Fixed.quote:
Nou makker, dat zal ik je vertellen!quote:Op zondag 3 september 2017 00:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Oké..
Waarmee kan ik je van dienst zijn?..
Mag ik eerst even mijn Melanie B. plaat afluisteren?quote:Op zondag 3 september 2017 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou makker, dat zal ik je vertellen!
Ik zou graag uitgebreid willen horen wat je hiervan vindt!
Is dit weer een verdwaalde track van Kool Keith?quote:Op zondag 3 september 2017 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou makker, dat zal ik je vertellen!
Ik zou graag uitgebreid willen horen wat je hiervan vindt!
Liever niet, maar als je er op staat..quote:Op zondag 3 september 2017 00:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mag ik eerst even mijn Melanie B. plaat afluisteren?
Wow, we hebben hier met een kenner te maken.quote:Op zondag 3 september 2017 00:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is dit weer een verdwaalde track van Kool Keith?
Stop eens met projecteren.quote:Op zondag 3 september 2017 00:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Fixed.
Laten we niet doen of je ook vrienden buiten fok hebt. Dit zijn ze. Beter wordt het niet.
Klootzak.quote:Op zondag 3 september 2017 00:29 schreef Befbekje het volgende:
Ik word hier niet bijster opgewonden van..
Tegen dit soort kutmuziek helpt alleen maar dit.quote:Op zondag 3 september 2017 00:24 schreef Befbekje het volgende:
Dit nummer luister ik, nu.. Verzoeknummer van Vincenzo..
Post dan op z'n minst iets van hun eerste album.quote:Op zondag 3 september 2017 00:30 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hier zit toch veel meer schwung in..
Post zelf iets van hun eerste album..quote:Op zondag 3 september 2017 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post dan op z'n minst iets van hun eerste album.
Jezus. Dit heb ik echt lang niet gehoord.quote:Op zondag 3 september 2017 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post dan op z'n minst iets van hun eerste album.
Ik ben 3/4 op weg in een bus Pringles..quote:Op zondag 3 september 2017 00:36 schreef Typisch het volgende:
Ik eet wat M&M's.
Viesdik is hier wel op zijn plaats.
De M&M's zijn uiteraard wel gevuld met nootjes.quote:Op zondag 3 september 2017 00:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben 3/4 op weg in een bus Pringles..
Ik vroeg net hoe je gegeten hebt, daar heb je geen antwoord op gegeven..quote:Op zondag 3 september 2017 00:36 schreef Typisch het volgende:
Ik eet wat M&M's.
Ik heb zojuist een zogenaamde M&M Mix limited zak leeggevreten.quote:Op zondag 3 september 2017 00:36 schreef Typisch het volgende:
Ik eet wat M&M's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |