Ik heb net afscheid genomen. Gezegd dat ik erg blij wasquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je wel netjes afscheid nemen van ze?
Of heb je je eigen feestje nu?
Astu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Zet een bijpassend muziekje voor ze op.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
De asoburen zijn aan het verhuizen as we speak en het gaat gepaard met veel geschreeuw en gescheld
In mijn hart juich ik!quote:
Als kiespijnquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Astu!Wat issie al groot zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat kijkt hij wijs
With the stars as her umbrella
Zoals?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zet een bijpassend muziekje voor ze op.
[..]
Astu!Relaxt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
4,5 maand en groot inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat issie al groot zegEn wat kijkt hij wijs
[..]
Astu!ChillaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn kitten heeft een geheel zwart hoedje en een pikzwarte staart. Verder mooie gelijkenis
Doet die van jou ook zo gillen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja hier ga ik zelf ook een blokje van omquote:
Nee hij maakt hele maffe geluidjes, een soort getwitter, niet dat gekek maar als een speelgoedwiebeldingetje. Niet te omschrijven, maar niet echt kats. Hij miauwt heel zacht en zelden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Chillax![]()
Mijn kitten heeft een geheel zwart hoedje en een pikzwarte staart. Verder mooie gelijkenis
Doet die van jou ook zo gillen?
Kom je terug als ze weg zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hier ga ik zelf ook een blokje van om
Weet je al wat je terug krijgt?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb net afscheid genomen. Gezegd dat ik erg blij was![]()
Doeii!
Zijn ze nu ookquote:
Volgens mij een oudere vrouw. Niet gevraagd naar aanhang maar het klonk niet alsof die er wasquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je al wat je terug krijgt?
Dit! Lekker chillaxen op de bankquote:
Misschien heeft ze wel een hele leuke zoon?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij een oudere vrouw. Niet gevraagd naar aanhang maar het klonk niet alsof die er was
En 3 zwaar keffende hondjes?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een hele leuke zoon?
Die mogen dan bij 'mama' blijven en kunnen anders zo naar het asielquote:
Ik kwam dit weekend een hele leuke man tegenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een hele leuke zoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |