Is het zo raar dat je met je vriend samen slaapt dan? Of mis ik een referentie?quote:
Ik snap de metafoor ook niet echtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo raar dat je met je vriend samen slaapt dan? Of mis ik een referentie?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Watwist ik ook niet!
-pakt excel document erbij-
Is al lang geleden, 2011 ging t uit geloof ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Watwist ik ook niet!
-pakt excel document erbij-
laat maarquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo raar dat je met je vriend samen slaapt dan? Of mis ik een referentie?
Nee schat dat is een waterbed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:35 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb niet heel veel boxspring ervaring maar ik heb het idee dat je daar met seks wat minder grip op hebt?
Ik groeide op onder een schuin dak, heerlijk knus gevoel dat altijd als kind onder de dekens, als het hard regendequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
echt heIk heb platdak en met regen slaap ik altijd super lekker
Ik wilde zeggen Q, but that's just stupid.quote:
Glibber glibber glij je zo af zeker?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee schat dat is een waterbed.
de griebus wat is dat kut.
is dat kut ja? Stond nog n beetje op mijn todolistquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee schat dat is een waterbed.
de griebus wat is dat kut.
Nee. Het is gewoon kut om op te seksen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Glibber glibber glij je zo af zeker?
Denk aansluiting lat lange zijde bij hoofdeind. Als ik omdraai al. Of eens los met wat wd 40 misschien.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]wat piept er dan? Het ding bestaat zo goed als uit 2 gehelen?
pics van je bed ook...quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk aansluiting lat lange zijde bij hoofdeind. Als ik omdraai al. Of eens los met wat wd 40 misschien.
Ik heb er een maand op geslapen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:37 schreef Samzz het volgende:
Een waterbed is sowieso kut. Slaapt alleen heerlijk als je heel stil ligt en rugpijn hebt.
Het is mijn ding ook absoluut niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er een maand op geslapen.
Maar uitgerust? Nee
Pas toen ik weer in een normaal bed lag sliep ik wel 14 uur lang elke dag voor een week lang. Dat is voor mijn doen echt veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |