Hier was je gewoon op uit :/quote:
Shadilayquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Vluchtelingen zijn trouwens niet crimineler dan Nederlanders he mensen
belachelijk dat je crack_ aanwijst zegquote:
Inderdaad. Zijn allemaal hoogopgeleide mensen die ons land komen versterken en vrouwen bezwangeren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Vluchtelingen zijn trouwens niet crimineler dan Nederlanders he mensen
ja dat is dus onzin maar mensen willen graag negatief denken want daar word je gelukkig van en de wereld een stukje mooierquote:
hou eens op joh beetje zuigen en sarren en al mijn vrienden tegen mij op te zettenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He ik moest kei hard huilen want ze gingen zonder mij lunchen en toen trapte tardis na dat hij expres zonder zn team ging lunchen en nu ben ik echt helemaal in paniek. Kutmensen
oke dan azpiquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Inderdaad. Zijn allemaal hoogopgeleide mensen die ons land komen versterken en vrouwen bezwangeren.
Apothekers uit alleppo die onze pensioenen gaan betalen en ons land vooruithelpenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat is dus onzin maar mensen willen graag negatief denken want daar word je gelukkig van en de wereld een stukje mooier
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Apothekers uit alleppo die onze pensioenen gaan betalen en ons land vooruithelpen
waarom meteen helemaal de andere kant uitschietenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Apothekers uit alleppo die onze pensioenen gaan betalen en ons land vooruithelpen
#WelkomInOnsLandquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom meteen helemaal de andere kant uitschietendat is echt totaal niet wat ik zeg
raketgeleerden die ons leger sterker gaan maken tegen trumpquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
van alles roepen maar niet in staat zijn om serieus over een onderwerp te praten, dat vind ik echt kutquote:
Zet er een paar van aan het werk en voor je het weet heb je een geneesmiddel tegen kankerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
raketgeleerden die ons leger sterker gaan maken tegen trump
Knappe jongens uit syrie die mn dochtertje een kras op haar jeugd gaan geven
Kom vechtenquote:
vrindquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zet er een paar van aan het werk en voor je het weet heb je een geneesmiddel tegen kanker
Zullen we een bak popcorn delen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Dit gaat een interessante kant op. Ik voel het nou al
De enorme stroom is een enorm probleem dat europa terug kan werpen naar een nieuwe middeleeuwen, verscheurd door burgeroorlogen en insurgents.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van alles roepen maar niet in staat zijn om serieus over een onderwerp te praten, dat vind ik echt kut![]()
wat ik denk klopt vaak ook niet maar op deze manier blijft dat zo
Zout?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen we een bak popcorn delen?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zet er een paar van aan het werk en voor je het weet heb je een geneesmiddel tegen kanker
Nee, jouw zwaartepunt... weet je nogquote:
je hoeft alleen maar op em te zittenquote:
of de feiten op tafel leggenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit een bedreiging aan het adres van Crack?
quote:
Laten jullie je nou uit elkaar rukken door een meid?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit een bedreiging aan het adres van Crack?
Oh maar dat denk ik ook wel tot zekere hoogtequote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
De enorme stroom is een enorm probleem dat europa terug kan werpen naar een nieuwe middeleeuwen, verscheurd door burgeroorlogen en insurgents.
heerlukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Broer
Lekker vrij alweer? Mooi leven man.
uit elkaar rukkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Laten jullie je nou uit elkaar rukken door een meid?wow
Dat nooitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
enkel azpi gaat nu de aanval inquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Iedereen die nog steeds gelooft dat ze positief gaan bijdragen is wereldvreemd, iedereen die aanneemt dat dat volk gelijk is aan ons is onderontwikkeld en projecteert.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh maar dat denk ik ook wel tot zekere hoogte
quote:
bro's before ho's, mannen. Denk daar aan.quote:
well saidquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen die nog steeds gelooft dat ze positief gaan bijdragen is wereldvreemd, iedereen die aanneemt dat dat volk gelijk is aan ons is onderontwikkeld en projecteert.
Moet wel geloofwaardig blijven hier natuurlijk, maar ik sta toch zeker wel ergens in je top 10?quote:
Prima verwoord. Echter, de mensen die er wat mee moeten snappen dit soort dingen toch nooit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen die nog steeds gelooft dat ze positief gaan bijdragen is wereldvreemd, iedereen die aanneemt dat dat volk gelijk is aan ons is onderontwikkeld en projecteert.
Krankzinnige uitspraak dit. Hoe VERZIN je hetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
natuurlijk is het niet gelijk, absoluut nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ze zien sterven in het mooie Kashmir.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Krankzinnige uitspraak dit. Hoe VERZIN je het
Jaquote:
en hoog ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moet wel geloofwaardig blijven hier natuurlijk, maar ik sta toch zeker wel ergens in je top 10?
Lage tasquote:
Zullen we ff langsgaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Beter schieten ze een paar van die relschoppers gewoon dood, dan tyfen ze wel op.
Twee handjes en geen kruimels achterlaten godverdomme.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vakantie en eerste wat ik nu ga doen is in bed liggen en chips eten
Hij weet nog niet of hij voor zijn leven vloeibaar wil etenquote:
Eens. Risico van het 'vak'. Al die mensen werken natuurlijk sowieso niet.. maar toch..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Beter schieten ze een paar van die relschoppers gewoon dood, dan tyfen ze wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |