SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
boh! Goede keuze Grunneger!
- kilo half om half gehakt
- 3 eetlepels grove groniger mosterd
- pakje gehaktkruiden
- knoflookpoeder
- 2 eetlepels ketjap Manis
- beschuit
- 2-3 eieren
- paprikapoeder
- dikke rode ui! Driekwart opsnijden en in gehakt doen. Kwart bewaren om rauw over de mayo te doen.
- bolletjes
- zout
- peper
Alles mixen. Draai ditect ballen en leg ze op een schaal of bord. Laat ze rustig in de koelkast voor 3-4 uur. De smaak komt dan overal.
Na 3-4 uur, de ballen rondom bakken. Even garen en dan de ballen op laag vuur een half uur garen. Flikker er een pot vleesfond bij (en een beetje ketchup/curry en een extra scheut ketjap voor smaak).
Draai de ballen om de 7-8 minuten voorzichtig om. Afhankelijk van grootte even rekening houden dat je bal van binnen goed gaar wordt.
Oefen eerst een keer zelf, eet ze op een bolletje met een pompje zalf. Daarna kan je de andere sekse natte geslachtsdelen bezorgen.
[ Bericht 61% gewijzigd door Joosie200 op 29-08-2017 19:56:02 ]mag het weten
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
boh! Goede keuze Grunneger!
- kilo half om half gehakt
- 3 eetlepels grove groniger mosterd
- pakje gehaktkruiden
- knoflookpoeder
- 2 eetlepels ketjap Manis
- beschuit
- 2-3 eieren
- paprikapoeder
- dikke rode ui! Driekwart opsnijden en in gehakt doen. Kwart bewaren om rauw over de mayo te doen.
- bolletjes
- zout
- peper
Alles mixen. Draai ditect ballen en leg ze op een schaal of bord. Laat ze rustig in de koelkast voor 3-4 uur. De smaak komt dan overal.
Na 3-4 uur, de ballen rondom bakken. Even garen en dan de ballen op laag vuur een half uur garen. Flikker er een pot vleesfond bij (en een beetje ketchup/curry en een extra scheut ketjap voor smaak).
Draai de ballen om de 7-8 minuten voorzichtig om. Afhankelijk van grootte even rekening houden dat je bal van binnen goed gaar wordt.
Oefen eerst een keer zelf, eet ze op een bolletje met een pompje zalf. Daarna kan je de andere sekse natte geslachtsdelen bezorgen.
Klinkt als een wild middagje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:33 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
Lekker gedoucht. Had t gras tussen de tieten zitten.
Hahaha, ik ga het proberenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat wordt een heet avondje voor ChildoftheStars.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:33 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
Beetje lopen rollebollen tussen het gras wat twee kontjes hoog stond?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:33 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
In gevecht met de grasmaaierquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beetje lopen rollebollen tussen het gras wat twee kontjes hoog stond?
Ja dat is de bedoeling toch ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Best subtiel, ik heb er niets van gemerkt.
Twee kontjes hoog.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beetje lopen rollebollen tussen het gras wat twee kontjes hoog stond?
Ik zou een ander gevecht kiezen dan met de grasmaaier zo'n gevecht aangaanquote:
Ik won. Het gras is (deels) gemaaid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zou een ander gevecht kiezen dan met de grasmaaier zo'n gevecht aangaanDe grasmaaier won mooi twee vingerkootjes van mijn opa ooit
Hoiquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:51 schreef Fripsel het volgende:
Wheeeh.![]()
Ik wil een kerel van in de dertig zijn met mijn eigen gereedschap.
Had niet anders van je verwachtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik won. Het gras is (deels) gemaaid.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:51 schreef Fripsel het volgende:
Wheeeh.![]()
Ik wil een kerel van in de dertig zijn met mijn eigen gereedschap.
Huehue gereedschapquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
[..]![]()
Op welk gereedschap doel je nu precies?
Bied je je nu aan als klusslaafje zodat ik Rival kan ontlichten en mijn vaders hulp kan ontwijken?quote:
Goede zaagmachines buiten mn decoupeerzaag voornamelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
[..]![]()
Op welk gereedschap doel je nu precies?
Justem!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Goede zaagmachines buiten mn decoupeerzaag voornamelijk.
Mijn gereedschap is slechts geschikt voor 1 soort klusjequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Bied je je nu aan als klusslaafje zodat ik Rival kan ontlichten en mijn vaders hulp kan ontwijken?
Doorsmeren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn gereedschap is slechts geschikt voor 1 soort klusje
You still don't know me 100%.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Justem!
Enfin jouw vorige post over gereedschap is multi-interpretabel. Dat je het even weet
Er zit nog een gat in mn slaapkamermuur wat opgevuld moet worden...quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn gereedschap is slechts geschikt voor 1 soort klusje
True, true. Should I?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
You still don't know me 100%.![]()
Maar als ik zelf een kerel met gereedschap ben heb ik geen poes meer om dat gereedschap te voelen.
Gloryhole van de vorige bewoner?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zit nog een gat in mn slaapkamermuur wat opgevuld moet worden...
Een echte kerel heeft dat allang voor zijn 30stequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ik mis even waarom je een kerel van in de 30 moet zijn om goede zaagmachines te hebben?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zit nog een gat in mn slaapkamermuur wat opgevuld moet worden...
Idd, jij zaagt ook al goed zatquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ik mis even waarom je een kerel van in de 30 moet zijn om goede zaagmachines te hebben?
Rabbit!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een echte kerel heeft dat allang voor zijn 30ste
Rookafvoer van de kachel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gloryhole van de vorige bewoner?
Nu besef ik me weer dat ik lekker geen gesnurk meer moet aanhoren alsof er een heel oerwoud gekapt moet worden.quote:
Ik heb er zelf nooit last vanquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nu besef ik me weer dat ik lekker geen gesnurk meer moet aanhoren alsof er een heel oerwoud gekapt moet worden.
Moet wel zeggen dat het echt veel verschil maakt wie er naast je ligt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:09 schreef Samzz het volgende:
Daarom alleen slapen. Geen gesnurk, geen gedraai, geen kachel in je bed
.
Dekbed en bed voor jezelfquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:09 schreef Samzz het volgende:
Daarom alleen slapen. Geen gesnurk, geen gedraai, geen kachel in je bed
.
Ook datquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dekbed en bed voor jezelfGeen getouwtrek wie welk deel van het dekbed mag krijgen
Waarom niet gewoon twee dekbedden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dekbed en bed voor jezelfGeen getouwtrek wie welk deel van het dekbed mag krijgen
dan moet je gewoon n groter dekbed kopen heb ik gemerktquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Rival is echt mijn droom slaappartner. (Lekker klef weerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon twee dekbedden?
Zo eentje heb ik ook regelmatig in mijn bed, echt heel fijn en veilig is dat <3quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Rival is echt mijn droom slaappartner. (Lekker klef weer).
Die kruipt in zijn slaap nog achter me aan om tegen me aan te kunnen liggen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook regelmatig in mijn bed, echt heel fijn en veilig is dat <3
Zonder mijn vriendje naast me slaap ik hooguit twee/drie uur en met hem gewoon een volle nachtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]![]()
Ik zweet zelfs minder als ik met hem slaap.
Hoezo is dat ideaal.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Rival is echt mijn droom slaappartner. (Lekker klef weer).
Die kruipt in zijn slaap nog achter me aan om tegen me aan te kunnen liggen.
Als je nog niet wilt slapen snap ik dat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Geeft me een heel veilig en geliefd gevoel.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je nog niet wilt slapen snap ik dat.
Dat jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik zou doodgaan met iemand de hele nacht tegen me aan geplakt. Vreselijk.
Ruimte.
Ik val vaak tegen hem aan in slaap en word zo ook weer wakker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je nog niet wilt slapen snap ik dat.
Oh ik word altijd wakker omdat ik moet plassen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het fijnste van samen slapen is wakker gekust/geknuffeld te worden
Juistquote:
ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik word altijd wakker omdat ik moet plassen.
240x240 groot genoeg?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dan moet je gewoon n groter dekbed kopen heb ik gemerkt
Dat ik zaag? Ik niet. Zojuist van Faxie was de eerste keerquote:
Serieusquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ik praat soms in m'n slaap
en zelfs soms slaapwandelen
Ik loop eindelijk niet meer tegen Rival zijn gitaar onderweg naar de wc.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ooken dan loop ik slaapdronken naar de wc en stoot steevast mijn voet in de hal en loop vaak tegen de deurklink
Wat zeg je dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Wandelen heel zelden hoor, dan ben ik half wakker, sta ik op uit bed en dan al vrij snel besef ik dat ik droomdequote:
Onverstaanbaar gebrabbelquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat zeg je dan?Ik praat ook in mijn slaap maar die dingen herhaal ik wakker liever niet.
Oh dat 'slaapwandelen' doe ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:22 schreef STING het volgende:
[..]
Wandelen heel zelden hoor, dan ben ik half wakker, sta ik op uit bed en dan al vrij snel besef ik dat ik droomde
Praten doe ik zoals ik het heb begrepen ook zelden
Ik heb het liefst aparte dekbedden als we gaan slapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb wel zoiets, als je dan nog dekbedjat dan ben ik niet zo erg
Dat lijkt me zo raarquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ben wel blij met mijn boxspring met topper wat dat betreft. 27cm dik matras, 7cm topper + hoge poten, voelt wel alsof ik mijn slaapkamer tot hotelkamer hebt gepromoveerd nuquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:20 schreef Fripsel het volgende:
In hotels lijkt het vaak alsof je een giga bed hebt, alleen dan ligt er geen topper op. Lig je nog als twee sardientjes op een matras of eindigt de een in de spleet.
dan neem jij het dekbed van de logeerkamer maarquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het liefst aparte dekbedden als we gaan slapen
Alleen voor het slapen gaan en bij het wakker worden onder hetzelfde dekbed
Ja, voor de ander kan dat vreemd zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat 'slaapwandelen' doe ik ook.
Levert best vreemde situaties op.
Mijn slaapkamer voelt ook een beetje als een ouderwetse hotelkamer. Met zware gordijnen, behang, een echt schilderij en verder geen kledingkast of make up tafel ofzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben wel blij met mijn boxspring met topper wat dat betreft. 27cm dik matras, 7cm topper + hoge poten, voelt wel alsof ik mijn slaapkamer tot hotelkamer hebt gepromoveerd nu
O ik doelde eigenlijk op mod-gedragquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik zaag? Ik niet. Zojuist van Faxie was de eerste keer.
Gewoon een vrouw zoeken die geen dekens jatquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het liefst aparte dekbedden als we gaan slapen
Alleen voor het slapen gaan en bij het wakker worden onder hetzelfde dekbed
Haha, ja als m'n brein nogal actief was voor het slapen gaan, heb ik dat sneller volgens mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als mijn ex zat te gamen voor het slapen gaan ging hij s nachts praten over het gamen.
Nee ik heb "gewoon" een Ikea bed met lattenbodem en matras. (Zo gewoon is dat niet, ben super blij dat mijn bed als enige meubelstuk wel nieuw isquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Allemaal boxspring? Zit te denken aan nieuw bed maar geen flauw idee of dat verbetering is tov normale lattenbodem met enkel matras.
Ik heb geen boxspring.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Allemaal boxspring? Zit te denken aan nieuw bed maar geen flauw idee of dat verbetering is tov normale lattenbodem met enkel matras.
Neh, ik ben een lichte slaper en slapen is heilig, met z'n tweeen onder 1 dekbed vind ik al snel te warm en het leidt af.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw zoeken die geen dekens jat.
nee geen boxspring hier, heb een metalenframe met een auping lattenbodem met van dat gaas.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Ja daar kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:27 schreef STING het volgende:
[..]
Neh, ik ben een lichte slaper en slapen is heilig, met z'n tweeen onder 1 dekbed vind ik al snel te warm en het leidt af.ik benijd soms echt de mensen die overal en altijd kunnen slapen
Ik vind een boxspring zoveel fijnerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Kan me niet meer herinneren of we onder 1 of 2 dekbedden sliepenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me wat bij voorstellen.
Hadden wij daar ook last van? In mijn hoofd heb ik altijd prima geslapen in Damsko.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me niet meer herinneren of we onder 1 of 2 dekbedden sliepen
Maar geen struggles neegeen geplak tijdens het slapen
1 dekbed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me niet meer herinneren of we onder 1 of 2 dekbedden sliepen
Maar geen struggles neegeen geplak tijdens het slapen
Doe niet zo verbaasd, jij weet best dat STING mijn ex is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]![]()
![]()
sting en samzz waren net konijntjes?
Ik wist het nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe niet zo verbaasd, jij weet best dat STING mijn ex is.
Ik had een boxspring en nu een normaal bed en slaap 100x beter. Ligt er dus maar net aanquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben alleen slapen gewend. Gaat lastig worden mocht ik ooit nog een vriend krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, ok, dan was ik dat kennelijk toen gewend
ik heb deze net gekochtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef xFriendx het volgende:
En nieuwe fiets gekocht. Knap ding voor makkelijk lange afstanden. Nu nog nieuwe inbouw koelkast en luxe koffie apparaat. Zin om huis verder op te knappen met leuk spul. Vandaar ook bed. Nu ook zo'n metalen frame ding maar vind 'm niet zo mooi (meer)
doelde meer op het konijntjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Lot heb ik het zelf verteld. Jou nietquote:
Alles wentquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben alleen slapen gewend. Gaat lastig worden mocht ik ooit nog een vriend krijgen.
Oh, regen!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Lot heb ik het zelf verteld. Jou niet.
Watquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo raar dat je met je vriend samen slaapt dan? Of mis ik een referentie?quote:
Ik snap de metafoor ook niet echtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo raar dat je met je vriend samen slaapt dan? Of mis ik een referentie?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Watwist ik ook niet!
-pakt excel document erbij-
Is al lang geleden, 2011 ging t uit geloof ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Watwist ik ook niet!
-pakt excel document erbij-
laat maarquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo raar dat je met je vriend samen slaapt dan? Of mis ik een referentie?
Nee schat dat is een waterbed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:35 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb niet heel veel boxspring ervaring maar ik heb het idee dat je daar met seks wat minder grip op hebt?
Ik groeide op onder een schuin dak, heerlijk knus gevoel dat altijd als kind onder de dekens, als het hard regendequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
echt heIk heb platdak en met regen slaap ik altijd super lekker
Ik wilde zeggen Q, but that's just stupid.quote:
Glibber glibber glij je zo af zeker?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee schat dat is een waterbed.
de griebus wat is dat kut.
is dat kut ja? Stond nog n beetje op mijn todolistquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee schat dat is een waterbed.
de griebus wat is dat kut.
Nee. Het is gewoon kut om op te seksen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Glibber glibber glij je zo af zeker?
Denk aansluiting lat lange zijde bij hoofdeind. Als ik omdraai al. Of eens los met wat wd 40 misschien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]wat piept er dan? Het ding bestaat zo goed als uit 2 gehelen?
pics van je bed ook...quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk aansluiting lat lange zijde bij hoofdeind. Als ik omdraai al. Of eens los met wat wd 40 misschien.
Ik heb er een maand op geslapen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:37 schreef Samzz het volgende:
Een waterbed is sowieso kut. Slaapt alleen heerlijk als je heel stil ligt en rugpijn hebt.
Het is mijn ding ook absoluut niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er een maand op geslapen.
Maar uitgerust? Nee
Pas toen ik weer in een normaal bed lag sliep ik wel 14 uur lang elke dag voor een week lang. Dat is voor mijn doen echt veel
Dit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon kut om op te seksen.
Nieuwe spullenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef xFriendx het volgende:
En nieuwe fiets gekocht. Knap ding voor makkelijk lange afstanden. Nu nog nieuwe inbouw koelkast en luxe koffie apparaat. Zin om huis verder op te knappen met leuk spul. Vandaar ook bed. Nu ook zo'n metalen frame ding maar vind 'm niet zo mooi (meer)
Dat is zonde na al die jaren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen Q, but that's just stupid.
Ik wil best je ex worden, maar hou werkt dat precies? Samen naar de film enzo en dan een keer ruzie maken?quote:
Lekker af en toe, in 1 keer wat nieuwe spullenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef xFriendx het volgende:
Haar chocola geven en vervolgens weer stelen, done.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil best je ex worden, maar hou werkt dat precies? Samen naar de film enzo en dan een keer ruzie maken?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil best je ex worden, maar hou werkt dat precies? Samen naar de film enzo en dan een keer ruzie maken?
Dat is nog makkelijker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Haar chocola geven en vervolgens weer stelen, done.
Je had al lang Fok lijntjes kunnen hebben als je zou willen. Begin eens met een leuke selfie in US zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]dan heb ik ook eens een lijntje.
Nou ja, opknappen hoefde ik weinig. Gewoon een shitload aanschaffenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:43 schreef Fripsel het volgende:
Krijgen we ook huisopknapn foto's xfriendx?
Is ook een soort "opknappen" toch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, opknappen hoefde ik weinig. Gewoon een shitload aanschaffen
Nieuwe meubels, nieuwe gordijnen, nieuwe tv, nieuwe lampen etc. Waterornament voor in de tuin.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je had al lang Fok lijntjes kunnen hebben als je zou willen. Begin eens met een leuke selfie in US zou ik zeggen.
Of in KPD. Dat levert meer dm's opquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je had al lang Fok lijntjes kunnen hebben als je zou willen. Begin eens met een leuke selfie in US zou ik zeggen.
Toch knap hoe jij elk willekeurig onderwerp met één post weer op snapchat weet te brengen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:48 schreef Elvi het volgende:
Herkenbaarde mensen op snapchat kunnen dit bevestigen
Toch altijd fijn om te weten dat het allemaal niet uitmaakt, als je maar tetten hebt.quote:
Ja sorry ik heb ook een keer een sociaal ietsquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch knap hoe jij elk willekeurig onderwerp met één post weer op snapchat weet te brengen.
Bank heb ik inmiddels ook vervangen jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is ook een soort "opknappen" toch.
Whiiiii morgen bank. Ik wil zo graag met gestrekte benen kunnen liggen. En op mn bank zou ik wel wat meer ruimte met Rival willen.
We zouden eigenlijk allemaal briefjes op je rug moeten plakken met positieve dingen die ons juist opvallen.quote:
Ben zo blij met mijn "nieuwe" gordijnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet al bijna vijf jaar nieuwe gordijnen
Ik heb nu eindelijk verduisterende gordijnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben zo blij met mijn "nieuwe" gordijnen.
Scheelt dat ik weet dat je ook een leuk koppie hebt. En humor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch altijd fijn om te weten dat het allemaal niet uitmaakt, als je maar tetten hebt.
en dan nodig je geen kudde foksters uit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bank heb ik inmiddels ook vervangen jakon er al languit op nu maar nog meer ruimte. Geniet dan echt van avondjes film. Bier of wijn, blu Ray, surround geluid, weinig licht aan en lekker genieten.
Whehe die van mij zijn vervangen voor witte half doorschijnende. Maar niet in de slaapkamer hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nu eindelijk verduisterende gordijnen
En waar staan de jouwe dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waar staat die van jou dan? Heb hem nog niet gevonden.
Zeg wanneer is die housewarming eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Whehe die van mij zijn vervangen voor witte half doorschijnende. Maar niet in de slaapkamer hoor.
Wel een beetje jammer voor mijn housewarming sleepovers.![]()
![]()
Zou wel passen. Ik noteer 'm even.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en dan nodig je geen kudde foksters uit?
Je moet nog 3 weken mijn gezeur aanhoren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg wanneer is die housewarming eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou wel passen. Ik noteer 'm even.
Nog zo een waar we briefjes op de rug moeten plakken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Herkenbaarde mensen op snapchat kunnen dit bevestigen
Daarna vind je vast wel een ander onderwerp.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:54 schreef Fripsel het volgende:
Je moet nog 3 weken mijn gezeur aanhoren.
Ik niet. Ik ben in love met mijn spulletjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook nieuwe spullen
#koopverslaafd
ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook nieuwe spullen
#koopverslaafd
Ik gok wel langerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je moet nog 3 weken mijn gezeur aanhoren.
Hier regent het zachtjes. Ik vind t heerlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef CherryLips het volgende:
He klote, zo te zien is het hier afgelopen met het mooie weer
Gelukkig nog op het strand geluncht vandaag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef CherryLips het volgende:
He klote, zo te zien is het hier afgelopen met het mooie weer
ALS IK ZOU LEUK BEN WAAROM HEB IK DAN GEEN VRIENDJE GVDquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nog zo een waar we briefjes op de rug moeten plakken.![]()
Jezelf uitnodigen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg wanneer is die housewarming eigenlijk?
Vandaag nog ruim 200 baantjes getrokkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig nog op het strand geluncht vandaag.
Fixedquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig nog op het strand gelegen vandaag.
Bijna net zo leuk, denk ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag nog ruim 200 baantjes getrokkenwel klein zwembadje.
Om maar in de woorden van RuPaul te spreken, If you can't love yourself then how in the heck can someone else?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
ALS IK ZOU LEUK BEN WAAROM HEB IK DAN GEEN VRIENDJE GVD![]()
l(
Ah incrowd shit in een incrowd topic, mega classy.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Daarna nog een boel na pret hoop ik.
HOE MOET DEZE 23 JARIGE SNOTAAP DAT NOU WETEN.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
ALS IK ZOU LEUK BEN WAAROM HEB IK DAN GEEN VRIENDJE GVD![]()
l(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Organiseren wij over drie weken een meat n'cocktails feestje dat die housewarming doet verbleken tot een kringverjaardag bij een gemiddelde Staphorster familie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:57 schreef HostiMeister het volgende:
Ah incrowd shit in een incrowd topic, mega classy.
Ben ik daarvoor dan wel uitgenodigdquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Organiseren wij over drie weken een meat n'cocktails feestje dat die housewarming doet verbleken tot een kringverjaardag bij een gemiddelde Staphorster familie.
Goh, snapchat, wat een verrassing.quote:
Done.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Organiseren wij over drie weken een meat n'cocktails feestje dat die housewarming doet verbleken tot een kringverjaardag bij een gemiddelde Staphorster familie.
Dat is fijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben in love met mijn spulletjes. Oud en nieuw
.
Niet zo handig als je wilt sparenquote:
Uiteraard.quote:
Dat heb je gewoon met de wetenschap van onze komst zo gedaan héquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Whehe die van mij zijn vervangen voor witte half doorschijnende. Maar niet in de slaapkamer hoor.
Wel een beetje jammer voor mijn housewarming sleepovers.![]()
![]()
Dat... Voorzien van OMGWTFBBQ!!!einz commentaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat IS Snapchat nou eigenlijk? Behalve stomme oortjes en ogen en neus enzo.
Echt he 20k zou niks zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is fijn![]()
Als ik 20k zou winnen dan gaat het gelijk allemaal op
[..]
Niet zo handig als je wilt sparen
Was niet eens bewustquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, snapchat, wat een verrassing.
I'm inquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo erg is het al gesteld met je.quote:
Oh, dan zou ik het ook wel wetenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is fijn![]()
Als ik 20k zou winnen dan gaat het gelijk allemaal op
[..]
Niet zo handig als je wilt sparen
Ik zou deel van de hypotheek aflossen en met de rest even leuk naar australie ofzo gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he 20k zou niks zijn.
Zoveel plannen nog...
Als 'xennial' nooit aan begonnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat IS Snapchat nou eigenlijk? Behalve stomme oortjes en ogen en neus enzo.
Wel waarheid denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om maar in de woorden van RuPaul te spreken, If you can't love yourself then how in the heck can someone else?
Of zoiets.
Succes gegarandeerd.quote:
quote:
O ik heb verder alles welquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:03 schreef STING het volgende:
[..]
Als 'xennial' nooit aan begonnennet als Instagram, Pinterest, Twitter, etc.
Alleen Facebook en LinkedIn eigenlijk.
Tuurlijk is dat waarheid. Al gaat die waarheid niet altijd opquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd.
Zeg eens, wat vinden we van drugs?
50k ook nog, misschien zelf wel 70 of 80quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he 20k zou niks zijn.
Zoveel plannen nog...
Ik zou juist in het huis investerenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou deel van de hypotheek aflossen en met de rest even leuk naar australie ofzo gaan.
Ik regel de strippers vastquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil pas een housewarming als ik naar huize Avondrood ga!
Moet ik wel een paar maandjes voor sparen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:04 schreef Fripsel het volgende:
20.000 euro zou een onvoorstelbaar verschil maken.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik wel een paar maandjes voor sparen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
50k ook nog, misschien zelf wel 70 of 80
Muv hypotheek aflossen dan
Instagram en Pinterest heb ik. Instagram zelfs al vanaf toen t net nieuw was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:03 schreef STING het volgende:
[..]
Als 'xennial' nooit aan begonnennet als Instagram, Pinterest, Twitter, etc.
Alleen Facebook en LinkedIn eigenlijk.
Voor de meat n' cocktail of de housewarming in huize Avondrood?quote:
Probeer dan ook eens high class escort.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Plebejerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Inb4 dopfles ajoh 2 daagjes werken
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer dan ook eens high class escort te zijn #trybeforeyoudie
En niet al te veel uitgeven. En een paar is meer dan twee hoor.quote:
Dit gaat HE-LE-MAAL goed komenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik de drank en drugs wel.
Beide natuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de meat n' cocktail of de housewarming in huize Avondrood?
Zou niet weten waar ik ze allemaal moet laten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:05 schreef Samzz het volgende:
Mijn ervaring met FOK!ers heeft me geleerd dat je ze niet allemaal tegelijk in je huis moet willen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer dan ook eens high class escort.
Precies alles wat hier gedaan is, kunststof kozijnen all around. Hoewel vermoed dat je ze beneden dN al hebt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou juist in het huis investerenkunstof kozijnen boven. Dakkapel zolder openslaande ramen beneden. Badkamertje doen.
Hosti don't pay for the pussy.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer dan ook eens high class escort.
Oh je snapt m niet. Zondequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hosti don't pay for the pussy.
Byob?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zou niet weten waar ik ze allemaal moet laten.En waar het bier van te betalen. En er komen ook niet Fokkers.
Enige is de keuken hier...quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies alles wat hier gedaan is, kunststof kozijnen all around. Hoewel vermoed dat je ze beneden dN al hebt.
Niet eens een bloemetje na het batsen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hosti don't pay for the pussy.
Ja preciesquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ja hoor geen probleem
#wantdieeurosgaannietmeealsjedoodbent
Dat is wel heel karig als je zelf een feesje organiseert.quote:
Noem je me nou een high class escortquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht even, ben je nu jezelf aan het aanbieden
Ow is Samzz van beroep gewisseld?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht even, ben je nu jezelf aan het aanbieden
Word nog steeds mijn huis niet groter van. En zoals ik dus al zei, er komen ook niet Fokkers. Ik ben blij met de mensen die erbij zijn.quote:
Is dat geen compliment dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noem je me nou een high class escort?
Wilde het al niet skeer noemen, maar op die leeftijd kan dat vast wel toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel heel karig als je zelf een feesje organiseert.
Als ik betaald zou worden wat de meiden van mijn vriendin betaald krijgen zou ik t meteen doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow is Samzz van beroep gewisseld?
Ze deed vandaag de indruk wekken dat ze daar wellicht haar zak centje wel mee wil verdienenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow is Samzz van beroep gewisseld?
Wat dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik betaald zou worden wat de meiden van mijn vriendin betaald krijgen zou ik t meteen doen.
Als je in een studentenhuis woont misschien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wilde het al niet skeer noemen, maar op die leeftijd kan dat vast wel toch?
Dan eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je in een studentenhuis woont misschien.
Nou ja, kregen. Want ze zit niet meer in de escortservice. Maar die meiden namen 10000 per maand mee naar huis.quote:
Where do I sign up?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, kregen. Want ze zit niet meer in de escortservice. Maar die meiden namen 10000 per maand mee naar huis.
Ik heb wel eens zo'n themafeestje gehad. Zo'n all American bring your own food-party. Is een tijdje in geweestquote:
voor een dergelijk beroep vind ik dat eigenlijk best redelijk, ik moet er niet aan denken om iedereen die je ''besteld'' het naar de zin te moeten maken en seks mee te moeten hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, kregen. Want ze zit niet meer in de escortservice. Maar die meiden namen 10000 per maand mee naar huis.
Ja nergens meer want de service bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Where do I sign up?![]()
![]()
Alhoewel ik een ex scharrel had die binnen een maand ook een nieuwe Zafira bij elkaar had gebatst.
lotthuisbezorgd.nl?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
voor een dergelijk beroep vind ik dat eigenlijk best redelijk, ik moet er niet aan denken om iedereen die je ''besteld'' het naar de zin te moeten maken en seks mee te moeten hebben.
Dat moet niet. Deze meiden mochten gerust weigeren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
voor een dergelijk beroep vind ik dat eigenlijk best redelijk, ik moet er niet aan denken om iedereen die je ''besteld'' het naar de zin te moeten maken en seks mee te moeten hebben.
Enkel studieschuld, maar sparen lukt vrij aardig zelfs met die lousy 4/6 maanden flexcontractenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook amper. Prima rond komen
Geem schulden maar sparen lukt niet zo goed
Ja zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat verandert al een hoopquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet niet. Deze meiden mochten gerust weigeren.
Zwaar levenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook amper. Prima rond komen
Geem schulden maar sparen lukt niet zo goed
netjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Enkel studieschuld, maar sparen lukt vrij aardig zelfs met die lousy 4/6 maanden flexcontracten
High class escort he. Dan heb je meer mogelijkheden dan wanneer je een raam op de Wallen hebt.quote:
dat zal maar als je bijna iedereen weigert schiet het ook niet opquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet niet. Deze meiden mochten gerust weigeren.
ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
High class escort he. Dan heb je meer mogelijkheden dan wanneer je een raam op de Wallen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |