Dit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon kut om op te seksen.
Nieuwe spullenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef xFriendx het volgende:
En nieuwe fiets gekocht. Knap ding voor makkelijk lange afstanden. Nu nog nieuwe inbouw koelkast en luxe koffie apparaat. Zin om huis verder op te knappen met leuk spul. Vandaar ook bed. Nu ook zo'n metalen frame ding maar vind 'm niet zo mooi (meer)
Dat is zonde na al die jaren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen Q, but that's just stupid.
Ik wil best je ex worden, maar hou werkt dat precies? Samen naar de film enzo en dan een keer ruzie maken?quote:
Lekker af en toe, in 1 keer wat nieuwe spullenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef xFriendx het volgende:
En nieuwe fiets gekocht. Knap ding voor makkelijk lange afstanden. Nu nog nieuwe inbouw koelkast en luxe koffie apparaat. Zin om huis verder op te knappen met leuk spul. Vandaar ook bed. Nu ook zo'n metalen frame ding maar vind 'm niet zo mooi (meer)
Haar chocola geven en vervolgens weer stelen, done.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil best je ex worden, maar hou werkt dat precies? Samen naar de film enzo en dan een keer ruzie maken?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil best je ex worden, maar hou werkt dat precies? Samen naar de film enzo en dan een keer ruzie maken?
Dat is nog makkelijker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Haar chocola geven en vervolgens weer stelen, done.
Je had al lang Fok lijntjes kunnen hebben als je zou willen. Begin eens met een leuke selfie in US zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]dan heb ik ook eens een lijntje.
Nou ja, opknappen hoefde ik weinig. Gewoon een shitload aanschaffenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:43 schreef Fripsel het volgende:
Krijgen we ook huisopknapn foto's xfriendx?
Is ook een soort "opknappen" toch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, opknappen hoefde ik weinig. Gewoon een shitload aanschaffen
Nieuwe meubels, nieuwe gordijnen, nieuwe tv, nieuwe lampen etc. Waterornament voor in de tuin.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je had al lang Fok lijntjes kunnen hebben als je zou willen. Begin eens met een leuke selfie in US zou ik zeggen.
Of in KPD. Dat levert meer dm's opquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je had al lang Fok lijntjes kunnen hebben als je zou willen. Begin eens met een leuke selfie in US zou ik zeggen.
Toch knap hoe jij elk willekeurig onderwerp met één post weer op snapchat weet te brengen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:48 schreef Elvi het volgende:
Herkenbaarde mensen op snapchat kunnen dit bevestigen
Toch altijd fijn om te weten dat het allemaal niet uitmaakt, als je maar tetten hebt.quote:
Ja sorry ik heb ook een keer een sociaal ietsquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch knap hoe jij elk willekeurig onderwerp met één post weer op snapchat weet te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |