quote:
maar mijn team moet mij beoordelenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben juist zonder mijn team gaan lunchen
Was te veel typen.quote:
madeliefff die vertelt hoe ze haar vriend zink voert en lekker dikke witte sauce in haar gezicht krijgtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou toch beter vinden als het andersom was en madeliefff over dikke sauce en mooie slanke piemels praatte.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
madeliefff die vertelt hoe ze haar vriend zink voert en lekker dikke witte sauce in haar gezicht krijgt
Altijd he als men daar over praatquote:
idd beetje preuts doen maar als het over seks gaat er als de kippen bij zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Altijd he als men daar over praatis echt geen toeval meer.. viespeukje.
Ah jij ziet het ook. Goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
idd beetje preuts doen maar als het over seks gaat er als de kippen bij zijn
half uurtje mogen spelen op het schoolplein¿quote:
misschien houdt ze er wel stiekem vanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
idd beetje preuts doen maar als het over seks gaat er als de kippen bij zijn
wat voor toetjesquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe toetjes gekocht, dit keer staan ze wel in de koelkast
je dag kan nu niet meer stukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:12 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Dubbelvla en vlaflip.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor toetjes
ik heb die nieuwe van Danone klaarliggen HMMM. Die met M&M's bedoellik
quote:
quote:
Gewoon toeval, nog grotere smeerlelquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Altijd he als men daar over praatis echt geen toeval meer.. viespeukje.
Dat is ook niet meer normaal hoorquote:
smeerlel?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon toeval, nog grotere smeerlel
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer normaal hoorhelium hips
negers zien er sowieso vreemd uitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag gisteren deze chick voorbij komen op Insta: https://www.instagram.com/nesebadcaution/
Dat ziet er vreemd uit.
Ja, inclusief een pakje wickyquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:12 schreef wise het volgende:
[..]
half uurtje mogen spelen op het schoolplein¿
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, inclusief een pakje wickyen een broodtrommel
Die gaat nog welquote:
Alsof ze in beide pijpen een zitzak heeft gestokenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag gisteren deze chick voorbij komen op Insta: https://www.instagram.com/nesebadcaution/
Dat ziet er vreemd uit.
oh wauw respect dat ze zich zo comfy voelt met der eigen lichaamquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Dat ziet er vreemd uit.
Ja echt hé. De verhoudingen kloppen niet meer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gaat nog wel
[..]
Alsof ze in beide pijpen een zitzak heeft gestoken
De natuurlijke vormen zijn inderdaad redelijk zoekquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt hé. De verhoudingen kloppen niet meer.
fuck wat hou ik van jouquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wauw respect dat ze zich zo comfy voelt met der eigen lichaam
WTF?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:25 schreef Murdera het volgende:
tering die G20 lijers.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)test_in_hamburg.html
Ga eens werkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:25 schreef Murdera het volgende:
Wil je die privé foto van mijn bips even verwijderenquote:
He ik moest kei hard huilen want ze gingen zonder mij lunchen en toen trapte tardis na dat hij expres zonder zn team ging lunchen en nu ben ik echt helemaal in paniek. Kutmensenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:29 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat ik al niet over zou hebben om een middagje met jou te chillen Prof, niet normaal
Antifa en extreem links. Dat zijn beroeps slopertjes.quote:
maar wat willen ze hiermee bereikenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Antifa en extreem links. Dat zijn beroeps slopertjes.
Dat doet een groep hooligans ze nog niet na.
Awwwhquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He ik moest kei hard huilen want ze gingen zonder mij lunchen en toen trapte tardis na dat hij expres zonder zn team ging lunchen en nu ben ik echt helemaal in paniek. Kutmensen
Neequote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je die privé foto van mijn bips even verwijderen?
sodeju zeg dat ziet er veel erger uit dan in de nieuwsstukejs die ik vanochtend al lasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:25 schreef Murdera het volgende:
haar bips is zo groot dat het wel even duurt voordat deze verwijdert is.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:33 schreef wise het volgende:
[..]
haar bips is zo groot dat het wel even duurt voordat deze verwijdert is.
quote:
ik ben linkse hippiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Oh, linkse hippies. Daarom altijd rechts stemmen dan heb je dit gezeik niet
Dit is tegen corporaties die "het volk" arm houden, tegen rechts, tegen fascisme, pro-milieu.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:29 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat ik al niet over zou hebben om een middagje met jou te chillen Prof, niet normaal
gevaarlijkst van allemaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Oh, linkse hippies. Daarom altijd rechts stemmen dan heb je dit gezeik niet
quote:
quote:
Daarom mijn reactie:quote:
quote:
echt super ernstig ditquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He ik moest kei hard huilen want ze gingen zonder mij lunchen en toen trapte tardis na dat hij expres zonder zn team ging lunchen en nu ben ik echt helemaal in paniek. Kutmensen
maar ze maken random alles kapot. Nouja, sterker nog ze maken voornamelijk kapot wat van het 'volk' isquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is tegen corporaties die "het volk" arm houden, tegen rechts, tegen fascisme, pro-milieu.![]()
extreem links, je kent het wel.
als die stad Amsterdam zou zijn, dan wint iedereen er wat meequote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zou je je hele stad stukmaken dan wie wint daar iets mee?
Luister even heel goed. Ik lees hier heel veel reacties dat je met scherp moet gaan schieten op dit "linkse tuig". Over bovengenoemde ben ik het eens. Je mag die mensen best beschieten met scherp als ze auto's in de fik steken maar ik moet nog wat duidelijk maken.. Er zijn op dit moment 3 groepen actief in Hamburg; Politie, Linkse Activisten en Hooligans van Dortmund en Hamburger SV. Degene die hier de materiële schade verrichten zijn de hooligans. Ik ken 3 mensen die daar nu op locatie zijn en zij lopen daar vredig met vlaggen en schreeuwen leuzen lees: normaal protest. De hooligans zijn 2 km verderop de boel aan het slopen.. Velen van jullie hebben het over links tuig dat geschoten moet worden? Klaarblijkelijk hebben de top-sukkels geen flauw idee wat daar nu écht aan de hand is en beoordelen de gehele situatie met wat logisch verstand en 6 filmpjes. Je moet je heel hard gaan schamen als je niet doorhebt dat hier meer dan 800 Hooligans de stad verneuken en de linkse activisten gewoon met vlaggen staan te wapperen. Doe je huiswerk en loop niet zo te blêren dat ze "links tuig" moeten afschieten, doe maar je ego strelen en denken dat je 'echt wel hier tegen bent'. Je zit op een zolderkamer, je mening getypt in 30 seconden? Ga je huiswerk doen!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Antifa en extreem links. Dat zijn beroeps slopertjes.
Dat doet een groep hooligans ze nog niet na.
Ik weet het wel zeker. Altijd elkaars rug hebben, bro's before ho's en lang leven de lol.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]denk dat wij match made in heaven zijn, nooit geen messen in onze rug
zo is antifa. tegen bezit, tegen vrijheid van meningsuiting, tegen rechts tegen mannen tegen blanke vrouwen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ze maken random alles kapot. Nouja, sterker nog ze maken voornamelijk kapot wat van het 'volk' is
Ja jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:36 schreef wise het volgende:
[..]
als die stad Amsterdam zou zijn, dan wint iedereen er wat mee
spannendquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Binnenkort zullen we jullie komen ruimen. Kristallnacht2.0Mijn bruine shirt ligt al klaar.
ja nee logischquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo is antifa. tegen bezit, tegen vrijheid van meningsuiting, tegen rechts tegen mannen tegen blanke vrouwen tegen elkaar.inteelt hippies.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Luister even heel goed. Ik lees hier heel veel reacties dat je met scherp moet gaan schieten op dit "linkse tuig". Over bovengenoemde ben ik het eens. Je mag die mensen best beschieten met scherp als ze auto's in de fik steken maar ik moet nog wat duidelijk maken.. Er zijn op dit moment 3 groepen actief in Hamburg; Politie, Linkse Activisten en Hooligans van Dortmund en Hamburger SV. Degene die hier de materiële schade verrichten zijn de hooligans. Ik ken 3 mensen die daar nu op locatie zijn en zij lopen daar vredig met vlaggen en schreeuwen leuzen lees: normaal protest. De hooligans zijn 2 km verderop de boel aan het slopen.. Velen van jullie hebben het over links tuig dat geschoten moet worden? Klaarblijkelijk hebben de top-sukkels geen flauw idee wat daar nu écht aan de hand is en beoordelen de gehele situatie met wat logisch verstand en 6 filmpjes. Je moet je heel hard gaan schamen als je niet doorhebt dat hier meer dan 800 Hooligans de stad verneuken en de linkse activisten gewoon met vlaggen staan te wapperen. Doe je huiswerk en loop niet zo te blêren dat ze "links tuig" moeten afschieten, doe maar je ego strelen en denken dat je 'echt wel hier tegen bent'. Je zit op een zolderkamer, je mening getypt in 30 seconden? Ga je huiswerk doen!
Kunnen ze niet ff een rondje Amsterdam komen doen? Desnoods haal ik ze stuk voor stuk opquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:36 schreef wise het volgende:
[..]
als die stad Amsterdam zou zijn, dan wint iedereen er wat mee
ja zo keek ik ookquote:
Niemand gaat dit lezenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Luister even heel goed. Ik lees hier heel veel reacties dat je met scherp moet gaan schieten op dit "linkse tuig". Over bovengenoemde ben ik het eens. Je mag die mensen best beschieten met scherp als ze auto's in de fik steken maar ik moet nog wat duidelijk maken.. Er zijn op dit moment 3 groepen actief in Hamburg; Politie, Linkse Activisten en Hooligans van Dortmund en Hamburger SV. Degene die hier de materiële schade verrichten zijn de hooligans. Ik ken 3 mensen die daar nu op locatie zijn en zij lopen daar vredig met vlaggen en schreeuwen leuzen lees: normaal protest. De hooligans zijn 2 km verderop de boel aan het slopen.. Velen van jullie hebben het over links tuig dat geschoten moet worden? Klaarblijkelijk hebben de top-sukkels geen flauw idee wat daar nu écht aan de hand is en beoordelen de gehele situatie met wat logisch verstand en 6 filmpjes. Je moet je heel hard gaan schamen als je niet doorhebt dat hier meer dan 800 Hooligans de stad verneuken en de linkse activisten gewoon met vlaggen staan te wapperen. Doe je huiswerk en loop niet zo te blêren dat ze "links tuig" moeten afschieten, doe maar je ego strelen en denken dat je 'echt wel hier tegen bent'. Je zit op een zolderkamer, je mening getypt in 30 seconden? Ga je huiswerk doen!
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even serieus though, je moet dit even kijken.quote:
Met 100 stappen kom je de straat niet eens uitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik niet tegen links maar wel tegen extreem links. Ik vind het allemaal prima dat mensen demonstreren, sta ik ook achter. Maar dit gaat echt 100 stappen te ver.
Dat is ook mijn grootste wensquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:29 schreef Azpilicueta het volgende:
ik ben niet tegen extreem links of extreem rechts, gewoon tegen extreem met wat dan ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik niet tegen links maar wel tegen extreem links. Ik vind het allemaal prima dat mensen demonstreren, sta ik ook achter. Maar dit gaat echt 100 stappen te ver.
waar komt die post vandaan¿quote:
opgeslagen ok, vind oprecht interessant maar nu nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]geloofwaardig
[..]
Even serieus though, je moet dit even kijken.
quote:Gaat lekker hé Anne Fleur Dekker? Volgende week al weer volledig volgeboekt aan de NPO-praattafels?
Goed opletten, blijkbaar wel.quote:
Dumpert. Bovenaan ergens...quote:
Nog meer muilperen voor jouquote:
quote:Iedereen is zo negatief hier over deze lui. Geeft me maar minnetjes maar hoeveel vriendelijke protesten zijn er al geweest?? Heeft het iets geholpen? Nee. In Nederland hebben we het goed en in veel andere G20 landen ook. Dit komt omdat het grootste deel van de mensen in de wereld het slecht heeft. Deze mensen willen een eerlijke wereld voor iedereen en ik denk dat we dat allemaal zouden moeten willen. Helaas door grenzen te houden en verdeeldheid te zaaien blijven de mensen dom. Monderne slavenij is waar we nu in leven.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die mensen doen alsof. Zelfs al krijg ik er nu voor betaalt ga ik het nog niet lezen
Lekkerquote:
quote:
ik las volgeblaft door zielige asielzoekers.quote:
regenjasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom heeft die vrouw haar tapijt om?
Haha echt he, wat een walgelijk gedrocht is dat wijfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
ik las volgeblaft door zielige asielzoekers.
Want daar zie ik haar wel voor aan. Hele gangbang met van die berbers en dat met een bek vol zaad zeggen hoe goed deze mensen wel niet zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar linkeroog heeft iets geksquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
Want daar zie ik haar wel voor aan. Hele gangbang met van die berbers en dat met een bek vol zaad zeggen hoe goed deze mensen wel niet zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:waar zijn die IS gekken die groepen mensen overrijden als je ze nodig hebt?
Er zijn in zweden een paar Anne fleur dekkertjes vermoord die het in hun hoofd hadden gehaald om een vluchteling in huis te nemen. verkracht en doodgestoken/gewurgd door eerder genoemde vluchtelingquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
indeed. Heb de fotos gezien ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn in zweden een paar Anne fleur dekkertjes vermoord die het in hun hoofd hadden gehaald om een vluchteling in huis te nemen. verkracht en doodgestoken/gewurgd door eerder genoemde vluchteling
Hier was je gewoon op uit :/quote:
Shadilayquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Vluchtelingen zijn trouwens niet crimineler dan Nederlanders he mensen
belachelijk dat je crack_ aanwijst zegquote:
Inderdaad. Zijn allemaal hoogopgeleide mensen die ons land komen versterken en vrouwen bezwangeren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Vluchtelingen zijn trouwens niet crimineler dan Nederlanders he mensen
ja dat is dus onzin maar mensen willen graag negatief denken want daar word je gelukkig van en de wereld een stukje mooierquote:
hou eens op joh beetje zuigen en sarren en al mijn vrienden tegen mij op te zettenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke dan azpiquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Inderdaad. Zijn allemaal hoogopgeleide mensen die ons land komen versterken en vrouwen bezwangeren.
Apothekers uit alleppo die onze pensioenen gaan betalen en ons land vooruithelpenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat is dus onzin maar mensen willen graag negatief denken want daar word je gelukkig van en de wereld een stukje mooier
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Apothekers uit alleppo die onze pensioenen gaan betalen en ons land vooruithelpen
waarom meteen helemaal de andere kant uitschietenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Apothekers uit alleppo die onze pensioenen gaan betalen en ons land vooruithelpen
#WelkomInOnsLandquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom meteen helemaal de andere kant uitschietendat is echt totaal niet wat ik zeg
raketgeleerden die ons leger sterker gaan maken tegen trumpquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
van alles roepen maar niet in staat zijn om serieus over een onderwerp te praten, dat vind ik echt kutquote:
Zet er een paar van aan het werk en voor je het weet heb je een geneesmiddel tegen kankerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
raketgeleerden die ons leger sterker gaan maken tegen trump
Knappe jongens uit syrie die mn dochtertje een kras op haar jeugd gaan geven
Kom vechtenquote:
vrindquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zet er een paar van aan het werk en voor je het weet heb je een geneesmiddel tegen kanker
Zullen we een bak popcorn delen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Dit gaat een interessante kant op. Ik voel het nou al
De enorme stroom is een enorm probleem dat europa terug kan werpen naar een nieuwe middeleeuwen, verscheurd door burgeroorlogen en insurgents.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van alles roepen maar niet in staat zijn om serieus over een onderwerp te praten, dat vind ik echt kut![]()
wat ik denk klopt vaak ook niet maar op deze manier blijft dat zo
Zout?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen we een bak popcorn delen?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zet er een paar van aan het werk en voor je het weet heb je een geneesmiddel tegen kanker
Nee, jouw zwaartepunt... weet je nogquote:
je hoeft alleen maar op em te zittenquote:
of de feiten op tafel leggenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit een bedreiging aan het adres van Crack?
quote:
Laten jullie je nou uit elkaar rukken door een meid?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit een bedreiging aan het adres van Crack?
Oh maar dat denk ik ook wel tot zekere hoogtequote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
De enorme stroom is een enorm probleem dat europa terug kan werpen naar een nieuwe middeleeuwen, verscheurd door burgeroorlogen en insurgents.
heerlukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Broer
Lekker vrij alweer? Mooi leven man.
uit elkaar rukkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Laten jullie je nou uit elkaar rukken door een meid?wow
Dat nooitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
enkel azpi gaat nu de aanval inquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Iedereen die nog steeds gelooft dat ze positief gaan bijdragen is wereldvreemd, iedereen die aanneemt dat dat volk gelijk is aan ons is onderontwikkeld en projecteert.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh maar dat denk ik ook wel tot zekere hoogte
quote:
bro's before ho's, mannen. Denk daar aan.quote:
well saidquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen die nog steeds gelooft dat ze positief gaan bijdragen is wereldvreemd, iedereen die aanneemt dat dat volk gelijk is aan ons is onderontwikkeld en projecteert.
Moet wel geloofwaardig blijven hier natuurlijk, maar ik sta toch zeker wel ergens in je top 10?quote:
Prima verwoord. Echter, de mensen die er wat mee moeten snappen dit soort dingen toch nooit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen die nog steeds gelooft dat ze positief gaan bijdragen is wereldvreemd, iedereen die aanneemt dat dat volk gelijk is aan ons is onderontwikkeld en projecteert.
Krankzinnige uitspraak dit. Hoe VERZIN je hetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
natuurlijk is het niet gelijk, absoluut nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ze zien sterven in het mooie Kashmir.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Krankzinnige uitspraak dit. Hoe VERZIN je het
Jaquote:
en hoog ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moet wel geloofwaardig blijven hier natuurlijk, maar ik sta toch zeker wel ergens in je top 10?
Lage tasquote:
Zullen we ff langsgaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Beter schieten ze een paar van die relschoppers gewoon dood, dan tyfen ze wel op.
Twee handjes en geen kruimels achterlaten godverdomme.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vakantie en eerste wat ik nu ga doen is in bed liggen en chips eten
Hij weet nog niet of hij voor zijn leven vloeibaar wil etenquote:
Eens. Risico van het 'vak'. Al die mensen werken natuurlijk sowieso niet.. maar toch..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Beter schieten ze een paar van die relschoppers gewoon dood, dan tyfen ze wel op.
Ik heb geen pipa, wel besteld maar pipashop levert niet. :squote:
handtas voor jou, missy.quote:
Lekkerquote:
Valse handtasquote:
Dat gelul over positief zijn is de reden dat ze nog steeds massaal door NGO's en Frontex worden opgehaald.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
natuurlijk is het niet gelijk, absoluut niet
en of het iets positiefs zal bijdragen overall denk ik ook niet maar dat denk ik ook niet als we niks doen dus dan beter zo goed mogelijk ons best doen. En sommige shit is toch zoals het is, als statushouders hier wonen dan is dat zo. Kun je of kut doen of proberen zelf beste ervan te maken, maar als heel land tegen statushouders zijndan wordt het nog kutter dan wanneer je met zn allen probeert het zo positief en goed mogelijk te maken en dat wil niemand schijnbaar
wat krijgen we nouquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker
Maar momenteel ben ik op dieet. De gedachte dat je aan mij denkt stemt mij vrolijk though
Handen boven het dekbed graagquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Chloroform het volgende:
Twee handjes tegelijk ja en bepaal ik zelf wel godverdommequote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Twee handjes en geen kruimels achterlaten godverdomme.
zonder wrijving geen glansquote:
Niet overdrijven nuquote:
geniet ervanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Chloroform het volgende:
Anders ikquote:
Daar blijven wonen kon ook niet, ze moeten ergens heenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat gelul over positief zijn is de reden dat ze nog steeds massaal door NGO's en Frontex worden opgehaald.Flikker toch op positief zijn. Elke mongool kon vanaf dag 1 zien dat het zo niet kan.
Opvang in de regio, iedereen die de zee op gaat terugslepen of laten verdrinken. Mensensmokkelaars geen kans, stuk minder doden, een stuk betere hulp voor de vluchtelingen, en de ratten die zich zo voordoen zouden dan ook niets kunnen.
Is niet nodig. Gewoon je bicep guns meenemen, dat is genoegquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb geen pipa, wel besteld maar pipashop levert niet. :s
Neequote:
Ja maar hoe kunnen die sjw's zich dan nog goed voelen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat gelul over positief zijn is de reden dat ze nog steeds massaal door NGO's en Frontex worden opgehaald.Flikker toch op positief zijn. Elke mongool kon vanaf dag 1 zien dat het zo niet kan.
Opvang in de regio, iedereen die de zee op gaat terugslepen of laten verdrinken. Mensensmokkelaars geen kans, stuk minder doden, een stuk betere hulp voor de vluchtelingen, en de ratten die zich zo voordoen zouden dan ook niets kunnen.
Regio.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar blijven wonen kon ook niet, ze moeten ergens heen
Die konden dan massaal daar heen om te gaan helpenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar hoe kunnen die sjw's zich dan nog goed voelen?
heb je een popcorn dieet?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou, 4ebe bood mij popcorn aan dus dat had ik dan gekregen
Nooo dieetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker
Maar momenteel ben ik op dieet. De gedachte dat je aan mij denkt stemt mij vrolijk though
ja in eigen land blijven en daar hulp krijgen en daar shit fixen is het beste, maar dat was ook al te laatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die konden dan massaal daar heen om te gaan helpen
The Sahara is the largest hot desert and the third largest desert in the world after Antarctica and the Arctic. Its area of 9,200,000 square kilometres is comparable to the area of China or the United States.quote:
Ik wil dat het 16.30 isquote:
Alsof dit niet al jaren voorspeld werd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja in eigen land blijven en daar hulp krijgen en daar shit fixen is het beste, maar dat was ook al te laat
hoe zie je dit voor je danquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
The Sahara is the largest hot desert and the third largest desert in the world after Antarctica and the Arctic. Its area of 9,200,000 square kilometres is comparable to the area of China or the United States.
Ben 2 maanden niet wezen fitnessen dus ik ben nu een mess van spier en vetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooo dieetwaarom? Hoeveel kg moet eraf
het is zoute popcorn?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, maar zoals je weet is teveel zout niet goed voor een mens. Dus ook niet voor Azpi
wellicht wel maar ik gok zo dat mensen toen ook niet wilden betalen om dit te voorkomenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof dit niet al jaren voorspeld werd.Konden we echt niet aan zien komen dit.
oeh winwinquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Algeria, Chad, Egypt, Libya, Mali, Mauritania, Morocco, Niger, Sudan, Tunisia.quote:
Er ontgaat jou ook niks he Crackquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is zoute popcorn?
[..]
wellicht wel maar ik gok zo dat mensen toen ook niet wilden betalen om dit te voorkomen
Die mensen handelen echt alleen maar uit de goedheid van hun hart. Als er hier straks bonje is dan vertrek ik ook naar Syriëquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, en waarom is dat dan niet gebeurdquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Algeria, Chad, Egypt, Libya, Mali, Mauritania, Morocco, Niger, Sudan, Tunisia.
Er is plek zat, dat is het probleem echt niet. Maar doen moet er wel wat gebouwd worden. hulp. in de regio. zegmaar.
waarom meteen zo, echt manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die mensen handelen echt alleen maar uit de goedheid van hun hart. Als er hier straks bonje is dan vertrek ik ook naar Syrië
Je denkt niet dat dit allemaal rustig geplanned was? En dit is een klein oorlogje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:01 schreef Crack_ het volgende:
wellicht wel maar ik gok zo dat mensen toen ook niet wilden betalen om dit te voorkomen
oke dit gaat me te verquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je denkt niet dat dit allemaal rustig geplanned was? En dit is een klein oorlogje.Massale overpopulatie in heel afrika met een steeds groter gebrek aan bestuur. Wat hierheen komt is niet alleen wat we nu zien hoor. Tot de grenzen dicht gaan blijft het stromen.
afvallen ok thanksquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
HET 'IK EET MINDER KCAL DAN IK VERBRUIK DIEET'
HET IS MAGIE CRACK, MAAR HET WERKT!!!
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die mensen handelen echt alleen maar uit de goedheid van hun hart. Als er hier straks bonje is dan vertrek ik ook naar Syrië
wat doe je ;squote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wat is mijn beloning?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke dit gaat me te ver
[..]
afvallen ok thanks
-5 chipsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wat is mijn beloning?
Ik zeg niet dat de oorlog geplanned is he. Nouja, wel, maar niet door westerse overheden.quote:
Oeps, ik ben ook een maand niet wezen sporten ivm schouderblessure en hoefje. Misschien ook wel twee maanden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben 2 maanden niet wezen fitnessen dus ik ben nu een mess van spier en vet
hij heeft het niet over IF want if is niet minder eten dan je verbruikt enkel andere tijdenquote:
oh oke, dan is het goedquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over IF. IF heeft niks te maken met een dieet
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over IF. IF heeft niks te maken met een dieet
Jeetjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
sorry dat gaat wel echt iets te ver voor mijn bolletjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de oorlog geplanned is he. Nouja, wel, maar niet door westerse overheden.
Het openhouden van de grenzen en invoeren van een massa.
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htmquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke dit gaat me te ver
[..]
afvallen ok thanks
De eerste twee weken zullen weer gruwelijk kut worden want ik weet van alles nog hoeveel ik aan kon en conditioneel gezien ook. Maar goed, shit happensquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps, ik ben ook een maand niet wezen sporten ivm schouderblessure en hoefje. Misschien ook wel twee maanden.
Eergisteren wezen sporten en het voelde goed
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je niet iets zoeters dan chips? Een kusje bijvoorbeeld?
maar population decline en ageing is toch ook echt probleemquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
United Nations projections indicate that over the next 50 years, the populations of virtually all countries of Europe as well as Japan will face population decline and population ageing. The new challenges of declining and ageing populations will require comprehensive reassessments of many established policies and programmes, including those relating to international migration.
Focusing on these two striking and critical population trends, the report considers replacement migration for eight low-fertility countries (France, Germany, Italy, Japan, Republic of Korea, Russian Federation, United Kingdom and United States) and two regions (Europe and the European Union). Replacement migration refers to the international migration that a country would need to offset population decline and population ageing resulting from low fertility and mortality rates.
Niet zo makkelijk opgeven. Tot nu toe slaat hij louter waanideeën uit. Dat zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed. Rotte appels heb je overal tussen zitten. Hier op FOK, hier in Nederland en ook tussen de vluchtelingen. Maar dat betekent niet dat we ze moeten weren. We moeten blij zijn dat ze ons land komen versterken!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sorry dat gaat wel echt iets te ver voor mijn bolletje
kan me dat niet voorstellen dus ook moeilijk om daar over na te denken en discussie te voerenWellicht heb je gelijk hoor
Niet dusquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
maar population decline en ageing is toch ook echt probleem
hou eens opquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk opgeven. Tot nu toe slaat hij louter waanideeën uit. Dat zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed. Rotte appels heb je overal tussen zitten. Hier op FOK, hier in Nederland en ook tussen de vluchtelingen. Maar dat betekent niet dat we ze moeten weren. We moeten blij zijn dat ze ons land komen versterken!
We worden allemaal ouder en ouder dus we kunnen prima doorwerken na onze 67e. Het probleem is dat de werkmentaliteit slecht is tegenwoordig!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:09 schreef Crack_ het volgende:
En dat willen mensen nu al niet oplossen, kijk gezeik en gejank op pensioenleeftijd
hou eens opquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We worden allemaal ouder en ouder dus we kunnen prima doorwerken na onze 67e. Het probleem is dat de werkmentaliteit slecht is tegenwoordig!
Wat eet je dan? En hoe laat?quote:
Ik zeg al niks meerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is echt irritanthou gewoon je mond
Heb je hier over nagedacht?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:08 schreef Crack_ het volgende:
maar population decline en ageing is toch ook echt probleem
Lijkt mij echt mooi om tegelijk met jou onze fast te breken onder het genot van een goede pot voetbalquote:
wij zijn de mensen die door de 'wooh gek niet eten doe normaal fucking ongezond'- barrière heen zijn gebrokenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk opgeven. Tot nu toe slaat hij louter waanideeën uit. Dat zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed. Rotte appels heb je overal tussen zitten. Hier op FOK, hier in Nederland en ook tussen de vluchtelingen. Maar dat betekent niet dat we ze moeten weren. We moeten blij zijn dat ze ons land komen versterken!
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We worden allemaal ouder en ouder dus we kunnen prima doorwerken na onze 67e. Het probleem is dat de werkmentaliteit slecht is tegenwoordig!
Ja rot is dat .. conditie naar de maanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De eerste twee weken zullen weer gruwelijk kut worden want ik weet van alles nog hoeveel ik aan kon en conditioneel gezien ook. Maar goed, shit happens
omdat we minder werkend volk hebben en maar volk dat geld kostquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je hier over nagedacht?
Waarom is dit een probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |