Haha, ja als m'n brein nogal actief was voor het slapen gaan, heb ik dat sneller volgens mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als mijn ex zat te gamen voor het slapen gaan ging hij s nachts praten over het gamen.
Nee ik heb "gewoon" een Ikea bed met lattenbodem en matras. (Zo gewoon is dat niet, ben super blij dat mijn bed als enige meubelstuk wel nieuw isquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Allemaal boxspring? Zit te denken aan nieuw bed maar geen flauw idee of dat verbetering is tov normale lattenbodem met enkel matras.
Ik heb geen boxspring.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Allemaal boxspring? Zit te denken aan nieuw bed maar geen flauw idee of dat verbetering is tov normale lattenbodem met enkel matras.
Neh, ik ben een lichte slaper en slapen is heilig, met z'n tweeen onder 1 dekbed vind ik al snel te warm en het leidt af.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een vrouw zoeken die geen dekens jat.
nee geen boxspring hier, heb een metalenframe met een auping lattenbodem met van dat gaas.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Ja daar kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:27 schreef STING het volgende:
[..]
Neh, ik ben een lichte slaper en slapen is heilig, met z'n tweeen onder 1 dekbed vind ik al snel te warm en het leidt af.ik benijd soms echt de mensen die overal en altijd kunnen slapen
Ik vind een boxspring zoveel fijnerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Kan me niet meer herinneren of we onder 1 of 2 dekbedden sliepenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me wat bij voorstellen.
Hadden wij daar ook last van? In mijn hoofd heb ik altijd prima geslapen in Damsko.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me niet meer herinneren of we onder 1 of 2 dekbedden sliepen
Maar geen struggles neegeen geplak tijdens het slapen
1 dekbed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Kan me niet meer herinneren of we onder 1 of 2 dekbedden sliepen
Maar geen struggles neegeen geplak tijdens het slapen
Doe niet zo verbaasd, jij weet best dat STING mijn ex is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]![]()
![]()
sting en samzz waren net konijntjes?
Ik wist het nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe niet zo verbaasd, jij weet best dat STING mijn ex is.
Ik had een boxspring en nu een normaal bed en slaap 100x beter. Ligt er dus maar net aanquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben alleen slapen gewend. Gaat lastig worden mocht ik ooit nog een vriend krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, ok, dan was ik dat kennelijk toen gewend
ik heb deze net gekochtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef xFriendx het volgende:
En nieuwe fiets gekocht. Knap ding voor makkelijk lange afstanden. Nu nog nieuwe inbouw koelkast en luxe koffie apparaat. Zin om huis verder op te knappen met leuk spul. Vandaar ook bed. Nu ook zo'n metalen frame ding maar vind 'm niet zo mooi (meer)
doelde meer op het konijntjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Lot heb ik het zelf verteld. Jou nietquote:
Alles wentquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben alleen slapen gewend. Gaat lastig worden mocht ik ooit nog een vriend krijgen.
Oh, regen!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Lot heb ik het zelf verteld. Jou niet.
Watquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo raar dat je met je vriend samen slaapt dan? Of mis ik een referentie?quote:
Ik snap de metafoor ook niet echtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo raar dat je met je vriend samen slaapt dan? Of mis ik een referentie?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Watwist ik ook niet!
-pakt excel document erbij-
Is al lang geleden, 2011 ging t uit geloof ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Watwist ik ook niet!
-pakt excel document erbij-
laat maarquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo raar dat je met je vriend samen slaapt dan? Of mis ik een referentie?
Nee schat dat is een waterbed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:35 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb niet heel veel boxspring ervaring maar ik heb het idee dat je daar met seks wat minder grip op hebt?
Ik groeide op onder een schuin dak, heerlijk knus gevoel dat altijd als kind onder de dekens, als het hard regendequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
echt heIk heb platdak en met regen slaap ik altijd super lekker
Ik wilde zeggen Q, but that's just stupid.quote:
Glibber glibber glij je zo af zeker?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee schat dat is een waterbed.
de griebus wat is dat kut.
is dat kut ja? Stond nog n beetje op mijn todolistquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee schat dat is een waterbed.
de griebus wat is dat kut.
Nee. Het is gewoon kut om op te seksen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Glibber glibber glij je zo af zeker?
Denk aansluiting lat lange zijde bij hoofdeind. Als ik omdraai al. Of eens los met wat wd 40 misschien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]wat piept er dan? Het ding bestaat zo goed als uit 2 gehelen?
pics van je bed ook...quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk aansluiting lat lange zijde bij hoofdeind. Als ik omdraai al. Of eens los met wat wd 40 misschien.
Ik heb er een maand op geslapen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:37 schreef Samzz het volgende:
Een waterbed is sowieso kut. Slaapt alleen heerlijk als je heel stil ligt en rugpijn hebt.
Het is mijn ding ook absoluut niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er een maand op geslapen.
Maar uitgerust? Nee
Pas toen ik weer in een normaal bed lag sliep ik wel 14 uur lang elke dag voor een week lang. Dat is voor mijn doen echt veel
Dit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon kut om op te seksen.
Nieuwe spullenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef xFriendx het volgende:
En nieuwe fiets gekocht. Knap ding voor makkelijk lange afstanden. Nu nog nieuwe inbouw koelkast en luxe koffie apparaat. Zin om huis verder op te knappen met leuk spul. Vandaar ook bed. Nu ook zo'n metalen frame ding maar vind 'm niet zo mooi (meer)
Dat is zonde na al die jaren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen Q, but that's just stupid.
Ik wil best je ex worden, maar hou werkt dat precies? Samen naar de film enzo en dan een keer ruzie maken?quote:
Lekker af en toe, in 1 keer wat nieuwe spullenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:31 schreef xFriendx het volgende:
Haar chocola geven en vervolgens weer stelen, done.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil best je ex worden, maar hou werkt dat precies? Samen naar de film enzo en dan een keer ruzie maken?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil best je ex worden, maar hou werkt dat precies? Samen naar de film enzo en dan een keer ruzie maken?
Dat is nog makkelijker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Haar chocola geven en vervolgens weer stelen, done.
Je had al lang Fok lijntjes kunnen hebben als je zou willen. Begin eens met een leuke selfie in US zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]dan heb ik ook eens een lijntje.
Nou ja, opknappen hoefde ik weinig. Gewoon een shitload aanschaffenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:43 schreef Fripsel het volgende:
Krijgen we ook huisopknapn foto's xfriendx?
Is ook een soort "opknappen" toch.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, opknappen hoefde ik weinig. Gewoon een shitload aanschaffen
Nieuwe meubels, nieuwe gordijnen, nieuwe tv, nieuwe lampen etc. Waterornament voor in de tuin.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je had al lang Fok lijntjes kunnen hebben als je zou willen. Begin eens met een leuke selfie in US zou ik zeggen.
Of in KPD. Dat levert meer dm's opquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je had al lang Fok lijntjes kunnen hebben als je zou willen. Begin eens met een leuke selfie in US zou ik zeggen.
Toch knap hoe jij elk willekeurig onderwerp met één post weer op snapchat weet te brengen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:48 schreef Elvi het volgende:
Herkenbaarde mensen op snapchat kunnen dit bevestigen
Toch altijd fijn om te weten dat het allemaal niet uitmaakt, als je maar tetten hebt.quote:
Ja sorry ik heb ook een keer een sociaal ietsquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch knap hoe jij elk willekeurig onderwerp met één post weer op snapchat weet te brengen.
Bank heb ik inmiddels ook vervangen jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is ook een soort "opknappen" toch.
Whiiiii morgen bank. Ik wil zo graag met gestrekte benen kunnen liggen. En op mn bank zou ik wel wat meer ruimte met Rival willen.
We zouden eigenlijk allemaal briefjes op je rug moeten plakken met positieve dingen die ons juist opvallen.quote:
Ben zo blij met mijn "nieuwe" gordijnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet al bijna vijf jaar nieuwe gordijnen
Ik heb nu eindelijk verduisterende gordijnenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben zo blij met mijn "nieuwe" gordijnen.
Scheelt dat ik weet dat je ook een leuk koppie hebt. En humor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch altijd fijn om te weten dat het allemaal niet uitmaakt, als je maar tetten hebt.
en dan nodig je geen kudde foksters uit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bank heb ik inmiddels ook vervangen jakon er al languit op nu maar nog meer ruimte. Geniet dan echt van avondjes film. Bier of wijn, blu Ray, surround geluid, weinig licht aan en lekker genieten.
Whehe die van mij zijn vervangen voor witte half doorschijnende. Maar niet in de slaapkamer hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nu eindelijk verduisterende gordijnen
En waar staan de jouwe dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waar staat die van jou dan? Heb hem nog niet gevonden.
Zeg wanneer is die housewarming eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Whehe die van mij zijn vervangen voor witte half doorschijnende. Maar niet in de slaapkamer hoor.
Wel een beetje jammer voor mijn housewarming sleepovers.![]()
![]()
Zou wel passen. Ik noteer 'm even.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en dan nodig je geen kudde foksters uit?
Je moet nog 3 weken mijn gezeur aanhoren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg wanneer is die housewarming eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou wel passen. Ik noteer 'm even.
Nog zo een waar we briefjes op de rug moeten plakken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Herkenbaarde mensen op snapchat kunnen dit bevestigen
Daarna vind je vast wel een ander onderwerp.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:54 schreef Fripsel het volgende:
Je moet nog 3 weken mijn gezeur aanhoren.
Ik niet. Ik ben in love met mijn spulletjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook nieuwe spullen
#koopverslaafd
ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook nieuwe spullen
#koopverslaafd
Ik gok wel langerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je moet nog 3 weken mijn gezeur aanhoren.
Hier regent het zachtjes. Ik vind t heerlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef CherryLips het volgende:
He klote, zo te zien is het hier afgelopen met het mooie weer
Gelukkig nog op het strand geluncht vandaag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:55 schreef CherryLips het volgende:
He klote, zo te zien is het hier afgelopen met het mooie weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |