Hier regent het zachtjes. Ik vind t heerlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef CherryLips het volgende:
He klote, zo te zien is het hier afgelopen met het mooie weer
Gelukkig nog op het strand geluncht vandaag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef CherryLips het volgende:
He klote, zo te zien is het hier afgelopen met het mooie weer
ALS IK ZOU LEUK BEN WAAROM HEB IK DAN GEEN VRIENDJE GVDquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nog zo een waar we briefjes op de rug moeten plakken.![]()
Jezelf uitnodigen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg wanneer is die housewarming eigenlijk?
Vandaag nog ruim 200 baantjes getrokkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig nog op het strand geluncht vandaag.
Fixedquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig nog op het strand gelegen vandaag.
Bijna net zo leuk, denk ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag nog ruim 200 baantjes getrokkenwel klein zwembadje.
Om maar in de woorden van RuPaul te spreken, If you can't love yourself then how in the heck can someone else?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
ALS IK ZOU LEUK BEN WAAROM HEB IK DAN GEEN VRIENDJE GVD![]()
l(
Ah incrowd shit in een incrowd topic, mega classy.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Daarna nog een boel na pret hoop ik.
HOE MOET DEZE 23 JARIGE SNOTAAP DAT NOU WETEN.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
ALS IK ZOU LEUK BEN WAAROM HEB IK DAN GEEN VRIENDJE GVD![]()
l(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Organiseren wij over drie weken een meat n'cocktails feestje dat die housewarming doet verbleken tot een kringverjaardag bij een gemiddelde Staphorster familie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:57 schreef HostiMeister het volgende:
Ah incrowd shit in een incrowd topic, mega classy.
Ben ik daarvoor dan wel uitgenodigdquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Organiseren wij over drie weken een meat n'cocktails feestje dat die housewarming doet verbleken tot een kringverjaardag bij een gemiddelde Staphorster familie.
Goh, snapchat, wat een verrassing.quote:
Done.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Organiseren wij over drie weken een meat n'cocktails feestje dat die housewarming doet verbleken tot een kringverjaardag bij een gemiddelde Staphorster familie.
Dat is fijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben in love met mijn spulletjes. Oud en nieuw
.
Niet zo handig als je wilt sparenquote:
Uiteraard.quote:
Dat heb je gewoon met de wetenschap van onze komst zo gedaan héquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Whehe die van mij zijn vervangen voor witte half doorschijnende. Maar niet in de slaapkamer hoor.
Wel een beetje jammer voor mijn housewarming sleepovers.![]()
![]()
Dat... Voorzien van OMGWTFBBQ!!!einz commentaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat IS Snapchat nou eigenlijk? Behalve stomme oortjes en ogen en neus enzo.
Echt he 20k zou niks zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is fijn![]()
Als ik 20k zou winnen dan gaat het gelijk allemaal op
[..]
Niet zo handig als je wilt sparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |