Stylish!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn broek is een velours broek, veel te groot, was van m'n exen hij is een beetje Bordeaux rood
En dan met een blauwe hoodie van de UvA
Ik ben een stoere man maar als ik een poesje op schoot heb ga ik praten als een smurf met een kinderstemmetje tegen het beest en ik geef er lekker geen neuk om wat anderen daarvan vindenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, kattenmannen, het klinkt ook niet echt macho.
Sexyquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn broek is een velours broek, veel te groot, was van m'n exen hij is een beetje Bordeaux rood
En dan met een blauwe hoodie van de UvA
Dito.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een stoere man maar als ik een poesje op schoot heb ga ik praten als een smurf met een kinderstemmetje tegen het beest en ik geef er lekker geen neuk om wat anderen daarvan vinden
Dat kinderstemmetje doe ik dus nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een stoere man maar als ik een poesje op schoot heb ga ik praten als een smurf met een kinderstemmetje tegen het beest en ik geef er lekker geen neuk om wat anderen daarvan vinden
Nee ook niet echt. Hij heeft wel extra banen en lijnen enz.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is het een soort pantalon? Ik vind joggingbroeken echt zo lelijk, ik zou er niet vrijwillig mee de straat op gaan.
Ik heb ook een sweater () met een kattenpatroon. Die is wel leuk, maar ook voor intimi
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik praat wel op toon met die beesten hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kinderstemmetje doe ik dus niet
Picsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ook niet echt. Hij heeft wel extra banen en lijnen enz.
Ik heb trouwens ook nog een blouse met katten maar dan in een patroontje. 9 van de 10 keer ziet niemand het. (behalve mijn nichtje van toen 5, die riep direct 'Hey tante Ygritte, allemaal katten op je blouse!)
Ha wat tof!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ook niet echt. Hij heeft wel extra banen en lijnen enz.
Ik heb trouwens ook nog een blouse met katten maar dan in een patroontje. 9 van de 10 keer ziet niemand het. (behalve mijn nichtje van toen 5, die riep direct 'Hey tante Ygritte, allemaal katten op je blouse!)
Ok, misschien ietsje hoger. Ietssssquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik praat wel op toon met die beesten hoor.
Hij zat nog in mijn imgurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okéquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij zat nog in mijn imgur
Grappig! Als je snel kijkt is het net een pied de poule.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
heb je het over mij?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als je het over de duivels hebt, hier meldt zich eentje.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij zat nog in mijn imgur
Die is echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Vaak zien ze het ook niet, of pas na een langere tijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grappig! Als je snel kijkt is het net een pied de poule.
Ben er een keer geweest en voelde geen verleiding.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat jij persoonlijk naar Istanbul gaat om te adopteren
Ja best bijzonder want volgens mij zijn we er op ingesteld om patronen te ontwaren. Maar hé, undercover kattenvrouwquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vaak zien ze het ook niet, of pas na een langere tijd.
(wat ik dan weer niet begrijp maar goed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |