De minst slechte episode van het seizoen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vond jij van de laatste GoT episode?
Bij lange na niet zo geniaal als zoveel mensen het blijkbaar vonden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vond jij van de laatste GoT episode?
Rhaegar viel wel wat tegen, en die hele scène uberhaupt dat Bran dus nadat Sam met zijn info kwam wel ineens kon horen welke naam Lyanna had gezegd.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
De minst slechte episode van het seizoen.
Dat Winterfell plot sloeg natuurlijk nergens op, maar dat was al het hele seizoen zo. Dany en Jon die seks gingen hebben werd nogal geforceerd gebracht, maar ook dat was al het hele seizoen zo.
De penis-uppercut was nogal cartoonish en sloeg nergens op.
Maar die ontmoeting tussen alle main-characters was wel tof
Vonden mensen het geniaal dan? De laatste scène was visueel gezien wel tof en de scènes tussen Cersei en Tyrion etc, maar verder viel het wel mee. Erg matig seizoen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij lange na niet zo geniaal als zoveel mensen het blijkbaar vonden.
Seizoen is voorbij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het seizoen nou alweer voorbij dan of is het een midseason break?
Ja, Brann weet toch enkel dingen die voor het plot op dat moment goed uitkkomen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rhaegar viel wel wat tegen, en die hele scène uberhaupt dat Bran dus nadat Sam met zijn info kwam wel ineens kon horen welke naam Lyanna had gezegd.
Ja zeven episodes maar hèquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Is het seizoen nou alweer voorbij dan of is het een midseason break?
En dit is ook puur gedaan zodat deze onthulling in de seizoensfinale kan komen. Wel jammer hadden ze beter kunnen opbouwen met meer flashbacks en onthullingen omtrent Rhaegar en Lyanna. Maar helaas te weinig tijdquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Brann weet toch enkel dingen die voor het plot op dat moment goed uitkkomen.
Ik snap overigens ook niet waarom hij Aegon heet. Nu heeft Rhaegar dus 2 zoons met die naam.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dit is ook puur gedaan zodat deze onthulling in de seizoensfinale kan komen. Wel jammer hadden ze beter kunnen opbouwen met meer flashbacks en onthullingen omtrent Rhaegar en Lyanna. Maar helaas te weinig tijd
Zo zat ik ook, had Aemon een veel mooiere naam voor hem gevonden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap overigens ook niet waarom hij Aegon heet. Nu heeft Rhaegar dus 2 zoons met die naam.
Dat vind ik vrij debiel. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat in de boeken zo zal zijn.
Tip: zet je verstand op nul bij dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goffedomme wat gaat de tijd smerig hard. Misschien toch maar eens opzoeken dan.
Nooit aangestaan. Complotdenken en speculeren laat ik wel aan andere over.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tip: zet je verstand op nul bij dit seizoen.
Nja dat is het niet perse.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit aangestaan. Complotdenken en speculeren laat ik wel aan andere over.
Wat ben jij nukkig de laatste tijd.. Heb je eens een sessie met John Troost overwogen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf, kijk jij die rotzooi ook?
Zeg ik nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 23:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat ben jij nukkig de laatste tijd.. Heb je eens een sessie met John Troost overwogen?
Opper speelt gelukkig gewoon Hearthstone. Ik was even bang dat hij echt keek.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat is de grote match vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |