SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meet in 2018SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Mooie cowboyboots zijn meer dan 200 euro.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik kan momenteel überhaupt geen andere schoenen aan dan mn birkenstockslekker met dit weer
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Maar ik heb genoeg laarsjes enzo. Dus voorlopig mogen er alleen nog maar hakken bij komen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat had ik dus met Teva's, moest er zo om lachen na de bevalling, dat die krengen naast mijn bed stondenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik kan momenteel überhaupt geen andere schoenen aan dan mn birkenstockslekker met dit weer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Cursus van een Spanjaard;
Diestatstiek de eigrp rotauh ies undertstaaandable from two differnt protocols cause we didnoooot had a choice for die money, but it can dos control from die clowd as is concernable in the customer experience from the awther side, wiet qos in plees joe can check vely good the voice dropouts if wel like, die vorkmaaaster is in place and this ies very improtant for the two pipelines, joe understand?
Ok, wijn![]()
![]()
Dat is smaak natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooie cowboyboots zijn meer dan 200 euro.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Wel zin in kaas nu... Maar goed dat ik daar vanavond flink wat van ga eten
Maar goed, heeft iemand mijn concentratie gezien.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Is vanavond die kaasfondue?????quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:51 schreef Molo het volgende:
Wel zin in kaas nu... Maar goed dat ik daar vanavond flink wat van ga etenBis vincit qui se vincit!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dit soort dingen!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Omg ik las kaasfondue![]()
![]()
het is dan wel zomer, maar kaasfondue is altijd awesome!!
Mijn hemel!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Diestatstiek de eigrp rotauh ies undertstaaandable from two differnt protocols cause we didnoooot had a choice for die money, but it can dos control from die clowd as is concernable in the customer experience from the awther side, wiet qos in plees joe can check vely good the voice dropouts if wel like, die vorkmaaaster is in place and this ies very improtant for the two pipelines, joe understand?
Ok, wijn
Proost
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Prima te lezen!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Ok, wijn
Proost!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Octonope sturen en tapas gaan bikken dusquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Ok, wijn
Helaas!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is vanavond die kaasfondue?????
Soort 'Mexicaanse' nachoschotel, gegratineerd enzo
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:53 schreef Voxs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dit soort dingen!
Geen hendige timing die meet voor jouquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:53 schreef littledrummergirl het volgende:
Omg ik las kaasfondue![]()
![]()
het is dan wel zomer, maar kaasfondue is altijd awesome!!
heeft iemand in de zomer een kaasfondue meet bedachtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen hendige timing die meet voor jou?
4-10quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft iemand in de zomer een kaasfondue meet bedacht?
Kaas is altijd lekker joh
Ik las tapas en nu wil ik datomg laat dat gezwanger nou eens over zijn.. Zelfbeheersing - 100
Ik houd van dit soort dingen. De brieven zaten in ene oude koffer met allemaal documenten en snuisterijen, een horloge, kantjes, foto's etc.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja, nee 4-10 wordt krapquote:
Net of dat dan daarna over gaat, grapjurkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik las tapas en nu wil ik datomg laat dat gezwanger nou eens over zijn.. Zelfbeheersing - 100
Mooi onderwerpquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik houd van dit soort dingen. De brieven zaten in ene oude koffer met allemaal documenten en snuisterijen, een horloge, kantjes, foto's etc.
Dit haal ik zo weg.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Net of dat dan daarna over gaat, grapjurkerger?
Anders?quote:
Hier iig. Maar niks van mij hoeft standaard voor de hele moederbende te zijn natuurlijk
Dat je een weekdier wordt en alles prachtig is aan je kind en alles alleen maar leuker wordt gaat hier tot nu toe wel op.
Maar een avond of weekend voor jezelf is daarentegen ook wel weer top.
Alcohol en feestjes met matige humor
Volgens mij is het hier nu meer dat de meneer alles prima vind wat ik voorstelquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Anders?
Hier iig. Maar niks van mij hoeft standaard voor de hele moederbende te zijn natuurlijk![]()
"pizza vanavond?" prima.. "ik verveel me, ga je mee lunchen?" prima... "heb echt geen energie om te koken, hapje eten ergens?" prima
![]()
En eehm tja, dan krijg je dit
Maar aan de andere kant, nu kan het nog allemaal makkelijk, dus waarom niet
Nog niet geworpenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier nu meer dat de meneer alles prima vind wat ik voorstel![]()
"pizza vanavond?" prima.. "ik verveel me, ga je mee lunchen?" prima... "heb echt geen energie om te koken, hapje eten ergens?" prima
![]()
Maar aan de andere kant, nu kan het nog allemaal makkelijk, dus waarom niet![]()
Hier zat een kitten te kokhalzen, zielig miewen ditdatalles. En moeder er maar horen cirkelen met benauwde miewen. Ik heb het kind in de kattenbak geparkeerd met de tip de net genuttigde moedermelkmaaltijd eruit te gooien. Het kostte haar 5 minuten maar nu is het weer happy kitteh
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Nee joh, gaat niet meer gebeuren denkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog niet geworpen
Hier zat een kitten te kokhalzen, zielig miewen ditdatalles. En moeder er maar horen cirkelen met benauwde miewen. Ik heb het kind in de kattenbak geparkeerd met de tip de net genuttigde moedermelkmaaltijd eruit te gooien. Het kostte haar 5 minuten maar nu is het weer happy kittehhele gedoe is een Hoax
Heerlijk, gewoon doen jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier nu meer dat de meneer alles prima vind wat ik voorstel![]()
![]()
Maar aan de andere kant, nu kan het nog allemaal makkelijk, dus waarom niet![]()
Daarna kan dat ook gewoon nog hoor, als je beetje relaxte kiddo hebt. Alleen iets meer plannen rondom spullen mee en slaaptijden.
Tweede half jaar vond ik wat lastiger, nu is het allemaal heel chill eigenlijk bij 14 maanden uiteindelijk.
Ik heb geen zin in werk meer dus ik ga lekker nu foetsie en Larf van de crèche halen. Boodschappen doen samen![]()
Lekker barfenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog niet geworpen
Hier zat een kitten te kokhalzen, zielig miewen ditdatalles. En moeder er maar horen cirkelen met benauwde miewen. Ik heb het kind in de kattenbak geparkeerd met de tip de net genuttigde moedermelkmaaltijd eruit te gooien. Het kostte haar 5 minuten maar nu is het weer happy kitteh
Trollkindquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Nee joh, gaat niet meer gebeuren denkhele gedoe is een Hoax
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ze worden er zo blij vanquote:![]()
Goedemiddag
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Oh dat is net de kitten hierquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze worden er zo blij van![]()
[ afbeelding ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Awwquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Ikmijn laarzen.
* IJsdraakje is gewoon een altoJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Hoiiiiiiii lekker ding, hoest nou?, ik ben weer hersteld daar beneden hoor
Wtf
Zonder wrijving geen glans![]()
Je kan er weer op dus !quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Hoiiiiiiii lekker ding, hoest nou?, ik ben weer hersteld daar beneden hoor
Wtf
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Daarom ben ik al thuisquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:03 schreef Koen66 het volgende:
hmzz volgens mij wordt het weer een drukke avondspits
ik was de drukte van vanochtend vroeg vergeten, en aangezien woensdag mijn lange werkdag is dacht ik nog niet aan vertrekkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom ben ik al thuisSame shit, different day
SC hopper present![]()
AGD GENOT
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Hier in dw trein van het wel mee met de drukte
Alleen vanmorgen was het wel druk. Ik had net door een hoosbui gefietst, kom ik aan bij station Hoorn, rijdt de trein niet
Sta ik daar uit te druipen, moest ik om via Zaandam, met iedereen natuurlijk. En die trein naar Zaandam was nog ingekort ook
Gelukkig mochten we wel gratis thee en koffie halen bij de kiosk. Kon ik nog een beetje opwarmen.."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
gratis is altijd goedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:17 schreef essnhills het volgende:
Hier in dw trein van het wel mee met de drukte
Alleen vanmorgen was het wel druk. Ik had net door een hoosbui gefietst, kom ik aan bij station Hoorn, rijdt de trein niet
Sta ik daar uit te druipen, moest ik om via Zaandam, met iedereen natuurlijk. En die trein naar Zaandam was nog ingekort ook
Gelukkig mochten we wel gratis thee en koffie halen bij de kiosk. Kon ik nog een beetje opwarmen..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hier ook, maar ik moet eigenlijk nu mijn haar uitspoelen...quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Pics van je zu... kitten!quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Sterktequote:
Ik zorg dat ik morgenvroeg om half zeven in de trein zit. Knapperd die mij dan voor Utrecht van mijn zitplaats afkrijgtAlleen daarna een kwartier sardientje spelen ben ik bang.
waar moet je heen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sterkte
Ik zorg dat ik morgenvroeg om half zeven in de trein zit. Knapperd die mij dan voor Utrecht van mijn zitplaats afkrijgtAlleen daarna een kwartier sardientje spelen ben ik bang.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het immer pittoreske Amersfoort.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Je 'moet' Kedi gaan zienquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het immer pittoreske Amersfoort.
With the stars as her umbrella![]()
ik ook, voordat ik überhaupt mijn fiets had bereikt was mijn broek al helemaal doorweekt. En op de fiets kwam de rest erbij. Eigenlijk alleen mn hoofd is niet doorweektquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ik was doorweekt! Het liep in straaltjes van mijn nek naar beneden
En nu regent het gewoon nog even harder
Lang leve warme droge hoodies en te grote velours relaxbroeken
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Daar zit mijn Baardaap vandaag en morgen ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het immer pittoreske Amersfoort.
Hele mooie stad, ik zag ook de foto's maar daarna zei ie wel dat ie er niet wil wonen."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Oh de huispakken jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ook, voordat ik überhaupt mijn fiets had bereikt was mijn broek al helemaal doorweekt. En op de fiets kwam de rest erbij. Eigenlijk alleen mn hoofd is niet doorweekt
En nu regent het gewoon nog even harder
Lang leve warme droge hoodies en te grote velours relaxbroeken![]()
Hier ook, enorm charmant
Jij 'moet' Kedi ook zienquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zit mijn Baardaap vandaag en morgen ook.
Hele mooie stad, ik zag ook de foto's maar daarna zei ie wel dat ie er niet wil wonen.
Ik maak mijzelf vandaag schudig aan een 'jogging broek'. wel een semi-nette, dat dan wel weer.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh de huispakken ja![]()
Hier ook, enorm charmant![]()
Ik heb een huispak joggingbroek aan met oude verfvlekken die er niet meer uit gaan.![]()
Vanmiddag schoon aangetrokken nadat ik uit de douche kwam, dat dan weer wel.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Heel leuk! Lief, schattig, brutaal, grappig, herkenbaarquote:![]()
Het was zeker de moeite waard om met 50 andere kattenvrouwen in een zaal te zitten
Geen mannen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel leuk! Lief, schattig, brutaal, grappig, herkenbaar![]()
Het was zeker de moeite waard om met 50 andere kattenvrouwen in een zaal te zitten"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
en m'n vader komt straks even langsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh de huispakken ja![]()
Hier ook, enorm charmant![]()
Maar ik denk dat zijn reactie iets zal zijn van uitlachen en dan 'regende het een beetje, schat'
Altijd stylish jijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik maak mijzelf vandaag schudig aan een 'jogging broek'. wel een semi-nette, dat dan wel weer.![]()
ik heb een afzichtelijke joggingbroek aan, de privébroek. N.I.E.M.A.N.D. gaat mij daar ooit in zien.With the stars as her umbrella![]()
Wel vet om dan 300 kittens los te laten in de zaal om te zien wat er gebeurtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel leuk! Lief, schattig, brutaal, grappig, herkenbaar![]()
Het was zeker de moeite waard om met 50 andere kattenvrouwen in een zaal te zitten![]()
![]()
Tja, kattenmannen, het klinkt ook niet echt macho.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een paar, maar die keken bedrukt, gedwongenEn twee jongetjes
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik maak mijzelf vandaag schudig aan een 'jogging broek'. wel een semi-nette, dat dan wel weer.
Mijn broek is een velours broek, veel te groot, was van m'n exen hij is een beetje Bordeaux rood
En dan met een blauwe hoodie van de UvA
*Kirrrrrrrrrrrrrt*quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel vet om dan 300 kittens los te laten in de zaal om te zien wat er gebeurtWith the stars as her umbrella![]()
LoL. Deze kan ik ook nog aan naar buiten als het moet. Doe ik mijn nike air max eronder voor de ekte tokkie look. (die rock ik nog steeds nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Altijd stylish jij![]()
ik heb een afzichtelijke joggingbroek aan, de privébroek. N.I.E.M.A.N.D. gaat mij daar ooit in zien.)
Ik heb wel een pyamabroek met katten. Die is wel uhm... nou ja voor thuis op de bank of als het min 20 is.![]()
![]()
Kattenvrouwtjes, het klinkt ook niet echt sexyquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, kattenmannen, het klinkt ook niet echt macho.
True.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kattenvrouwtjes, het klinkt ook niet echt sexy"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Is het een soort pantalon? Ik vind joggingbroeken echt zo lelijk, ik zou er niet vrijwillig mee de straat op gaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL. Deze kan ik ook nog aan naar buiten als het moet. Doe ik mijn nike air max eronder voor de ekte tokkie look. (die rock ik nog steeds niet)
Ik heb wel een pyamabroek met katten. Die is wel uhm... nou ja voor thuis op de bank of als het min 20 is.
Ik heb ook een sweater () met een kattenpatroon. Die is wel leuk, maar ook voor intimi
Stylish!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn broek is een velours broek, veel te groot, was van m'n exen hij is een beetje Bordeaux rood
En dan met een blauwe hoodie van de UvA![]()
Als het maar comfy is.![]()
Ik wil vandaag comfy... en een warm vuurtje, met een tent in de kamer met kussens en lichtjes en dekentjes.![]()
Ik ben een stoere man maar als ik een poesje op schoot heb ga ik praten als een smurf met een kinderstemmetje tegen het beest en ik geef er lekker geen neuk om wat anderen daarvan vindenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, kattenmannen, het klinkt ook niet echt macho.![]()
![]()
Sexyquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan met een blauwe hoodie van de UvA![]()
![]()
Dito.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een stoere man maar als ik een poesje op schoot heb ga ik praten als een smurf met een kinderstemmetje tegen het beest en ik geef er lekker geen neuk om wat anderen daarvan vinden
Dat kinderstemmetje doe ik dus nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een stoere man maar als ik een poesje op schoot heb ga ik praten als een smurf met een kinderstemmetje tegen het beest en ik geef er lekker geen neuk om wat anderen daarvan vinden
Nee ook niet echt. Hij heeft wel extra banen en lijnen enz.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is het een soort pantalon? Ik vind joggingbroeken echt zo lelijk, ik zou er niet vrijwillig mee de straat op gaan.
Ik heb ook een sweater () met een kattenpatroon. Die is wel leuk, maar ook voor intimi
Ik heb trouwens ook nog een blouse met katten maar dan in een patroontje. 9 van de 10 keer ziet niemand het. (behalve mijn nichtje van toen 5, die riep direct 'Hey tante Ygritte, allemaal katten op je blouse!)![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een stoere man maar als ik een poesje op schoot heb ga ik praten als een smurf met een kinderstemmetje tegen het beest en ik geef er lekker geen neuk om wat anderen daarvan vinden![]()
![]()
Ik praat wel op toon met die beesten hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kinderstemmetje doe ik dus niet"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Picsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ook niet echt. Hij heeft wel extra banen en lijnen enz.
Ik heb trouwens ook nog een blouse met katten maar dan in een patroontje. 9 van de 10 keer ziet niemand het. (behalve mijn nichtje van toen 5, die riep direct 'Hey tante Ygritte, allemaal katten op je blouse!)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Als je het over de duivels hebt, hier meldt zich eentje."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ha wat tof!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ook niet echt. Hij heeft wel extra banen en lijnen enz.
Ik heb trouwens ook nog een blouse met katten maar dan in een patroontje. 9 van de 10 keer ziet niemand het. (behalve mijn nichtje van toen 5, die riep direct 'Hey tante Ygritte, allemaal katten op je blouse!)
Ik heb eigenlijk best wel de nodige kattenshizzle, nu ik erover nadenk.With the stars as her umbrella![]()
Ok, misschien ietsje hoger. Ietssssquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik praat wel op toon met die beesten hoor.
Hij zat nog in mijn imgurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okéquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij zat nog in mijn imgur
Grappig! Als je snel kijkt is het net een pied de poule.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella![]()
heb je het over mij?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als je het over de duivels hebt, hier meldt zich eentje.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij zat nog in mijn imgur
Die is echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak zien ze het ook niet, of pas na een langere tijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grappig! Als je snel kijkt is het net een pied de poule.
(wat ik dan weer niet begrijp maar goed)
![]()
Ben er een keer geweest en voelde geen verleiding.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat jij persoonlijk naar Istanbul gaat om te adopteren
Maar misschien blijft er uit dit nest wel wat plakkenZie topic.
Ja best bijzonder want volgens mij zijn we er op ingesteld om patronen te ontwaren. Maar hé, undercover kattenvrouwquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vaak zien ze het ook niet, of pas na een langere tijd.
(wat ik dan weer niet begrijp maar goed)
Maar heb je toen ook de kittens gezienquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest en voelde geen verleiding.
Maar misschien blijft er uit dit nest wel wat plakkenZie topic.
![]()
En ik ga kijken
In mijn studentenhuis-wc hadden wij altijd zo'n plaatje hangen waarin je gezichten moest zien, het gros kwam daarbij ook niet verder dan 5 of 6 terwijl er geloof ik 12 inzaten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja best bijzonder want volgens mij zijn we er op ingesteld om patronen te ontwaren. Maar hé, undercover kattenvrouw![]()
Uhuhquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar heb je toen ook de kittens gezien![]()
En ik ga kijken![]()
Maar ik kom er gewoon niet aan, dan gaat het prima. De kittens die Marijke en ik in een kooitje in Praag zagen had ik wel zo in kunnen pakken.![]()
![]()
Joaquote:
Gelukkig heeft hij op dit moment nergens last van, de blije speelse scharrelaar
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar ik kom er gewoon niet aan, dan gaat het prima. De kittens die Marijke en ik in een kooitje in Praag zagen had ik wel zo in kunnen pakken.![]()
![]()
wat kut zeg!
Ja maar wel sneu, als ze het als kitten niet redden is ook sneu, maar ja, shit happens dan soms enz. Als hij nu dan ineens over een half jaar zomaar omvalt of heel hard minder wordt... ahhh dat vind ik sneu.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Joa
Gelukkig heeft hij op dit moment nergens last van, de blije speelse scharrelaar![]()
Sterkte.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Joa
Gelukkig heeft hij op dit moment nergens last van, de blije speelse scharrelaar"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ja, het voelt zo nutteloos. Maar hey, misschien komt er uiteindelijk uit dat het operabel is en dat hij daarna een blij koeiekattenleven kan leiden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar wel sneu, als ze het als kitten niet redden is ook sneu, maar ja, shit happens dan soms enz. Als hij nu dan ineens over een half jaar zomaar omvalt of heel hard minder wordt... ahhh dat vind ik sneu.
Maar vooralsnog koester ik daar maar niet teveel hoop voor. En ik stond gisteren al te snotteren bij de DA (4 1/2 week oud) dus als ik hem een half jaar ken wordt helemaal tranendal. Aan de andere kant heb ik dat ook al drie maal overleefd.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Thanksquote:
Nou ja.. dat dus.. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen. Ga je hem zelf houden? Lijkt mij dat hij zo ook niet ' adoptabel' is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, het voelt zo nutteloos. Maar hey, misschien komt er uiteindelijk uit dat het operabel is en dat hij daarna een blij koeiekattenleven kan leiden.
Maar vooralsnog koester ik daar maar niet teveel hoop voor. En ik stond gisteren al te snotteren bij de DA (4 1/2 week oud) dus als ik hem een half jaar ken wordt helemaal tranendal. Aan de andere kant heb ik dat ook al drie maal overleefd.
(Ik krijg denk ik een inzinking als die van mij (ooit) doodgaan. Statistisch technisch zitten ze nu ongeveer op de helft)
![]()
Ik zit nog in dubio. Eerst maar eens meer weten over de ernst (als er een echo gedaan kan worden) en levensverwachting. Want eigenlijk ging ik mijn duo geen huisgenoot meer aandoen. En kijken naar kosten van adoptie en behandeling.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja.. dat dus.. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen. Ga je hem zelf houden? Lijkt mij dat hij zo ook niet ' adoptabel' is.
(Ik krijg denk ik een inzinking als die van mij (ooit) doodgaan. Statistisch technisch zitten ze nu ongeveer op de helft)
En misschien heeft het asiel wel contacten met superspeciale mandjes.
Mijn eigen DA bood ook al aan om in haar praktijk rond te vragen. Volgens mij had ze hem nog zelf gehouden als ze niet twee dagen eerder een ander kitten had gekregen
Waarom je leeft?quote:
Moeilijke vraag wel, iets met moleculen. Of het is allemaal een droom van een of ander wezen en we leven geen van allen. Je mag kiezen hoor
stupidity has become as common as common sense was before![]()
We zijn allemaal energiequote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom je leeft?
Moeilijke vraag wel, iets met moleculen. Of het is allemaal een droom van een of ander wezen en we leven geen van allen. Je mag kiezen hoor
Daar kan je wel goede schokken van krijgenquote:
Stromendquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan je wel goede schokken van krijgen
De asoburen zijn aan het verhuizen as we speak en het gaat gepaard met veel geschreeuw en gescheld
Ga je wel netjes afscheid nemen van ze?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
De asoburen zijn aan het verhuizen as we speak en het gaat gepaard met veel geschreeuw en gescheld
Of heb je je eigen feestje nu?stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ga ze uitschreeuwenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
Wat zul je ze missen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
De asoburen zijn aan het verhuizen as we speak en het gaat gepaard met veel geschreeuw en gescheld![]()
Ik heb net afscheid genomen. Gezegd dat ik erg blij wasquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je wel netjes afscheid nemen van ze?
Of heb je je eigen feestje nu?![]()
Doeii!With the stars as her umbrella![]()
Astu!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zet een bijpassend muziekje voor ze op.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
In mijn hart juich ik!quote:
Volgens mij komt er een oudere dame voor terug
Als kiespijnquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Astu!Wat issie al groot zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat kijkt hij wijs
Zoals?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zet een bijpassend muziekje voor ze op.
[..]
Astu!Relaxt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
4,5 maand en groot inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat issie al groot zegEn wat kijkt hij wijs
Vooral lang. Met enorm lange staart.
Hij was aan het spinnen en doezelen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
[..]
Astu!ChillaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn kitten heeft een geheel zwart hoedje en een pikzwarte staart. Verder mooie gelijkenis
Doet die van jou ook zo gillen?
Ja hier ga ik zelf ook een blokje van omquote:
Nee hij maakt hele maffe geluidjes, een soort getwitter, niet dat gekek maar als een speelgoedwiebeldingetje. Niet te omschrijven, maar niet echt kats. Hij miauwt heel zacht en zelden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Chillax![]()
Mijn kitten heeft een geheel zwart hoedje en een pikzwarte staart. Verder mooie gelijkenis
Doet die van jou ook zo gillen?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Kom je terug als ze weg zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hier ga ik zelf ook een blokje van om
Weet je al wat je terug krijgt?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb net afscheid genomen. Gezegd dat ik erg blij was![]()
Doeii!stupidity has become as common as common sense was before![]()
Zijn ze nu ookquote:![]()
Heerlijk!
Zodra ze echt helemaal pleite zijn, ga ik het trappenhuis schoonmaken
Volgens mij een oudere vrouw. Niet gevraagd naar aanhang maar het klonk niet alsof die er wasquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je al wat je terug krijgt?
Dit! Lekker chillaxen op de bankquote:
Misschien heeft ze wel een hele leuke zoon?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij een oudere vrouw. Niet gevraagd naar aanhang maar het klonk niet alsof die er wasOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
En 3 zwaar keffende hondjes?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een hele leuke zoon?stupidity has become as common as common sense was before![]()
Die mogen dan bij 'mama' blijven en kunnen anders zo naar het asielquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik kwam dit weekend een hele leuke man tegenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een hele leuke zoon?
Echt, liever drie keffende hondjes dan die kinderen die er nu zijnquote:
date al geregeld?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend een hele leuke man tegenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Uhuh, ik heb teruggelezenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend een hele leuke man tegen
Wanneer vervolgafspraak?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
NeeDat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren.
Hij woont in Dublin en hij is veel in Amerika.quote:
Het is niet heel realistisch![]()
Maar goed, ik heb een opleving
Jij bent toch ook een echte reiziger?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij woont in Dublin en hij is veel in Amerika.
Maar goed, ik heb een oplevingBis vincit qui se vincit!![]()
Dan ga je toch ook in Dublin wonen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb een oplevingstupidity has become as common as common sense was before![]()
Leven daar is leuk en voor hem hier misschien ook wel?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb een oplevingOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Godsamme...
En weer die slappe PVDA.. niet te geloven... Ze trappen er weer in... Grote bek dit dat... en dan nu toch naar Rutte luisteren.
http://www.nu.nl/politiek(...)rissen-formatie.htmlBis vincit qui se vincit!![]()
Een beetje ver om te datenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een echte reiziger?
Surequote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook in Dublin wonen?![]()
Toen ik er vorig jaar was, wilde ik het wel graag trouwens
Dus wat houd je nu dan nog tegen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
Sure![]()
Toen ik er vorig jaar was, wilde ik het wel graag trouwensstupidity has become as common as common sense was before![]()
Ach ja ach jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Leven daar is leuk en voor hem hier misschien ook wel?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus wat houd je nu dan nog tegen?![]()
Ik kan best impulsief zijn maar zó erg is het nou ook weer niet.With the stars as her umbrella![]()
Ja hopeloosquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:52 schreef Arch-Indar het volgende:
Godsamme...
En weer die slappe PVDA.. niet te geloven... Ze trappen er weer in... Grote bek dit dat... en dan nu toch naar Rutte luisteren.
http://www.nu.nl/politiek(...)rissen-formatie.htmlIk gun die docenten echt dat geld wel, maar ehm zullen we het anders even laten rusten ipv er een domme principekwestie van te maken.
Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:52 schreef Arch-Indar het volgende:
Godsamme...
http://www.nu.nl/politiek(...)rissen-formatie.html
Ik vind het gezeik over die salarissen voor docenten specifiek, geldt voor zoveel beroepen/functies in de niet-commerciële sectorOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb zin om naar bed te gaan maar dat is niet handig
qftquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:58 schreef Molo het volgende:
Ik heb zin om naar bed te gaan maar dat is niet handigThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Het probleem is dat ze tot gisteren volhouden dat ze dit nu nog geregeld willen hebben, en nu ineens omdraaien omdat Rutte "beloofd" heeft zijn best te doen, maar geen garanties geeft. Het staat er zelfs al dat er 2018 waarschijnlijk niks extras komt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Ik vind het gezeik over die salarissen voor docenten specifiek, geldt voor zoveel beroepen/functies in de niet-commerciële sector
Het gaat mij helemaal niet om het geld, ik zit niet in het onderwijs, maar komop, hou je poot nou eens stijf, ipv altijd maar dat 180 graden omdraaien op het laatste moment. Toon wat lef.
Had dat kabinet wat toch al niks doet door de formatie, lekker laten vallen. Maar zelfs dat durven ze niet.Bis vincit qui se vincit!![]()
O dan is het niet mijn dramaqueenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee hij maakt hele maffe geluidjes, een soort getwitter, niet dat gekek maar als een speelgoedwiebeldingetje. Niet te omschrijven, maar niet echt kats. Hij miauwt heel zacht en zelden.![]()
Het regent en onweert hier. Katten onder de bank. Niet in paniek maar meer van 'ach toevallig wilde ik hier nét gaan liggen'. Uhu
Kaatje ligt met haar kroost boven te chillen en genieten van de show.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Ah op die manier. Ik moet zeggen dat ik een jaar of vijf geleden ofzo compleet afgehaakt ben qua politiek volgen. Ik vertrouw niemand en ik kan er toch niks aan doen behalve stemmen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze tot gisteren volhouden dat ze dit nu nog geregeld willen hebben, en nu ineens omdraaien omdat Rutte "beloofd" heeft zijn best te doen, maar geen garanties geeft. Het staat er zelfs al dat er 2018 waarschijnlijk niks extras komt.
Het gaat mij helemaal niet om het geld, ik zit niet in het onderwijs, maar komop, hou je poot nou eens stijf, ipv altijd maar dat 180 graden omdraaien op het laatste moment. Toon wat lef.
Had dat kabinet wat toch al niks doet door de formatie, lekker laten vallen. Maar zelfs dat durven ze niet.
Daarom maar gewoon niks meer lezen, en me er niet druk om maken.
Ignorance is bliss enzo, weet ik, maar geen zin in energie erin stoppen wat nergens toe leidtOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dito, ik check wel de verkiezingsprogramma's een beetje en ik volg het met een linkeroog, maar meer dan stemmen kan je in principe niet doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik moet zeggen dat ik een jaar of vijf geleden ofzo compleet afgehaakt ben qua politiek volgen. Ik vertrouw niemand en ik kan er toch niks aan doen behalve stemmen.
Ignorance is bliss enzo, weet ik, maar geen zin in energie erin stoppen wat nergens toe leidt"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Begint wat saai te worden. Krijg het echt niet gedaan de films uit te zitten.quote:stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ze zenden op RTL007 de hele reeks uit. Chronologisch. Vanavond Quantum of Solace. Dus het einde is in zichtquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Zolang het maar geen pijn doet.....quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Amen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik moet zeggen dat ik een jaar of vijf geleden ofzo compleet afgehaakt ben qua politiek volgen. Ik vertrouw niemand en ik kan er toch niks aan doen behalve stemmen.
Ignorance is bliss enzo, weet ik, maar geen zin in energie erin stoppen wat nergens toe leidtOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ook niet voor de eerste keer.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zenden op RTL007 de hele reeks uit. Chronologisch. Vanavond Quantum of Solace. Dus het einde is in zicht
Stanaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zenden op RTL007 de hele reeks uit. Chronologisch. Vanavond Quantum of Solace. Dus het einde is in zicht
Het is komkommertijd in TV land. Inspiratieloos in de zomer enzoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook niet voor de eerste keer."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang het maar geen pijn doet.....
Hoorde van een collega dat dit een hele mooie docu is. Staat nu op Netflixquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is komkommertijd in TV land. Inspiratieloos in de zomer enzo
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Glen_Campbell:_I%27ll_Be_MeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Die Britse meneer uit de Royal Club reclame vind ik dus woest aantrekkelijk
#boeiendemededelingOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
yepquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is komkommertijd in TV land. Inspiratieloos in de zomer enzoZonder wrijving geen glans![]()
Die lijkt een beetje op mijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:18 schreef Molo het volgende:
Die Britse meneer uit de Royal Club reclame vind ik dus woest aantrekkelijk
#boeiendemededelingZonder wrijving geen glans![]()
Ga de docu hockeymeisjes kijken anders. Die is leukquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is komkommertijd in TV land. Inspiratieloos in de zomer enzo
Oh, die is gedeeltelijk hier in de buurt opgenomenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga denk ik The Hitmans Bodyguard kijken.
Of autoracen...
Lijkt me wel een geinige.With the stars as her umbrella![]()
Jij hebt niet eens een baard johquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die lijkt een beetje op mij
Wel leuk hoofd jij
Waar gaat die over?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga denk ik The Hitmans Bodyguard kijken.
Of autoracen...Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Over de bodyguard van een hitman...quote:
Samuel L jackson en je favoriete acteur volgensmij...Ryan Reynolds. Of ben ik nou in de war met Channing?
Bis vincit qui se vincit!![]()
Niet vanavondquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga de docu hockeymeisjes kijken anders. Die is leuk"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ja!quote:
Stephen King!
Alleen Koos gaat zo al naar de bios dus ik moet thuis blijven
Beide flapdrollen, maar Samuel L Jackson maakt het wel weer goedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Over de bodyguard van een hitman...
Samuel L jackson en je favoriete acteur volgensmij...Ryan Reynolds. Of ben ik nou in de war met Channing?
Welke film is dat?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja!
Stephen King!
Alleen Koos gaat zo al naar de bios dus ik moet thuis blijvenWith the stars as her umbrella![]()
Oh hoi jaDie postermannen he
lol was dat vorig jaar niet ook alquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zenden op RTL007 de hele reeks uit. Chronologisch. Vanavond Quantum of Solace. Dus het einde is in zichtSame shit, different day
SC hopper present![]()
Wat schattig!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O dan is het niet mijn dramaqueen![]()
Het regent en onweert hier. Katten onder de bank. Niet in paniek maar meer van 'ach toevallig wilde ik hier nét gaan liggen'. Uhu
Kaatje ligt met haar kroost boven te chillen en genieten van de show.![]()
Dit soort geluidje, maar dan in allerlei variaties en kort achterelkaar getwitter.
Ah toe, doen we gewoon 2 keer vrijdag, ipv donderdag en vrijdag.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee joh, volgende week woensdag alvast?
Beetje mini Groundhog day.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Uhuhquote:
Al is Matthew echt te magertjes tegenwoordig vind ik, maar Idris vind ik een van de weinige negerts die ik zou 'doen'
Lekker relevant dat ik dit boek ook echt
En lekker relevant dat ik er überhaupt over nadenk
Neen, want op donderdag ben ik vrijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah toe, doen we gewoon 2 keer vrijdag, ipv donderdag en vrijdag.
Beetje mini Groundhog day.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wie is die Thomas uit De Slimste Mens?
Ook leuke gozer, alhoewel te jong en te netjes
Komende avonden en weekenden zitten wat vol helaas.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is vast ook leuk! Nou als je gaat wil ik wel mee
Weleuke feestjes, toffe avonden en twee saunabezoekjes ingepland![]()
Maar wil er graag heen, over week of twee ofzo misschien?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dan is hij vrijquote:
En ik ga twee keer sauneren na werk
Aanstaande vrijdag? 2 Keer op 1 dag?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan is hij vrij
En ik ga twee keer sauneren na werkBis vincit qui se vincit!![]()
Dan gaat iemand hopelijk mijn rug losmaken. Kan ik mijn nek en rug weer normaal gebruikenquote:
nee prima, doe maar zo tegen salarisdagquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Komende avonden en weekenden zitten wat vol helaas.
Weleuke feestjes, toffe avonden en twee saunabezoekjes ingepland![]()
Maar wil er graag heen, over week of twee ofzo misschien?
Nee volgende week vrijdag en de week erop.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag? 2 Keer op 1 dag?
Komende vrijdag zat al vol
Wat zit er steeds vast dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gaat iemand hopelijk mijn rug losmaken. Kan ik mijn nek en rug weer normaal gebruikenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee prima, doe maar zo tegen salarisdagOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Naja, als je niet genoemd had, keek ik nu niet naar een mooie man, dus relevant op dit moment wel hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh
Al is Matthew echt te magertjes tegenwoordig vind ik, maar Idris vind ik een van de weinige negerts die ik zou 'doen'
Lekker relevant dat ik dit boek ook echt
En lekker relevant dat ik er überhaupt over nadenk
Er is niets mis hoor, kan alleen mijn net niet helemaal naar links draaien of ontspanning vinden tussen mijn schouderbladenquote:
Wat is dat, ontspanning?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is niets mis hoor, kan alleen mijn net niet helemaal naar links draaien of ontspanning vinden tussen mijn schouderbladenBis vincit qui se vincit!![]()
Kijk, toch nog iets nuttigs gedaan dan vandaagquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Naja, als je niet genoemd had, keek ik nu niet naar een mooie man, dus relevant op dit moment wel hoor
Moet je daar dan niet een keer in leren dat zelf te bewerkstelligen ipv een derde daar voor nodig te hebben?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is niets mis hoor, kan alleen mijn net niet helemaal naar links draaien of ontspanning vinden tussen mijn schouderbladenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja jij bent hopeloosquote:![]()
Toch eens dronken voeren ofzoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
* DerRabbit noteert paar flessen extra wodka stokenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja jij bent hopeloos![]()
Toch eens dronken voeren ofzoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dit is nieuw zoals het nu is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet je daar dan niet een keer in leren dat zelf te bewerkstelligen ipv een derde daar voor nodig te hebben?stupidity has become as common as common sense was before![]()
Die nog even nog extra extra, Marc heeft ook nodig hoor ik netquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit noteert paar flessen extra wodka stoken
Niet voor het karten hoor...quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit noteert paar flessen extra wodka stokenBis vincit qui se vincit!![]()
Hoeveel Breezers red je al?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben al druk aan het oefenen elke dag.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik kijk Lady Di op NPO1 , een beetje drama terwijl ik eet.
Mooie seat heb je trouwens!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben al druk aan het oefenen elke dag.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, zit heerlijk, handgemaakt. En ik oefen met karts in Project Carsquote:
En F1 2017...
Allemachtig wat is Singapore een pokke circuit...Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik luister naar FlorenceKomt volgens mij door Molo's UI.
Cosmic Love!
vingerhoedje radler is genoegquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit noteert paar flessen extra wodka stokenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik heb dat van de week gezien, ik snap Humberto niet eigenlijk, tenzij ze haar bek dicht houdt ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh vervelend, zo'n vast gevoel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is niets mis hoor, kan alleen mijn net niet helemaal naar links draaien of ontspanning vinden tussen mijn schouderbladen...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Langzaam opbouwenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor het karten......
Na 1 wodka ga ik omver gok ik.
Het is niet die met Dionne.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb dat van de week gezien, ik snap Humberto niet eigenlijk, tenzij ze haar bek dicht houdt ofzo"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Zon grote fles breezer lukt al op 1 avond. Zonder hoofdpijn de volgende dag.quote:Bis vincit qui se vincit!![]()
De akoestische versie? Die is zo mooi!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
Cosmic Love!
Touchdown!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kijk Lady Di op NPO1 , een beetje drama terwijl ik eet.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik probeer te tekenen, met slaperig hoofd....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Heerlijke muziek zo af en toequote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
Cosmic Love!
Morgen maar weer opzetten!
Vanavond was het dansen op Sesamstraat, het P P Pinolied, de P is van Pino, maar ook van Poep en Pies
Singapore op 2017 heb ik nog niet geprobeerd, maar het blijft een heel lastig circuit om een lekker ritme op te vinden idd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, zit heerlijk, handgemaakt. En ik oefen met karts in Project Cars
En F1 2017...
Allemachtig wat is Singapore een pokke circuit...Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijke muziek zo af en toe
Morgen maar weer opzetten!
Vanavond was het dansen op Sesamstraat, het P P Pinolied, de P is van Pino, maar ook van Poep en PiesZo leuk dit soort dingen.
Kijk! En nu doorzetten, over twee weken kun je al op twee op een avond zittenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zon grote fles breezer lukt al op 1 avond. Zonder hoofdpijn de volgende dag.![]()
Ik realiseer mij dat ik op dit moment daadwerkelijk een zolderfokker ben
Nee nu de albumversie maar de akoestische versie komt hierna denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
De akoestische versie? Die is zo mooi!![]()
Ik heb ze live gezien twee jaar terug, echt een favoriet concert
Remmen, gas, remmen, gas... zonder traction control.... en dan allemaal die links rechts haakse bochten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Singapore op 2017 heb ik nog niet geprobeerd, maar het blijft een heel lastig circuit om een lekker ritme op te vinden idd.
Baah..Bis vincit qui se vincit!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: