Waar gaat die over?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga denk ik The Hitmans Bodyguard kijken.
Of autoracen...
Over de bodyguard van een hitman...quote:
Niet vanavondquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga de docu hockeymeisjes kijken anders. Die is leuk
Ja!quote:
Beide flapdrollen, maar Samuel L Jackson maakt het wel weer goedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Over de bodyguard van een hitman...
Samuel L jackson en je favoriete acteur volgensmij...Ryan Reynolds. Of ben ik nou in de war met Channing?
Welke film is dat?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja!
Stephen King!
Alleen Koos gaat zo al naar de bios dus ik moet thuis blijven
lol was dat vorig jaar niet ook alquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zenden op RTL007 de hele reeks uit. Chronologisch. Vanavond Quantum of Solace. Dus het einde is in zicht
Wat schattig!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O dan is het niet mijn dramaqueen![]()
Het regent en onweert hier. Katten onder de bank. Niet in paniek maar meer van 'ach toevallig wilde ik hier nét gaan liggen'. Uhu
Kaatje ligt met haar kroost boven te chillen en genieten van de show.
Ah toe, doen we gewoon 2 keer vrijdag, ipv donderdag en vrijdag.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee joh, volgende week woensdag alvast?
Uhuhquote:
Neen, want op donderdag ben ik vrijquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah toe, doen we gewoon 2 keer vrijdag, ipv donderdag en vrijdag.
Beetje mini Groundhog day.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |