Hoeveel Breezers red je al?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben al druk aan het oefenen elke dag.
Mooie seat heb je trouwens!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben al druk aan het oefenen elke dag.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kijk Lady Di op NPO1 , een beetje drama terwijl ik eet.
Ja, zit heerlijk, handgemaakt. En ik oefen met karts in Project Carsquote:
vingerhoedje radler is genoegquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit noteert paar flessen extra wodka stoken
Ik heb dat van de week gezien, ik snap Humberto niet eigenlijk, tenzij ze haar bek dicht houdt ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh vervelend, zo'n vast gevoel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is niets mis hoor, kan alleen mijn net niet helemaal naar links draaien of ontspanning vinden tussen mijn schouderbladen
Langzaam opbouwenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor het karten......
Na 1 wodka ga ik omver gok ik.
Het is niet die met Dionne.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb dat van de week gezien, ik snap Humberto niet eigenlijk, tenzij ze haar bek dicht houdt ofzo
Zon grote fles breezer lukt al op 1 avond. Zonder hoofdpijn de volgende dag.quote:
De akoestische versie? Die is zo mooi!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
Ik luister naar FlorenceKomt volgens mij door Molo's UI.
Cosmic Love!
Touchdown!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heerlijke muziek zo af en toequote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
Ik luister naar FlorenceKomt volgens mij door Molo's UI.
Cosmic Love!
Singapore op 2017 heb ik nog niet geprobeerd, maar het blijft een heel lastig circuit om een lekker ritme op te vinden idd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, zit heerlijk, handgemaakt. En ik oefen met karts in Project Cars
En F1 2017...
Allemachtig wat is Singapore een pokke circuit...
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijke muziek zo af en toe
Morgen maar weer opzetten!
Vanavond was het dansen op Sesamstraat, het P P Pinolied, de P is van Pino, maar ook van Poep en Pies
Kijk! En nu doorzetten, over twee weken kun je al op twee op een avond zittenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zon grote fles breezer lukt al op 1 avond. Zonder hoofdpijn de volgende dag.
Nee nu de albumversie maar de akoestische versie komt hierna denk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
De akoestische versie? Die is zo mooi!
Remmen, gas, remmen, gas... zonder traction control.... en dan allemaal die links rechts haakse bochten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Singapore op 2017 heb ik nog niet geprobeerd, maar het blijft een heel lastig circuit om een lekker ritme op te vinden idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |