Gelukkig kijk ik nauwelijks naar tv, dus zie hem zelden langskomen.quote:
Oh dat is wel tofquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Vossemeren.
Ga met vrienden, zonder kids en zonder vrouwen.![]()
Was je ook zijn onderbroeken met de hand?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden hem echt niet grappig.
leuk, maar jammer voor de kleine. Zonder vrouwen is wel genot.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Vossemeren.
Ga met vrienden, zonder kids en zonder vrouwen.![]()
soms moet je die wijven gewoon even niet om je heen hebben. Weg ermee, opdoeken die handel!quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
leuk, maar jammer voor de kleine. Zonder vrouwen is wel genot.
Center Parcs is ook altijd wel leuk, alleen die huisjes zijn wel minder.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2015 voor het laatst gedaan. Werd wel weer tijd.
Zit weinig vernieuwing in ja. Tot dat betreft doet Landal het toch een stuk beter.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Center Parcs is ook altijd wel leuk, alleen die huisjes zijn wel minder.
Ik ging met mijn neefje in het speelparadijs daarquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
leuk, maar jammer voor de kleine. Zonder vrouwen is wel genot.
jouw neefje heeft een prima smaak voor vermaak zie ikquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging met mijn neefje in het speelparadijs daarvond hij echt fantastisch dat klimmen.
Alleen die hele ballenbak stonk naar de pis
Gadverdamme man.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging met mijn neefje in het speelparadijs daarvond hij echt fantastisch dat klimmen.
Alleen die hele ballenbak stonk naar de pis
Al zijn bij de meeste Landal parken de zwembaden een stuk minder volgens mij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit weinig vernieuwing in ja. Tot dat betreft doet Landal het toch een stuk beter.
Dat is zo, stuk kleiner ook.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zijn bij de meeste Landal parken de zwembaden een stuk minder volgens mij.
Manisch rondrennen daarquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jouw neefje heeft een prima smaak voor vermaak zie ik
Ach hoort erbij blijkbaar.quote:
Ik vind die indoor speelparadijzen best leuk opgezet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Manisch rondrennen daar
[..]
Ach hoort erbij blijkbaar.
Ik vond dat vroeger ook geweldig hoorquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind die indoor speelparadijzen best leuk opgezet.
Zeker. En wat een genot als je ergens bovenin een buis achter je dochter aan kruipt en je naar beneden kijkt zo recht in de boobs van een milfquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger ook geweldig hoor
Hahaha ouwe viespeukquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. En wat een genot als je ergens bovenin een buis achter je dochter aan kruipt en je naar beneden kijkt zo recht in de boobs van een milf
of van die te strakke spijkerbroeken die dan afzakken bij de milfjes. string ting ting ting tingquote:
Na 1 minuut kon ik enkel nog denken "WAAROM MOET JE ZO SCHREEUWEN"quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:18 schreef Befbekje het volgende:
Ik zet de stream van NPO1 aan, zometeen de nieuwe show van Theo Maassen kijken..
Die moeders gingen niet veel mee met hun kroost in dat klimgeweld waar ik was, vooral vaders hč. Die vinden dat zelf ook vooral heel leukquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
of van die te strakke spijkerbroeken die dan afzakken bij de milfjes. string ting ting ting ting
Zijn er cabaretiers die jij wel grappig vindt?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na 1 minuut kon ik enkel nog denken "WAAROM MOET JE ZO SCHREEUWEN"
Al zal dat wel de gebrekkige humor compenseren.
Ik zie eigenlijk nooit zoveel vaders bij monkey town. Maar ik ging vaak doordeweeks toen ik nog papa dag had. Dus waarschijnlijk waren de papa's toen aan het werk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moeders gingen niet veel mee met hun kroost in dat klimgeweld waar ik was, vooral vaders hč. Die vinden dat zelf ook vooral heel leuk
Ja nu was het sowieso op vakantie en waren beide ouders mee waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit zoveel vaders bij monkey town. Maar ik ging vaak doordeweeks toen ik nog papa dag had. Dus waarschijnlijk waren de papa's toen aan het werk.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er cabaretiers die jij wel grappig vindt?
Jazeker, bij mijn vorige baan. Een jaar lang.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja nu was het sowieso op vakantie en waren beide ouders mee waarschijnlijk.
Had je trouwens echt dat papa dag
Harry Jekkers is geweldig!quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Harry Jekkers heb ik weleens wat van gezien en moeten glimlachen en een tijd terug kon ik een show van ene Micha Wertheim ook wel waarderen.
Harry Jekkers ging ik laatst weer wat van kijken, vond ik ook wel tof ja.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Harry Jekkers heb ik weleens wat van gezien en moeten glimlachen en een tijd terug kon ik een show van ene Micha Wertheim ook wel waarderen.
Wat bijzonderquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker, bij mijn vorige baan. Een jaar lang.
Hoezo? Kan je gewoon regelen hoor met je werkgever.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Harry Jekkers ging ik laatst weer wat van kijken, vond ik ook wel tof ja.
[..]
Wat bijzonder
En Hans Teeuwen vroeger ook maar geen idee of ik dat nog steeds leuk vind. Ik vond Mastermovies immers ook geweldig vroeger en dat zag ik laatst weer een keer...quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Harry Jekkers ging ik laatst weer wat van kijken, vond ik ook wel tof ja.
[..]
Wat bijzonder
Jekkersquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Harry Jekkers is geweldig!
Teeuwen pas geleden weer eens wat van gezien, man wat infantiel, cringeworthyquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Hans Teeuwen vroeger ook maar geen idee of ik dat nog steeds leuk vind. Ik vond Mastermovies immers ook geweldig vroeger en dat zag ik laatst weer een keer...
Dat je dat echt zo noemt, zo lekker hipquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Kan je gewoon regelen hoor met je werkgever.
Hans Teeuwen vind ik ook niet meer zo geweldig nee, vooral veel geschreeuw en heel grof doen maar niet echt goede grappen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Hans Teeuwen vroeger ook maar geen idee of ik dat nog steeds leuk vind. Ik vond Mastermovies immers ook geweldig vroeger en dat zag ik laatst weer een keer...
Ja, soms kon ik het ook wel KUTDAG noemen, mja...quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je dat echt zo noemt, zo lekker hip
[..]
Hans Teeuwen vind ik ook niet meer zo geweldig nee, vooral veel geschreeuw en heel grof doen maar niet echt goede grappen.
Mastermovies blijft wel leuk door jeugdsentiment.
Doug Stanhope!quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar beter gewoon Ronald Goedemondt
Als je dochter de hele tijd moet janken en chagrijnig is zeker.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, soms kon ik het ook wel KUTDAG noemen, mja...
Kwam niet heel vaak voor, maar soms.. ja..quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dochter de hele tijd moet janken en chagrijnig is zeker.
Alsnog afleveren bij de creche en het ervan nemen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam niet heel vaak voor, maar soms.. ja..
De creche kost me al 900 euro per maand. KoeKoeK.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog afleveren bij de creche en het ervan nemen.
"Vlieg, kan ik niet, te laat!"quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Bertje Visscher met 'Kamperen' blijft koning mensen.
Bert Visscher moeten ze opsluiten en de sleutel weggooien.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Die gast werkt mij op de zenuwen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bert Visscher moeten ze opsluiten en de sleutel weggooien.
Wat een irritante vent is dat.
[..]
quote:
[..]
G - O - H is het eensquote:
Echt? Ik dacht tot nog toe dat enkel GGMM die mongool leuk vond.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Dan vergis ik mij met Jochem Meijer. Er is zo'n hyper mannetje waar jij heel hard om moest lachen toch.quote:
DIE.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Vlieg, kan ik niet, te laat!"
Die?
Kijk nou gewoon naar Kamperen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kijk nou gewoon naar Kamperen.
Veelzeggend dat je denkt dat Onlogisch het wel leuk zou vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou, pannenkoek?
Vast niet, maar ik moest even GGMM terechtwijzen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelzeggend dat je denkt dat Onlogisch het wel leuk zou vinden.
Ik heb het gekeken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik moest even GGMM terechtwijzen.
Waar kijk jij De Toppers dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
UFC op de laptop, voetbal op de tv, Fok! op de mobiel.
Vond je het niks?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken.
Wil je mijn eindoordeel horen?
M'n ass op bed, Spotify op de tv, boek in de hand. En nu heel even fok.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Mobiel fokkenquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Dat soort walgelijke tv laat ik liever aan Jc overquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar kijk jij De Toppers dan?
Maatjequote:Op zaterdag 2 september 2017 21:47 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n ass op bed, Spotify op de tv, boek in de hand. En nu heel even fok.
Moet ik dat kennen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben Dharma Bums aan het lezen
Die shit man
Damn
Okequote:Op zaterdag 2 september 2017 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
De UFC is redelijk veel grondgevecht bij de dames. Daarnet lagen ze standje 69, fluit er zon kerel in het publiek keihard 'fjiet fjieuw'. Heel Ahoy in een deuk.![]()
Dat is toch een tekenfilm?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat Rick and Morty echt zo kut als het lijkt? #Dtv
Ik heb alleen die eerste episode gezien ooit omdat mijn broer hyped deed, maar ik vond het maar irritant en had geen behoefte om verder te kijken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja als je 12 bentquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tekenfilms kunnen best tof zijn.
Ik stel voor dat we KingRoland laten beslissen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt aan de tekenfilm. Sommige tekenfilms zijn helemaal niet geschikt voor kinderen.
Ik ben bang dat we dan geen inhoudelijke mening te horen krijgen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we KingRoland laten beslissen.
Wat doe jij nou weer denigrerendquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we dan geen inhoudelijke mening te horen krijgen.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer denigrerend
Kingflopland
Rick & Morty is tof. Mensen kraken het vnl. af omdat Rick continu loopt te boeren, sneue reden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rick & Morty is tof. Mensen kraken het vnl. af omdat Rick continu loopt te boeren, sneue reden.
Wat zit je me te emogiffen joh, met je GoT mokquote:
Ach ik mag het zeggen, ik hoor bij het plebsquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer denigrerend
Kingflopland
Geen één keer gelachen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:06 schreef GGMM het volgende:
Gekeken.
1 keer gelachen. (de grap die op 2:27 begint)
Smaakt het?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:12 schreef Befbekje het volgende:
Zo, even onder de douche gestaan, want ik rook mijzelf..
Eerste aflevering gekeken en het was echt volledig nietszeggend en dat boeren is inderdaad volkomen doelloos.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het afgezien van die grap ook pijnlijk ongrappig.
Maar ik wilde toch eerlijk zijn.
Tekenfilm-series zijn gewoon intens kut.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste aflevering gekeken en het was echt volledig nietszeggend en dat boeren is inderdaad volkomen doelloos.
Tekenfilmseries kan zonder verbindingsstreepje..quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tekenfilm-series zijn gewoon intens kut.
Altijd.
Ik vond jou anders wel een type voor anime.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd.
Ok.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het niks.
Op bepaalde momenten zelfs plaatsvervangende schaamte.
South Park vind ik wel leuk en daar moet je het mee doen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd.
Dat is die serie waar een hamster in iemands anus woont toch?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
South Park vind ik wel leuk en daar moet je het mee doen.
Sorry.quote:
Nee, absoluut niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond jou anders wel een type voor anime.
Excuus.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Tekenfilmseries kan zonder verbindingsstreepje..
Family Guyquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scott Tenorman must die.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Family Guy ook leuker.. South Park werd voorspelbaar..quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Family Guy![]()
Ja ik weet dat jij dat mensonterend vindt.
Niet gek voor iemand met zon enorme snavel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:12 schreef Befbekje het volgende:
Zo, even onder de douche gestaan, want ik rook mijzelf..
Moet wel zeggen dat ik het al een tijdje niet meer gekeken heb, maar ik vond vroeger die random onzin wel echt leuk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vind Family Guy ook leuker.. South Park werd voorspelbaar..
Voorbeelden, nu..quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Moet gniffelen om het 'verbeteren' van Befbekje. Hij maakt zelf de ene fout na de andere.
Man man laatst nog een voltooid deelwoord met dt.quote:
Eensquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:24 schreef GGMM het volgende:
Family Guy is minder slecht dan South Park.
Ironie niet begrijpenquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Man man laatst nog een voltooid deelwoord met dt.
Je bent echt slordig de laatste tijd.
Nu maak je ook nog eens de cruciale denkfout dat jouw persoonlijk oordeel hieromtrent mij interesseert..quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hier kom je niet mee weg, dyslect.
Je knuffel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu al naar bed? Met wie moet ik dan rummikubben
Hou je bek. Dit is niet grappig.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Family Guy is inderdaad jouw passie.
De minst slechte episode van het seizoen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vond jij van de laatste GoT episode?
Bij lange na niet zo geniaal als zoveel mensen het blijkbaar vonden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vond jij van de laatste GoT episode?
Rhaegar viel wel wat tegen, en die hele scčne uberhaupt dat Bran dus nadat Sam met zijn info kwam wel ineens kon horen welke naam Lyanna had gezegd.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
De minst slechte episode van het seizoen.
Dat Winterfell plot sloeg natuurlijk nergens op, maar dat was al het hele seizoen zo. Dany en Jon die seks gingen hebben werd nogal geforceerd gebracht, maar ook dat was al het hele seizoen zo.
De penis-uppercut was nogal cartoonish en sloeg nergens op.
Maar die ontmoeting tussen alle main-characters was wel tof
Vonden mensen het geniaal dan? De laatste scčne was visueel gezien wel tof en de scčnes tussen Cersei en Tyrion etc, maar verder viel het wel mee. Erg matig seizoen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij lange na niet zo geniaal als zoveel mensen het blijkbaar vonden.
Seizoen is voorbij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het seizoen nou alweer voorbij dan of is het een midseason break?
Ja, Brann weet toch enkel dingen die voor het plot op dat moment goed uitkkomen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rhaegar viel wel wat tegen, en die hele scčne uberhaupt dat Bran dus nadat Sam met zijn info kwam wel ineens kon horen welke naam Lyanna had gezegd.
Ja zeven episodes maar hčquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het seizoen nou alweer voorbij dan of is het een midseason break?
En dit is ook puur gedaan zodat deze onthulling in de seizoensfinale kan komen. Wel jammer hadden ze beter kunnen opbouwen met meer flashbacks en onthullingen omtrent Rhaegar en Lyanna. Maar helaas te weinig tijdquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Brann weet toch enkel dingen die voor het plot op dat moment goed uitkkomen.
Ik snap overigens ook niet waarom hij Aegon heet. Nu heeft Rhaegar dus 2 zoons met die naam.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dit is ook puur gedaan zodat deze onthulling in de seizoensfinale kan komen. Wel jammer hadden ze beter kunnen opbouwen met meer flashbacks en onthullingen omtrent Rhaegar en Lyanna. Maar helaas te weinig tijd
Zo zat ik ook, had Aemon een veel mooiere naam voor hem gevonden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap overigens ook niet waarom hij Aegon heet. Nu heeft Rhaegar dus 2 zoons met die naam.
Dat vind ik vrij debiel. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat in de boeken zo zal zijn.
Tip: zet je verstand op nul bij dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goffedomme wat gaat de tijd smerig hard. Misschien toch maar eens opzoeken dan.
Nooit aangestaan. Complotdenken en speculeren laat ik wel aan andere over.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tip: zet je verstand op nul bij dit seizoen.
Nja dat is het niet perse.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit aangestaan. Complotdenken en speculeren laat ik wel aan andere over.
Wat ben jij nukkig de laatste tijd.. Heb je eens een sessie met John Troost overwogen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf, kijk jij die rotzooi ook?
Zeg ik nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 23:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat ben jij nukkig de laatste tijd.. Heb je eens een sessie met John Troost overwogen?
Opper speelt gelukkig gewoon Hearthstone. Ik was even bang dat hij echt keek.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat is de grote match vanavond?
Koekoek.quote:
Waar is dit allemaal te volgen?quote:Op zondag 3 september 2017 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
TR gemaakt wegens openbaring van dm
We hebben een VBL-SC app.quote:Op zondag 3 september 2017 00:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waar is dit allemaal te volgen?
Toegang vragen via DM aan onlogisch.quote:Op zondag 3 september 2017 00:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar een onderdeel van worden?
Is Onlo nog wakker dan?quote:Op zondag 3 september 2017 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toegang vragen via DM aan onlogisch.
Hij zal net doen alsof hij niet weet waar je het over hebt, maar dat weet hij wel.
Ja, maar zelfs als hij nog wakker is dan is hij duidelijk niet aanwezig op het forum momenteel, dus wat heb je er dan aan?quote:Op zondag 3 september 2017 00:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij zit toch Goffedomme op die app!!!!!!
Ik vind dit allemaal zeer onbevredigend.quote:Op zondag 3 september 2017 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs als hij nog wakker is dan is hij duidelijk niet aanwezig op het forum momenteel, dus wat heb je er dan aan?
Ik val hier keihard door de mand.
Dat zei je... meh nee.quote:Op zondag 3 september 2017 00:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vind dit allemaal zeer onbevredigend.
Fixed.quote:
Nou makker, dat zal ik je vertellen!quote:Op zondag 3 september 2017 00:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Oké..
Waarmee kan ik je van dienst zijn?..
Mag ik eerst even mijn Melanie B. plaat afluisteren?quote:Op zondag 3 september 2017 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou makker, dat zal ik je vertellen!
Ik zou graag uitgebreid willen horen wat je hiervan vindt!
Is dit weer een verdwaalde track van Kool Keith?quote:Op zondag 3 september 2017 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou makker, dat zal ik je vertellen!
Ik zou graag uitgebreid willen horen wat je hiervan vindt!
Liever niet, maar als je er op staat..quote:Op zondag 3 september 2017 00:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mag ik eerst even mijn Melanie B. plaat afluisteren?
Wow, we hebben hier met een kenner te maken.quote:Op zondag 3 september 2017 00:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is dit weer een verdwaalde track van Kool Keith?
Stop eens met projecteren.quote:Op zondag 3 september 2017 00:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Fixed.
Laten we niet doen of je ook vrienden buiten fok hebt. Dit zijn ze. Beter wordt het niet.
Klootzak.quote:Op zondag 3 september 2017 00:29 schreef Befbekje het volgende:
Ik word hier niet bijster opgewonden van..
Tegen dit soort kutmuziek helpt alleen maar dit.quote:Op zondag 3 september 2017 00:24 schreef Befbekje het volgende:
Dit nummer luister ik, nu.. Verzoeknummer van Vincenzo..
Post dan op z'n minst iets van hun eerste album.quote:Op zondag 3 september 2017 00:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hier zit toch veel meer schwung in..
Post zelf iets van hun eerste album..quote:Op zondag 3 september 2017 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post dan op z'n minst iets van hun eerste album.
Jezus. Dit heb ik echt lang niet gehoord.quote:Op zondag 3 september 2017 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post dan op z'n minst iets van hun eerste album.
Ik ben 3/4 op weg in een bus Pringles..quote:Op zondag 3 september 2017 00:36 schreef Typisch het volgende:
Ik eet wat M&M's.
Viesdik is hier wel op zijn plaats.
De M&M's zijn uiteraard wel gevuld met nootjes.quote:Op zondag 3 september 2017 00:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben 3/4 op weg in een bus Pringles..
Ik vroeg net hoe je gegeten hebt, daar heb je geen antwoord op gegeven..quote:Op zondag 3 september 2017 00:36 schreef Typisch het volgende:
Ik eet wat M&M's.
Ik heb zojuist een zogenaamde M&M Mix limited zak leeggevreten.quote:Op zondag 3 september 2017 00:36 schreef Typisch het volgende:
Ik eet wat M&M's.
Sorry.quote:Op zondag 3 september 2017 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg net hoe je gegeten hebt, daar heb je geen antwoord op gegeven..
Dit was zo'n klein zakje die je bij de Pathé kunt krijgen. Ik had nog wat waardebonnen liggen.quote:Op zondag 3 september 2017 00:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een zogenaamde M&M Mix limited zak leeggevreten.
Dat is goed om te horen.quote:Op zondag 3 september 2017 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry.
Dat was moeilijk lekker. Afghaans is een leuke keuken.
Daarna nog even naar de bios geweest.
En nu zit ik weer gezellig hier.
Vieze vraatzuchtige tyfusdikke.. Waardebonnen in je bezit hebben betekent niet dat je ze ook linea rectum moet verzilveren..quote:Op zondag 3 september 2017 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit was zo'n klein zakje die je bij de Pathé kunt krijgen. Ik had nog wat waardebonnen liggen.
Het enige gare was dat bij het concept hoorde dat je serveerster aan je tafel kwam zitten en uitleggen wat er precies allemaal op tafel stond.quote:
Ik heb die dingen al maanden liggen, joh.quote:Op zondag 3 september 2017 00:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vieze vraatzuchtige tyfusdikke.. Waardebonnen in je bezit hebben betekent niet dat je ze ook linea rectum moet verzilveren..
Dat zegt Jojoortje ook altijd als ze weer een doos van een Dr. Oetker diepvriespizza kapotscheurt..quote:Op zondag 3 september 2017 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb die dingen al maanden liggen, joh.
Met of zonder partner?quote:Op zondag 3 september 2017 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry.
Ik geef altijd wat anders...quote:Op zondag 3 september 2017 00:41 schreef Typisch het volgende:
Mijn vriendin is bijna jarig.
Ik ben van plan haar wat crypto te geven.
Ik zei vandaag nog in dit topic dat Afghaans een heerlijke keuken was!quote:Op zondag 3 september 2017 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry.
Ja ik vond het lekker. Alleen ietsje teveel mint naar mijn smaak soms.quote:Op zondag 3 september 2017 00:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik lul je man.
Maar ik las Afghaanse keuken. Aanrader? Ben er niet bekend mee.
En waar heb je dit allemaal genuttigd?quote:Op zondag 3 september 2017 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik vond het lekker. Alleen ietsje teveel mint naar mijn smaak soms.
https://www.tripadvisor.n(...)rabant_Province.htmlquote:Op zondag 3 september 2017 00:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En waar heb je dit allemaal genuttigd?
Ben binnenkort daar in de buurt.quote:Op zondag 3 september 2017 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.tripadvisor.n(...)rabant_Province.html
Eerst met je vrouw. Dan kun je indruk maken op je vriendin door je kennis van de gerechten al daar.quote:Op zondag 3 september 2017 00:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben binnenkort daar in de buurt.
Twijfel of ik met mijn vrouw of vriendin moet gaan.
Je weet wat de moslims zeggen hč.quote:
bij de kuip zit ook een aardige hoorde ikquote:Op zondag 3 september 2017 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerst met je vrouw. Dan kun je indruk maken op je vriendin door je kennis van de gerechten al daar.
Maar is een aanrader als je in de buurt bent, heerlijk eten.
Dan zouden de joden een proloog hebben ipv deel 1.quote:Op zondag 3 september 2017 00:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je weet wat de moslims zeggen hč.
Joden deel 1
Gristenen deel 2
Moslims deel 3
De trilogie is nu beëindigd.
quote:Op zondag 3 september 2017 00:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
bij de kuip zit ook een aardige hoorde ik
Heb je specifieke gerechten gegeten of heb je zo'n menu genomen waarbij je van alles proeft?quote:Op zondag 3 september 2017 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerst met je vrouw. Dan kun je indruk maken op je vriendin door je kennis van de gerechten al daar.
Maar is een aanrader als je in de buurt bent, heerlijk eten.
Ja gewoon de aanraders van de chef genomen. Aka de minder ingewikkelde gerechten gok ik.quote:Op zondag 3 september 2017 00:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je specifieke gerechten gegeten of heb je zo'n menu genomen waarbij je van alles proeft?
En je hebt daar zo'n woord voor. Dat je van alles een beetje krijgt.
is je schoonzusje religieus?quote:Op zondag 3 september 2017 00:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
helai
zelf nooit gegeten, maar mijn schoonzusje zei dat die ook wel goed was.
als je zowel je vriendin als je vrouw uit eten moet nemen doe je iets foutquote:Op zondag 3 september 2017 00:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je specifieke gerechten gegeten of heb je zo'n menu genomen waarbij je van alles proeft?
En je hebt daar zo'n woord voor. Dat je van alles een beetje krijgt.
Thnx voor de tip.quote:Op zondag 3 september 2017 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja gewoon de aanraders van de chef genomen. Aka de minder ingewikkelde gerechten gok ik.
Als ik weer eens ga misschien van de kaart kiezen, maar was verder prima.
Nah...ben gewoon een beetje oldskool. Eerst hapje eten voordat de rest van de avond aanbreekt.quote:Op zondag 3 september 2017 00:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je zowel je vriendin als je vrouw uit eten moet nemen doe je iets fout
katholiekerquote:Op zondag 3 september 2017 01:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En is je broertje net zo katholiek als jij bent?
nee je bent gewoon zinloos bezigquote:Op zondag 3 september 2017 00:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nah...ben gewoon een beetje oldskool. Eerst hapje eten voordat de rest van de avond aanbreekt.
Daar slaapt de duivel tussen.quote:
Ik sta er eerlijk gezegd van te kijken, want ikquote:
ja kan het moeilijk verbieden hequote:Op zondag 3 september 2017 01:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik sta er eerlijk gezegd van te kijken, want ik
meen me te herinneren toen ik ooit postte over verschillende inter-religieuze relaties die bij mij in de familie voorkwamen dat je nogal afwijzend reageerde.
wat heeft het voor nut om met 2 vrouwen dezelfde dingen te doen, met de ene doe je dit met de andere dat, zo niet hou het bij 1quote:
Hoor je mij ook niet zeggen, maar zo te horen gaat alles goed tussen hen. Dus we zullen zien wat de toekomst brengt.quote:Op zondag 3 september 2017 01:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja kan het moeilijk verbieden he
hopelijk dispensatie van de bisschopquote:Op zondag 3 september 2017 01:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoor je mij ook niet zeggen, maar zo te horen gaat alles goed tussen hen. Dus we zullen zien wat de toekomst brengt.
nog altijd beter dan atheistquote:Op zondag 3 september 2017 01:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daar slaapt de duivel tussen.
grappig dat je er dan god achterplaatst. Waar had je nou geluncht?quote:
Ik heb een tijdmachine daarom 2x zoveel tijd voorhanden.quote:Op zondag 3 september 2017 01:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft het voor nut om met 2 vrouwen dezelfde dingen te doen, met de ene doe je dit met de andere dat, zo niet hou het bij 1
Gewoon Anvers.quote:Op zondag 3 september 2017 01:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
grappig dat je er dan god achterplaatst. Waar had je nou geluncht?
Gebeurt mij net ff te vaak in tilburg.quote:
u vraagt wij draaienquote:Op zondag 3 september 2017 01:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdmachine daarom 2x zoveel tijd voorhanden.
Denk je nou echt dat ik een vrouw en een vriendin heb? Ten eerste ik heb er de tijd niet voor. Ten tweede is alleen maar hoofdpijn. Ten derde is mijn ego zo fragiel dat ik het niet zou kunnen verteren dat mijn vrouw buiten de deur zou piesen dus ik nodig die energie ook niet uit door zelf gekke dingen te doen.
Om op het goede pad te zettenquote:Op zondag 3 september 2017 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou die mij daar voor straffen?
beter stuurt ie gewoon een appje ofzoquote:
hij gaat niet met z'n tijd mee, maar ja de paus loopt ook nog in een jurkquote:Op zondag 3 september 2017 01:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
beter stuurt ie gewoon een appje ofzo
Misschien wel ja.quote:
Mobiele hotspot en laptop jongeee.quote:Op zondag 3 september 2017 01:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar je zit nog wel op fok? Hoe dan?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |