Toen ik die foto zag dacht ik dat het Nico Dijkshoorn was.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
Bedankt Hans
Ik kijk het later terug, kan ik het lekker op pauze zetten enzo.quote:
Lekker de hele tijd "quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Gaan we samen via FOK! kijken?
O.. Hoe was je eerste week op de Rietveld?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het later terug, kan ik het lekker op pauze zetten enzo.
[..]
Lekker de hele tijd "" of "
" posten.
Ik was in Drenthe.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
O.. Hoe was je eerste week op de Rietveld?
Doe 't in de bek van je vriendin..quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet ontzettend nodig schijten.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:25 schreef Befbekje het volgende:
Of schijt in cadeaupapier en zeg dat ze 't tijdens ADO - Ajax mag openmaken, met een kaartje dat ze in de stront kan zakken haar verjaardag te vieren tijdens de wedstrijd van 't jaar..
Maarten van Rossem is een act.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:27 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Gejat van Maarten v. Rossem, derhalve grap afgewezen..
niets mis meequote:Op zaterdag 2 september 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Langs het huis van Johan D. gefietst.
Goed park ook wel daar.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niets mis meelekker rustig daar wel. Toch wel wat anders dan hier in de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |