Gelukkig kijk ik nauwelijks naar tv, dus zie hem zelden langskomen.quote:
Oh dat is wel tofquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Vossemeren.
Ga met vrienden, zonder kids en zonder vrouwen.![]()
Was je ook zijn onderbroeken met de hand?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden hem echt niet grappig.
leuk, maar jammer voor de kleine. Zonder vrouwen is wel genot.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Vossemeren.
Ga met vrienden, zonder kids en zonder vrouwen.![]()
soms moet je die wijven gewoon even niet om je heen hebben. Weg ermee, opdoeken die handel!quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
leuk, maar jammer voor de kleine. Zonder vrouwen is wel genot.
Center Parcs is ook altijd wel leuk, alleen die huisjes zijn wel minder.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2015 voor het laatst gedaan. Werd wel weer tijd.
Zit weinig vernieuwing in ja. Tot dat betreft doet Landal het toch een stuk beter.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Center Parcs is ook altijd wel leuk, alleen die huisjes zijn wel minder.
Ik ging met mijn neefje in het speelparadijs daarquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
leuk, maar jammer voor de kleine. Zonder vrouwen is wel genot.
jouw neefje heeft een prima smaak voor vermaak zie ikquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging met mijn neefje in het speelparadijs daarvond hij echt fantastisch dat klimmen.
Alleen die hele ballenbak stonk naar de pis
Gadverdamme man.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging met mijn neefje in het speelparadijs daarvond hij echt fantastisch dat klimmen.
Alleen die hele ballenbak stonk naar de pis
Al zijn bij de meeste Landal parken de zwembaden een stuk minder volgens mij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit weinig vernieuwing in ja. Tot dat betreft doet Landal het toch een stuk beter.
Dat is zo, stuk kleiner ook.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zijn bij de meeste Landal parken de zwembaden een stuk minder volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |