sodeju zeg dat ziet er veel erger uit dan in de nieuwsstukejs die ik vanochtend al lasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:25 schreef Murdera het volgende:
tering die G20 lijers.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)test_in_hamburg.html
haar bips is zo groot dat het wel even duurt voordat deze verwijdert is.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:33 schreef wise het volgende:
[..]
haar bips is zo groot dat het wel even duurt voordat deze verwijdert is.
quote:
ik ben linkse hippiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Oh, linkse hippies. Daarom altijd rechts stemmen dan heb je dit gezeik niet
Dit is tegen corporaties die "het volk" arm houden, tegen rechts, tegen fascisme, pro-milieu.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:29 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat ik al niet over zou hebben om een middagje met jou te chillen Prof, niet normaal
gevaarlijkst van allemaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Oh, linkse hippies. Daarom altijd rechts stemmen dan heb je dit gezeik niet
quote:
quote:
Daarom mijn reactie:quote:
quote:
echt super ernstig ditquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He ik moest kei hard huilen want ze gingen zonder mij lunchen en toen trapte tardis na dat hij expres zonder zn team ging lunchen en nu ben ik echt helemaal in paniek. Kutmensen
maar ze maken random alles kapot. Nouja, sterker nog ze maken voornamelijk kapot wat van het 'volk' isquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is tegen corporaties die "het volk" arm houden, tegen rechts, tegen fascisme, pro-milieu.![]()
extreem links, je kent het wel.
als die stad Amsterdam zou zijn, dan wint iedereen er wat meequote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom zou je je hele stad stukmaken dan wie wint daar iets mee?
Luister even heel goed. Ik lees hier heel veel reacties dat je met scherp moet gaan schieten op dit "linkse tuig". Over bovengenoemde ben ik het eens. Je mag die mensen best beschieten met scherp als ze auto's in de fik steken maar ik moet nog wat duidelijk maken.. Er zijn op dit moment 3 groepen actief in Hamburg; Politie, Linkse Activisten en Hooligans van Dortmund en Hamburger SV. Degene die hier de materiële schade verrichten zijn de hooligans. Ik ken 3 mensen die daar nu op locatie zijn en zij lopen daar vredig met vlaggen en schreeuwen leuzen lees: normaal protest. De hooligans zijn 2 km verderop de boel aan het slopen.. Velen van jullie hebben het over links tuig dat geschoten moet worden? Klaarblijkelijk hebben de top-sukkels geen flauw idee wat daar nu écht aan de hand is en beoordelen de gehele situatie met wat logisch verstand en 6 filmpjes. Je moet je heel hard gaan schamen als je niet doorhebt dat hier meer dan 800 Hooligans de stad verneuken en de linkse activisten gewoon met vlaggen staan te wapperen. Doe je huiswerk en loop niet zo te blêren dat ze "links tuig" moeten afschieten, doe maar je ego strelen en denken dat je 'echt wel hier tegen bent'. Je zit op een zolderkamer, je mening getypt in 30 seconden? Ga je huiswerk doen!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Antifa en extreem links. Dat zijn beroeps slopertjes.
Dat doet een groep hooligans ze nog niet na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |