Ben binnenkort daar in de buurt.quote:Op zondag 3 september 2017 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
https://www.tripadvisor.n(...)rabant_Province.html
Eerst met je vrouw. Dan kun je indruk maken op je vriendin door je kennis van de gerechten al daar.quote:Op zondag 3 september 2017 00:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben binnenkort daar in de buurt.
Twijfel of ik met mijn vrouw of vriendin moet gaan.
Je weet wat de moslims zeggen hè.quote:
bij de kuip zit ook een aardige hoorde ikquote:Op zondag 3 september 2017 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerst met je vrouw. Dan kun je indruk maken op je vriendin door je kennis van de gerechten al daar.
Maar is een aanrader als je in de buurt bent, heerlijk eten.
Dan zouden de joden een proloog hebben ipv deel 1.quote:Op zondag 3 september 2017 00:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je weet wat de moslims zeggen hè.
Joden deel 1
Gristenen deel 2
Moslims deel 3
De trilogie is nu beëindigd.
quote:Op zondag 3 september 2017 00:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
bij de kuip zit ook een aardige hoorde ik
Heb je specifieke gerechten gegeten of heb je zo'n menu genomen waarbij je van alles proeft?quote:Op zondag 3 september 2017 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerst met je vrouw. Dan kun je indruk maken op je vriendin door je kennis van de gerechten al daar.
Maar is een aanrader als je in de buurt bent, heerlijk eten.
Ja gewoon de aanraders van de chef genomen. Aka de minder ingewikkelde gerechten gok ik.quote:Op zondag 3 september 2017 00:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je specifieke gerechten gegeten of heb je zo'n menu genomen waarbij je van alles proeft?
En je hebt daar zo'n woord voor. Dat je van alles een beetje krijgt.
is je schoonzusje religieus?quote:Op zondag 3 september 2017 00:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
helai
zelf nooit gegeten, maar mijn schoonzusje zei dat die ook wel goed was.
als je zowel je vriendin als je vrouw uit eten moet nemen doe je iets foutquote:Op zondag 3 september 2017 00:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je specifieke gerechten gegeten of heb je zo'n menu genomen waarbij je van alles proeft?
En je hebt daar zo'n woord voor. Dat je van alles een beetje krijgt.
Thnx voor de tip.quote:Op zondag 3 september 2017 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja gewoon de aanraders van de chef genomen. Aka de minder ingewikkelde gerechten gok ik.
Als ik weer eens ga misschien van de kaart kiezen, maar was verder prima.
Nah...ben gewoon een beetje oldskool. Eerst hapje eten voordat de rest van de avond aanbreekt.quote:Op zondag 3 september 2017 00:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je zowel je vriendin als je vrouw uit eten moet nemen doe je iets fout
katholiekerquote:Op zondag 3 september 2017 01:01 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En is je broertje net zo katholiek als jij bent?
nee je bent gewoon zinloos bezigquote:Op zondag 3 september 2017 00:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nah...ben gewoon een beetje oldskool. Eerst hapje eten voordat de rest van de avond aanbreekt.
Daar slaapt de duivel tussen.quote:
Ik sta er eerlijk gezegd van te kijken, want ikquote:
ja kan het moeilijk verbieden hequote:Op zondag 3 september 2017 01:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik sta er eerlijk gezegd van te kijken, want ik
meen me te herinneren toen ik ooit postte over verschillende inter-religieuze relaties die bij mij in de familie voorkwamen dat je nogal afwijzend reageerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |