quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Hoiiiiiiii lekker ding, hoest nou?, ik ben weer hersteld daar beneden hoor
Wtf
Je kan er weer op dus !quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Hoiiiiiiii lekker ding, hoest nou?, ik ben weer hersteld daar beneden hoor
Wtf
Daarom ben ik al thuisquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:03 schreef Koen66 het volgende:
hmzz volgens mij wordt het weer een drukke avondspits
ik was de drukte van vanochtend vroeg vergeten, en aangezien woensdag mijn lange werkdag is dacht ik nog niet aan vertrekkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom ben ik al thuis
gratis is altijd goedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:17 schreef essnhills het volgende:
Hier in dw trein van het wel mee met de drukte
Alleen vanmorgen was het wel druk. Ik had net door een hoosbui gefietst, kom ik aan bij station Hoorn, rijdt de trein niet
Sta ik daar uit te druipen, moest ik om via Zaandam, met iedereen natuurlijk. En die trein naar Zaandam was nog ingekort ook
Gelukkig mochten we wel gratis thee en koffie halen bij de kiosk. Kon ik nog een beetje opwarmen..
Hier ook, maar ik moet eigenlijk nu mijn haar uitspoelen...quote:
Pics van je zu... kitten!quote:
Sterktequote:
waar moet je heen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sterkte
Ik zorg dat ik morgenvroeg om half zeven in de trein zit. Knapperd die mij dan voor Utrecht van mijn zitplaats afkrijgtAlleen daarna een kwartier sardientje spelen ben ik bang.
Het immer pittoreske Amersfoort.quote:
Je 'moet' Kedi gaan zienquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het immer pittoreske Amersfoort.
ik ook, voordat ik überhaupt mijn fiets had bereikt was mijn broek al helemaal doorweekt. En op de fiets kwam de rest erbij. Eigenlijk alleen mn hoofd is niet doorweektquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:56 schreef -Miauw- het volgende:
Ik was doorweekt! Het liep in straaltjes van mijn nek naar beneden
Daar zit mijn Baardaap vandaag en morgen ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het immer pittoreske Amersfoort.
Oh de huispakken jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ook, voordat ik überhaupt mijn fiets had bereikt was mijn broek al helemaal doorweekt. En op de fiets kwam de rest erbij. Eigenlijk alleen mn hoofd is niet doorweekt
En nu regent het gewoon nog even harder
Lang leve warme droge hoodies en te grote velours relaxbroeken
Jij 'moet' Kedi ook zienquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zit mijn Baardaap vandaag en morgen ook.
Hele mooie stad, ik zag ook de foto's maar daarna zei ie wel dat ie er niet wil wonen.
Ik maak mijzelf vandaag schudig aan een 'jogging broek'. wel een semi-nette, dat dan wel weer.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh de huispakken ja![]()
Hier ook, enorm charmant
Heel leuk! Lief, schattig, brutaal, grappig, herkenbaarquote:
Geen mannen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel leuk! Lief, schattig, brutaal, grappig, herkenbaar![]()
Het was zeker de moeite waard om met 50 andere kattenvrouwen in een zaal te zitten
en m'n vader komt straks even langsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh de huispakken ja![]()
Hier ook, enorm charmant
Altijd stylish jijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik maak mijzelf vandaag schudig aan een 'jogging broek'. wel een semi-nette, dat dan wel weer.
Wel vet om dan 300 kittens los te laten in de zaal om te zien wat er gebeurtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel leuk! Lief, schattig, brutaal, grappig, herkenbaar![]()
Het was zeker de moeite waard om met 50 andere kattenvrouwen in een zaal te zitten
Tja, kattenmannen, het klinkt ook niet echt macho.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een paar, maar die keken bedrukt, gedwongenEn twee jongetjes
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik maak mijzelf vandaag schudig aan een 'jogging broek'. wel een semi-nette, dat dan wel weer.
*Kirrrrrrrrrrrrrt*quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel vet om dan 300 kittens los te laten in de zaal om te zien wat er gebeurt
LoL. Deze kan ik ook nog aan naar buiten als het moet. Doe ik mijn nike air max eronder voor de ekte tokkie look. (die rock ik nog steeds nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Altijd stylish jij![]()
ik heb een afzichtelijke joggingbroek aan, de privébroek. N.I.E.M.A.N.D. gaat mij daar ooit in zien.
Kattenvrouwtjes, het klinkt ook niet echt sexyquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, kattenmannen, het klinkt ook niet echt macho.
True.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kattenvrouwtjes, het klinkt ook niet echt sexy
Is het een soort pantalon? Ik vind joggingbroeken echt zo lelijk, ik zou er niet vrijwillig mee de straat op gaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL. Deze kan ik ook nog aan naar buiten als het moet. Doe ik mijn nike air max eronder voor de ekte tokkie look. (die rock ik nog steeds niet)
Ik heb wel een pyamabroek met katten. Die is wel uhm... nou ja voor thuis op de bank of als het min 20 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |