Larry 5 in dat hotelquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Larry.
[ afbeelding ]
Beste game ooit.
quote:Good idea! Try to burn off your hands
mw3 inmiddels gevonden en eensquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bizar, maar in dit rijtje is hersenloos knallen dan wel het beste.
Cool American?quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb net een zak doritos gehaald
Ik marsepeinquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lekkerquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gemistquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:42 schreef onlogisch het volgende:
40/45 grapje in het RTL nieuws van een moslim.
Kan ik waarderen
bahquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga zilvervliesrijst maken met kip en groente.
Niet in huis.quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga zilvervliesrijst maken met kip en groente.
Oh, ik ken alleen oranje en zwart.. maar ik zal die eens proberen danquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Smaak. Die blauwe is dat, lekker joh.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, ik ken alleen oranje en zwart.. maar ik zal die eens proberen dan
En chocolademuffinsquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar wel chocolade en muffins zeker?
Jij dacht dat iemand dit zou gaan kijken?quote:
Mensen met een IQ onder de 100 waarschijnlijk niet, maar 't was ook niet voor jou bedoeld..quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht dat iemand dit zou gaan kijken?
quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mensen met een IQ onder de 100 waarschijnlijk niet
Oei, dit is pijniljkquote:
Dik varken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We wachten afik pak de popcorn.
Waarom negeerde je mijn vraag?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We wachten afik pak de popcorn.
welkequote:Op zaterdag 2 september 2017 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom negeerde je mijn vraag?
Pringles..quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb jij voor lekkers in huis vanavond? (naast mijn moeder)
Jij vindt je moeder lekker? Gastquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb jij voor lekkers in huis vanavond? (naast mijn moeder)
ow kaasquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat je op je croissantjes doet
Ik blijf het een zeer vreemde tijd vinden waarop Kingroland zijn croissantjes nuttigt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat je op je croissantjes doet
Bugles met Guacamolequote:Op zaterdag 2 september 2017 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bugles met Heksenkaas
Had ik van de week maar eens, best te doen. Al prefereer ik tosti
Karig assortiment.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt je moeder lekker? Gast
Hoe dan ook; amandelen, walnoten, bananen, perzikken, magere kwark.
Lekker man.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikzak.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je om 21:00 uur gaat avondeten kan het best.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf het een zeer vreemde tijd vinden waarop Kingroland zijn croissantjes nuttigt.
Tosti kan ook prima na 0.00 uur, dus waarom geen croissantjes rond een uur of 19?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf het een zeer vreemde tijd vinden waarop Kingroland zijn croissantjes nuttigt.
Homo..quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou wel van een lekkere banaan op zn tijd hoor
Croissantjes moet je of 's ochtends of met de lunch eten. Daarna vind ik het not done.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je om 21:00 uur gaat avondeten kan het best.
Ja, JR is ook gek.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tosti kan ook prima na 0.00 uur, dus waarom geen croissantjes rond een uur of 19?
Als je moeder niet met pizza zou ontbijten, zou ze ook niet zo moddervet zijn..quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:19 schreef GGMM het volgende:
Tijd laten bepalen wat je wel of niet eet.
Oh zo rigide denk ik niet, moet prima kunnen. Maar dacht er meer aan dat je het gek vond dat hij het kort voor of na het avondeten at.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Croissantjes moet je of 's ochtends of met de lunch eten. Daarna vind ik het not done.
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh zo rigide denk ik niet, moet prima kunnen. Maar dacht er meer aan dat je het gek vond dat hij het kort voor of na het avondeten at.
GGMM kijkt ook mee.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:18 schreef Befbekje het volgende:
Ik zet de stream van NPO1 aan, zometeen de nieuwe show van Theo Maassen kijken..
Toen ik die foto zag dacht ik dat het Nico Dijkshoorn was.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
Bedankt Hans
Ik kijk het later terug, kan ik het lekker op pauze zetten enzo.quote:
Lekker de hele tijd "quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Gaan we samen via FOK! kijken?
O.. Hoe was je eerste week op de Rietveld?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het later terug, kan ik het lekker op pauze zetten enzo.
[..]
Lekker de hele tijd "" of "
" posten.
Ik was in Drenthe.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
O.. Hoe was je eerste week op de Rietveld?
Doe 't in de bek van je vriendin..quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet ontzettend nodig schijten.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:25 schreef Befbekje het volgende:
Of schijt in cadeaupapier en zeg dat ze 't tijdens ADO - Ajax mag openmaken, met een kaartje dat ze in de stront kan zakken haar verjaardag te vieren tijdens de wedstrijd van 't jaar..
Maarten van Rossem is een act.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Gejat van Maarten v. Rossem, derhalve grap afgewezen..
niets mis meequote:Op zaterdag 2 september 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Langs het huis van Johan D. gefietst.
Goed park ook wel daar.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niets mis meelekker rustig daar wel. Toch wel wat anders dan hier in de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |