Ik stel voor dat we KingRoland laten beslissen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt aan de tekenfilm. Sommige tekenfilms zijn helemaal niet geschikt voor kinderen.
Ik ben bang dat we dan geen inhoudelijke mening te horen krijgen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we KingRoland laten beslissen.
Wat doe jij nou weer denigrerendquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we dan geen inhoudelijke mening te horen krijgen.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer denigrerend
Kingflopland
Rick & Morty is tof. Mensen kraken het vnl. af omdat Rick continu loopt te boeren, sneue reden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat Rick and Morty echt zo kut als het lijkt? #Dtv
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rick & Morty is tof. Mensen kraken het vnl. af omdat Rick continu loopt te boeren, sneue reden.
Wat zit je me te emogiffen joh, met je GoT mokquote:
Ach ik mag het zeggen, ik hoor bij het plebsquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer denigrerend
Kingflopland
Geen één keer gelachen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:06 schreef GGMM het volgende:
Gekeken.
1 keer gelachen. (de grap die op 2:27 begint)
Smaakt het?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:12 schreef Befbekje het volgende:
Zo, even onder de douche gestaan, want ik rook mijzelf..
Eerste aflevering gekeken en het was echt volledig nietszeggend en dat boeren is inderdaad volkomen doelloos.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het afgezien van die grap ook pijnlijk ongrappig.
Maar ik wilde toch eerlijk zijn.
Tekenfilm-series zijn gewoon intens kut.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste aflevering gekeken en het was echt volledig nietszeggend en dat boeren is inderdaad volkomen doelloos.
Tekenfilmseries kan zonder verbindingsstreepje..quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tekenfilm-series zijn gewoon intens kut.
Altijd.
Ik vond jou anders wel een type voor anime.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd.
Ok.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het niks.
Op bepaalde momenten zelfs plaatsvervangende schaamte.
South Park vind ik wel leuk en daar moet je het mee doen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd.
Dat is die serie waar een hamster in iemands anus woont toch?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
South Park vind ik wel leuk en daar moet je het mee doen.
Sorry.quote:
Nee, absoluut niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond jou anders wel een type voor anime.
Excuus.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Tekenfilmseries kan zonder verbindingsstreepje..
Family Guyquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scott Tenorman must die.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Family Guy ook leuker.. South Park werd voorspelbaar..quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Family Guy![]()
Ja ik weet dat jij dat mensonterend vindt.
Niet gek voor iemand met zon enorme snavel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:12 schreef Befbekje het volgende:
Zo, even onder de douche gestaan, want ik rook mijzelf..
Moet wel zeggen dat ik het al een tijdje niet meer gekeken heb, maar ik vond vroeger die random onzin wel echt leuk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vind Family Guy ook leuker.. South Park werd voorspelbaar..
Voorbeelden, nu..quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Moet gniffelen om het 'verbeteren' van Befbekje. Hij maakt zelf de ene fout na de andere.
Man man laatst nog een voltooid deelwoord met dt.quote:
Eensquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:24 schreef GGMM het volgende:
Family Guy is minder slecht dan South Park.
Ironie niet begrijpenquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Man man laatst nog een voltooid deelwoord met dt.
Je bent echt slordig de laatste tijd.
Nu maak je ook nog eens de cruciale denkfout dat jouw persoonlijk oordeel hieromtrent mij interesseert..quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hier kom je niet mee weg, dyslect.
Je knuffel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu al naar bed? Met wie moet ik dan rummikubben
Hou je bek. Dit is niet grappig.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Family Guy is inderdaad jouw passie.
De minst slechte episode van het seizoen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vond jij van de laatste GoT episode?
Bij lange na niet zo geniaal als zoveel mensen het blijkbaar vonden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vond jij van de laatste GoT episode?
Rhaegar viel wel wat tegen, en die hele scène uberhaupt dat Bran dus nadat Sam met zijn info kwam wel ineens kon horen welke naam Lyanna had gezegd.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
De minst slechte episode van het seizoen.
Dat Winterfell plot sloeg natuurlijk nergens op, maar dat was al het hele seizoen zo. Dany en Jon die seks gingen hebben werd nogal geforceerd gebracht, maar ook dat was al het hele seizoen zo.
De penis-uppercut was nogal cartoonish en sloeg nergens op.
Maar die ontmoeting tussen alle main-characters was wel tof
Vonden mensen het geniaal dan? De laatste scène was visueel gezien wel tof en de scènes tussen Cersei en Tyrion etc, maar verder viel het wel mee. Erg matig seizoen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij lange na niet zo geniaal als zoveel mensen het blijkbaar vonden.
Seizoen is voorbij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het seizoen nou alweer voorbij dan of is het een midseason break?
Ja, Brann weet toch enkel dingen die voor het plot op dat moment goed uitkkomen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rhaegar viel wel wat tegen, en die hele scène uberhaupt dat Bran dus nadat Sam met zijn info kwam wel ineens kon horen welke naam Lyanna had gezegd.
Ja zeven episodes maar hèquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het seizoen nou alweer voorbij dan of is het een midseason break?
En dit is ook puur gedaan zodat deze onthulling in de seizoensfinale kan komen. Wel jammer hadden ze beter kunnen opbouwen met meer flashbacks en onthullingen omtrent Rhaegar en Lyanna. Maar helaas te weinig tijdquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Brann weet toch enkel dingen die voor het plot op dat moment goed uitkkomen.
Ik snap overigens ook niet waarom hij Aegon heet. Nu heeft Rhaegar dus 2 zoons met die naam.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dit is ook puur gedaan zodat deze onthulling in de seizoensfinale kan komen. Wel jammer hadden ze beter kunnen opbouwen met meer flashbacks en onthullingen omtrent Rhaegar en Lyanna. Maar helaas te weinig tijd
Zo zat ik ook, had Aemon een veel mooiere naam voor hem gevonden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap overigens ook niet waarom hij Aegon heet. Nu heeft Rhaegar dus 2 zoons met die naam.
Dat vind ik vrij debiel. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat in de boeken zo zal zijn.
Tip: zet je verstand op nul bij dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goffedomme wat gaat de tijd smerig hard. Misschien toch maar eens opzoeken dan.
Nooit aangestaan. Complotdenken en speculeren laat ik wel aan andere over.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tip: zet je verstand op nul bij dit seizoen.
Nja dat is het niet perse.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit aangestaan. Complotdenken en speculeren laat ik wel aan andere over.
Wat ben jij nukkig de laatste tijd.. Heb je eens een sessie met John Troost overwogen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf, kijk jij die rotzooi ook?
Zeg ik nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 23:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat ben jij nukkig de laatste tijd.. Heb je eens een sessie met John Troost overwogen?
Opper speelt gelukkig gewoon Hearthstone. Ik was even bang dat hij echt keek.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat is de grote match vanavond?
Koekoek.quote:
Waar is dit allemaal te volgen?quote:Op zondag 3 september 2017 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
TR gemaakt wegens openbaring van dm
We hebben een VBL-SC app.quote:Op zondag 3 september 2017 00:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waar is dit allemaal te volgen?
Toegang vragen via DM aan onlogisch.quote:Op zondag 3 september 2017 00:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar een onderdeel van worden?
Is Onlo nog wakker dan?quote:Op zondag 3 september 2017 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toegang vragen via DM aan onlogisch.
Hij zal net doen alsof hij niet weet waar je het over hebt, maar dat weet hij wel.
Ja, maar zelfs als hij nog wakker is dan is hij duidelijk niet aanwezig op het forum momenteel, dus wat heb je er dan aan?quote:Op zondag 3 september 2017 00:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij zit toch Goffedomme op die app!!!!!!
Ik vind dit allemaal zeer onbevredigend.quote:Op zondag 3 september 2017 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs als hij nog wakker is dan is hij duidelijk niet aanwezig op het forum momenteel, dus wat heb je er dan aan?
Ik val hier keihard door de mand.
Dat zei je... meh nee.quote:Op zondag 3 september 2017 00:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vind dit allemaal zeer onbevredigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |