neemt? Omdat ze 't uiteindelijk toch niet wil? Dan is ze geen incel, maar volcel. Heel iets anders.
Ik reddit niet ik FOK!quote:Lees eens wat fora van incels, dan ontdek je vanzelf dat dit niet klopt.
Ooit had HP/De Tijd een (ietwat trollende) columnist die ook o.a. schreef dat 't opvallend is dat links vóór hoge belastingen maar tégen cosmetische chirurgie is. Deze discussie is in de kern vergelijkbaar: links is tegen kapitalisme dat een ongelijke inkomensverdeling veroorzaakt, maar vóór feminisme dat tot een ongelijke seksverdeling leidt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:18 schreef SeLang het volgende:
Maar goed, de linksen zullen er wel tegen zijn om dit te privatiseren. Dus moeten er staatshoeren komen met een vast salaris die 10 mannen per uur afwerken (40-urige werkweek). Die hebben op hun 67-ste dan ook gewoon recht op een ABP pensioen.
Mja, semantische discussie. Feminisme wordt doorgaans, ook door feministen zelfs, gezien als meer dan slechts 'gelijkheid'. Gelijkheid is er immers al (lang), maar feministen zijn nog steeds boos.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Verwar feminisme niet met feminazis bitte. Feminisme is niets meer dan gelijkheid voor mam en vrouw. Dus geen voorkeursbehandelingen omdat je een kut hebt maar hetzelfde verdienden voor het zelfde werk als die meneer met zn piemelt
Daar geef ik je dan gelijk in ja. Maar tis jammert want dat is niet waar feminisme voor staat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Mja, semantische discussie. Feminisme wordt doorgaans, ook door feministen zelfs, gezien als meer dan slechts 'gelijkheid'. Gelijkheid is er immers al (lang), maar feministen zijn nog steeds boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |