Waar kijk jij De Toppers dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
UFC op de laptop, voetbal op de tv, Fok! op de mobiel.
Vond je het niks?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het gekeken.
Wil je mijn eindoordeel horen?
M'n ass op bed, Spotify op de tv, boek in de hand. En nu heel even fok.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Mobiel fokkenquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Dat soort walgelijke tv laat ik liever aan Jc overquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar kijk jij De Toppers dan?
Maatjequote:Op zaterdag 2 september 2017 21:47 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n ass op bed, Spotify op de tv, boek in de hand. En nu heel even fok.
Moet ik dat kennen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben Dharma Bums aan het lezen
Die shit man
Damn
Okequote:Op zaterdag 2 september 2017 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
De UFC is redelijk veel grondgevecht bij de dames. Daarnet lagen ze standje 69, fluit er zon kerel in het publiek keihard 'fjiet fjieuw'. Heel Ahoy in een deuk.![]()
Dat is toch een tekenfilm?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat Rick and Morty echt zo kut als het lijkt? #Dtv
Ik heb alleen die eerste episode gezien ooit omdat mijn broer hyped deed, maar ik vond het maar irritant en had geen behoefte om verder te kijken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat Rick and Morty echt zo kut als het lijkt? #Dtv
Ja als je 12 bentquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tekenfilms kunnen best tof zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |