Stylish!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn broek is een velours broek, veel te groot, was van m'n exen hij is een beetje Bordeaux rood
En dan met een blauwe hoodie van de UvA
Ik ben een stoere man maar als ik een poesje op schoot heb ga ik praten als een smurf met een kinderstemmetje tegen het beest en ik geef er lekker geen neuk om wat anderen daarvan vindenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, kattenmannen, het klinkt ook niet echt macho.
Sexyquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn broek is een velours broek, veel te groot, was van m'n exen hij is een beetje Bordeaux rood
En dan met een blauwe hoodie van de UvA
Dito.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een stoere man maar als ik een poesje op schoot heb ga ik praten als een smurf met een kinderstemmetje tegen het beest en ik geef er lekker geen neuk om wat anderen daarvan vinden
Dat kinderstemmetje doe ik dus nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een stoere man maar als ik een poesje op schoot heb ga ik praten als een smurf met een kinderstemmetje tegen het beest en ik geef er lekker geen neuk om wat anderen daarvan vinden
Nee ook niet echt. Hij heeft wel extra banen en lijnen enz.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is het een soort pantalon? Ik vind joggingbroeken echt zo lelijk, ik zou er niet vrijwillig mee de straat op gaan.
Ik heb ook een sweater () met een kattenpatroon. Die is wel leuk, maar ook voor intimi
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik praat wel op toon met die beesten hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kinderstemmetje doe ik dus niet
Picsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ook niet echt. Hij heeft wel extra banen en lijnen enz.
Ik heb trouwens ook nog een blouse met katten maar dan in een patroontje. 9 van de 10 keer ziet niemand het. (behalve mijn nichtje van toen 5, die riep direct 'Hey tante Ygritte, allemaal katten op je blouse!)
Ha wat tof!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ook niet echt. Hij heeft wel extra banen en lijnen enz.
Ik heb trouwens ook nog een blouse met katten maar dan in een patroontje. 9 van de 10 keer ziet niemand het. (behalve mijn nichtje van toen 5, die riep direct 'Hey tante Ygritte, allemaal katten op je blouse!)
Ok, misschien ietsje hoger. Ietssssquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik praat wel op toon met die beesten hoor.
Hij zat nog in mijn imgurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okéquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij zat nog in mijn imgur
Grappig! Als je snel kijkt is het net een pied de poule.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
heb je het over mij?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als je het over de duivels hebt, hier meldt zich eentje.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij zat nog in mijn imgur
Die is echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Vaak zien ze het ook niet, of pas na een langere tijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grappig! Als je snel kijkt is het net een pied de poule.
Ben er een keer geweest en voelde geen verleiding.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat jij persoonlijk naar Istanbul gaat om te adopteren
Ja best bijzonder want volgens mij zijn we er op ingesteld om patronen te ontwaren. Maar hé, undercover kattenvrouwquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vaak zien ze het ook niet, of pas na een langere tijd.
(wat ik dan weer niet begrijp maar goed)
Maar heb je toen ook de kittens gezienquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest en voelde geen verleiding.
Maar misschien blijft er uit dit nest wel wat plakkenZie topic.
In mijn studentenhuis-wc hadden wij altijd zo'n plaatje hangen waarin je gezichten moest zien, het gros kwam daarbij ook niet verder dan 5 of 6 terwijl er geloof ik 12 inzaten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja best bijzonder want volgens mij zijn we er op ingesteld om patronen te ontwaren. Maar hé, undercover kattenvrouw
Uhuhquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar heb je toen ook de kittens gezien![]()
En ik ga kijken
Joaquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar ik kom er gewoon niet aan, dan gaat het prima. De kittens die Marijke en ik in een kooitje in Praag zagen had ik wel zo in kunnen pakken.![]()
![]()
Ja maar wel sneu, als ze het als kitten niet redden is ook sneu, maar ja, shit happens dan soms enz. Als hij nu dan ineens over een half jaar zomaar omvalt of heel hard minder wordt... ahhh dat vind ik sneu.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Joa
Gelukkig heeft hij op dit moment nergens last van, de blije speelse scharrelaar
Sterkte.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Joa
Gelukkig heeft hij op dit moment nergens last van, de blije speelse scharrelaar
Ja, het voelt zo nutteloos. Maar hey, misschien komt er uiteindelijk uit dat het operabel is en dat hij daarna een blij koeiekattenleven kan leiden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar wel sneu, als ze het als kitten niet redden is ook sneu, maar ja, shit happens dan soms enz. Als hij nu dan ineens over een half jaar zomaar omvalt of heel hard minder wordt... ahhh dat vind ik sneu.
Thanksquote:
Nou ja.. dat dus.. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen. Ga je hem zelf houden? Lijkt mij dat hij zo ook niet ' adoptabel' is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, het voelt zo nutteloos. Maar hey, misschien komt er uiteindelijk uit dat het operabel is en dat hij daarna een blij koeiekattenleven kan leiden.
Maar vooralsnog koester ik daar maar niet teveel hoop voor. En ik stond gisteren al te snotteren bij de DA (4 1/2 week oud) dus als ik hem een half jaar ken wordt helemaal tranendal. Aan de andere kant heb ik dat ook al drie maal overleefd.
Ik zit nog in dubio. Eerst maar eens meer weten over de ernst (als er een echo gedaan kan worden) en levensverwachting. Want eigenlijk ging ik mijn duo geen huisgenoot meer aandoen. En kijken naar kosten van adoptie en behandeling.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja.. dat dus.. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen. Ga je hem zelf houden? Lijkt mij dat hij zo ook niet ' adoptabel' is.
(Ik krijg denk ik een inzinking als die van mij (ooit) doodgaan. Statistisch technisch zitten ze nu ongeveer op de helft)
Waarom je leeft?quote:
We zijn allemaal energiequote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom je leeft?
Moeilijke vraag wel, iets met moleculen. Of het is allemaal een droom van een of ander wezen en we leven geen van allen. Je mag kiezen hoor
Daar kan je wel goede schokken van krijgenquote:
Stromendquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan je wel goede schokken van krijgen
Ga je wel netjes afscheid nemen van ze?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
De asoburen zijn aan het verhuizen as we speak en het gaat gepaard met veel geschreeuw en gescheld
Ga ze uitschreeuwenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
De asoburen zijn aan het verhuizen as we speak en het gaat gepaard met veel geschreeuw en gescheld
Wat zul je ze missen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb net afscheid genomen. Gezegd dat ik erg blij wasquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je wel netjes afscheid nemen van ze?
Of heb je je eigen feestje nu?
Astu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Zet een bijpassend muziekje voor ze op.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
In mijn hart juich ik!quote:
Als kiespijnquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Astu!Wat issie al groot zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat kijkt hij wijs
With the stars as her umbrella
Zoals?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zet een bijpassend muziekje voor ze op.
[..]
Astu!Relaxt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
4,5 maand en groot inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat issie al groot zegEn wat kijkt hij wijs
[..]
Astu!ChillaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn kitten heeft een geheel zwart hoedje en een pikzwarte staart. Verder mooie gelijkenis
Doet die van jou ook zo gillen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja hier ga ik zelf ook een blokje van omquote:
Nee hij maakt hele maffe geluidjes, een soort getwitter, niet dat gekek maar als een speelgoedwiebeldingetje. Niet te omschrijven, maar niet echt kats. Hij miauwt heel zacht en zelden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Chillax![]()
Mijn kitten heeft een geheel zwart hoedje en een pikzwarte staart. Verder mooie gelijkenis
Doet die van jou ook zo gillen?
Kom je terug als ze weg zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hier ga ik zelf ook een blokje van om
Weet je al wat je terug krijgt?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb net afscheid genomen. Gezegd dat ik erg blij was![]()
Doeii!
Zijn ze nu ookquote:
Volgens mij een oudere vrouw. Niet gevraagd naar aanhang maar het klonk niet alsof die er wasquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je al wat je terug krijgt?
Dit! Lekker chillaxen op de bankquote:
Misschien heeft ze wel een hele leuke zoon?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij een oudere vrouw. Niet gevraagd naar aanhang maar het klonk niet alsof die er was
En 3 zwaar keffende hondjes?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een hele leuke zoon?
Die mogen dan bij 'mama' blijven en kunnen anders zo naar het asielquote:
Ik kwam dit weekend een hele leuke man tegenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een hele leuke zoon?
Echt, liever drie keffende hondjes dan die kinderen die er nu zijnquote:
date al geregeld?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend een hele leuke man tegen
Uhuh, ik heb teruggelezenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kwam dit weekend een hele leuke man tegen
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
NeeDat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren.
Hij woont in Dublin en hij is veel in Amerika.quote:
Jij bent toch ook een echte reiziger?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij woont in Dublin en hij is veel in Amerika.
Het is niet heel realistisch![]()
Maar goed, ik heb een opleving
Dan ga je toch ook in Dublin wonen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leven daar is leuk en voor hem hier misschien ook wel?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een beetje ver om te datenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een echte reiziger?
Surequote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga je toch ook in Dublin wonen?
Dus wat houd je nu dan nog tegen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
Sure![]()
Toen ik er vorig jaar was, wilde ik het wel graag trouwens
Ach ja ach jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Leven daar is leuk en voor hem hier misschien ook wel?
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus wat houd je nu dan nog tegen?
Ja hopeloosquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:52 schreef Arch-Indar het volgende:
Godsamme...
En weer die slappe PVDA.. niet te geloven... Ze trappen er weer in... Grote bek dit dat... en dan nu toch naar Rutte luisteren.
http://www.nu.nl/politiek(...)rissen-formatie.html
Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:52 schreef Arch-Indar het volgende:
Godsamme...
En weer die slappe PVDA.. niet te geloven... Ze trappen er weer in... Grote bek dit dat... en dan nu toch naar Rutte luisteren.
http://www.nu.nl/politiek(...)rissen-formatie.html
qftquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:58 schreef Molo het volgende:
Ik heb zin om naar bed te gaan maar dat is niet handig
Het probleem is dat ze tot gisteren volhouden dat ze dit nu nog geregeld willen hebben, en nu ineens omdraaien omdat Rutte "beloofd" heeft zijn best te doen, maar geen garanties geeft. Het staat er zelfs al dat er 2018 waarschijnlijk niks extras komt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Ik vind het gezeik over die salarissen voor docenten specifiek, geldt voor zoveel beroepen/functies in de niet-commerciële sector
O dan is het niet mijn dramaqueenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee hij maakt hele maffe geluidjes, een soort getwitter, niet dat gekek maar als een speelgoedwiebeldingetje. Niet te omschrijven, maar niet echt kats. Hij miauwt heel zacht en zelden.
Ah op die manier. Ik moet zeggen dat ik een jaar of vijf geleden ofzo compleet afgehaakt ben qua politiek volgen. Ik vertrouw niemand en ik kan er toch niks aan doen behalve stemmen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze tot gisteren volhouden dat ze dit nu nog geregeld willen hebben, en nu ineens omdraaien omdat Rutte "beloofd" heeft zijn best te doen, maar geen garanties geeft. Het staat er zelfs al dat er 2018 waarschijnlijk niks extras komt.
Het gaat mij helemaal niet om het geld, ik zit niet in het onderwijs, maar komop, hou je poot nou eens stijf, ipv altijd maar dat 180 graden omdraaien op het laatste moment. Toon wat lef.
Had dat kabinet wat toch al niks doet door de formatie, lekker laten vallen. Maar zelfs dat durven ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |