Mooi onderwerpquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik houd van dit soort dingen. De brieven zaten in ene oude koffer met allemaal documenten en snuisterijen, een horloge, kantjes, foto's etc.
Dit haal ik zo weg.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Net of dat dan daarna over gaat, grapjurk
Anders?quote:
Volgens mij is het hier nu meer dat de meneer alles prima vind wat ik voorstelquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Anders?
Hier iig. Maar niks van mij hoeft standaard voor de hele moederbende te zijn natuurlijk
Nog niet geworpenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier nu meer dat de meneer alles prima vind wat ik voorstel![]()
"pizza vanavond?" prima.. "ik verveel me, ga je mee lunchen?" prima... "heb echt geen energie om te koken, hapje eten ergens?" prima
![]()
En eehm tja, dan krijg je dit
Maar aan de andere kant, nu kan het nog allemaal makkelijk, dus waarom niet![]()
Nee joh, gaat niet meer gebeuren denkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog niet geworpen
Hier zat een kitten te kokhalzen, zielig miewen ditdatalles. En moeder er maar horen cirkelen met benauwde miewen. Ik heb het kind in de kattenbak geparkeerd met de tip de net genuttigde moedermelkmaaltijd eruit te gooien. Het kostte haar 5 minuten maar nu is het weer happy kitteh
Heerlijk, gewoon doen jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier nu meer dat de meneer alles prima vind wat ik voorstel![]()
"pizza vanavond?" prima.. "ik verveel me, ga je mee lunchen?" prima... "heb echt geen energie om te koken, hapje eten ergens?" prima
![]()
En eehm tja, dan krijg je dit
Maar aan de andere kant, nu kan het nog allemaal makkelijk, dus waarom niet![]()
Lekker barfenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog niet geworpen
Hier zat een kitten te kokhalzen, zielig miewen ditdatalles. En moeder er maar horen cirkelen met benauwde miewen. Ik heb het kind in de kattenbak geparkeerd met de tip de net genuttigde moedermelkmaaltijd eruit te gooien. Het kostte haar 5 minuten maar nu is het weer happy kitteh
Trollkindquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Nee joh, gaat niet meer gebeuren denkhele gedoe is een Hoax
Ze worden er zo blij vanquote:
Oh dat is net de kitten hierquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze worden er zo blij van![]()
[ afbeelding ]
Awwquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |