Doug Stanhope!quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar beter gewoon Ronald Goedemondt
Als je dochter de hele tijd moet janken en chagrijnig is zeker.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, soms kon ik het ook wel KUTDAG noemen, mja...
Kwam niet heel vaak voor, maar soms.. ja..quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dochter de hele tijd moet janken en chagrijnig is zeker.
Alsnog afleveren bij de creche en het ervan nemen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam niet heel vaak voor, maar soms.. ja..
De creche kost me al 900 euro per maand. KoeKoeK.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog afleveren bij de creche en het ervan nemen.
"Vlieg, kan ik niet, te laat!"quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Bertje Visscher met 'Kamperen' blijft koning mensen.
Bert Visscher moeten ze opsluiten en de sleutel weggooien.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Die gast werkt mij op de zenuwen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bert Visscher moeten ze opsluiten en de sleutel weggooien.
Wat een irritante vent is dat.
[..]
quote:
[..]
G - O - H is het eensquote:
Echt? Ik dacht tot nog toe dat enkel GGMM die mongool leuk vond.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Dan vergis ik mij met Jochem Meijer. Er is zo'n hyper mannetje waar jij heel hard om moest lachen toch.quote:
DIE.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Vlieg, kan ik niet, te laat!"
Die?
Kijk nou gewoon naar Kamperen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kijk nou gewoon naar Kamperen.
Veelzeggend dat je denkt dat Onlogisch het wel leuk zou vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou, pannenkoek?
Vast niet, maar ik moest even GGMM terechtwijzen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelzeggend dat je denkt dat Onlogisch het wel leuk zou vinden.
Ik heb het gekeken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik moest even GGMM terechtwijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |