wat heeft het voor nut om met 2 vrouwen dezelfde dingen te doen, met de ene doe je dit met de andere dat, zo niet hou het bij 1quote:
Hoor je mij ook niet zeggen, maar zo te horen gaat alles goed tussen hen. Dus we zullen zien wat de toekomst brengt.quote:Op zondag 3 september 2017 01:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja kan het moeilijk verbieden he
hopelijk dispensatie van de bisschopquote:Op zondag 3 september 2017 01:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoor je mij ook niet zeggen, maar zo te horen gaat alles goed tussen hen. Dus we zullen zien wat de toekomst brengt.
nog altijd beter dan atheistquote:Op zondag 3 september 2017 01:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daar slaapt de duivel tussen.
grappig dat je er dan god achterplaatst. Waar had je nou geluncht?quote:
Ik heb een tijdmachine daarom 2x zoveel tijd voorhanden.quote:Op zondag 3 september 2017 01:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat heeft het voor nut om met 2 vrouwen dezelfde dingen te doen, met de ene doe je dit met de andere dat, zo niet hou het bij 1
Gewoon Anvers.quote:Op zondag 3 september 2017 01:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
grappig dat je er dan god achterplaatst. Waar had je nou geluncht?
Gebeurt mij net ff te vaak in tilburg.quote:
u vraagt wij draaienquote:Op zondag 3 september 2017 01:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdmachine daarom 2x zoveel tijd voorhanden.
Denk je nou echt dat ik een vrouw en een vriendin heb? Ten eerste ik heb er de tijd niet voor. Ten tweede is alleen maar hoofdpijn. Ten derde is mijn ego zo fragiel dat ik het niet zou kunnen verteren dat mijn vrouw buiten de deur zou piesen dus ik nodig die energie ook niet uit door zelf gekke dingen te doen.
Om op het goede pad te zettenquote:Op zondag 3 september 2017 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou die mij daar voor straffen?
beter stuurt ie gewoon een appje ofzoquote:
hij gaat niet met z'n tijd mee, maar ja de paus loopt ook nog in een jurkquote:Op zondag 3 september 2017 01:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
beter stuurt ie gewoon een appje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |