je hoeft alleen maar op em te zittenquote:
of de feiten op tafel leggenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit een bedreiging aan het adres van Crack?
quote:
Laten jullie je nou uit elkaar rukken door een meid?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit een bedreiging aan het adres van Crack?
Oh maar dat denk ik ook wel tot zekere hoogtequote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
De enorme stroom is een enorm probleem dat europa terug kan werpen naar een nieuwe middeleeuwen, verscheurd door burgeroorlogen en insurgents.
heerlukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Broer
Lekker vrij alweer? Mooi leven man.
uit elkaar rukkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Laten jullie je nou uit elkaar rukken door een meid?wow
Dat nooitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
enkel azpi gaat nu de aanval inquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Iedereen die nog steeds gelooft dat ze positief gaan bijdragen is wereldvreemd, iedereen die aanneemt dat dat volk gelijk is aan ons is onderontwikkeld en projecteert.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh maar dat denk ik ook wel tot zekere hoogte
quote:
bro's before ho's, mannen. Denk daar aan.quote:
well saidquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen die nog steeds gelooft dat ze positief gaan bijdragen is wereldvreemd, iedereen die aanneemt dat dat volk gelijk is aan ons is onderontwikkeld en projecteert.
Moet wel geloofwaardig blijven hier natuurlijk, maar ik sta toch zeker wel ergens in je top 10?quote:
Prima verwoord. Echter, de mensen die er wat mee moeten snappen dit soort dingen toch nooit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen die nog steeds gelooft dat ze positief gaan bijdragen is wereldvreemd, iedereen die aanneemt dat dat volk gelijk is aan ons is onderontwikkeld en projecteert.
Krankzinnige uitspraak dit. Hoe VERZIN je hetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
natuurlijk is het niet gelijk, absoluut nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ze zien sterven in het mooie Kashmir.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Krankzinnige uitspraak dit. Hoe VERZIN je het
Jaquote:
en hoog ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Moet wel geloofwaardig blijven hier natuurlijk, maar ik sta toch zeker wel ergens in je top 10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |