Dito, ik check wel de verkiezingsprogramma's een beetje en ik volg het met een linkeroog, maar meer dan stemmen kan je in principe niet doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik moet zeggen dat ik een jaar of vijf geleden ofzo compleet afgehaakt ben qua politiek volgen. Ik vertrouw niemand en ik kan er toch niks aan doen behalve stemmen.
Daarom maar gewoon niks meer lezen, en me er niet druk om maken.
Ignorance is bliss enzo, weet ik, maar geen zin in energie erin stoppen wat nergens toe leidt
Begint wat saai te worden. Krijg het echt niet gedaan de films uit te zitten.quote:
Ze zenden op RTL007 de hele reeks uit. Chronologisch. Vanavond Quantum of Solace. Dus het einde is in zichtquote:
Zolang het maar geen pijn doet.....quote:
Amen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik moet zeggen dat ik een jaar of vijf geleden ofzo compleet afgehaakt ben qua politiek volgen. Ik vertrouw niemand en ik kan er toch niks aan doen behalve stemmen.
Daarom maar gewoon niks meer lezen, en me er niet druk om maken.
Ignorance is bliss enzo, weet ik, maar geen zin in energie erin stoppen wat nergens toe leidt
Ook niet voor de eerste keer.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zenden op RTL007 de hele reeks uit. Chronologisch. Vanavond Quantum of Solace. Dus het einde is in zicht
Stanaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zenden op RTL007 de hele reeks uit. Chronologisch. Vanavond Quantum of Solace. Dus het einde is in zicht
Het is komkommertijd in TV land. Inspiratieloos in de zomer enzoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook niet voor de eerste keer.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang het maar geen pijn doet.....
Hoorde van een collega dat dit een hele mooie docu is. Staat nu op Netflixquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is komkommertijd in TV land. Inspiratieloos in de zomer enzo
yepquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die lijkt een beetje op mijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:18 schreef Molo het volgende:
Die Britse meneer uit de Royal Club reclame vind ik dus woest aantrekkelijk
#boeiendemededeling
Ga de docu hockeymeisjes kijken anders. Die is leukquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh, die is gedeeltelijk hier in de buurt opgenomenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga denk ik The Hitmans Bodyguard kijken.
Of autoracen...
Jij hebt niet eens een baard johquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die lijkt een beetje op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |