quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Hoiiiiiiii lekker ding, hoest nou?, ik ben weer hersteld daar beneden hoor
Wtf
Je kan er weer op dus !quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:55 schreef UitStraling het volgende:
Hoiiiiiiii lekker ding, hoest nou?, ik ben weer hersteld daar beneden hoor
Wtf
Daarom ben ik al thuisquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:03 schreef Koen66 het volgende:
hmzz volgens mij wordt het weer een drukke avondspits
ik was de drukte van vanochtend vroeg vergeten, en aangezien woensdag mijn lange werkdag is dacht ik nog niet aan vertrekkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom ben ik al thuis
gratis is altijd goedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:17 schreef essnhills het volgende:
Hier in dw trein van het wel mee met de drukte
Alleen vanmorgen was het wel druk. Ik had net door een hoosbui gefietst, kom ik aan bij station Hoorn, rijdt de trein niet
Sta ik daar uit te druipen, moest ik om via Zaandam, met iedereen natuurlijk. En die trein naar Zaandam was nog ingekort ook
Gelukkig mochten we wel gratis thee en koffie halen bij de kiosk. Kon ik nog een beetje opwarmen..
Hier ook, maar ik moet eigenlijk nu mijn haar uitspoelen...quote:
Pics van je zu... kitten!quote:
Sterktequote:
waar moet je heen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sterkte
Ik zorg dat ik morgenvroeg om half zeven in de trein zit. Knapperd die mij dan voor Utrecht van mijn zitplaats afkrijgtAlleen daarna een kwartier sardientje spelen ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |