Ik heb er zelf nooit last vanquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nu besef ik me weer dat ik lekker geen gesnurk meer moet aanhoren alsof er een heel oerwoud gekapt moet worden.
Moet wel zeggen dat het echt veel verschil maakt wie er naast je ligt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:09 schreef Samzz het volgende:
Daarom alleen slapen. Geen gesnurk, geen gedraai, geen kachel in je bed
.
Dekbed en bed voor jezelfquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:09 schreef Samzz het volgende:
Daarom alleen slapen. Geen gesnurk, geen gedraai, geen kachel in je bed
.
Ook datquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dekbed en bed voor jezelfGeen getouwtrek wie welk deel van het dekbed mag krijgen
Waarom niet gewoon twee dekbedden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dekbed en bed voor jezelfGeen getouwtrek wie welk deel van het dekbed mag krijgen
dan moet je gewoon n groter dekbed kopen heb ik gemerktquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Rival is echt mijn droom slaappartner. (Lekker klef weerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon twee dekbedden?
Zo eentje heb ik ook regelmatig in mijn bed, echt heel fijn en veilig is dat <3quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Rival is echt mijn droom slaappartner. (Lekker klef weer).
Die kruipt in zijn slaap nog achter me aan om tegen me aan te kunnen liggen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook regelmatig in mijn bed, echt heel fijn en veilig is dat <3
Zonder mijn vriendje naast me slaap ik hooguit twee/drie uur en met hem gewoon een volle nachtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]![]()
Ik zweet zelfs minder als ik met hem slaap.
Hoezo is dat ideaal.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Rival is echt mijn droom slaappartner. (Lekker klef weer).
Die kruipt in zijn slaap nog achter me aan om tegen me aan te kunnen liggen.
Als je nog niet wilt slapen snap ik dat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Geeft me een heel veilig en geliefd gevoel.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je nog niet wilt slapen snap ik dat.
Dat jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:16 schreef Samzz het volgende:
Ik zou doodgaan met iemand de hele nacht tegen me aan geplakt. Vreselijk.
Ruimte.
Ik val vaak tegen hem aan in slaap en word zo ook weer wakker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je nog niet wilt slapen snap ik dat.
Oh ik word altijd wakker omdat ik moet plassen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het fijnste van samen slapen is wakker gekust/geknuffeld te worden
Juistquote:
ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik word altijd wakker omdat ik moet plassen.
240x240 groot genoeg?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dan moet je gewoon n groter dekbed kopen heb ik gemerkt
Dat ik zaag? Ik niet. Zojuist van Faxie was de eerste keerquote:
Serieusquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ik praat soms in m'n slaap
en zelfs soms slaapwandelen
Ik loop eindelijk niet meer tegen Rival zijn gitaar onderweg naar de wc.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ooken dan loop ik slaapdronken naar de wc en stoot steevast mijn voet in de hal en loop vaak tegen de deurklink
Wat zeg je dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Wandelen heel zelden hoor, dan ben ik half wakker, sta ik op uit bed en dan al vrij snel besef ik dat ik droomdequote:
Onverstaanbaar gebrabbelquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat zeg je dan?Ik praat ook in mijn slaap maar die dingen herhaal ik wakker liever niet.
Oh dat 'slaapwandelen' doe ik ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:22 schreef STING het volgende:
[..]
Wandelen heel zelden hoor, dan ben ik half wakker, sta ik op uit bed en dan al vrij snel besef ik dat ik droomde
Praten doe ik zoals ik het heb begrepen ook zelden
Ik heb het liefst aparte dekbedden als we gaan slapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb wel zoiets, als je dan nog dekbedjat dan ben ik niet zo erg
Dat lijkt me zo raarquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ben wel blij met mijn boxspring met topper wat dat betreft. 27cm dik matras, 7cm topper + hoge poten, voelt wel alsof ik mijn slaapkamer tot hotelkamer hebt gepromoveerd nuquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:20 schreef Fripsel het volgende:
In hotels lijkt het vaak alsof je een giga bed hebt, alleen dan ligt er geen topper op. Lig je nog als twee sardientjes op een matras of eindigt de een in de spleet.
dan neem jij het dekbed van de logeerkamer maarquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb het liefst aparte dekbedden als we gaan slapen
Alleen voor het slapen gaan en bij het wakker worden onder hetzelfde dekbed
Ja, voor de ander kan dat vreemd zijnquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat 'slaapwandelen' doe ik ook.
Levert best vreemde situaties op.
Mijn slaapkamer voelt ook een beetje als een ouderwetse hotelkamer. Met zware gordijnen, behang, een echt schilderij en verder geen kledingkast of make up tafel ofzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben wel blij met mijn boxspring met topper wat dat betreft. 27cm dik matras, 7cm topper + hoge poten, voelt wel alsof ik mijn slaapkamer tot hotelkamer hebt gepromoveerd nu
O ik doelde eigenlijk op mod-gedragquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik zaag? Ik niet. Zojuist van Faxie was de eerste keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |