Was niet eens bewustquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, snapchat, wat een verrassing.
I'm inquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Organiseren wij over drie weken een meat n'cocktails feestje dat die housewarming doet verbleken tot een kringverjaardag bij een gemiddelde Staphorster familie.
Zo erg is het al gesteld met je.quote:
Oh, dan zou ik het ook wel wetenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is fijn![]()
Als ik 20k zou winnen dan gaat het gelijk allemaal op
[..]
Niet zo handig als je wilt sparen
Ik zou deel van de hypotheek aflossen en met de rest even leuk naar australie ofzo gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he 20k zou niks zijn.
Zoveel plannen nog...
Als 'xennial' nooit aan begonnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat IS Snapchat nou eigenlijk? Behalve stomme oortjes en ogen en neus enzo.
Wel waarheid denk ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om maar in de woorden van RuPaul te spreken, If you can't love yourself then how in the heck can someone else?
Of zoiets.
Succes gegarandeerd.quote:
quote:
O ik heb verder alles welquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:03 schreef STING het volgende:
[..]
Als 'xennial' nooit aan begonnennet als Instagram, Pinterest, Twitter, etc.
Alleen Facebook en LinkedIn eigenlijk.
Tuurlijk is dat waarheid. Al gaat die waarheid niet altijd opquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd.
Zeg eens, wat vinden we van drugs?
50k ook nog, misschien zelf wel 70 of 80quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he 20k zou niks zijn.
Zoveel plannen nog...
Ik zou juist in het huis investerenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou deel van de hypotheek aflossen en met de rest even leuk naar australie ofzo gaan.
Ik regel de strippers vastquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil pas een housewarming als ik naar huize Avondrood ga!
Moet ik wel een paar maandjes voor sparen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:04 schreef Fripsel het volgende:
20.000 euro zou een onvoorstelbaar verschil maken.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik wel een paar maandjes voor sparen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
50k ook nog, misschien zelf wel 70 of 80
Muv hypotheek aflossen dan
Instagram en Pinterest heb ik. Instagram zelfs al vanaf toen t net nieuw was.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:03 schreef STING het volgende:
[..]
Als 'xennial' nooit aan begonnennet als Instagram, Pinterest, Twitter, etc.
Alleen Facebook en LinkedIn eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |