Bank heb ik inmiddels ook vervangen jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is ook een soort "opknappen" toch.
Whiiiii morgen bank. Ik wil zo graag met gestrekte benen kunnen liggen. En op mn bank zou ik wel wat meer ruimte met Rival willen.
We zouden eigenlijk allemaal briefjes op je rug moeten plakken met positieve dingen die ons juist opvallen.quote:
Ben zo blij met mijn "nieuwe" gordijnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet al bijna vijf jaar nieuwe gordijnen
Ik heb nu eindelijk verduisterende gordijnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben zo blij met mijn "nieuwe" gordijnen.
Scheelt dat ik weet dat je ook een leuk koppie hebt. En humor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch altijd fijn om te weten dat het allemaal niet uitmaakt, als je maar tetten hebt.
en dan nodig je geen kudde foksters uit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bank heb ik inmiddels ook vervangen jakon er al languit op nu maar nog meer ruimte. Geniet dan echt van avondjes film. Bier of wijn, blu Ray, surround geluid, weinig licht aan en lekker genieten.
Whehe die van mij zijn vervangen voor witte half doorschijnende. Maar niet in de slaapkamer hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nu eindelijk verduisterende gordijnen
En waar staan de jouwe dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waar staat die van jou dan? Heb hem nog niet gevonden.
Zeg wanneer is die housewarming eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Whehe die van mij zijn vervangen voor witte half doorschijnende. Maar niet in de slaapkamer hoor.
Wel een beetje jammer voor mijn housewarming sleepovers.![]()
![]()
Zou wel passen. Ik noteer 'm even.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en dan nodig je geen kudde foksters uit?
Je moet nog 3 weken mijn gezeur aanhoren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg wanneer is die housewarming eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou wel passen. Ik noteer 'm even.
Nog zo een waar we briefjes op de rug moeten plakken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Herkenbaarde mensen op snapchat kunnen dit bevestigen
Daarna vind je vast wel een ander onderwerp.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:54 schreef Fripsel het volgende:
Je moet nog 3 weken mijn gezeur aanhoren.
Ik niet. Ik ben in love met mijn spulletjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook nieuwe spullen
#koopverslaafd
ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook nieuwe spullen
#koopverslaafd
Ik gok wel langerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je moet nog 3 weken mijn gezeur aanhoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |