Scott Tenorman must die.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
South Park vind ik wel leuk en daar moet je het mee doen.
Ik vind Family Guy ook leuker.. South Park werd voorspelbaar..quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Family Guy![]()
Ja ik weet dat jij dat mensonterend vindt.
Niet gek voor iemand met zon enorme snavel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:12 schreef Befbekje het volgende:
Zo, even onder de douche gestaan, want ik rook mijzelf..
Moet wel zeggen dat ik het al een tijdje niet meer gekeken heb, maar ik vond vroeger die random onzin wel echt leuk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik vind Family Guy ook leuker.. South Park werd voorspelbaar..
Voorbeelden, nu..quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Moet gniffelen om het 'verbeteren' van Befbekje. Hij maakt zelf de ene fout na de andere.
Man man laatst nog een voltooid deelwoord met dt.quote:
Eensquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:24 schreef GGMM het volgende:
Family Guy is minder slecht dan South Park.
Ironie niet begrijpenquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Man man laatst nog een voltooid deelwoord met dt.
Je bent echt slordig de laatste tijd.
Nu maak je ook nog eens de cruciale denkfout dat jouw persoonlijk oordeel hieromtrent mij interesseert..quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hier kom je niet mee weg, dyslect.
Je knuffel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu al naar bed? Met wie moet ik dan rummikubben
Hou je bek. Dit is niet grappig.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Family Guy is inderdaad jouw passie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |