Maar heb je toen ook de kittens gezienquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest en voelde geen verleiding.
Maar misschien blijft er uit dit nest wel wat plakkenZie topic.
In mijn studentenhuis-wc hadden wij altijd zo'n plaatje hangen waarin je gezichten moest zien, het gros kwam daarbij ook niet verder dan 5 of 6 terwijl er geloof ik 12 inzaten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja best bijzonder want volgens mij zijn we er op ingesteld om patronen te ontwaren. Maar hé, undercover kattenvrouw
Uhuhquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar heb je toen ook de kittens gezien![]()
En ik ga kijken
Joaquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Maar ik kom er gewoon niet aan, dan gaat het prima. De kittens die Marijke en ik in een kooitje in Praag zagen had ik wel zo in kunnen pakken.![]()
![]()
Ja maar wel sneu, als ze het als kitten niet redden is ook sneu, maar ja, shit happens dan soms enz. Als hij nu dan ineens over een half jaar zomaar omvalt of heel hard minder wordt... ahhh dat vind ik sneu.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Joa
Gelukkig heeft hij op dit moment nergens last van, de blije speelse scharrelaar
Sterkte.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Joa
Gelukkig heeft hij op dit moment nergens last van, de blije speelse scharrelaar
Ja, het voelt zo nutteloos. Maar hey, misschien komt er uiteindelijk uit dat het operabel is en dat hij daarna een blij koeiekattenleven kan leiden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja maar wel sneu, als ze het als kitten niet redden is ook sneu, maar ja, shit happens dan soms enz. Als hij nu dan ineens over een half jaar zomaar omvalt of heel hard minder wordt... ahhh dat vind ik sneu.
Thanksquote:
Nou ja.. dat dus.. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen. Ga je hem zelf houden? Lijkt mij dat hij zo ook niet ' adoptabel' is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, het voelt zo nutteloos. Maar hey, misschien komt er uiteindelijk uit dat het operabel is en dat hij daarna een blij koeiekattenleven kan leiden.
Maar vooralsnog koester ik daar maar niet teveel hoop voor. En ik stond gisteren al te snotteren bij de DA (4 1/2 week oud) dus als ik hem een half jaar ken wordt helemaal tranendal. Aan de andere kant heb ik dat ook al drie maal overleefd.
Ik zit nog in dubio. Eerst maar eens meer weten over de ernst (als er een echo gedaan kan worden) en levensverwachting. Want eigenlijk ging ik mijn duo geen huisgenoot meer aandoen. En kijken naar kosten van adoptie en behandeling.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja.. dat dus.. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen. Ga je hem zelf houden? Lijkt mij dat hij zo ook niet ' adoptabel' is.
(Ik krijg denk ik een inzinking als die van mij (ooit) doodgaan. Statistisch technisch zitten ze nu ongeveer op de helft)
Waarom je leeft?quote:
We zijn allemaal energiequote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom je leeft?
Moeilijke vraag wel, iets met moleculen. Of het is allemaal een droom van een of ander wezen en we leven geen van allen. Je mag kiezen hoor
Daar kan je wel goede schokken van krijgenquote:
Stromendquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan je wel goede schokken van krijgen
Ga je wel netjes afscheid nemen van ze?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
De asoburen zijn aan het verhuizen as we speak en het gaat gepaard met veel geschreeuw en gescheld
Ga ze uitschreeuwenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
De asoburen zijn aan het verhuizen as we speak en het gaat gepaard met veel geschreeuw en gescheld
Wat zul je ze missen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |