Ik stel voor dat we KingRoland laten beslissen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt aan de tekenfilm. Sommige tekenfilms zijn helemaal niet geschikt voor kinderen.
Ik ben bang dat we dan geen inhoudelijke mening te horen krijgen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we KingRoland laten beslissen.
Wat doe jij nou weer denigrerendquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we dan geen inhoudelijke mening te horen krijgen.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer denigrerend
Kingflopland
Rick & Morty is tof. Mensen kraken het vnl. af omdat Rick continu loopt te boeren, sneue reden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat Rick and Morty echt zo kut als het lijkt? #Dtv
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rick & Morty is tof. Mensen kraken het vnl. af omdat Rick continu loopt te boeren, sneue reden.
Wat zit je me te emogiffen joh, met je GoT mokquote:
Ach ik mag het zeggen, ik hoor bij het plebsquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer denigrerend
Kingflopland
Geen één keer gelachen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:06 schreef GGMM het volgende:
Gekeken.
1 keer gelachen. (de grap die op 2:27 begint)
Smaakt het?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:12 schreef Befbekje het volgende:
Zo, even onder de douche gestaan, want ik rook mijzelf..
Eerste aflevering gekeken en het was echt volledig nietszeggend en dat boeren is inderdaad volkomen doelloos.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het afgezien van die grap ook pijnlijk ongrappig.
Maar ik wilde toch eerlijk zijn.
Tekenfilm-series zijn gewoon intens kut.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste aflevering gekeken en het was echt volledig nietszeggend en dat boeren is inderdaad volkomen doelloos.
Tekenfilmseries kan zonder verbindingsstreepje..quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tekenfilm-series zijn gewoon intens kut.
Altijd.
Ik vond jou anders wel een type voor anime.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd.
Ok.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het niks.
Op bepaalde momenten zelfs plaatsvervangende schaamte.
South Park vind ik wel leuk en daar moet je het mee doen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd.
Dat is die serie waar een hamster in iemands anus woont toch?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
South Park vind ik wel leuk en daar moet je het mee doen.
Sorry.quote:
Nee, absoluut niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond jou anders wel een type voor anime.
Excuus.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Tekenfilmseries kan zonder verbindingsstreepje..
Family Guyquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
South Park vind ik wel leuk en daar moet je het mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |