SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
boh! Goede keuze Grunneger!
- kilo half om half gehakt
- 3 eetlepels grove groniger mosterd
- pakje gehaktkruiden
- knoflookpoeder
- 2 eetlepels ketjap Manis
- beschuit
- 2-3 eieren
- paprikapoeder
- dikke rode ui! Driekwart opsnijden en in gehakt doen. Kwart bewaren om rauw over de mayo te doen.
- bolletjes
- zout
- peper
Alles mixen. Draai ditect ballen en leg ze op een schaal of bord. Laat ze rustig in de koelkast voor 3-4 uur. De smaak komt dan overal.
Na 3-4 uur, de ballen rondom bakken. Even garen en dan de ballen op laag vuur een half uur garen. Flikker er een pot vleesfond bij (en een beetje ketchup/curry en een extra scheut ketjap voor smaak).
Draai de ballen om de 7-8 minuten voorzichtig om. Afhankelijk van grootte even rekening houden dat je bal van binnen goed gaar wordt.
Oefen eerst een keer zelf, eet ze op een bolletje met een pompje zalf. Daarna kan je de andere sekse natte geslachtsdelen bezorgen.
[ Bericht 61% gewijzigd door Joosie200 op 29-08-2017 19:56:02 ]mag het weten
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
boh! Goede keuze Grunneger!
- kilo half om half gehakt
- 3 eetlepels grove groniger mosterd
- pakje gehaktkruiden
- knoflookpoeder
- 2 eetlepels ketjap Manis
- beschuit
- 2-3 eieren
- paprikapoeder
- dikke rode ui! Driekwart opsnijden en in gehakt doen. Kwart bewaren om rauw over de mayo te doen.
- bolletjes
- zout
- peper
Alles mixen. Draai ditect ballen en leg ze op een schaal of bord. Laat ze rustig in de koelkast voor 3-4 uur. De smaak komt dan overal.
Na 3-4 uur, de ballen rondom bakken. Even garen en dan de ballen op laag vuur een half uur garen. Flikker er een pot vleesfond bij (en een beetje ketchup/curry en een extra scheut ketjap voor smaak).
Draai de ballen om de 7-8 minuten voorzichtig om. Afhankelijk van grootte even rekening houden dat je bal van binnen goed gaar wordt.
Oefen eerst een keer zelf, eet ze op een bolletje met een pompje zalf. Daarna kan je de andere sekse natte geslachtsdelen bezorgen.
Klinkt als een wild middagje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:33 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
Lekker gedoucht. Had t gras tussen de tieten zitten.
Hahaha, ik ga het proberenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:12 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat wordt een heet avondje voor ChildoftheStars.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:33 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
Beetje lopen rollebollen tussen het gras wat twee kontjes hoog stond?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:33 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
In gevecht met de grasmaaierquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beetje lopen rollebollen tussen het gras wat twee kontjes hoog stond?
Ja dat is de bedoeling toch ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Best subtiel, ik heb er niets van gemerkt.
Twee kontjes hoog.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Beetje lopen rollebollen tussen het gras wat twee kontjes hoog stond?
Ik zou een ander gevecht kiezen dan met de grasmaaier zo'n gevecht aangaanquote:
Ik won. Het gras is (deels) gemaaid.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zou een ander gevecht kiezen dan met de grasmaaier zo'n gevecht aangaanDe grasmaaier won mooi twee vingerkootjes van mijn opa ooit
Hoiquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:51 schreef Fripsel het volgende:
Wheeeh.![]()
Ik wil een kerel van in de dertig zijn met mijn eigen gereedschap.
Had niet anders van je verwachtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik won. Het gras is (deels) gemaaid.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:51 schreef Fripsel het volgende:
Wheeeh.![]()
Ik wil een kerel van in de dertig zijn met mijn eigen gereedschap.
Huehue gereedschapquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
[..]![]()
Op welk gereedschap doel je nu precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |