Juistquote:
ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik word altijd wakker omdat ik moet plassen.
240x240 groot genoeg?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dan moet je gewoon n groter dekbed kopen heb ik gemerkt
Dat ik zaag? Ik niet. Zojuist van Faxie was de eerste keerquote:
Serieusquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ik praat soms in m'n slaap
en zelfs soms slaapwandelen
Ik loop eindelijk niet meer tegen Rival zijn gitaar onderweg naar de wc.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ooken dan loop ik slaapdronken naar de wc en stoot steevast mijn voet in de hal en loop vaak tegen de deurklink
Wat zeg je dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Wandelen heel zelden hoor, dan ben ik half wakker, sta ik op uit bed en dan al vrij snel besef ik dat ik droomdequote:
Onverstaanbaar gebrabbelquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat zeg je dan?Ik praat ook in mijn slaap maar die dingen herhaal ik wakker liever niet.
Oh dat 'slaapwandelen' doe ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:22 schreef STING het volgende:
[..]
Wandelen heel zelden hoor, dan ben ik half wakker, sta ik op uit bed en dan al vrij snel besef ik dat ik droomde
Praten doe ik zoals ik het heb begrepen ook zelden
Ik heb het liefst aparte dekbedden als we gaan slapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb wel zoiets, als je dan nog dekbedjat dan ben ik niet zo erg
Dat lijkt me zo raarquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ben wel blij met mijn boxspring met topper wat dat betreft. 27cm dik matras, 7cm topper + hoge poten, voelt wel alsof ik mijn slaapkamer tot hotelkamer hebt gepromoveerd nuquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:20 schreef Fripsel het volgende:
In hotels lijkt het vaak alsof je een giga bed hebt, alleen dan ligt er geen topper op. Lig je nog als twee sardientjes op een matras of eindigt de een in de spleet.
dan neem jij het dekbed van de logeerkamer maarquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het liefst aparte dekbedden als we gaan slapen
Alleen voor het slapen gaan en bij het wakker worden onder hetzelfde dekbed
Ja, voor de ander kan dat vreemd zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat 'slaapwandelen' doe ik ook.
Levert best vreemde situaties op.
Mijn slaapkamer voelt ook een beetje als een ouderwetse hotelkamer. Met zware gordijnen, behang, een echt schilderij en verder geen kledingkast of make up tafel ofzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben wel blij met mijn boxspring met topper wat dat betreft. 27cm dik matras, 7cm topper + hoge poten, voelt wel alsof ik mijn slaapkamer tot hotelkamer hebt gepromoveerd nu
O ik doelde eigenlijk op mod-gedragquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik zaag? Ik niet. Zojuist van Faxie was de eerste keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |