Manisch rondrennen daarquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jouw neefje heeft een prima smaak voor vermaak zie ik
Ach hoort erbij blijkbaar.quote:
Ik vind die indoor speelparadijzen best leuk opgezet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Manisch rondrennen daar
[..]
Ach hoort erbij blijkbaar.
Ik vond dat vroeger ook geweldig hoorquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind die indoor speelparadijzen best leuk opgezet.
Zeker. En wat een genot als je ergens bovenin een buis achter je dochter aan kruipt en je naar beneden kijkt zo recht in de boobs van een milfquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger ook geweldig hoor
Hahaha ouwe viespeukquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. En wat een genot als je ergens bovenin een buis achter je dochter aan kruipt en je naar beneden kijkt zo recht in de boobs van een milf
of van die te strakke spijkerbroeken die dan afzakken bij de milfjes. string ting ting ting tingquote:
Na 1 minuut kon ik enkel nog denken "WAAROM MOET JE ZO SCHREEUWEN"quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:18 schreef Befbekje het volgende:
Ik zet de stream van NPO1 aan, zometeen de nieuwe show van Theo Maassen kijken..
Die moeders gingen niet veel mee met hun kroost in dat klimgeweld waar ik was, vooral vaders hè. Die vinden dat zelf ook vooral heel leukquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
of van die te strakke spijkerbroeken die dan afzakken bij de milfjes. string ting ting ting ting
Zijn er cabaretiers die jij wel grappig vindt?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na 1 minuut kon ik enkel nog denken "WAAROM MOET JE ZO SCHREEUWEN"
Al zal dat wel de gebrekkige humor compenseren.
Ik zie eigenlijk nooit zoveel vaders bij monkey town. Maar ik ging vaak doordeweeks toen ik nog papa dag had. Dus waarschijnlijk waren de papa's toen aan het werk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moeders gingen niet veel mee met hun kroost in dat klimgeweld waar ik was, vooral vaders hè. Die vinden dat zelf ook vooral heel leuk
Ja nu was het sowieso op vakantie en waren beide ouders mee waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit zoveel vaders bij monkey town. Maar ik ging vaak doordeweeks toen ik nog papa dag had. Dus waarschijnlijk waren de papa's toen aan het werk.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn er cabaretiers die jij wel grappig vindt?
Jazeker, bij mijn vorige baan. Een jaar lang.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja nu was het sowieso op vakantie en waren beide ouders mee waarschijnlijk.
Had je trouwens echt dat papa dag
Harry Jekkers is geweldig!quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Harry Jekkers heb ik weleens wat van gezien en moeten glimlachen en een tijd terug kon ik een show van ene Micha Wertheim ook wel waarderen.
Harry Jekkers ging ik laatst weer wat van kijken, vond ik ook wel tof ja.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Harry Jekkers heb ik weleens wat van gezien en moeten glimlachen en een tijd terug kon ik een show van ene Micha Wertheim ook wel waarderen.
Wat bijzonderquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker, bij mijn vorige baan. Een jaar lang.
Hoezo? Kan je gewoon regelen hoor met je werkgever.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Harry Jekkers ging ik laatst weer wat van kijken, vond ik ook wel tof ja.
[..]
Wat bijzonder
En Hans Teeuwen vroeger ook maar geen idee of ik dat nog steeds leuk vind. Ik vond Mastermovies immers ook geweldig vroeger en dat zag ik laatst weer een keer...quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Harry Jekkers ging ik laatst weer wat van kijken, vond ik ook wel tof ja.
[..]
Wat bijzonder
Jekkersquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Harry Jekkers is geweldig!
Teeuwen pas geleden weer eens wat van gezien, man wat infantiel, cringeworthyquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Hans Teeuwen vroeger ook maar geen idee of ik dat nog steeds leuk vind. Ik vond Mastermovies immers ook geweldig vroeger en dat zag ik laatst weer een keer...
Dat je dat echt zo noemt, zo lekker hipquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Kan je gewoon regelen hoor met je werkgever.
Hans Teeuwen vind ik ook niet meer zo geweldig nee, vooral veel geschreeuw en heel grof doen maar niet echt goede grappen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Hans Teeuwen vroeger ook maar geen idee of ik dat nog steeds leuk vind. Ik vond Mastermovies immers ook geweldig vroeger en dat zag ik laatst weer een keer...
Ja, soms kon ik het ook wel KUTDAG noemen, mja...quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je dat echt zo noemt, zo lekker hip
[..]
Hans Teeuwen vind ik ook niet meer zo geweldig nee, vooral veel geschreeuw en heel grof doen maar niet echt goede grappen.
Mastermovies blijft wel leuk door jeugdsentiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |